Bu tip kazalarda önemli olan arabanın ne kadar hasar aldığı değil,kaza sırasında ortaya çıkan enerjiyinin ne kadarını absorbe ettiğidir. Volvo kendini çok iyi dağıtarak sürücüyü korumuş.
Printable View
Bu tip kazalarda önemli olan arabanın ne kadar hasar aldığı değil,kaza sırasında ortaya çıkan enerjiyinin ne kadarını absorbe ettiğidir. Volvo kendini çok iyi dağıtarak sürücüyü korumuş.
paylaşım için tesekkurler.baba ma ızlettım videoları.merso da adam hayal kırıklıgına ugradı :(
Yine en iyisi bmw gibi duruyo ?
bana sorsan en ıyı merso yıne baksana kapı bukulmedı bıle :D:D dıerlerının kapı mapı pert dustu vurunca :D
bir test ya da test kuruluşunun kaynağı amerika'ysa daima şüpheyle yaklaşırım.
dünyanın en güvenli araçları alman otomobilleri ve volvo'lardır. ncap'in eşit şartlarda hemen hemen tüm araçlara uyguladığı çarpışma testleri kıyaslama için yeterli örnek teşkil eder benim için. mercedes ile toyota'nın ve renault ile audi'nin çarpışma sonucunu da bizzat incelemiştim. bizzat görmüştüm bazı şeyleri.
yazıyı okumadan yorum yapan var. evet bakınca merco dıyoruz ama o başta kalanlardan. daha farklı testlerde yapılmalı mesela köprü ayaklarına yanlamasına kayarak çarpmak gibi. bunları hangarlarda denıceklerını reel de deneseler daha çok etkili olur düşüncesendeyım
coğunda manken sol A sutuna doğru carpmış kafayı ordan acılan bır aırbag lazım:) dıreksıyon konsol hemen sağa kaymış carpma etkısıyle
Adamlar okadar test yapmışlar sonuçları sunmuşlar ama çoğu kişi için araç içindekilerin güvenliği değil aracın ne kadar az hasar aldığı önemliymiş ilginç
eski sağlam dediğimiz arabaya bak :D
siz oraya 64km hızla hummerlada çarpsanız hummer olur size oyun hamuru frensiz çarpıyolar..
hayal kırıklıgı bnm için passat cc çok severdim...
licoln volvo hoşuma gitti merso daha iyi olabilir.
mercedes c serisinde harbiden neden 2 airbag actı
Accord güvenli canım,civicler tırt:p
Çarpışma esnasında alınan hasara bakarak aracın güvenli olması hakkında yorum yapmak biraz, lastik desenine bakarak lastik seçmek gibi olmuyor mu? Dışarıdan az hasar alan araba, içeridekilere daha az hasar veriyor demek değil. İçerideki yolcuların aldığı hasar daha önemli bence, keşke onu da (bölgesel alınan darbe miktarlarıyla) gösterselermiş.
Özellikle bu tip darbelerde yan-perde havayastığı açılmayan araçların içindeki mankenlerin çok daha büyük hasar aldığını düşünüyorum. Hepsinin kafası kapıya ya da a sütununa çarpıyor zaten.
kapı koptu vw nin :S vay anam ya :S:S
S60 Tasarımındanmı ne iyi yırttı :) kral s60