User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
79 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: S2000 icin en iyi headers filtre egzost ?

  1. #39
    Hyjal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul , Erzurum
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yabancı forumlardan tecrübe edilmiş bilgiler var , ağırlıklar ve hangi devir bandında performans sağladığı , ortalama bir araçta kaç beygir verdiği yazıyor.Bu link header seçiminde yardımcı olabilir.

    ***Official Header Thread*** - S2KI Honda S2000 Forums

  2. #40

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hyjal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yabancı forumlardan tecrübe edilmiş bilgiler var , ağırlıklar ve hangi devir bandında performans sağladığı , ortalama bir araçta kaç beygir verdiği yazıyor.Bu link header seçiminde yardımcı olabilir.

    ***Official Header Thread*** - S2KI Honda S2000 Forums
    s2k international forumunda verdiğin gibi çok güzel karşılaştırmalı konular var, ancak çoğu kişi ilgilenmediği için bahsetmedim.

  3. #41

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı firat_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mugen beyinli s2k soguk havalarda mükemmel yürüyor
    mugen ECU ile dediğin gibi standart S'e fark atarsın, ama nasıl "mükemmel yürüyor" biliyo musun; içeride çatır kütür vuruntu yaptırıyor.

    ateşleme değerleri acayip agresifmiş, bu yüzden vuruntu olması normal, ondan dolayı mis gibi güç üretiyor ama yanma odalarını & ilgili parçaları normalden fazla yıpratıyorsun.

  4. #42
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Varex arabayı 4-5-6. viteslerde kesinlikle geriye düşürüyor. Typerda varexi söküp apexi n1 taktım arabanın üst vitesleri ciddi iyileşti. Varexi de şu konuya istinaden değiştirmiştim:
    http://www.techturkey.com/forum/atmo...oz-secimi.html

    Varex hakkında bılgıler mevcut bu konuda. typer ıle s2k nın varex konusunda farklı olacagını sanmıyorum sonucta ıkısıde devır donmeyı seven atmosferık motor.

    Fakat hepsıne ragmen alacagım s2k ya kesınlıkle varex takacagım bana gore hersey roll degıl cevırmeden dırekt gecmek bambaska bır olay

    + olarak nedense kımse begenmıyor ama varex'in sesi benım cok hosuma gıdıyor..

    Tr'den bazı varexli s2k örnekleri:

    BORKED
    Varex S2000 Sound in Turkey - YouTube
    BORKED
    Honda S2000 Varex Exhaust in Turkey (76mm) - YouTube

    Özellikle şu videoda red11'in sesi çok hosuma gıttı; 1.17.sn'de
    S2000 Türkiye 1 Mayıs 2011 Buluşması e5 + çamlıca on Vimeo
    Iyi de yukarida verdigin linkte sadece bir tartisma olmus. Herhangi bir kanit vs yok ki Varexin performansi kotu etkiledigi ile ilgili. Ayrica Varex + dumduz 70 lik boru yaptigin zaman back pressure varex yuzunden degil duz boru yuzunden ölüyor. Ortaya bir susturucu taktigin zaman kaybettigin back pressure' i tekrar geri alabilirsin.

    Varexin rahatliginin uzerine kesinlikle tartismam bile. Performans olarak hafif olmadikca egzozlar arasi farki biz hissetmedik s2000 lerimizde ki Engin ile bazen sabahlara kadar gazladigimiz oldu.

  5. #43
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuda baya konusma olmusta bisuru headers var ben simdi bermi alim plm mi alim 4-1 hks mi alim

  6. #44
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuda baya konusma olmusta bisuru headers var ben simdi bermi alim plm mi alim 4-1 hks mi alim
    Plm daha iyi diye biliyorm ben de. Berk ile ustlerde oem uzerine fazla gucler alinamiyor diye yaziliyor o forumda hep. Bu arada PLM Berkin degil J's in biraz daha iyilestirilmis replikasi.

  7. #45

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuda baya konusma olmusta bisuru headers var ben simdi bermi alim plm mi alim 4-1 hks mi alim
    bu kadar yazma çizmeden sonra muhteşem cevap

  8. #46
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S2000 lerde 4-1 leri genel olarak SC uygulamalari icin tasarlamislar. Ya da bolt-on olarak ciddi yuklu s2000 ler icin. Yani bizim arabalara 4-1 bence gereksiz. Zaten 4-1 bildigim kadari ile Hks ve Comptech' te var. Comptech de baya bilindik bir SC markasi.

  9. #47
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar yazma çizmeden sonra muhteşem cevap
    Okudukca karistim ama napim

  10. #48
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok fazla bilgim yok verimlilik konusunda ama korfezde duyma fırsatım oldu

    mehmetin s2k daki sistem ses olarak ciddi başarılı

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  11. #49
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 lik boruya 76lık sonsuturucu koyunca back pressure ne olucak

  12. #50

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce S aldın mı onu bi söylesen? her tarafında 206 yazıyor.

    aldıysan şu anda mevcut mod var mı, varsa nedir, kaç model, bi yaz mesela.

    ya da ucuzundan X marka headers alıcan, sadece sesine bakıcan Y egzos alıcan, sırf görüntüsüne bakıp Z intake alıcan. bu da pampa style I/H/E modding.

    sonuç olarak forum bilgi paylaşımı için...

  13. #51
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önce S aldın mı onu bi söylesen? her tarafında 206 yazıyor.

    aldıysan şu anda mevcut mod var mı, varsa nedir, kaç model, bi yaz mesela.

    ya da ucuzundan X marka headers alıcan, sadece sesine bakıcan Y egzos alıcan, sırf görüntüsüne bakıp Z intake alıcan. bu da pampa style I/H/E modding.

    sonuç olarak forum bilgi paylaşımı için...
    dr gibisin kardeşim resmen reçete yazdın

  14. #52

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    manyak bilgim var, hava basmak için triplere giriyorum mod zod şudurr budurr falan

    şaka bi yana egzos/intake vs. gibi konularda gerçekten getiri sağlayan bişey seçmek kolay değil. yazıyolar 8HP verir, orta devirlerde 10HP vs. bana güven vermiyor. 1-2HP kazanıp 10HP aldık demedikleri ne *****?

    dynoya çıkarıp net net ölçmeden bilinmesi mümkün değil. başka açılardan incelemek lazım.

    ha bu kadar kasmam, geliyodur bişeyler, uğraşamam, maksat muhabbet değişiklik denirse tak gitsin tabii...

  15. #53
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Editttt ...

  16. #54

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yerinde olsam iyi araştırırım, dyno grafikleri mevcut, egzos için klipler mevcut. hele ki bir arkadaş S2KI'deki headers konusunu göndermiş mesela, aynı şekilde intake, catback exhaust ve testpipe konuları da var ki; gayet detaylı, güzel.

    stealth mode on

  17. #55
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurt disindan arastirma yapiyorum degerlemeler uzerinde
    Pm attim

  18. #56
    zübeyir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    25/34
    Mesaj
    2.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir kere yurt dısına bakarsan eğer ordakıler guclerı dynoda olcup alıyolar.yolda ne olur bılınmez .burdada 255 hp typerı 230 hp cıkan bı typer gecebılıyo bunu gorduk .. onun dısında bende


    Hytech header+aem fıltre kıtı fıltresi spectre+testpipe+greddy catback var. suan gayet memnunum. afrm ıse 13.2 ıle baslıyo her vıtes 11.1 ıle bıtıyor.
    Scorpion TypeR

  19. #57

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zübeyir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burdada 255 hp typerı 230 hp cıkan bı typer gecebılıyo bunu gorduk ..
    biri paşaoğlunun dyno'sunda biri vwtech dyno'da ölçülmüştür (yani dyno kalibrasyonları farklıdır) 230HP > 255HP olur,

    birinin ölçümünde hava sıcaklığı 20 derecedir diğerinin ölçümünde 28 derecedir 230HP > 255HP olur,

    birinin dyno ölçümünde kalibrasyon bozukluğu vardır 255HP değildir ama 255HP sonucu almıştır memnun olmuştur; sonra 230HP saplamıştır olur,

    ... yani dyno ölçüm olayını da diğer tüm faktörleri sabit tutarak sorgulamak gerekir, biraz pis bir iştir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •