User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Garrett GT3076 Muadili Turbo ne alalım?

  1. #20
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahcelili_ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    precision turboların daha küçük giriş modellerinide tavsiye edermisiniz? 4831 gibi?
    ve
    4-bolt 5-bolt
    48 veya 63 a/r ne anlama gelir?
    Ne araçta kullanıcagın kaç litre araçta kullanıcagına baglı

    aracın benzinli 1.6 ysa bile 57mm i öneririm

    ama alıcagın hedefledigin güç daha dşükse ona uygun turboda var

    AR turbonun egzost housingin iç büyüklügü ile alakalı

    4 bol 5 bolt dedigi de Downpipe ın baglandıgı bölüm

    5 bolt olanlar genelde internal WG li araçların DP flanşlarını degiştirmemek ve tekrar internal WG li kullanmak için yapılanlar

    4 bolt ve V band olanlarda direk External WG için tasarlanmış olan turbolar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #21

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkürler bilgiler için. ben astra gsi da kullanacağım şuan k04 turbo kullanıyorum orjinal. çok fazla güçler hedeflemiyorum max 350 üfleyecek bir turbo almak istiyorum. ama bu turboyu 300hp lerde de kullanırsam sıkıntı yaşarmıyım?


    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne araçta kullanıcagın kaç litre araçta kullanıcagına baglı

    aracın benzinli 1.6 ysa bile 57mm i öneririm

    ama alıcagın hedefledigin güç daha dşükse ona uygun turboda var

    AR turbonun egzost housingin iç büyüklügü ile alakalı

    4 bol 5 bolt dedigi de Downpipe ın baglandıgı bölüm

    5 bolt olanlar genelde internal WG li araçların DP flanşlarını degiştirmemek ve tekrar internal WG li kullanmak için yapılanlar

    4 bolt ve V band olanlarda direk External WG için tasarlanmış olan turbolar

  3. #22
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    350hp için STI turbosu öneririm. VF35, inan bende var die değil
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #23
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tarkan vf37 için manifold ve uppipe var mı elinde? vf37 ye mi dönsem?

  5. #24
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hasan abiye gönderdim işte daha yeni. Gene alırım. Ama hacı 3076 dan sonra vf37 zevk vermez.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #25
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 yıldır 6000 km yapmışım, biraz da binmek istiyorum şu arabaya..

  7. #26
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o setupa yazık valla. Bence sadece turbo al geç abi, şöle en az 2876 olan bişi.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  8. #27
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 litre 11.7 cr k20 de 4300 devirde gelen turbo

    subaruda byük ihtimal 5000 de falan gelir

    keyif alıcagını sanmıyorum

    5857 sp 0.82 ar bence büyük keyif verir
    Bende kesinlikle 5857sp diyorum
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  9. #28
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    garrett'e göre fiyatları daha uygun gibi belli bir nedeni varmidir ? yada ben yanliş modellere baktim.

  10. #29
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahcelili_ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler bilgiler için. ben astra gsi da kullanacağım şuan k04 turbo kullanıyorum orjinal. çok fazla güçler hedeflemiyorum max 350 üfleyecek bir turbo almak istiyorum. ama bu turboyu 300hp lerde de kullanırsam sıkıntı yaşarmıyım?
    senin aracının litresi 2000cc ve kapgında gayet güzel be olsam 5857 alır 1 bar basarım

    hem cok keyifli hemde düşük basıncta kuvvetli bir aracın olur kardeşim
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #30
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    garrett'e göre fiyatları daha uygun gibi belli bir nedeni varmidir ? yada ben yanliş modellere baktim.
    moruk garretin GT serisi BB oldugu için pahalı

    bunlarında BB leri pahalı

    BB ler journallardan 500 $ daha pahalıdır

    yani dogru bakıyorsun

    genelde emiş housinginide anti surge görürsün delik delik
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #31
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gecmıs olsun..

    forced performance a yollayıp turbonuzu hta3076 yapmanızı tavısye ederım normal 3076dan 200 devır gıbı erken gelıyor ve 35e yakın ufluyor

  13. #32
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboyu gönder getir sadece 400-500 dolar kargo tutar, o yüzden sıfır almak mantıklı geliyor...

  14. #33

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin aracının litresi 2000cc ve kapgında gayet güzel be olsam 5857 alır 1 bar basarım

    hem cok keyifli hemde düşük basıncta kuvvetli bir aracın olur kardeşim
    şuan standart k04 leh turbosu ile cont. basıncı 0.9 barda yürüyorum. peak 1.4

    çok büyük bir turbo yada güç hedefim yok. kendi turbom ile 300hp leri görebilioruz fakat bilyalı güzel bir turboya ve manifolda geçmek istyorum. bunu yaparken turbom 350 üflesin rahatca ama ben 300 üfletiyim istiyorum yani ne aracı ne turboyu strese sokmak istemiyorum

  15. #34
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahcelili_ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şuan standart k04 leh turbosu ile cont. basıncı 0.9 barda yürüyorum. peak 1.4

    çok büyük bir turbo yada güç hedefim yok. kendi turbom ile 300hp leri görebilioruz fakat bilyalı güzel bir turboya ve manifolda geçmek istyorum. bunu yaparken turbom 350 üflesin rahatca ama ben 300 üfletiyim istiyorum yani ne aracı ne turboyu strese sokmak istemiyorum
    Tamam abi ben seni anladım zaten ilk mesajında

    dedim ya bir manifold + external WG + 5857 turbo

    tam senin istedigin husus

    ve BB turbo alma kesinlikle yataklı al opel için gerek duyulmaz bende

    T25 turbo bizim yaptıgımız aracta 2000 devirde full boost yapıyordu 1 bar

    bence 5857 de 3000 i gecmez dolmak için
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #35
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    moruk garretin GT serisi BB oldugu için pahalı

    bunlarında BB leri pahalı

    BB ler journallardan 500 $ daha pahalıdır

    yani dogru bakıyorsun

    genelde emiş housinginide anti surge görürsün delik delik
    turbo konusunda cahilim verdigim ornek yanliş olablir

    mesela

    gt28 ayarindaki bb precision gene 1000 dolar üstünde.

    eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices

    muadil olarak belki bi citir ufagi bu olablir sanirim fiyatta uygun.bb olmadigi için.

    eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices

    655$ mesela ca18/sr20 için bb tercih etmedikçe uygun bi turbo gibi duruyor.

    ama t3/t4 - t25 lik oem manifoldta sıkıntı.


    Gürsel abinin konusunuda dagittik biraz kusura bakmasin.

  17. #36

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam abi ben seni anladım zaten ilk mesajında

    dedim ya bir manifold + external WG + 5857 turbo

    tam senin istedigin husus

    ve BB turbo alma kesinlikle yataklı al opel için gerek duyulmaz bende

    T25 turbo bizim yaptıgımız aracta 2000 devirde full boost yapıyordu 1 bar

    bence 5857 de 3000 i gecmez dolmak için
    Ok aynen öyle bakıyım ben

  18. #37

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güç bandı istediğinden biraz yukarda ama,
    sıfır s300sx 83-75 var istersen, fakat t4 ts.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  19. #38
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hilmi artık senin turboyu deneme vakti geldi heralde bakalım nerde dolcak

    bi sene oldu demi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •