2001 model 1.6 ies turbo

Thread: 2001 model 1.6 ies turbo

  1. ef186's Avatar

    ef186 said:
    Quote Originally Posted by HALUK View Post
    LPG oktan degerleri sayfa199.
    http://fbe.erciyes.edu.tr/MKA-2005/D...4-04-MAK-4.pdf

    deneme akşam gerçekleşti 0,3 barda lpg ile denendi.
    standart 106 gti ve 1.6 ies
    2 de uzamaya başlıyor, 3 viteste 106 gti gelip geçiyor.
    sonuç olarak 2 ci viteste 7000 devirde 3 çe geçmemle kesiciye girmem bir oluyor, simtel balata orjinal baskı yüzünden kaçırıyor, bu gün onuda çözücez inşallah.
    videoyu çeken arkadaş bana atsın hemen ekliyecem. chip filitre egsoz olan 106 larla ve standart vteclerle deneye biliriz.
    amaç yaptıgımız işi görmek
    .


    Bu kelime taktir edilir .....
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup
     
  2. cem's Avatar

    cem said:
    Quote Originally Posted by HALUK View Post
    Evet makaleyi okudum,
    Benim sormak istedigim EGT durumu nedir sende ? Piston eritme ihtimalin var.
    Yararın için söylüyorum yoksa her projeye emege saygım sonsuzdur.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  3. Schumi's Avatar

    Schumi said:
    bende lpg nin daha hararetli bir yakıt olduğunu okumuştum. egt durumu izlenmeli. peki egt yi benzin seviyesinde tutmak mümkünmü. yoksa forget internaller ile egt nin yüksekliğinden oluşan riskleri azaltmak tek çaremi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
     
  4. HALUK's Avatar

    HALUK said:
    Quote Originally Posted by cem View Post
    Evet makaleyi okudum,
    Benim sormak istedigim EGT durumu nedir sende ? Piston eritme ihtimalin var.
    Yararın için söylüyorum yoksa her projeye emege saygım sonsuzdur.
    cumartesi maslak sanayide olucam degerli vaktinden bir parça çalabilirsem yanına ugramak veya misafir etmek isterim, şöyle bir göz atarsan yakından bende sevinirim.
    Çok bilmiyecen, Bir bilenede sormuyacan, bileni bulmuşken yaptıracan
     
  5. senna's Avatar

    senna said:
    Quote Originally Posted by HALUK View Post
    cumartesi maslak sanayide olucam degerli vaktinden bir parça çalabilirsem yanına ugramak veya misafir etmek isterim, şöyle bir göz atarsan yakından bende sevinirim.


    kendisi İzmir'de şu an
    körler sağırlar
     
  6. OmerRS's Avatar

    OmerRS said:
    Quote Originally Posted by Schumi View Post
    bende lpg nin daha hararetli bir yakıt olduğunu okumuştum. egt durumu izlenmeli. peki egt yi benzin seviyesinde tutmak mümkünmü. yoksa forget internaller ile egt nin yüksekliğinden oluşan riskleri azaltmak tek çaremi.
    evet bende öyle duymuştum. egzozda çok daha yüksek sıcaklık çıkaran bir yakıt. tabi bunu enerji santralleri bu ısıyı kullanabildikleri için istiyolar. fakat otomobillerde bu ısı atık oluyor ve benzin için tasarlanan sisteme zarar verebilir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/
     
  7. Dragger's Avatar

    Dragger said:
    Quote Originally Posted by HALUK View Post
    cumartesi maslak sanayide olucam degerli vaktinden bir parça çalabilirsem yanına ugramak veya misafir etmek isterim, şöyle bir göz atarsan yakından bende sevinirim.
    Cem izmirde malesef
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
     
  8. KMR2-GT's Avatar

    KMR2-GT said:
    lpg cok ıyı olmus haluk bence ne guzel hem gıdıor hem yakıt masrafı az
    kazasız belasız
     
  9. HALUK's Avatar

    HALUK said:
    Quote Originally Posted by senna View Post
    kendisi İzmir'de şu an
    ok anladım

    Quote Originally Posted by DRaGGeR View Post
    Cem izmirde malesef
    tamam kızmayın yahu sormam bidaha


    Quote Originally Posted by KMR2-GT View Post
    lpg cok ıyı olmus haluk bence ne guzel hem gıdıor hem yakıt masrafı az
    kazasız belasız
    saol abi çapımız kadar ugraşıyoruz işte
    Çok bilmiyecen, Bir bilenede sormuyacan, bileni bulmuşken yaptıracan
     
  10. Kemal_H's Avatar

    Kemal_H said:
    hayırlı olsun turbon bol bol gazlamalar. . Benim düşüncelerime göre turbo takılan bir arabada lpg biraz komik geliyor. Ama tabikide emeğe saygı var... güle güle kullan sen zevk alıyorsan gerisi boş
     
  11. 2001 model 1.6 ies turbo

    ObseSSioN said:
    yakıt türü önemli değil. yakıtın yapılan işleme elverişli olup olmadığı önemli. eğer lpg istenen işleme müsaade ediyorsa sorun yok. eskiden dizel diyince akla kamyon gelirdi ama artık turbo dizel araçlar benzinli araçlardan iyi yürüyor.

    turbo geldi mertlik gitti ahaha turbo rulzz..
     
  12. 2001 model 1.6 ies turbo

    SONE-R said:
    Quote Originally Posted by Kemal_H View Post
    Benim düşüncelerime göre turbo takılan bir arabada lpg biraz komik geliyor.
    Ankarada da 1 tane LPG+Turbo lu Laguna var....
     
  13. boosted_pug's Avatar

    boosted_pug said:
    kompresyon düşürüldümü acaba piston kollar orjinalmi kaldı. birde madem safc war nie 5. 6. enjektör war bunlar nasıl otomatik açılıyor bunları merek ettim cvp alabilirmiyim teşekkürler
     
  14. HALUK's Avatar

    HALUK said:
    motorun kapagı açılmadı arkadaşım yani her şey orjinal, avans düşürüldü, tüm ayarları 1 gün sürdü laptoba baglanan cihazın bir ucuda turbo maniflduna baglandı, bi otarafa bi butarafa, bir rampaya bir yokuş aşagı gezildi, yaklaşık bu ayarlarda, 33 litre yakıt tüketildi.
    anladıgım kadarı ile yazmaya çalışayım, üzerindeki orjinal 4 enjektörü degiştirip daha büyüklerini takmak gerekiyormuş, oda maliyetli bir işmiş o yüzden 5.ci enjektör yapılmış, üst devirlerde oda yetmeyip vuruntuya neden olunca, 6. cı yapılmış.turbo basmaya başlayınca 5 ve hemen arkasından 6. cı enjektör devreye giriyor, ama enjektörleri büyütürsen bunlara hiç gerek kalmıyor. fazladan 2 adet enjektörü turbonun devrine göre peş peşe devreye sokup, peşpeşe çıkarmakta onun meslek sırrıymış
    Çok bilmiyecen, Bir bilenede sormuyacan, bileni bulmuşken yaptıracan
     
  15. Schumi's Avatar

    Schumi said:
    Quote Originally Posted by Kemal_H View Post
    hayırlı olsun turbon bol bol gazlamalar. . Benim düşüncelerime göre turbo takılan bir arabada lpg biraz komik geliyor. Ama tabikide emeğe saygı var... güle güle kullan sen zevk alıyorsan gerisi boş
    güzel giden aracı kullanmak güzel bir zevktir. kimse sana aracın lpg ile çalıştığını sölemese çok zevk alırsın ama arabadan inince araç lpg li denildiğinde zevk ortadan kalkarmı
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
     
  16. ha_SaaaN's Avatar

    ha_SaaaN said:
    abi öncelikler kazasız belasız şimdi ben motor modifiyesi diyince akla hep benzin gelir turbo cakarsam arabamın yakıtı ne kadar olur yoq chip koyarsam yakıt ne kadar artar hep o olur kafamızın bi köşesinde. Sen Lgp ve turboyu birleştirmiş ve mükemmel bir işçilik cıkartmıssın bence buda bir ilk galiba valla gidişini cok merak ediyorum abi videoyu dört gözle bekliyorum
     
  17. ZaZy's Avatar

    ZaZy said:
    gerçekten tebrik ederim ve bu tarz örnekler çoğalmalı bence... ben ilk sayfaları okudum braz küçümser gibi yorumlar war... devir ekonomi devri depo dolmayınca gitmio araba... bi zamanlar dizel deyince millet TRAKTÖR anlıyodu şimdi TDİlara GTİlar zor dayanıo....

    İLK olmak her zman özledir. LPG + TURBO

    amacım ortam germek değil yanlış anlaşılmasın saygılar...
     
  18. 2001 model 1.6 ies turbo

    Istilldo said:
    5. 6. enjektörler nasıl kendi kendine devreye giriyor
    bunlar benzinmi işiyor lpg mi ? benzin işediğini varsayıyorum
    araba tüpdeyken benzinle lpg karışınca ne oluyo,, benzindeyken de farklı bir hava/yakıt oranında gidiyo anladığım kadarıyla ,, bi wideband taksaydınız benzinle lpg karışınca kaç afr de gidiyo araba çok merak ettim gerçekten
    yanlış anlama emeğinize saygı duyuyorumda kafamın almadığı bir çok şey var
    umarım araban kırılmaz
     
  19. Schumi's Avatar

    Schumi said:
    Quote Originally Posted by Istilldo View Post
    5. 6. enjektörler nasıl kendi kendine devreye giriyor
    bunlar benzinmi işiyor lpg mi ? benzin işediğini varsayıyorum
    araba tüpdeyken benzinle lpg karışınca ne oluyo,, benzindeyken de farklı bir hava/yakıt oranında gidiyo anladığım kadarıyla ,, bi wideband taksaydınız benzinle lpg karışınca kaç afr de gidiyo araba çok merak ettim gerçekten
    yanlış anlama emeğinize saygı duyuyorumda kafamın almadığı bir çok şey var
    umarım araban kırılmaz
    benzin lpg bir hiç işemiyo. zaten tüm sıralı sistemlerde lpg devreye girdiği an bir röle ile benzin pompasını elektriğini keser. rolling vs.vs. yapılacağı zaman araba benzine geçiriliyo lpg nin kendi switchi ile. sonra araç diğer enjektörü açıyor. eski turbo 1.4is de böleydi. 5 ve 6 sırasıyla neye göre veya hangi sistemle açıyor onu bilemiyorum ama bende öğrenicem merak ettim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine