User Tag List

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
149 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Devir çevirecek, çok ucuz Proje Arabası ne olmalı?

  1. #39
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    değişik birşey olsun ve devir de olsun diyorsan hafif kasası olan bi arabaya rotary at?? Yada bi C20XE yükle şöyle 250+hp

  2. #40
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EF serisi civic ağır basmaya başladı. Tabii bir arkadaşımızın yazdığı starion'u Ankarada buldum. Şimdi garaja gidiyorum, ordan bu starion'un yanına gidip bakarım.

    Peki b16a2 makineyi bulduk diyelim... Şanzıman ne yapacağız? Akslar falan? Bide bu motoru mount etmek lazım, motor kulakları vs nasıl olacak?

    Aranızda mutlaka yapan vardır, bana bir liste çıkarmama ve fiyatlara yardım edecek Hondacı var mı?

    Ilk olarak yürütmek için mantıken şunlar lazım değil mi? :

    Harness
    Sintered Metal yada Organik adam gibi debriyaj
    Managable EMS
    Enjektörler
    Motor
    Şanzıman
    Aksler
    Motor Kulakları

  3. #41
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al bir tane rotax 30 40 don veya bir rc falan al, beni hasta etme. boyuna is cikariyorsun basimiza. kuyrugun dik gezmeyi sevmiyon sen heralde, arabeskmisin olum illa bunalim yaratican kendine para harciyip dara girecen. dur durdugun yerde...........
    Abi aldım ya Rotax'ın yandan yemişini En azından 19bin dönüyorum pistlerde

    Hem Petroseksüel adamız, bünye rahat durmuyor işte. Ayrıca hemen yapmayacağım bu işi yaw. Şimdilik araştırma çalışmalarına başladım o kadar, yani öyle 1 aya bismillah demeyecem.

  4. #42
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    petroseksüel ahahahahahaha cuk oturdu bu laf bizim gibilere ya ahahahahah

  5. #43
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16a2 orj aksları oldukça dayanıklıdır,sanzımanda öyle,ama sanz oranlarıyla oynıcaksan o başka,ki usa da oldukça fazla şeçenek var bu konuda,bende ek kasa derim.....

  6. #44
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EF serisi civic ağır basmaya başladı. Tabii bir arkadaşımızın yazdığı starion'u Ankarada buldum. Şimdi garaja gidiyorum, ordan bu starion'un yanına gidip bakarım.

    Peki b16a2 makineyi bulduk diyelim... Şanzıman ne yapacağız? Akslar falan? Bide bu motoru mount etmek lazım, motor kulakları vs nasıl olacak?

    Aranızda mutlaka yapan vardır, bana bir liste çıkarmama ve fiyatlara yardım edecek Hondacı var mı?

    Ilk olarak yürütmek için mantıken şunlar lazım değil mi? :

    Harness
    Sintered Metal yada Organik adam gibi debriyaj
    Managable EMS
    Enjektörler
    Motor
    Şanzıman
    Aksler
    Motor Kulakları

    Debriyaj desen Çuvalla var. B16 ile b16 şanzımanıda oturtabilirsin diye düşünüyorum.
    Management yine çuvalla var.
    Akslar Fidanza olabilir.
    Motor kulaklarıda çıkmaçılarda bol bol bulunuyor.

    Yani mantık doğrultusunda parçası en bol tune edebileceğin Hondadır. Hatta kare kasaya swap yapanlarda var ist. de.

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle EF şuan bizde üzerinde çalışıyoruz fakat crx motoru olarak b16 olarak girelim dedik bazı aksilikler çıktı olsaydı şaka gibi olacaktı ama B16a2 ufaktanda bi tune zaman makinesi gibi olur frenleride unutmamak lazım..








    Suspension wise, this EF is dumped the ground with crazy camber thanks to Skunk2. Koni shocks ensures the EF has dampening adjustability while a Cusco front strut bar tightens up the chassis. Speaking of crazy camber, the staggered set of 15-inch Work VS-XX wheels arguably set this EF off from everything else in the Honda world. I mean, just check out the crazy lip in the rear! No 15x6 +42 offsets here, Tong is running a set of 15x6.5 and 15x7 in the rear with an offset we’d just rather not disclose. But be aware that the rear is definitely a single digit! Wrapped with 195/45/15 Toyo T1-S tires, the wheel and tire package on this EF goes a long way.

    Braking wise, the EF has received more goods from its Integra brethren in the form of 4 wheel disc brakes. Project mU brake pads have been slotted in and Goodridge stainless steel brake lines ties it all together. Inside the car, a few more JDM goods have found a new home on the stateside. A pair of Bride seats are in the cockpit while a set of Sabelt harnesses and a Safety 21 6-point roll cage designates that this EF isn’t just all for going straight. A JDM ITR gauge cluster along with Mugen speedometer, Nardi steering wheel and Skunk2 shift knob are just a few more goods found in the cockpit.

    Exterior:
    Porsche 911 purple paint job, JDM SIR front end conversion, VIS carbon, fiber hood, Charge Speed lip and rear wing, H.O.P. window visors

    Engine:
    B18C5 engine swap, Endyn pistons, REV valves, Skunk2 titanium retainers, JUN Stage 4 cams, JUN cam gears, JUN valve springs, TWM 52mm ITBs, RC 440cc injectors, GReddy timing belt, NGK spark plug wires, Samco radiator hoses, Spark Racing header, Thermal exhaust, HASPORT engine mounts, HASPORT hydraulic conversion, Fluidyne radiator, Avid traction bar, Cusco catch can, Hondata S-300, OBD 0 to OBD1 harness, JDM ITR LSD transmission, Fidanza lightened flywheel, ACT clutch, Gator Racing axles

    Suspension:
    Koni shocks, Skunk2 coilovers, Skunk2 camber kit, Cusco front strut bar

    Wheels / Tires:
    15x6.5 front Work VS-XX wheels, 15x7 rear Work VS-XX wheels with 195/45/15 Toyo T1-S

    Brakes:
    4 wheel Integra Disc brakes, Goodridge stainless steel brake lines, Project mU brake pads

    Interior:
    Bride Redline seat, Bride bucket seat, Sabelt harness, JDM climate control, JDM ITR cluster with Mugen speedometer, Nardi steering wheel, Safety 21 6-point cage, AEM air/fuel ratio gauge, Skunk2 Racing shift knob

    ICE:
    Gathers Radio, Infinity Kappa speakers

    UMARIM BUNLAR İŞİNİZE YARAR
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  8. #46
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu bıraz daha asmıs ıtr motoru b18c5 yeahhhh

  9. #47
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu EF ler cok mu hafif

    atm atmosferik ucar bence bunlar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #48

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi crx'te olabilir , içi miçi komple soyulmuş , tek koltuk , rollcage + b16a2.....

    Tugral , nerdesin seni anlatıoz burda

  11. #49

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu EF ler cok mu hafif

    atm atmosferik ucar bence bunlar
    890 kilo
    OEM+

  12. #50
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EF serisi civic ağır basmaya başladı. Tabii bir arkadaşımızın yazdığı starion'u Ankarada buldum. Şimdi garaja gidiyorum, ordan bu starion'un yanına gidip bakarım.

    Peki b16a2 makineyi bulduk diyelim... Şanzıman ne yapacağız? Akslar falan? Bide bu motoru mount etmek lazım, motor kulakları vs nasıl olacak?

    Aranızda mutlaka yapan vardır, bana bir liste çıkarmama ve fiyatlara yardım edecek Hondacı var mı?

    Ilk olarak yürütmek için mantıken şunlar lazım değil mi? :

    Harness
    Sintered Metal yada Organik adam gibi debriyaj
    Managable EMS
    Enjektörler
    Motor
    Şanzıman
    Aksler
    Motor Kulakları
    motoru tr den temin edersin hondam.comda bi ilan vardı adam getiriyor faturalı kulaklar tesisatı sanzumanı aksları herseyi dahil.
    motor kulaklarını hasportdan alırsın ef kasanın b serisi icin olanlarının amerika fiyatı 400 dolar civarı
    ecu olarak neptune rtp board + obd1 ecu alırsın standalone beynin olmus olur fiyat olarak 600 dolara falan gelir sana
    enjektoleri buyutmeye gerek yok ama 310 rc ler alabilirsin 250 dolar amerika fiyatları.

    Bunları aldıktan sonra egzantirikler kasnaklar pistonlar icin bir daha bi konusuruz
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  13. #51
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Aslında kıyıda kosede bi klasik mini bulursan hemen al b16'yı ona swapla ondan sonra gazlaa=)
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  14. #52
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eg de cok agır degil de ef 890 fena degilmiş ya, b16 falan tamam da k20 zorlar adamı b16 bile kulakların dan asılmış gibi durmuş arabada...

  15. #53
    OnurS
    Misafir
    Alıntı ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında kıyıda kosede bi klasik mini bulursan hemen al b16'yı ona swapla ondan sonra gazlaa=)
    işte hayal projem=)

  16. #54
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı trgy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    890 kilo
    çok hafifmiş be başkan ucar bu araba
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #55
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Red face

    Alıntı OnurS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte hayal projem=)
    Benimde ortak yapsak mı bitane acaba? Mini'de buldum aslında ama cok fazla fiyat istiyo adam..7-8.000eu gibi bi rakam.bitanede plakasız,ruhsatsız bisey var
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  18. #56
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bitane 131 2000cc 16 v tipo sedicivalvole motor arkadan cekişş içi boş rollcage olabilir çok az masraflııı 131 1500 ytl ye alsan motoruda 2 ytl ye alsan net olarak biraz oynayarak 150 hp olur o kasayla uçarsın ucarr ankarada 2000 16 motor hurdacılarda çok bence arastır abi bu konuyudaa

  19. #57
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiat bis b16a2 motoru takıcan aslında

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •