User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
81 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 106 gti teneke jant. boy boy fark ediyormu.

  1. #39
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya abi nasıl görmezsin ya

    orj 106 gti jant 7.5 kg

    teneke jant 7 kg

    306 gti jant 8.1 kg

    arkadasla denedik ikimizdede orj 106 gti jant lastik takımı vardı ebatlar falan aynıydı

    6 , 7 boy gibi acıyordum 4. vitesin sonuna kadar.

    306 gti jantlarını taktıktan sonra anca 1 , 1.5 boy gecebildim

    tabi biri 14 biri 15 inç ama 185.45.15 lastikle çaplarını eşdeger hale denk getirdim

    sadece agırlık kaldı geri kalan. oda jant basına 600 gram oynuyor koplam 2500 kilo yapar bu kadar fark 2.5 kilomu yani

    demekki tenekelerde 106 gti orj jant takımına 4 boy cakıyor anlamına geliyor.

    abi bu böyle olmıcak güzel bir konu ve video yapıcam

    106 gti orj jant , 306 gti jant ve teneke jant arasındaki farklar diye

    yardımlarınız icin cok teşekkürler.


    Sen video yap gör bizde izleyelim orjinal 106 gti jantı ile teneke jant arasında yarım boydan fazla bi fark göremiyceksin.yaptım gördüm biliyorum.
    Edit : Sen postumu sanırım dikkatli okumadın 106 gti jantından bahsedıyorum 306 gti değil 306 jantını sil kafadan öyle bişey yok öyle bişey yok

  2. #40
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya abi nasıl görmezsin ya

    orj 106 gti jant 7.5 kg

    teneke jant 7 kg

    306 gti jant 8.1 kg

    arkadasla denedik ikimizdede orj 106 gti jant lastik takımı vardı ebatlar falan aynıydı

    6 , 7 boy gibi acıyordum 4. vitesin sonuna kadar.

    306 gti jantlarını taktıktan sonra anca 1 , 1.5 boy gecebildim

    tabi biri 14 biri 15 inç ama 185.45.15 lastikle çaplarını eşdeger hale denk getirdim

    sadece agırlık kaldı geri kalan. oda jant basına 600 gram oynuyor koplam 2500 kilo yapar bu kadar fark 2.5 kilomu yani

    demekki tenekelerde 106 gti orj jant takımına 4 boy cakıyor anlamına geliyor.

    abi bu böyle olmıcak güzel bir konu ve video yapıcam

    106 gti orj jant , 306 gti jant ve teneke jant arasındaki farklar diye

    yardımlarınız icin cok teşekkürler.
    306 Gti jantı hem ağır hemde 15 inc
    14 janta göre daha fazla tur döner şanzımanın uzar daha geç devir çevirirsin
    14 janta göre sen devirin bitmesini beklerken o vites atıp depar atar
    hem ağırlık hem ebat farkından dolayı 14 jant 15 janta göre daha iyi devirlenir
    15 herzaman küçük jant tan herzaman dezavantaj olur 3.4.5 boyolması normal..

    teneke 14 ile orjinal 106 14 jantı arasın da ucu k fark oynamaz..

  3. #41
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı percussionali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart şanzımana 165 65 14 takarsan şanzımanın uzar topsped in uzun olur
    ama salıklı yürüyemessin

    13 59 şanzımana 165 65 14 takarsan şanzıman gen uzun olur ama standart şanzımandan gene iyidir
    gene verim alamassın topsped de gene uzun olur iyi hızlanmassın

    14 60 a 185 55 14 takarsan -13 59 ile 14 60 şanzıman arası olur
    lastik tabanı genişlediği için topsped in düşer ama gene bi nebzede olsa iyileşir

    13 59 a 185 55 14 takarsan çabuk devirlenirsin topsped 210 olur deligibi çevirirsin

    13 jant takarsan standart şanzımana 13 59 şanzıman dönüşür daha iyi çevirirsin ama topsped de geçlirsin gene

    en iyi performansı egzantiriksiz araçta 13 59 şanzıman 185 55 14 de alırsın ozamanda 13 59 ile 13 61 arası olur 13 59 un topsped i iyidir çabuk çevirirsin iyi yol alırsın 106 tıda 250 çevirmicen sonuçta 210 da biter 106 oda yeterlidir.

    EDİT =13 59 -sanzıman 165 65 14 egzantirkli 106 için idaldir....
    hem topsped i iyidir hemde egzantirk olduğu için 13 59 un gücünü daha iyi görürsün... taban dar olduğu için
    eline saglık kardeşim cok sagol şanzuman oranından cok orj aynı specteki aracların sadece jant uzerindeki kg degişiklik sonucu ne kadar ne geri ne kadar ileri gidecegini hesaplamaya calısıyorum ama verdigin bilgiler cogu kişinin işine yarayacak cok sagol.
    Alcatraz GTI-6

  4. #42
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline saglık kardeşim cok sagol şanzuman oranından cok orj aynı specteki aracların sadece jant uzerindeki kg degişiklik sonucu ne kadar ne geri ne kadar ileri gidecegini hesaplamaya calısıyorum ama verdigin bilgiler cogu kişinin işine yarayacak cok sagol.
    bilgi paylaştıkca çağalır okumaktan sıkılanlar için değil bu bilgi paylaşımı
    yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

  5. #43
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı percussionali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 Gti jantı hem ağır hemde 15 inc
    14 janta göre daha fazla tur döner şanzımanın uzar daha geç devir çevirirsin
    14 janta göre sen devirin bitmesini beklerken o vites atıp depar atar
    hem ağırlık hem ebat farkından dolayı 14 jant 15 janta göre daha iyi devirlenir
    15 herzaman küçük jant tan herzaman dezavantaj olur 3.4.5 boyolması normal..

    teneke 14 ile orjinal 106 14 jantı arasın da ucu k fark oynamaz..
    hayır moruk işte ben o capı lastik ebatıyla kapattım 185.45.15 in çapı 185.55.14 e göre daha dar 185.55.14 195 km sürati görürken 185.45.15 200 km sürati görüyor. agırlıktan kaybediyor. agır ya ama 600 gram oynuyor ya. ya benım kafamı gitti bir yerlere anlamadım alın birde siz hesaplayın Lastik Ölçüsü
    Alcatraz GTI-6

  6. #44
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yardım ettigin icin cok cok teşekkür ederim , ama ne dalga gecmesi anlamadım? tabi kim olsa sinirlenir. ama dalga gecme gibi bir düşünce aklımın ucundan gecmedi. ???
    Ben yanlış anlamışım o zaman kusura bakmayın..
    Jantlardan toplamda 1 kg atmak yaklaşık araçtan 20 kg sökmek gibi bir şeydir.. 7 kg da yürüyende kaybolan 1 hp gibi bir değeri geri getiriyordu yani yaklaşık 3whp ye yakın değer kazanılıyor yanlış hatırlamıyorsam.. değerleri tam hatırlamıyorum bu saatte de bulamadım..Ayrıca nitrojen basarak lastiklere, çabuk ısınıp çabuk soğutursunuz hem daha hafif olur..
    sac jant için de eski konulardan bir öneri;
    http://www.techturkey.com/forum/2439924-post28.html
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  7. #45
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı peugeotefe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen video yap gör bizde izleyelim orjinal 106 gti jantı ile teneke jant arasında yarım boydan fazla bi fark göremiyceksin.yaptım gördüm biliyorum.
    Edit : Sen postumu sanırım dikkatli okumadın 106 gti jantından bahsedıyorum 306 gti değil 306 jantını sil kafadan öyle bişey yok öyle bişey yok
    tamam moruk sildim

    teneke jant ile orj 106 jantı arasında yarım boydan fazla fark göremeyecekmisin

    hacı naptın ya denemissin gerci ama ne bilim garip yarım boy icin ugrasmak o zaman. daha farklı işler yapılabilir. ugrasmaya degmez.
    Alcatraz GTI-6

  8. #46
    KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    669
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka en güzeli deneyerek görmek olucak galiba...En kısa sürede video çekmek lazım.

  9. #47
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır moruk işte ben o capı lastik ebatıyla kapattım 185.45.15 in çapı 185.55.14 e göre daha dar 185.55.14 195 km sürati görürken 185.45.15 200 km sürati görüyor. agırlıktan kaybediyor. agır ya ama 600 gram oynuyor ya. ya benım kafamı gitti bir yerlere anlamadım alın birde siz hesaplayın Lastik Ölçüsü
    işte burada yanılıyosun kafandaki soru işareti ikisinide eşitlediysen neden birisi 195 km birisi 200 km yapıyo?
    çünki 185 45 15
    45 yanak lastik ile 15 jant
    185 55 14 den büyük
    artı 15 janta takılan lastik 14 den daha ağır lastiklerin ağırlığını da hesaba kat
    artı çap olarak ta jant lastik 15- 14 janttan büyük

  10. #48
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben yanlış anlamışım o zaman kusura bakmayın..
    Jantlardan toplamda 1 kg atmak yaklaşık araçtan 20 kg sökmek gibi bir şeydir.. 7 kg da yürüyende kaybolan 1 hp gibi bir değeri geri getiriyordu yani yaklaşık 3whp ye yakın değer kazanılıyor yanlış hatırlamıyorsam.. değerleri tam hatırlamıyorum bu saatte de bulamadım..Ayrıca nitrojen basarak lastiklere, çabuk ısınıp çabuk soğutursunuz hem daha hafif olur..
    sac jant için de eski konulardan bir öneri;
    http://www.techturkey.com/forum/2439924-post28.html
    işte bekledigim cevap jantlardan 1 kg atmak 20 kg sökmek gibi birşeydir kesinlikle dogru. 106 jantı ile 306 jantı arasında 4 jant toplam 2.5 kg var aralarında buda 40 kilo gibi birşey yapar 40 kg da 4 , 5 boy geri düşmen icin oldukca acıklayıcı bir sebep. 106 gti jantı ile teneke jantların arasındada 2 kilo var. demekki teneke jantlar 3 , 4 boy önde. 106 jantı ile 306 jantını denedik ordan konusuyorum arkadaslar. matematik asla yanılmaz bence saat gec oldu biz yatalım hacılar
    Alcatraz GTI-6

  11. #49
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam moruk sildim

    teneke jant ile orj 106 jantı arasında yarım boydan fazla fark göremeyecekmisin

    hacı naptın ya denemissin gerci ama ne bilim garip yarım boy icin ugrasmak o zaman. daha farklı işler yapılabilir. ugrasmaya degmez.
    Valla ben denedim gördüm emin olmak için sende dene gör derim ama takacağın teneke jant eğik yamuk olmasın balansı tutturmak için çakılan kurşunlar çok önemi var yüksek suratta.

  12. #50
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte bekledigim cevap jantlardan 1 kg atmak 20 kg sökmek gibi birşeydir kesinlikle dogru. 106 jantı ile 306 jantı arasında 4 jant toplam 2.5 kg var aralarında buda 40 kilo gibi birşey yapar 40 kg da 4 , 5 boy geri düşmen icin oldukca acıklayıcı bir sebep. 106 gti jantı ile teneke jantların arasındada 2 kilo var. demekki teneke jantlar 3 , 4 boy önde. 106 jantı ile 306 jantını denedik ordan konusuyorum arkadaslar. matematik asla yanılmaz bence saat gec oldu biz yatalım hacılar
    Yanılıyosun 15 jant ile 14 jantı kıyaslama.Orada yanlış yapıyosun.Teneke jant sana 3-4 boy kazandırmayacaktır.Ozaman 3 kiloluk bi jant bulalım hiç arabanın motorunu yüklemeden hızlanalım eksantiğe piston son verelim.

  13. #51
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı percussionali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte burada yanılıyosun kafandaki soru işareti ikisinide eşitlediysen neden birisi 195 km birisi 200 km yapıyo?
    çünki 185 45 15
    45 yanak lastik ile 15 jant
    185 55 14 den büyük
    artı 15 janta takılan lastik 14 den daha ağır lastiklerin ağırlığını da hesaba kat
    artı çap olarak ta jant lastik 15- 14 janttan büyük
    abi allah aşkına ya nasıl büyük ya???

    185.55.14 ün capını hesapladım metreyle 137 geliyor

    185.45.15 in capını hesapladım 134 geliyor.

    lastigin yanagını ufaltıyorsun. bi 55 yanak var bi 45 yanak var bi 14 inç var bi 15 inc var

    yani???????? bak hesapla abi ya Lastik Ölçüsü
    Alcatraz GTI-6

  14. #52
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka en güzeli deneyerek görmek olucak galiba...En kısa sürede video çekmek lazım.
    aynen mehmet
    Alcatraz GTI-6

  15. #53
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen mehmet
    Boşuna benzin yakma tak tenekeleri her türlü çamurluk öndesin Allah versinde 3-4 boy farkettirsin

  16. #54
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı peugeotefe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanılıyosun 15 jant ile 14 jantı kıyaslama.Orada yanlış yapıyosun.Teneke jant sana 3-4 boy kazandırmayacaktır.Ozaman 3 kiloluk bi jant bulalım hiç arabanın motorunu yüklemeden hızlanalım eksantiğe piston son verelim.
    forget e gerek yok spec gel baba gel

    bak moruk hesapla Lastik Ölçüsü

    185.55.14 ün çapının 185.45.15 den daha büyük oldugunu görüceksin.

    aradaki fark sadece 2.5 kilo. 106 jantı 7.5 306 jantı 8.1 kg
    Alcatraz GTI-6

  17. #55
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte bekledigim cevap jantlardan 1 kg atmak 20 kg sökmek gibi birşeydir kesinlikle dogru. 106 jantı ile 306 jantı arasında 4 jant toplam 2.5 kg var aralarında buda 40 kilo gibi birşey yapar 40 kg da 4 , 5 boy geri düşmen icin oldukca acıklayıcı bir sebep. 106 gti jantı ile teneke jantların arasındada 2 kilo var. demekki teneke jantlar 3 , 4 boy önde. 106 jantı ile 306 jantını denedik ordan konusuyorum arkadaslar. matematik asla yanılmaz bence saat gec oldu biz yatalım hacılar
    bu her şartta yüzde yüz işe yaramaz ama genel mantık budur çok da emin olarak bu işe girişmeyin, matematik yanılmaz da uygulamaya geldiğinde mesela kronik sorunlu araçlar listesine girebilir bazen
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  18. #56
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu her şartta yüzde yüz işe yaramaz ama genel mantık budur çok da emin olarak bu işe girişmeyin, matematik yanılmaz da uygulamaya geldiğinde mesela kronik sorunlu araçlar listesine girebilir bazen
    aynen evdeki hesap çarsıya uymuyor bazen
    Alcatraz GTI-6

  19. #57
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi allah aşkına ya nasıl büyük ya???

    185.55.14 ün capını hesapladım metreyle 137 geliyor

    185.45.15 in capını hesapladım 134 geliyor.

    lastigin yanagını ufaltıyorsun. bi 55 yanak var bi 45 yanak var bi 14 inç var bi 15 inc var

    yani???????? bak hesapla abi ya Lastik Ölçüsü
    peki öyle diyosan öyle olsun gekli açıklamayı ben zaten yaptım
    arkdaşların dedği gibi dene gör herkezin bilgisi kendisine doprdur sonuçta
    kimisi lastikcidir kimisi sanzımancı kimiside binicidir sen binici olarak yapıp görmeni tavsiye ederim oradaki
    LİNK teki ölçüler kendi standartlarında ki ölcüler her lastik üreticisinin lastik kalınlık ebtı farklıdır. lastik yanak ebatı hepsi ile bir değildir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •