User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Punto Evo 1.3 75 hakkında yardım

  1. #1
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Punto Evo 1.3 75 hakkında yardım

    Arkadaşlar 2. araç olarak punto evo 1.3 multijet aracımız var 75 beygir standart 49000 kilometrede aracın herşeyinden memnunum ama gidiş olarak gerçekten vasat yani diğer aracımız fluence 1.5 dci edc 110'luk ona göre attan inip eşeğe binmek gibi geliyor tamam arada sınıf farkı var ama ben sadece performans olarak diyorum, arabamı yazılımlatmayı düşünüyorum önümüzdeki ay İstanbul'a geleceğim ben modifiye hakkında çok bilgili değilim aracımı yazılımlatsam diğer konularda gördüğüm kadarıyla 95 beygir civarı oluyormuş peki ağırlık olarakta yaklaşık 250 kg daha hafif fluence'a göre gidiş olarak o açığı kapatabilirmi dersiniz, birde yazılımla beraber şunuda yap derseniz öneriye açığım ama ben arabayı çok hırpalamak istemiyorum öyle kat iptali falan biraz ürkütüyor beni ve son olarak nereyi önerirsiniz yani 1.3 multijette şurası en iyidir İstanbul'da diyebileceğiniz yer neredir reklam olmasın derseniz mesaj olarakta atabilirsiniz şimdiden yanıtlarınız için teşekkür ederim.

    Bu arada benim fluence ile arkadaşımın astra 1.3 aracını denemiştik videoda vites atışları yavaş gibi görünüyor ama çektiğimiz kameradan öyle yani 0-100'ü 12,5-13 saniye civarı çıkıyor normalde benim puntoylada kafa kafaya giden bir araç astra buyrun videosunun linki: https://www.youtube.com/watch?v=l6zcXf-rp-s

  2. #2
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egr sanirim 75 lerde vardi iptal et, Katalizoru sok at sikinti olmaz, saglam yazilim, 1.9 mjet hava akismetresi tak, 49 duz boru ilerisine gitmeye gerek yok tahmini 105 felan olur fluenceyi gidiklar ama 160 a kadar hacim isi degistirir.

  3. #3
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egr iptali ve dumansız yazılımla sonuç nasıl olur yani demek istediğim arabayı öyle fazla hırpalamak istemiyorum ama dediğinize bakılırsa öyle üstüne düşsek bile stock fluence kadar yürümeyecek, peki arabaya yazılım atsak egr'yi iptal etsek 1.9 mjet hava akış metreside taktık diyelim orjinal haline göre ne kadar hızlanır yani yapmaya değermi dersiniz çünkü anlaşılan bu 1.3 motorlar yürümeye pek meyilli değil

  4. #4
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orginale gore 10 12 boy daha hizlanir 1.3 yuklemeyi sevmez ama dediklerimle seni mutlu eder.

  5. #5
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlıyorum peki yazılım+egr iptali+1.9mjet hava akışmetresi toplamda ne kadara mal olur aşağı yukarı.

  6. #6
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1200+ olur...

  7. #7
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    75hp araca 30hp ilave edildiğinde çok ciddi hissedilir değişimler olur.
    1500tl civarına bu güç alınabiliyorsa yukarıda verilen reçeteyle bence hiç beklemeden yaptır.

  8. #8

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By CrAzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egr sanirim 75 lerde vardi iptal et, Katalizoru sok at sikinti olmaz, saglam yazilim, 1.9 mjet hava akismetresi tak, 49 duz boru ilerisine gitmeye gerek yok tahmini 105 felan olur fluenceyi gidiklar ama 160 a kadar hacim isi degistirir.

    yazılım ile 1.3 multijetdeki orijinal akışmetre zaten gerektiği ve olan tüm potansiyeli kadar yeniden haritalandırılacak kandırılıyor,müdahale ediliyor.

    bu araca 1.9 jtd akışmetresi takmanın ne gibi faydası olacak onu anlamadım?



    bu araçların orijinal akışmetresi sorunlu olmasıyla ün salmış acep siz 1.9 jtd akışmetresini sorunlu bir 1.3 multijete takıp onda sonuç almış olmayasınız?

    sağlam çalışan bir orijinal 1.3 multijet akışmetresi yazılımlı bir 1.3 multijet araçta ne gibi yönde eskik kalacakki 1.9 jtd akışmetresi fayda etsin?

  9. #9
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat-egr iptal dumansız yazılım paşa paşa sorunsuz binin derim

  10. #10
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat iptali çok gereklimidir birde mjet konusunda nereyi önerirsiniz ben pek bilmiyorum tamam bildiğim bir kaç yer var ama iyi bilmiyorum, bir de muayenede vs sıkıntı çıkıyormu ?

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zyxtellow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat iptali çok gereklimidir birde mjet konusunda nereyi önerirsiniz ben pek bilmiyorum tamam bildiğim bir kaç yer var ama iyi bilmiyorum, bir de muayenede vs sıkıntı çıkıyormu ?
    Kat iptali arabayı rahatlatıyor.Aracınızın kmsi yüksekse daha çok faydası olur.

    Kat olmadan muayeneden geçmez.Tuv zamanı geri takarsınız.

  12. #12

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dqn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat iptali arabayı rahatlatıyor.Aracınızın kmsi yüksekse daha çok faydası olur.

    Kat olmadan muayeneden geçmez.Tuv zamanı geri takarsınız.


    benim kafam karıştı, bu 1.3 multijetlerde yada grande puntolarda evo larda dpf mi var katmi çünkü ikisi çok benzesede çalışma prensibi olsun iptali olsun sonradan etkisi olsun bambaşkalar.

  13. #13
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabam daha 50 bin kilometrede yani bilmiyorum kat iptali beni ürkütüyor, euro 5 lerde dpf olması lazım benimkisi euro 4 diye biliyorum 2011 evo

  14. #14
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2011 de dpf yok.

  15. #15
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burada bir arkadaş çektiğiniz çileyi anlatmış sanırım

    http://arabalisozluk.com/baslik/2006...3-mjet-yazilim

    Derhal yazılım diyorum.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  16. #16
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sormayın valla araba yürümüyor ya adam çok doğru yazmış gitmemesi mevzusunda araba kıvrak falan ama performans sıfır sayılır

    Arabayı ilk aldığımda böyleydi

    Şimdi böyle

    Valla herşeyiyle uğraştım ettim ama bu gidişi beni bezdirdi bide buna bir çözüm bulursam arabayı hırpalamadan tamamdır

  17. #17
    aposport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    95 lik turbosu koyup, gerekli iptalleri yaparsan mutlu olursun. 2000 tl civarı paran gider.

  18. #18

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aposport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 lik turbosu koyup, gerekli iptalleri yaparsan mutlu olursun. 2000 tl civarı paran gider.
    sabit turbo kullanan bir araca nasıl geometrik turbo takacakki?

  19. #19
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo uprage düşünmüyorum bugün irtibata geçtim bir yerle egr iptali ve yazılım hakkında bir fiyat aldım nasipse bu ay sonu veya eylülün ilk haftası işlem tamam, yalnız bir kaç şey sormak istiyorum sizlere şimdi egr yazılımla iptal edilecek hani ona mekanikte de bir şey yapmak gerekir mi, bir de katalizör iptali çok çok farkedermi aracın gidişinde yani attığım taş ürküttüğüm kuşa değermi bir de iptal etmezsek bir sıkıntı falan çıkarır mı ileride başıma

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •