User Tag List

Sonuçlar: Cupra mı? Type-R mı?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Cupra

    32 45.07%
  • Type-R

    39 54.93%
Sayfa 1/8 123 ... SonSon
142 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Type r-cupra

  1. #1
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Type r-cupra

    sımdı bu konuyu acmamın sebebı sureklı tartısma yasanıyor bu konuda. ben bı typer sahıbı olarak cupra kotu,tel masa bı arac demem. cupra sahıplerıde aynı seyı soyleyemezler diye dusunuyorum. bu karsılastırmayı soyle maddeler altında yapalım. fanatık olmadan sakın sakın konusalım

    1- cupra yada typer alanlar neden tercıh ettıler
    2- yol tutus,kullanım zevkı vs
    3-performans
    4-dıs gorunus
    5-kronık sorunlar,saglamlık(motor,sanzıman,aks,kulaklar vs)
    6-yakıt tuketımı


    ve rıca ederım araclar hakkında teknık bılgilerıde paylasalım. ornegın cupraya gt35 taksak gecerız tarzı cvp gelırse rıc ederım kapak flowu,nerde dolar bu turbo ne kdr guc verır boyle seylerıde paylasalım. yada ep3un sanzımanı cok dayanıklı dıyen olursa lutfen kaynak gostrsın yanı koru korune fanatıklık olmasın.

    bıde anket eklıyelım. typer mı cupra mı dıe alcak olsanız hangısını alırsınız

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *safkan bı yarıs otomobılı sahıbı olmak ıstedıgım ıcın typer
    *yol tutusu benım ıcın oldukca yeterkı tıff nıedell abımız bıle asık makıneye
    *performansmı? caı headers egzoz yazılım ıle 40 hpler alınabılen bı atmosferık, egznatrık pıston vs gırılıp 300 hplere gelen bı atmosferık...
    *dıs gorunusu cok agresıf gelıyo bana sıyah olucak bıde mermı mermı
    *kronık sorun sıfır saglamlık hat safhada...
    * gecen gece EDS ıle 200 lıraya edırneye gıttık geldık tapa gaz 220 altına dusmedık 260 ve ustunde dakıkalarca seyrettıkç sadece 200 lıraya edırne gıt gel bu sekılde.. bence essız bı tuketım

  3. #3
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selcugum cok saol cok guzel anlatım hrkes boyle maddelerse emınımkı kavgasız dovussuz bu konu hakkında konusabılırız

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi type-r dan bahsediyoruz? yeni mi eski mi ona gore yorum yapalım

  5. #5
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabikide type r.106 gti ın yerini alan tek araç bana göre...

  6. #6
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aftermarket parça desteği çok iyi k20 nin. usa da yaygın bence en büyük avantajı bu..
    içi geniş evli olmama ragmen 3 kişilik ailemle çok mutluyum

    frenler yol tutuş ve şanzıman bence - yönleri . 4000 usd ye bunları halledersek bence gt30r lı bi ep3 tadından yenmez
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  7. #7
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarış için tasarlanmıs bir honda
    hem yarış hemde aile ile gezmek için tasarlanmış bir cupra

    typer a 5000tl harcıyosun 260hp
    cupraya 5000tl harcıyorsun 360hp

    bu güçlerdeki cupra ile typer arasındaki fark tırlar değil boylarla sayılır sonuca gelirsek 100hp fazlam olur 260hp lik typer kadar giderim ama 4 kapı aile arabasına binerim


    not: aşırı modifyeyi işin içine karıştırmayın gene yok k20yi turbo yapalım daha uyguna daha cok güçler vs vs. (kaç kişi yapıyo real konuşun)
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #8
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi type-r dan bahsediyoruz? yeni mi eski mi ona gore yorum yapalım
    eskı typer olarak dusundum ben. yenısı ıle ılgılıde fıkır belırtebılırsınız ama belırtırsenız ıyı olur ep3 mu fn2 mı

  9. #9
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarış için tasarlanmıs bir honda
    hem yarış hemde aile ile gezmek için tasarlanmış bir cupra

    typer a 5000tl harcıyosun 260hp
    cupraya 5000tl harcıyorsun 360hp

    bu güçlerdeki cupra ile typer arasındaki fark tırlar değil boylarla sayılır sonuca gelirsek 100hp fazlam olur 260hp lik typer kadar giderim ama 4 kapı aile arabasına binerim


    not: aşırı modifyeyi işin içine karıştırmayın gene yok k20yi turbo yapalım daha uyguna daha cok güçler vs vs. (kaç kişi yapıyo real konuşun)
    sanki 2 sini aynı paraya veriyorlar

    35 e ep3 alıp 5 bin harcarsın olur 40 bin
    50 ye cupra alırsın 5 bin harcarsın olur 55 bin
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 lt turbo bana 3 ltdizel ile aynı hissi veriyor typer a binince ise sesi duymam yetiyor.
    ff 400-500 nm tork tamamen gereksiz evo veya sti dusunurdum 2 lt turbo alacak olsam.
    benim icin tek artı yanı 5 kapı olması.
    tuketim anlamsız benim icin 8 ayda 3000 km yaptım sadece

  11. #11
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bırım fıyata guc ıbaresını 5000 lıra deılde 2 arac ıcınde 30 bın dolar yapsak pekı bakalım ne olucak mıamının bı lafı var honda dolar bazında affetmez verdıkce alır sınırı zor bıulunur

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok düşük fiyatlara (araba üstüne artı) bol torklu, yüksek modelli, donanımlı bir araç. Birde galiba kaskosu daha ucuz.

    Cupra
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #13
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarış için tasarlanmıs bir honda
    hem yarış hemde aile ile gezmek için tasarlanmış bir cupra

    typer a 5000tl harcıyosun 260hp
    cupraya 5000tl harcıyorsun 360hp

    bu güçlerdeki cupra ile typer arasındaki fark tırlar değil boylarla sayılır sonuca gelirsek 100hp fazlam olur 260hp lik typer kadar giderim ama 4 kapı aile arabasına binerim


    not: aşırı modifyeyi işin içine karıştırmayın gene yok k20yi turbo yapalım daha uyguna daha cok güçler vs vs. (kaç kişi yapıyo real konuşun)
    real olarak soylersem na ya harcadıgım para ıcın pısmanım demıyımde ooo ııkı yapmısım kske dwm etseydım demıorum. turbo setupı cok daha zewklı bence. malıyet olarak turbo pahalı gelebılır ama bolt dısındakı ıddalı na setuplarda pahalı guzel bı headersın tr malıyetı 1200 dolar,full race manıfoldunda aynı para tbı sadece manıfold ıle bıtmıyor fakat na da sadece headers ıle bıtmıyor

  14. #14
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanki 2 sini aynı paraya veriyorlar

    35 e ep3 alıp 5 bin harcarsın olur 40 bin
    50 ye cupra alırsın 5 bin harcarsın olur 55 bin
    istersen 45 e alabiliyosun 2007 model bir cuprayı
    ep3 35.000tl ye kaç model
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  15. #15
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanki 2 sini aynı paraya veriyorlar

    35 e ep3 alıp 5 bin harcarsın olur 40 bin
    50 ye cupra alırsın 5 bin harcarsın olur 55 bin
    senı sevıyore

  16. #16
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istersen 45 e alabiliyosun 2007 model bir cuprayı
    ep3 35.000tl ye kaç model
    04 model cıcek....

    eray hondaya karsı olsunda ısterse gelly olsun dımı

  17. #17
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    30 yaşından önce typer 30 dan sonra cupra alırdım..


    ama gercekte ikisinide almam
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  18. #18
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki selçuk 7-8 liraya 325 alıp 30.000 usd harcarsak ne olur

  19. #19
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elektronik gaz kelebeği olan yada otomatik vitesli olan bir otomobil sürüş zevkini kaybeder benim için, SMG M3 yada cupra'nın tam anlamıyla sürüş zevki vereceğini sanmıyorum isterse 1000 hp olsun .

    Type-R'a gelince kliması CD çaları bile TR'de takılmış safkan bir yarışçı herkes süremez herkes yürütemez Spec'ler bellidir herkes vites atamaz.

    Siyah alçak EP3 herzaman hayalimdir. Heryerinden hırçınlık akar.

    Yarışmak isteyen mekanik ruhu yaşamak isteyen Type-R alsın.
    İçine elektronik girmiş heryeri sensörle beyinle dolu bi otomobil yerine NFS oynamak daha mantıklı..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •