Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Mesajları genel itibariyle okudum. Arkadaşlarında dediği gibi bir insan için yada fren diskleri için honda dan vazgeçme. Bu durumda kolay olay aracı satıp honda tutkusunu bastırmak. Ama Her zaman zor olanı seçmeli insan. 1 tane Lakayit insan yüzünden marka ya küsülmemeli. Ben senin yerinde olsam biraz daha görüşmeyi resmi tutardım. İlk önce görüştüğüm kişinin Adını ve yetkisini öğrenirdim ona göre görüşürdüm. Fikir ayrımı yada görüşmede bir lakayıtlik sezersem de Bir üst mevkisine başvururum. Sonuçta kimse kral değil, Kimse Vazgeçilmez değil. Fordun 2010-2011 yılında belli bir miktar 0 km aracı daha sonra boyalı değişmeli çıktı. Millette neler var.
Edit: Bir keresinde vergi dairesine kapanışa gittim. Memur benden vekaletim olduğu halde bana uyuz olsa gerek vekalette faturaları yırtma diye yetki olması gerektiğini söyledi ve kapanış yapamayacağımı söyledi. Bence bir lehçe şive hatası olabilir diye Yırtma mı felan diye heceleyerek söyledim. Evet dedi. Dedim öyle bişey yok kapanış yetkim var felan. Adam nuh diyor peygamber demiyor. Bunu diyen de serviş şefi idi. Bende onun bir üst makamı olan müdür yardımcısına gittim. Dedim böyle böyle kapanış yetkim var yırtma diyor bana. Müdür yardımcısı haklısın o başka bişeyle karıştırmıştır deyip. telefonla bildirerek kapanış işlemimi yapmasını söyledi. Sonuçta ben memurun dediğiyle kalsam yapamayacaktım. Bir insan yüzünden markaya küsme. Karakteri oturmamış ne insanlar var.
İnandığın Gibi Yaşayamazsan
Yaşadığın Gibi İnanırsın.
Ben bütün yorumlari teker teker okudum is gercekten Japon Alman karşılaşmasına donmuş yorumlarla ama yanlış yerden bakıyor herkez ben bı Alman kullanicisiyim ama honda benim sevdgim bı arabadir sorunu yasiyan abimizin sırf bi insan yuZunden araçtan soğuması değil herkez ayrı bı taraftan bakiyo anladığım kadarıyla baya yol yapiyo yanliz bu sorunları cogu insan yasamış belliki duymuş takip etmiş can taşıyo insanlar gercektende haklı performans olarak honda iyi olabilir yanliz konfor güvenlik olarak Alman'a gecmek istemiş bence gayet iyi bı tercih yapmış saygı duymak lazım.
Doğuş otomotiv bile yapmaz bu kadar demişsiniz. Kendi parça garantisinden değiştirdiği parçanın garantisini Almanya VW'nin değiştirin parçayı(komple şanzımandı bahsedilen parça) emrine rağmen değiştirmeyen bir firmadır. Doğuş otomotiv ülkemizde işlerin nasıl yürüdüğünü çok iyi biliyor aldığınız araç Porsche olsa bile süründürebiliyorlar adamı(ki yaptılar 0 olarak alınmış 911 turbonun davası 5-6 senede sonuçlandı o da sahibinin sabrı ve parasıyla).
Yazdıklarınızı tek tek okudum arkadaşlar. Teşekkürler.
Lakin şöyle bir durum var.
Yıllardır Honda markasına mantık sınırları içinde laf ettirmemiş birisi olarak Honda Türkiye nin kendi aracının arkasında durmamış olması, sırf kendi ceplerinden bir parça çıkacak diye (ki bu da kendi ayıplı ürünleri) müşterisini RED cevaplarına ikna(!) etmek için markayı kötülemeleri.
Ali veli hasan hüseyin kimse kim.. Benimle kimin konuştuğu ilgilendirmiyor beni. Ben Honda Türkiye ile konuştum. Velev ki benimle konuşan kişinin ayıbı söylediği şeyler, o kişiye iş veren ve Honda yı temsil etme yetkisi veren kurum da hatalıdır.
Velev ki söylediği şeyler doğru, (burada konuştuğum kişi benim kendi yorumlarım değil bu söylediklerim, Honda nın kabul edilebilir limit değerleridir diye belirtti) yine sıkıntı büyük.
Nereden tutsam elimde kalıyor.
Accord alsam bu sefer başka bir kronik sorunu var. CRZ alsam başka bir kronik sorunu çıkacak belki.. Her markanın her modelinde sorun var 4/4 lük hangi marka var?
Burada problem marka değerinin düşmemesi anlamında markanın arkasında durulmaması. Kaliteyi iyice düşürmeleri ve müşteriyi kaybetme pahasına baya rest çekmeleri..
İhtimal bu ya; tsunami sebepli ekonomi yapın şeklinde bir direktif gelmiş olabilir Honda TR yeye.. Tabi bu tahmin dahilinde bir konu..
Ancak ne olursa olsun sorun yaşayan müşteriye rest şeklinde "durum budur, red kararı değişmeyecek siz bilirsiniz" (tabiki kelime kelime böyle söylenmedi) denirse, benim bu otomobil ile bir işim kalmamış demektir.
Ben markayı, otomobilimi bu kadar seviyorken, gözümden sakınıyorken, bırakın valeye vs vermeyi, 3 yıldır direksiyona benden başka kullanan kişi sayısı 1 er kez olmak üzere 3 kişi ise, arkamda en az benim kadar ürününü savunan, marka değerini azaltmayan firma isterim. 40 binde disk erir normal standart budur şeklinde benimle kafa bulan bir marka istemem..
Accord olsa disk olmaz kapı olur, crz olsa pil olur, öteki olsa başka bir şey olur. Kronik sorunlar hep olur.. Burada soğumamın sebebi disk değil, sebep TR genel müdürlük..
Pire için yorgan yakmadım yani. Sıkıntı daha büyük. Ben çölde bir kum tanesiyim onlar için farketmez ancak çevremde de yaşadığım tüm olumsuzlukları anlatmaktan çekinmeyeceğim.
Konu Honda Alman kavgasına dönüşmesin lütfen.. Dava o değil..
Amerikan bir otomobil de tarcih edebilirdim.. Fransız da isteyebilirdim. Ama Almana geçmek istedim. Sadece tercihtir bu.. Alman Japon u döver değil konu.. Rica ederim.
Q.
Bu FD kasa kaç kilo. İstanbul trafiğinde eğer göründüğü kadar ağır bir araç ise 35 bin km de frenlerin bitmesi bence normal.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Abi koyu bir hondacı olarak honda geçmişi baya fazla olan bir ailede büyüdüğüm için sana sadece şunu diyebilirim HONDA ve HONDA TÜRKİYE çelik motor distribütörlüğünü bitirdikten sonra anadolu hondaya geçtiği an bitmiştir benim gözümde... genel olarakta son 15 yılda honda malzeme kalitesinden tutda üretime kadar en düşük kaliteli modelleri türkiyede ürettirdi ve ithal edildi... neyseki arada accord crv s2000 gibi kaliteli hondaları soktularki marka imajını tam rezil etmediler.... HONDA'nın altın çağı kalitesi 88-95 yılları arasında kaldı... halen o yıllardaki arabalarda ilk fren disklerini balatalarını ilk rot ve rotillerini bozulmamış şekilde üstlerinde görmen gayet şaşırılmıyacak bir durumdur hemde türkiye yollarında... çünkü o zaman kalite vardı ar-ge vardı markanın gerçek anlamda üretim şevki ve kalitesi vardı ama 96 97 den sonra bu büyük japon ekonomik krizinden sonra honda başta EK kasalarla birlikte o kalitede sıçışa girdi.... ve halende geri kalıyor günlük teknolojilerden, halen ayak yapıyorlar şu anda benzin bittiğinde biz kalacaz diyede bu gidişle HONDA MOTOR CO.nun otomotiv bölümü kapanır gider direnemez bu vahşi ortama... millete bunu anlatsamda bin kere anlamıyorlar honda halen 25 yıllık vtec motorlarını ve 30 yıllık double wishbone yürüyen aksam teknolojisini arabalarına uyguluyor hemde daha uyduruk olanını.... tek değişen kasaların tipleri ve kaza dirençleri onun dışında kalite yerle bir... bu sadece Honda için geçerli değil diğer japonlar içinde geçerli honda gene onların yanında nimet kalır.... Ha HONDA TURKİYEYE gelince... onları sallama hiç işin peşini bırakma derim parçayı değiştirt. benim bu tür olaylar çok başıma geldi yetkili servisler anca para peşinde müşteri memnuniyeti düşük hondanın sen olmazsanda olur onlar için onların mentalitesi böyle... ama frenlerin aşınması doğal bişi 35.000de aşınmazsa bile 60.000 km dayanmaz yeni nesil arabaların diskibenim çok kavgam oldu servislerle 2 tanede mahkemem var birini kazandım biri duruyor 2 senedir sürüyor
![]()
![]()
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
@timucintt
Senin ne kadar bilgili ve Honda markasına olan saygını bilen kişilerdenim. Yazdıklarınla da derdimin ne olduğunu anladığını düşünüyorum. Teşekkürler
@Schumi
1296 kg tam olarak. Stock ağırlık.
Otomobil isterse 2 ton olsun. Hadi 3 ton olsun.
Balata ile disk aynı anda biter mi? Çok net bir soru. Honda TR cevap vermek istemedi buna.
Ya disk çok yumuşak, ya balata çok sert (Bence her ikisi de..)
Sonuç olarak birbirine uyumsuz iki parça..
Burada kullanıcının suçu yoktur. Honda TR bu ürününü değiştirmesini geçtim, hatasının arkasında durması gerekir. Değiştirmemek için Marka kötülenmez. Bu bakış açısında olan bir firma ile ileride daha büyük sorunlarla uğraşmamak için vaz geçiyorum kısaca.
2 ay sonra şanzımanda sorun çıksa "sen yoğun trafikte kullanmışsın, şanzıman çok ısınmış, dağılması normal" şeklinde verilecek bir cevaba çok şaşırmam. Honda nın hayata duruşunu beğenirdim, Honda TR sayesinde kırdılar bunu da..
Konu ile alakalı honda japonya yada belçikaya mail atmanı öneririm .Hızlı ve etkili bir dönüşü olucaktır .. Ben bir motor hacimi ile ilgili yazı alabilmek için 10 gün uğraştım, yok orayı ara burayı ara , döneceğiz size vs vs.. Eş dostla işlerin yürüdüğü ülkedeyiz maalesef...
Babana aratmakta nedir arkadaş ..
valla adamın soyledikleri yanlış tabi ama bana frenlerin bitmesi normal gibi geldi bu trafikte , 35000 km neredeyse 1 seneye tekabul eder 1 senede normal gibi,disklerde de sorun oluyosa 1 senede o zaman bu işte bi hata vardır
alper sen bu yazdıklarına kendin inanıyormusun? aşırı besleme ile seri üretim yapılacak motor ile atmosferik besleme ise seri üretim yapılacak motorun aynı malzemeden üretildiğinimi yada aynı referans değerlerine sahip olduğuna inanıyorsun?? Merak etme honda eğer birgün turbo motor yaparsa senin arabandaki motor anca çim biçme makinası motoru olur.
konuyu açan arkadaş için;
tamamı ile haklısın kardeşim.servislerinde 700 lira maaşla boyacı çalıştıran firma call center'da muhtemelen ticaret lisesi stajeri kullanıyordur.böyle saçma sapan cevaplar almamız normaldir.zaten hondanın dünya üzerindeki en bahtsız tesisi honda türkiyedir.
komançero garage
Kızmakta çok haklısınız..
Eee Boşuna dememişler MERCEDES ve diğerleri diyee !!!!
Alman otomobili gibisi yok bu bir gerçek..
Geçmiş olsun..
2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
araba duz mu otomatik mi birde uretim yili nedir?
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)