değişik birşey olsun ve devir de olsun diyorsan hafif kasası olan bi arabaya rotary at??Yada bi C20XE yükle şöyle 250+hp
![]()
değişik birşey olsun ve devir de olsun diyorsan hafif kasası olan bi arabaya rotary at??Yada bi C20XE yükle şöyle 250+hp
![]()
EF serisi civic ağır basmaya başladı. Tabii bir arkadaşımızın yazdığı starion'u Ankarada buldum. Şimdi garaja gidiyorum, ordan bu starion'un yanına gidip bakarım.
Peki b16a2 makineyi bulduk diyelim... Şanzıman ne yapacağız? Akslar falan? Bide bu motoru mount etmek lazım, motor kulakları vs nasıl olacak?
Aranızda mutlaka yapan vardır, bana bir liste çıkarmama ve fiyatlara yardım edecek Hondacı var mı?
Ilk olarak yürütmek için mantıken şunlar lazım değil mi? :
Harness
Sintered Metal yada Organik adam gibi debriyaj
Managable EMS
Enjektörler
Motor
Şanzıman
Aksler
Motor Kulakları
petroseksüel ahahahahahaha cuk oturdu bu laf bizim gibilere ya ahahahahah
b16a2 orj aksları oldukça dayanıklıdır,sanzımanda öyle,ama sanz oranlarıyla oynıcaksan o başka,ki usa da oldukça fazla şeçenek var bu konuda,bende ek kasa derim.....![]()
Debriyaj desen Çuvalla var. B16 ile b16 şanzımanıda oturtabilirsin diye düşünüyorum.
Management yine çuvalla var.
Akslar Fidanza olabilir.
Motor kulaklarıda çıkmaçılarda bol bol bulunuyor.
Yani mantık doğrultusunda parçası en bol tune edebileceğin Hondadır. Hatta kare kasaya swap yapanlarda var ist. de.
kesinlikle EF şuan bizde üzerinde çalışıyoruz fakat crx motoru olarak b16 olarak girelim dedik bazı aksilikler çıktı olsaydı şaka gibi olacaktı ama B16a2 ufaktanda bi tune zaman makinesi gibi olur frenleride unutmamak lazım..
Suspension wise, this EF is dumped the ground with crazy camber thanks to Skunk2. Koni shocks ensures the EF has dampening adjustability while a Cusco front strut bar tightens up the chassis. Speaking of crazy camber, the staggered set of 15-inch Work VS-XX wheels arguably set this EF off from everything else in the Honda world. I mean, just check out the crazy lip in the rear! No 15x6 +42 offsets here, Tong is running a set of 15x6.5 and 15x7 in the rear with an offset we’d just rather not disclose. But be aware that the rear is definitely a single digit! Wrapped with 195/45/15 Toyo T1-S tires, the wheel and tire package on this EF goes a long way.
Braking wise, the EF has received more goods from its Integra brethren in the form of 4 wheel disc brakes. Project mU brake pads have been slotted in and Goodridge stainless steel brake lines ties it all together. Inside the car, a few more JDM goods have found a new home on the stateside. A pair of Bride seats are in the cockpit while a set of Sabelt harnesses and a Safety 21 6-point roll cage designates that this EF isn’t just all for going straight. A JDM ITR gauge cluster along with Mugen speedometer, Nardi steering wheel and Skunk2 shift knob are just a few more goods found in the cockpit.
Exterior:
Porsche 911 purple paint job, JDM SIR front end conversion, VIS carbon, fiber hood, Charge Speed lip and rear wing, H.O.P. window visors
Engine:
B18C5 engine swap, Endyn pistons, REV valves, Skunk2 titanium retainers, JUN Stage 4 cams, JUN cam gears, JUN valve springs, TWM 52mm ITBs, RC 440cc injectors, GReddy timing belt, NGK spark plug wires, Samco radiator hoses, Spark Racing header, Thermal exhaust, HASPORT engine mounts, HASPORT hydraulic conversion, Fluidyne radiator, Avid traction bar, Cusco catch can, Hondata S-300, OBD 0 to OBD1 harness, JDM ITR LSD transmission, Fidanza lightened flywheel, ACT clutch, Gator Racing axles
Suspension:
Koni shocks, Skunk2 coilovers, Skunk2 camber kit, Cusco front strut bar
Wheels / Tires:
15x6.5 front Work VS-XX wheels, 15x7 rear Work VS-XX wheels with 195/45/15 Toyo T1-S
Brakes:
4 wheel Integra Disc brakes, Goodridge stainless steel brake lines, Project mU brake pads
Interior:
Bride Redline seat, Bride bucket seat, Sabelt harness, JDM climate control, JDM ITR cluster with Mugen speedometer, Nardi steering wheel, Safety 21 6-point cage, AEM air/fuel ratio gauge, Skunk2 Racing shift knob
ICE:
Gathers Radio, Infinity Kappa speakers
UMARIM BUNLAR İŞİNİZE YARAR![]()
40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)
Bu EF ler cok mu hafif
atm atmosferik ucar bence bunlar
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
abi crx'te olabilir , içi miçi komple soyulmuş , tek koltuk , rollcage + b16a2.....
Tugral , nerdesin seni anlatıoz burda![]()
motoru tr den temin edersin hondam.comda bi ilan vardı adam getiriyor faturalı kulaklar tesisatı sanzumanı aksları herseyi dahil.
motor kulaklarını hasportdan alırsın ef kasanın b serisi icin olanlarının amerika fiyatı 400 dolar civarı
ecu olarak neptune rtp board + obd1 ecu alırsın standalone beynin olmus olur fiyat olarak 600 dolara falan gelir sana
enjektoleri buyutmeye gerek yok ama 310 rc ler alabilirsin 250 dolar amerika fiyatları.
Bunları aldıktan sonra egzantirikler kasnaklar pistonlar icin bir daha bi konusuruz![]()
Aslında kıyıda kosede bi klasik mini bulursan hemen alb16'yı ona swapla ondan sonra gazlaa=)
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
eg de cok agır degil de ef 890 fena degilmiş ya, b16 falan tamam da k20 zorlar adamı b16 bile kulakların dan asılmış gibi durmuş arabada...
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
bitane 131 2000cc 16 v tipo sedicivalvole motor arkadan cekişş içi boş rollcage olabilir çok az masraflııı131 1500 ytl ye alsan motoruda 2 ytl ye alsan net olarak biraz oynayarak 150 hp olur o kasayla uçarsın ucarr ankarada 2000 16 motor hurdacılarda çok bence arastır abi bu konuyudaa
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)