User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Opel'e Dönüş : Corsa B GSI 98"

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Opel'e Dönüş : Corsa B GSI 98"

    Merhabalar, Vectra B 2.0 CD den sonra Vectra C 1.9CDTI alıp, sonraki adım olan Seat Leon ile opele ara vermiştim. Ev tadilatı için Leon'u satıp da bir süre arabasız kalmıştım, kan çekiyor illa ki Opel olacak diyerek gidip yine ufak tefek ama biraz tahrik ile çok canlar yakabilecek bir Opel Corsa GSI aldım. Geçenlerde boya konusunda bahsi geçen dökük aracım bu Corsa GSI

    Daha temiz görünenleri, daha masrafsızları vardı illa ki ama ben ben 98 yani en son model oluşu, hem sunroof-klima ikilisini barındırması hem de genelde LPG siz olmaları sebebiyle, hali hazırda LPG li olduğu için bu yorgun savaşçıyı seçtim. LPG'si yeni takılmış halen garantisi devam etmekte. KM orijinal mi değilmi kontrol dahi etmedim, 5664'e mesaj da atmadım çünkü ön kaputunun değişmesine ve direksiyon hava yastığının patlamasına mal olacak ufak çapta bir kazası var, 20 yaşına yakın zaten kazası bırakalım da olsun, ufak çaplı bir "hothatch" neticede...

    İç döşemesi genel olarak temiz ancak şöför kısmında ufak bir yırtığı ve sünger desteğine ihtiyacı var, o da hallolur problem değil, nasip olursa VLOG veya foto şeklinde projelendirme yapacağım.

    İlk izlenimlerim, aracın minnak duruşunun altında bir psikopat olduğu. Dizel kullanmaya alıştığımdan 1200 devirden 3500 devre kadar çevirip "gitmiyor lan bu" deyip, devrin düşük olduğunu kadrana bakıp anlayınca bir yoklayayım dedim, çünkü o devirlerde araç bir hayli ses çıkartıyor ben de devri fazla sanıyorum ve vites değiştiriyorum( kadrana baksam görürüm oysa ki ) İnanılmaz ivmeleniyor, ne yazılımı ne meşhur MANTZEL diye bilinen custom emme manifoldu v.s hiç bir şey yok, sadece kelepir diyebileceğim türden bir açık hava filtresi var ve buna rağmen hızlanma hissi çok hoş... 4500 devirden sonra sesten durulmuyor yok böyle bir böğürtü...

    Direksiyon ilk etapda "acaba hidrolik değil mi?" sorusunu kafadan geçirtse de, Seat Leon'un hissiz elektrikli direksiyonundan sonra biraz sert ama çok daha hisli olması sürüşte inanılmaz keyif veriyor. Vitesler tabi ki kemikli, opelin olmazsa olmazı. Debriyaj çok yumuşak ama baskı %50 ömründe diye tahmin ediyorum, ya hassasiyet ayarı iyi değil ya baskı çok aşağıda kavrıyor, ayardan sonra göreceğiz...

    Bir teybi var evlere şenlik, hayatımda gördüğüm en ucuz alet. Ön kapı hoparlörleri çalışmıyor, arkadakiler de iptal, pandizotta 2 adet oval var ama sadece tiz sesi alabiliyoruz, teypte bas yok sanırım, naptınız lan bu basları?

    Konfor..Konfooor? Konfor hmm Rüyalara daldım bir an. Konfor yok malesef, stock yay ve amortisör ile illa ki vardır birazcık ama dibine kadar presslenmiş(sıcak soğuk bilgim yok) mevcut haliyle konfordan çok çok uzaktayız. 10cm yere basılmış, inanılmaz sert, amortisörleri son canına kadar kösmüş yaylar var üzerinde, ufak bir tümsekte dann diye vuruyoruz... Ne mutlu ki bol yanaklı kışlık lastikler ve yedek teneke jantlarıyla bu durumdayız, 195-40-16 planımı düşündükçe aracın konforu transpalet ile kıyaslanacak kadar rezalet olacaktır sanırım... Anlatılmaz titreşilir yani

    Aracın eğlencesi bitmek tükenmek bilmeyecek bir durumda. Merkezi kilit sisteminin kumandasında problem var, 10 kez basınca bir kez algılıyor, bazen algılamıyor, manuel kapıdan kapattım zaten Eski sahibi arkadaş, orijinal GSI jantlarını(gerçi C16 jantları ya neyse), ABARTTTTEKSOZZZ diye bilinen gür sesli son susturucuyu, kazada kör olan angeleye farlardan birini, çakma xenon beyinleri ve bi kaç xenon çakması ampülü, hava filtre orijinal kazanı ve borularını, bi kaç bişi daha vardı mangal falan galiba, bi çok şeyi doldurup verdi

    Velhasıl 22.00 itibariyle işten çıkıp şehir içinde dolaşıp bir araba yıkamalık vaktimde bu kadar izlenim edinebildim corci hakkında. İlerleyen zamanlarda yeni güncellemelerle, yeni izlenimlerle paylaşımlar yapar sizleri bezdiririm, bir kaç da foto çektim, ilerleyen zamanlarda bir kıyaslama yaparız hep birlikte















    Plakalarımızı da söküp memleketimiz Bilecik'e yolladık, ruhsatımızı ve yeni plakamızı aldık ; 11 AL 776 plakamızla devam edicez. Aracın şu dökük halinin farkındayım ancak komple boyası, koltuk deformasyonu ve airbag yenileme, dodik yenileme ve yazlık tekerlere döndüğümüzde ufak çaplı bir tatmin yaşarız, yaza da Allah kerim

    Vectra gibi D sınıfı araçlara binmeye alıştığımdan asıl hedefim olan Omega'dan sapıp corsa aldığımdan biraz yadırgadım bu araçları, iyi kötü herkesin önerisine ihtiyacım var, şunu yap bunu yap demek isteyenler çekinmesin, saygılar sevgiler

  2. #2
    berkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin
    34 BAK 117 - cıvıc vti

    34 BB119 uno s -- 34 RED 87 cıvıc vti -- 34 UL 5510 corsa 1.7 dti -- 34 ZJ 7086 focus 1.6 tdci -- 34 FP 6830 corsa 1.7 dti --
    34 HK 4550 - cıvıc vtec2

  3. #3
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah, kazasız sürüşler dilerim.
    yürüyeni orjinale çevirmen lazım. mantzel, filtre, yazılım çok güzel getirileri var.

    opeller,sıcak çalışır. her ne kadar, sıcak sever denilse de sıcak çalıştığından dolayı öyle derler. aslında öyle değil, termostatı 87-92 olarak değiştirirsen araç kendine gelecek ve sıcak olmadığı için Segman'lardaki Yağ eksiltme probleminin önünede geçmiş olursun

    Ayrıca, Opel Corsa B GSI ve GSI grubu aslında; arkadan kopabilen bir araçtır. Çok Limitli sürüşlerde, dikkatli olmalısın

    Kazasız belasız.
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  4. #4
    x20xev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kolay gele emekli opelci dönmüşsün yine sahalara
    ZenderToday...

  5. #5
    ahmetmalcok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah. Kolay gelsin.

  6. #6
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bir konu olacağa benziyor.En güzeli orjinale yavaş yavaş çevirmeniz.Kazasız belasız kullanın.

  7. #7
    ardaokkabas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    Fethiye
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kazasız belasız inşallah

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Trance-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah, kazasız sürüşler dilerim.
    yürüyeni orjinale çevirmen lazım. mantzel, filtre, yazılım çok güzel getirileri var.

    opeller,sıcak çalışır. her ne kadar, sıcak sever denilse de sıcak çalıştığından dolayı öyle derler. aslında öyle değil, termostatı 87-92 olarak değiştirirsen araç kendine gelecek ve sıcak olmadığı için Segman'lardaki Yağ eksiltme probleminin önünede geçmiş olursun

    Ayrıca, Opel Corsa B GSI ve GSI grubu aslında; arkadan kopabilen bir araçtır. Çok Limitli sürüşlerde, dikkatli olmalısın

    Kazasız belasız.
    Teşekkürler,yıllardır opelciyim, opel ustası arkadaşım da var. Gel gör ki ikna edemedik opellerin harareti sevdiğini, vites kutusuna ATF yağ koymamayı v.s ... Ön yargıları yıkmak için zaten bu ufaklığı aldım, çok yarası var, yavaştan sarıcaz. Hararet mevzu gerçekten sıkıntı olabilir, sakin trafikte sabit 90 derece hararet ancak sıkışık dur kalklarda 100 görüyor, radyatörü kontrol ettirmem lazım, büyük behr radyatör alıp takma ihtimalim yüksek, ikinci bir plan olarak da bahsettiğiniz derecede bir termostat ile ortalama harareti biraz düşürebiliriz, araç sevse ben sevmem harareti
    Arkadan salma olayına ayrı bir hayranlığım var, Vectra 1.9 umda ESP vardı müsade etmiyordu arkanın dağılmasına, bu sefer istediğim kadar fantezi yapabilirim, tapagaz giderken ayağı çekmem yetiyor zaten

    Ama aklıma takılan tek şey şu, neden orijinal yürüyen moduna dönmeliyim. Stock yaylar ile beni gerecek seviyede yüksek araç, yayların pressli olması sebebiyle mi dediniz yoksa yere fazla yakınlık ve dan dun vurma sebebiyle mi ? Aslında bu konuda aklımda kısa amortisörlü ve konforlu bir aracın amortisörlerini takmak var, misal Hyundai I10 amortisörleri + 5cm spor yay kiti. Darbe emişinden tutun yumuşaklık ayarına ve aracın yana yatmaması v.s gayet iyi ayarlanmış amortisörler, hem de araç ağırlıkları birbirine çok yakın... Boya dahil görsel problemleri çözdüğümde size bir danışayım

  9. #9

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x20xev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah kolay gele emekli opelci dönmüşsün yine sahalara
    Ooo dostum alper, buralarda mıydın Döndüm ve elimin ayarı yok bu sefer, ailecek binmeyeceğiz bu sefer, kardeşimle ortak aldık özgürce istediğimizi yapıcaz, hi-fi ses sistemi ile başladık, subwoofer ağır gelir diyerek kapı hoparlörü ve teyp yeterli geldi, resimleri de eklerim

  10. #10
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun. zamanla guzel olucaktır kazasız belasız

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese teşekkürler, herkesin söylediği bir kenara el emeği ağırlıklı bir çok şey yapıcam araca. izin günüm pazartesi gününün gelmesini iple çekiyorum. Arabaya kuracağım Hi-Fi müzik sistemi için ana ünite ve ön kapı hoparlörlerim geldi. Birbirlerine özel üretilmiş 3 seri ürün vardı, ben corsa'ya uygun 16cm çapındaki 3 yollu (bass-mid-tiz) coax hoparlörlerden sipariş verdim ve hoparlörlerden verim alabilmek için megabass özellikli Sony DSX-A200 model teyp aldım. Pek fazla yorum yoktu aldığım sitelerde ancak yabancı dillerdeki incelemeleri değerlendirip yine de sipariş verdim, şeklen çok hoş duruyorlar ancak faal olarak ne kadar verim alacağımızı 2 gün sonra göreceğiz

    Fotolara devam edeyim

































    Kedimiz "Nazmiye" de kalite kontrol elemanımız, sakince izlediğine göre ürünlerde bir problem yok














  12. #12
    Burak E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Eyüp
    Mesaj
    2.588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah aynı renk bendede vardı 98 modeli bundan 1 ay öncesine kadar satıp C2 dizel aldım cok güzel arabadır düşünürseniz elimde custom mantzel mevcut

    ben istanbul parkada cıktım cok güzel bir sürüşü var pistte zorlamaya herşeye dayanıklı

    hararet olayı ise orginal radyatörle max 96 dereceleri görürsün sıkışık trafikte arabanın tüm kontrolü sürücüye bırakan bir araba abs hariç herşey analog

    mantzell headrs filtre kiti eksoz tatmin eder girebilirseniz yazılıma el atın arabanın kaderi degişiyor resmen.
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bas bas platin meme yapmış olabilir, bizim mahmut abinin başına gelmişti bi yarım saat 1-2-3 kesicide gittik düzeldi.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  13. #13
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araca maşAllah, güzel ve az bulunan renklerden biri. Söylenmiş gerçi ama emmeyi kesinlikle değiş aracın kimliği değişiyor. Yayların basıklığı ideal olmuş fakat eğer sekme yapıyorsa arkadan çabuk bırakabiliyorlar, spor yaya geçmeni öneririm. Facebook' ta Corsa B Türkiye grubu var, oraya üye değilsen olmanı tavsiye ederim

    Kazasız belasız sürüşler, hayırlı uğurlu olsun.

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak E. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah aynı renk bendede vardı 98 modeli bundan 1 ay öncesine kadar satıp C2 dizel aldım cok güzel arabadır düşünürseniz elimde custom mantzel mevcut

    ben istanbul parkada cıktım cok güzel bir sürüşü var pistte zorlamaya herşeye dayanıklı

    hararet olayı ise orginal radyatörle max 96 dereceleri görürsün sıkışık trafikte arabanın tüm kontrolü sürücüye bırakan bir araba abs hariç herşey analog

    mantzell headrs filtre kiti eksoz tatmin eder girebilirseniz yazılıma el atın arabanın kaderi degişiyor resmen.

    Mevcut işim gereği de görsele karşı takıntılı olduğumdan custom tercih etmemeye karar verdim, facebook'tan görüşmüştük zaten emme manifoldu üzerine Muhtemelen ebay üzerinden kovalayıp mantzel döküm alma yoluna gideceğim. Yaz sonuna doğru eksantrik, emme, p&p yazılım ve feh gelecek %90. Herşey tamamlandığında piste çıkabilirim, gerçi hiç tecrübem de yok ama öğrenirim problem değil

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araca maşAllah, güzel ve az bulunan renklerden biri. Söylenmiş gerçi ama emmeyi kesinlikle değiş aracın kimliği değişiyor. Yayların basıklığı ideal olmuş fakat eğer sekme yapıyorsa arkadan çabuk bırakabiliyorlar, spor yaya geçmeni öneririm. Facebook' ta Corsa B Türkiye grubu var, oraya üye değilsen olmanı tavsiye ederim

    Kazasız belasız sürüşler, hayırlı uğurlu olsun.
    Renk benim de hoşuma gidiyor ancak komple yanıklı boyamız, boyatmamız gerekiyor. Bu renkten ziyade BMW M4 g37 kodlu boyayı attırmayı düşünüyorum eğer çok fazla maliyet farkı yoksa...Emme önceliğim mantzel, olmazsa MTEC bulup boyama veya MTEC yazısını kapatmam gerek, saplantılıyım galiba Yayların basıklığını seviyorum ancak en ufak pürüzde DANN diye vuruyor, çalışma aralığını bir hayli sabote etmişiz. Aracı limitten ziyade çizgide kullanmayı sevdiğimden pek etkilemiyor arkadan salmalar ama dan dun vurması derinden etkiliyor, D sınıfından B ye düşünce çakılmış gibi oluyorum

  16. #16
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıcak çalışsada, sıcak sevmez. ben bunu bilirim sadece c16xe'm vardı benimde. trafik vs. olduğunda, "nasılsa normal" diyip hararet göstergesine bakmadan çok gitmişliğim var. ve alışkanlık yapıyor. sonra da, ibre 100'e dayandığında da, en yakın Benzin İstasyonunda soluğu alıyorsunuz

    Termostat ile çözümü basit. Uygulama sonrası; araçta bir rahatlama olucak emin olabilirsin

    Oem yürüyene geçmeni istememin sebebi;

    -arkadan kopuyor ve standart dışı olan uygulamalarda bu işlem daha beter gerçekleşiyor.
    -benim araç; önden presli basık ve arkası da standarttı. araç resmen çok aptalca yürüyordu. tepkileri acayip berbattı. Ondan diyorum.
    -Mantzel + Filtre + Headers yapıcak isen, Yazılımı da yaptır. Araç Fakir'de yürümesin

    Kadran videosu isterim ayrıca
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  17. #17

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    afyon
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Trance-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıcak çalışsada, sıcak sevmez. ben bunu bilirim sadece c16xe'm vardı benimde. trafik vs. olduğunda, "nasılsa normal" diyip hararet göstergesine bakmadan çok gitmişliğim var. ve alışkanlık yapıyor. sonra da, ibre 100'e dayandığında da, en yakın Benzin İstasyonunda soluğu alıyorsunuz

    Termostat ile çözümü basit. Uygulama sonrası; araçta bir rahatlama olucak emin olabilirsin

    Oem yürüyene geçmeni istememin sebebi;

    -arkadan kopuyor ve standart dışı olan uygulamalarda bu işlem daha beter gerçekleşiyor.
    -benim araç; önden presli basık ve arkası da standarttı. araç resmen çok aptalca yürüyordu. tepkileri acayip berbattı. Ondan diyorum.
    -Mantzel + Filtre + Headers yapıcak isen, Yazılımı da yaptır. Araç Fakir'de yürümesin

    Kadran videosu isterim ayrıca
    emme yazılım headers işleminin biraz daha vakti var, ilk olarak leş boyasından kurtulup boyatmam gerekiyor ama afyon-ankara yolundaki ilk ışıklarda laci 06 plakalı bir E36 3.25Cİ kabriyo ile ufak didişmeden aldığım keyifden gaza gelip biraz erkene çekebilirim, 3. vitese geçecektim ki içimden geçti çok üzücü ahahahaah didişme ardından sanayiye girip ustamın yanına uğramışken açıkta durarak sıcak havayı çeken filtreyi çıkardım, orijinal kazan ve panjurdan hava çeken aparatı taktım bugün, kışlık tenekeleri söktüm.

    Araçtaki eksik günlüğü : Kaput altından bir sürtünme sesi geliyordu, V gergi bilyası ve alternatör üzerindeki rulman değişecek, gaz pedalımda boşluk var, rölantideyken gaza dokununca motor sarsılarak alıyor ilk 200 devri, 800-1000 arasında anlamlandıramadığım bir sarsma var, torpidodan tırr tırr diye ses geliyor, şanzıman motor kulaklarını kontrol ettirmem gerekecek, sorunsuz arabaya sorun çıkartıyorum

    Kapımın önünde tanımadığım laci bir tigra hem de 01 plaka



  18. #18

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İST-KARTAL
    Mesaj
    349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gsi candır değeri pek bilinmeyen araçlardandır. Boya konusunda aynı renk kalcaksa M3 phoenix yellow yapabilirsin bendede laciverti var yeni bmw tanzanıte blue boyatcam aksılık olmazsa mayısta. Kazasız belasız kullanın maşallah
    REDBULL GSİ
    CORSA B TÜRKİYE

  19. #19
    burcinkarabacak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    902
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Küçükken 10-12 yaşlarında(1997-1998) mahallemizde bi abimizin vardı. Sesini duyunca tüm çocuklar yola dizilir selam verirdik. Siyah renkli GSİ e

    Güle güle kullanın hocam

    Saygılar
    Punto Evo Mjet - ANKARA (Sold)
    Bravo 1.6 120Hp Sport Style Dua.(Sold)
    Passat Variant 16 1.6 TDI DSG Highline(Sold)
    Passat Variant 2024 1.5 eTsi Elegance

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •