User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: yuksek devir donebilmek icin internal olarak hafifletme?

  1. #1
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yuksek devir donebilmek icin internal olarak hafifletme?

    Selamlar, b18 integra motoru icin yuksek rpm cevirmek icin neler gerekiyor? Erkut abinin konusunu okudum ve yuksek devir icin internal zayiflamaya gitmis..
    Ancak bu isin para ile yapacak adam bulmak zor demis.
    ben integrayi ortalama 10k cevirecek sekilde yapmak icin yag pompasindan baslayarak bircok parcanin degismesi gerektigini okudum bu is icin hafif verimli egzantrikler , hafif kollar ve krank disinda neler yapilmasi gerek? (Eger egz, vs degisirse ÝTB de dusunuyorum) Tesekkurler.

    Edit: ayrica aracin destroke olmasi gerekli mi?
    RESPECT YOUR ELDERS

  2. #2
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıştırmayı düşürmekte yüksek rpm çevirmek için yararlı olabilir.destroke olması gerekir diye düşünüyorum.

  3. #3
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 k cevirmenin stock blokla nekadar saglikli olacagi tartisilir bence macera aramaya gerek yok 10k icin saglam bi setup lazim bence

  4. #4
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subap yaylarının subapları hızlı bir şekilde yerine çekmesi lazım... Uygun kapak bileşenleri yani.
    Silindir yukarı tekrar çıktığında önünde açık subap görmemeli... Aksi halde büyük sıkıntı olur.

  5. #5
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b serisinden 8-9 k devirden sonra güç almak turbo değilse imkansız gibi birşey.. spoon'un 11k çeviren b16'sı vardı vidyosunu izlersen görürsün..

    ahanda konulu vidyosu

    BORKED

  6. #6
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet o işi parayla yaptırmak zor bi de ardından tüm parçaların balansı var çok paraya maal olacaktır b18 için gayet mümkün 10000 11000 ama amaç ne olacak o devirde bitmeyen egzantirik ler çok risklidir
    ECUTECH İstanbul

  7. #7
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet o işi parayla yaptırmak zor bi de ardından tüm parçaların balansı var çok paraya maal olacaktır b18 için gayet mümkün 10000 11000 ama amaç ne olacak o devirde bitmeyen egzantirik ler çok risklidir
    Erkut abi en az masrafla nasil bi setup lazim 10 11 k icin

  8. #8
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CyberKnight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırmayı düşürmekte yüksek rpm çevirmek için yararlı olabilir.destroke olması gerekir diye düşünüyorum.
    Evet farkındayım. Ama sıkıştırma düşerse yüksek rpmde güç nasıl elde edilecek?
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 k cevirmenin stock blokla nekadar saglikli olacagi tartisilir bence macera aramaya gerek yok 10k icin saglam bi setup lazim bence
    Setup için buraya sordum açıkçası.
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subap yaylarının subapları hızlı bir şekilde yerine çekmesi lazım... Uygun kapak bileşenleri yani.
    Silindir yukarı tekrar çıktığında önünde açık subap görmemeli... Aksi halde büyük sıkıntı olur.
    Onun için sanırım todonun yüksek rpmli b16 ve b18ler için egzantrikleri var, biraz araştırmıştım.
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b serisinden 8-9 k devirden sonra güç almak turbo değilse imkansız gibi birşey.. spoon'un 11k çeviren b16'sı vardı vidyosunu izlersen görürsün..

    ahanda konulu vidyosu
    Evet abi bunu çok önce izlemiştim ama 11k gereksiz zaten videonun yarısında ecu gidiyordu
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet o işi parayla yaptırmak zor bi de ardından tüm parçaların balansı var çok paraya maal olacaktır b18 için gayet mümkün 10000 11000 ama amaç ne olacak o devirde bitmeyen egzantirik ler çok risklidir
    Abi parayı gözden çıkardım fantazim için açıkçası ha her saniye de 10k dönecek halim yok tabiki.
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut abi en az masrafla nasil bi setup lazim 10 11 k icin
    bekliyoruz
    RESPECT YOUR ELDERS

  9. #9

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizamanlar b16 vardı paşaoğlunun gri vti o 11k dönüyordu sanırsam sonrası noldu bilmiyorum

  10. #10
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VtecDream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizamanlar b16 vardı paşaoğlunun gri vti o 11k dönüyordu sanırsam sonrası noldu bilmiyorum
    Yatak saran mi?
    RESPECT YOUR ELDERS

  11. #11
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18a blok ile şu zamana kadar hiç duymadım 10bin ve üstü çeviren çeviremezlerde zaten hafifletme ilede bu iş çözülmez o yüzden hedefini devir çevirtmekten ziyade güç alabilceğin devir bandına çıkarmak daha mantıklı olur,ben bile main girdle olduğu halde 9000k'ya tereddütlü bakıyorum R/S ratio çok yüksek çünkü b18a2'de.
    seninki proje biraz hayal olur başka motor seç kendine b18a2 olması şartmı ?

  12. #12
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18a blok ile şu zamana kadar hiç duymadım 10bin ve üstü çeviren çeviremezlerde zaten hafifletme ilede bu iş çözülmez o yüzden hedefini devir çevirtmekten ziyade güç alabilceğin devir bandına çıkarmak daha mantıklı olur,ben bile main girdle olduğu halde 9000k'ya tereddütlü bakıyorum R/S ratio çok yüksek çünkü b18a2'de.
    seninki proje biraz hayal olur başka motor seç kendine b18a2 olması şartmı ?
    Uzerine b16b kapak dusunuyoruz erkut abi ile telde konustum kafaya koyduk yapacagiz
    RESPECT YOUR ELDERS

  13. #13
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar, b18 integra motoru icin yuksek rpm cevirmek icin neler gerekiyor? Erkut abinin konusunu okudum ve yuksek devir icin internal zayiflamaya gitmis..
    Ancak bu isin para ile yapacak adam bulmak zor demis.
    ben integrayi ortalama 10k cevirecek sekilde yapmak icin yag pompasindan baslayarak bircok parcanin degismesi gerektigini okudum bu is icin hafif verimli egzantrikler , hafif kollar ve krank disinda neler yapilmasi gerek? (Eger egz, vs degisirse ÝTB de dusunuyorum) Tesekkurler.

    Edit: ayrica aracin destroke olmasi gerekli mi?
    hangi b18 ilk önce onu söyleesen
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #14
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi b18 ilk önce onu söyleesen
    Block ile kapak aldik abi kasa olarak ef civic koyacagiz erkut abide yapacaguz isi buyuk ihtimal
    RESPECT YOUR ELDERS

  15. #15
    EvoX
    Misafir
    Allah utandirmasin merakla bekliyorum.

  16. #16
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EvoX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah utandirmasin merakla bekliyorum.
    Allah razi olsun specler kafamizda biraz belli ama tam arastirma yaptiktan sonra yilbasi sonrasi girismeyi dusunuyorum, specler ss works crx speclerine yakin sayilir
    RESPECT YOUR ELDERS

  17. #17
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    frankestein swap tarzı bi iş olacak yani b18 hacim için b16 kapakla flow olacak yanı dogrumu anladım

  18. #18
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    frankestein swap tarzý bi iþ olacak yani b18 hacim için b16 kapakla flow olacak yaný dogrumu anladým
    Evet 1834cc (yanlis hatirlamiyorsam) , b18c krank olacak sanzuman ys1 , todo high rpm vtec killer egz. Piston vs.vs. en sonunda para yeterse itb insallah.
    RESPECT YOUR ELDERS

  19. #19
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi yanlış anlamadı isem amaç güçlü yada hızlı olmak değil salt olarak devin dönmek öylemidir ? Öyle ise direk eski kasa Suzuki 1.3 GTI alsaydınız işiniz daha kolay olurdu. Bir makinayı en çok yıpratan şey devir dönmektir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •