vtec pistonu 100-200tl arası
filtre kiti 150-200tl arası
egzos-ara boru-headers 1000tl
yazılım 300-400tl arası
kapak-emme-kelebek port polish 500tl-1000tl arası
kısa şanzuman 1500tl en fazla
stage2 debriyaj 300-500tl arası
birde işçilik verirsin
toplam maliyet bu. tabi rodajın, rektefiyen,segman vs masrafın olur onları katmadım. sonra benim diyen vteclere by by
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
uzun vadeli binerim dersen turbo yada vtec ona göre kararverip ona göre hareket etmelisin bnce
şimdi kapak işler piston takar sıkıştırmayla yürütürsen sonra turboya dönmek daha büyük sıkıntı verir![]()
bnce en başta filtreni egzozunu koy sonra koy ellerini başının arasına ben ne istiyorum die düşün karar ver![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
Alıcan'ın soyledıklerı olabılır fıyatlarıda yazmıss parca fıyatları ama hersey ezber degıl acıldıgında motorun neler cıkacak bılınmez yatakların degısıcek rektıfıye yapılacak conta takımların derken sana 2-3 bını rahat rahat bulur ama cok zevklı bır aracın olur orası farklı
Onurcan Korkmaz
Bemaps Chiptunıng
e onu diyorum bende zaten tanıdığını bilmiodum la
izne gelmişti işte. naptı bilmiyorum aga. uğrayamadım bahadır abilerin oraya 1 haftadır. gitmiş olması lazım ama birliğe tekrar.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)