User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
105 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: TSI Yag Yakma Sorunu

  1. #58
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2011 corolla d4d 19500 cü km de yağ seviyesi eksik arızası verdi. 1.3 litre yağ aldı.

    bakım aralığı 10bin km de bir.

    Servise sordum, ık bık cık dediler, normal dediler, hadi lan kimi kandırıyorsunuz, subaruda bile yağ eksilmez benim dedim.

    Vakum pompasını değiştirmişler, sonrasında olmazda Turbo'yu değiştireceklermiş.
    yeni nesil ( euro5 emisyonlu , dpf'li ) 1.4 d4d lerde de var malesef yağ eksiltme, bikaç tane yarım blok değişen gördüm serviste canlı gözlerle.

  2. #59
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben bilmem. Yarim blok, uc ceyrek blok, bir bucuk blok farketmez. Gt30 ile 2 bar basincla yuruyen impreza 100 gr eksiltmiyor, kici kirik corolla eksiltirse, hoplatirim. Ki hoplattim, beni gorunce tum servis danismanlari besmele ceker oldular...

  3. #60
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam aracı ''0'' alıyor. güzel hayaller falan çıtır modlar var aklında. ondan sonra daha araç 2bin km ye gelmeden 4 küsür litre toplamda yağ eksiltiyor. 60bin tl para veriyorum sebepte akmasın kokmasın hızlı gitsin sanayilerde sürünmeyelim falan.sonra bir bakıyorsun toplamda 4 lt yağ eksiltmiş. afedersin yakarım o servisi.

    birebir alicanın dediği aracın sahibini tanırım. çocuk kanser oluyordu. servis kağıtlar mı imzalatmadı olası motor kırma sorunlarına karşılık sorumluluk kabul etmemek için.nitekim en son motor değişiyormuş.

    yok şu kadar lt de yağ eksiltme normalmiş. yahu bırakın bu işleri servisler yalan konuşuyor siz müşterileride bu duruma adapte etmek için normal diye kandırıyorlar.öyle yaptıklarını sanıyorlar. hilmi o kadar yağ eksiltmiyordur hulkta. tüketici olarak her türlü hakkınızı istemenizi öneririm.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  4. #61
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla ben bilmem. Yarim blok, uc ceyrek blok, bir bucuk blok farketmez. Gt30 ile 2 bar basincla yuruyen impreza 100 gr eksiltmiyor, kici kirik corolla eksiltirse, hoplatirim. Ki hoplattim, beni gorunce tum servis danismanlari besmele ceker oldular...
    En güzelini yapıyorsun abi valla, bende bakımda bakılmasını istediklerime bakmadılar diye ayağa kaldırmıştım ve yine kaldırıcam bidahaki bakımda, not düştüklerimin bikaçı atlanmış

  5. #62
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla ben bilmem. Yarim blok, uc ceyrek blok, bir bucuk blok farketmez. Gt30 ile 2 bar basincla yuruyen impreza 100 gr eksiltmiyor, kici kirik corolla eksiltirse, hoplatirim. Ki hoplattim, beni gorunce tum servis danismanlari besmele ceker oldular...
    , yapamıyorsanız bırakın yapmayın başkaları yapsın demek süper oluyor servise gidip

  6. #63

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu acilinca yine yag arizasi yandi 12ooo km de 3 . Kez oluo bu

  7. #64
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forever honda d series
    Kac lt koyduysan 10 bin sonra o kadarini bosaltirsin istedigin kadar devir don
    Tsi bircok markanin kullandigi bir motor ne demek normal kimi kandiriyorlar bunlar
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG-Golf7 1.6TDI

  8. #65
    Brk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsi kullanıcısı olarak bunları duymak açıkcası beni endişelendirdi önceki aracım 122lik tsidi 7K da önceki aracımdan alışkanlık olduğu için sürekli kontrol ediyordum gram eksiltme yoktu şimdiki aldığım 122lik jetta 17k bakalım biraz km yaptıktan sonra kontorllere kaldığım yerden devam edicem Ama işin garip yanı aldığımda araç 16k da girmiş ve bakımdan beri kaputu hiç açmadım dedi inş. eksiltme yapmamıştır yoksa bakıma kadar eksik yağla gitmiş demektir Ki yağı kontrol etmek kadar nefret ettiğim şey yoktur hele bide bu sıfır bir aracsa

  9. #66

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gram yağ eksiltmez normalde diyorsunuz ama bu turbo bir araçta pekte mümkün değil bence. 100gr bile eksiltmeyecek emin misiniz? Elbette 2000km.de 1 lt. kabul edilmeyecek bir değer ama 15.000km.de 500gr-1000lt. arası bencede kabul edilebilir bir değer.

  10. #67
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TSİ ler ilk sinyalleri veriyo

  11. #68
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.400cc motordan 160 hp hatta revolu 210hp alan bir motor ve teknolojiden bahsediyoruz,
    vag gibi bir grubun bu kadar yağ eksiltmesini göz ardı etmesi yada denemeden piyasaya sürmesi olası değil.

    Bence bu hacimden bu gücü alabilmek için yapılan fedakarlık, pistonlarla blok arasında fark fazla ve yağlama daha sağlıklı oluyor.

  12. #69

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gram yağ eksiltmez normalde diyorsunuz ama bu turbo bir araçta pekte mümkün değil bence. 100gr bile eksiltmeyecek emin misiniz? Elbette 2000km.de 1 lt. kabul edilmeyecek bir değer ama 15.000km.de 500gr-1000lt. arası bencede kabul edilebilir bir değer.
    abi güzel hoş diyorsunda gursel abinin subaru 2 bar basmasına ragmen gram yag eksiltmiyormuş.

    sıfır arabanın boyle yağ eksiltmesi bence kabul edilir birşey değil.
    OEM+

  13. #70

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte bende diyorumki gram yağ eksiltmediğini yağ çubuğundan anlayana helal olsun. Turboyu yağlıyorsun bir kere gram eksiltmemesi pratikte imkansız hele de tapa gaz geziyorsan... Ama yukarıda da belirttim. 2000km.de 1 lt yağ tüketiyorsan o zaman geçmiş olsun...

  14. #71

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende bir tsi kullanicisi olarak yag eksiltme problemi hic yasamadim desem yeridir aracim 75000 km de devamli kontrol ederim haftada en az bir kez hic yag ekledigimi hatirlamiyorum fazlasi vardir eksigi yokdur

  15. #72

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah'a şükür bende de yok ama az miktarda yağ eksiltme turbo araçlarda bence normal.

  16. #73

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle normal bunun her 1000 km de 1 litre degilde bence her 8-10 binde 1 litre cok normal .

  17. #74
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motordan motora farkeder bir durum 1.4 tsi larda bu olay basindan beri var baska servislere fikir danisip bu karakteristik mi yoksa bir hata mi ona bakmak lazm. Misal peugeot 106 aracimi 110k km de sattim ve o gune kadar hicbir bakiminda degil isik yakmak yarim litre bile eksildigini gormedm. Genelde turbo motorlarda bu oluyor hele twin olunca iyice sikinti umarim onemli birsey yoktur...

  18. #75

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana bu miktar yag tuketimi normal geliyorsa sorun yok. Sahipleri bile kronik sorunlu oldugunu kabul ederken bu yorum abes olmuş.

    Aşacak bir durum yok, sen de olumsuz yorumları kabul edecek şekilde kendini aş.

    Bazı gerçekler var, bir motor ilk seri denemelerde elbette sorunlar yaşayacak. Sen her ne kadar kabul etmesen de artık birçok firma AR-GE sini tüketiciler üzerine yıkmış durumda. Kısaca, biz hele piyasaya sürelim nasıl olsa ufak tefek sorunları aşarız düşüncesi her alanda hakim artık. Buna güncel piyasa şartları ve ortamdaki rekabet sebep oluyor.

    Çok ufak örnek vereyim ilk nesil çıkan 1.5 dci reno motorları HDI pejo citro grupları hep motor sorunları yaşadılar. Gerçekleri kabul etmek lazım. Bir ara serviste dizelden geçilmiyordu, sürekli turbo patlatlamalar vs. sonunda revizyonlarla sorunlar aşıldı.

    1.4 TSI evet gerçekten çok verimli bir motor fakat yag tuketimi ust seviyelerde.


    Kaputu acmaya utanır falan demen garip geldi herkesde bi tsi kotulemesi var yok sanıldıgı kadar gitmiyormuş o parayı haketmiyor vs bunu aşmanız gerekiyor. Kıyasladıgınız araclara gore konfor + görünüş + yol tutuşu + performans bunu verebilcek başka bir arac varsa bu fiyata soyle aracımı degistirip onu alıyım. kıyasladıgınız araclar gırtlak yüklü araclar ben niye bi 106 gti geccek diye aracımın motorunu sıkıntıya sokup cebimden bi 106 gti parası cıkartıyım ? stock olarak getir o kıyasladıgın aracları ondan sonra verimli motor hangisiymiş konuşalım karşılıklı. Yag yakma sorunu olabılır bu bir problem ona hak veriyorum ancak suan aracım 7k da ve sorunum yok devam ediyorum yagınıda kontrol ediyorum kaputumuda actıgımda utancak bi durum olmadı bugune kadar. tekrar soyluyorum stock olarak konfor yol tutus performans vs olarak bi arac getir bu fiyatlara tsi motoru gecsin aracımı satıcam ertesi gune

  19. #76
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bruglione Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yag yakma sorunu olabılır bu bir problem ona hak veriyorum
    Sıfır aldıgın bir aracın yagını surekli kontrol etmek normal midir?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •