Ararsanız her ay bir hata bulabilirsiniz.
Teknik hatalar, olmayan modifiyeler, bu iki dergi icin de gecerli...
Az elemanla calısıyoruz demek de hicbir sekilde savunulabilecek birsey degil...
Bir dergi cıkartıyorsan, altyapın ve elemanın ona göre olmalı...
Anlayan eleman yok sözüne de kesinlikle katılmıyorum, su forumlardan 10larca adam cıkar dergilerde yazan arkadaslar gibi hatta daha ötesi...
Fuar davetiyesinin hangi günler oldugu, reklamda yazıyormu? Yoksa icini acınca sürpriz olarak mı karsımıza cıkıyor?
Fuar davetiyelerimizi iyki ayarlamısız, bu arada o fuarı 30 YTL yapan sacma zihniyeti de kınıyorum.
Fuarlar her sene gittikce dibe batıyor, bir de utanmadan bilet fiyatı arttırılıyor.
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
Modifiye yazısı yazan dergi hazırlayamaz dergi hazırlayan modifiyeden anlamaz olayına katılmıyorum,hem modifiyeden hem dergicilikten anlayan insan vardırda sizin dergide calışmak istemez yada maaş konusunda anlaşılmaz yoksa yok öle bi insan diye birşey yok.
o kadar çok kişiye hitap ediliyorki derginiz biraz daha düzgün yazılabilir.eleman yok diye bi bahane olamaz bence.satılması gerekiyorsa eğer diğer dergilerden farkı olmalı ki okuyucu alsın.
Arkadaşlar söylediğim konu tabiki bahane değil. Ortada bir hata var ve bunu ekip olarak yapmışız. Ama ben, bunun burada komedi diliyle defalarca yüze vurulmasını doğru bulmuyorum (Sözüm Tolga'ya değil. Geçmişde yaşanan olaylarala da ilgili ...) Şu bir gerçek ki altımızdaki modifiyeli otomobilleri savunan tek basın kuruluşu dergiler. Bunu tüm Türkiye'ye tanıtan, dağıtımını yapan da dergiler. Modifiye bilgisi olanın dergide kolay çalışamayacağını söyledim çünkü çalışma şartları bilinmiyor. Siz sabah 6'da yola çıkıp Bursa'ya gidip 8 saat ayakda fotoğraf çekimi yaptıktan sonra İstanbul'a geri dönüp aracın fotoğraflarını seçip, yazısını yazıp, gece aynı zamanda ıvır zıvır konuları toparlayıp, ertesi sabaha 2 saatlik uykuyla kalkıp tekrar yazı yazmaya başlayıp, öğlene doğru dökümanları ofise götürüp, tasarımlarını yaptırıp oradan tekrar çekime gidip, çekimden gelir gelmez 24 saat bilgisayar başında yazı yazan gördünüz mü? Muhtamelen görmediniz.Ama bizim hayatımız bu koşturmaca içinde geçiyor. Bu dergiye 2 kişi alınsa bir ihtimal rahatlama yaşayabiliriz ama şu anki kadro Türkiye'nin en iyi kadrosu zaten. İte kaka da olsa bir çok şeyi düzene oturttuk. Kaldı ki günümüz şartlarında bir derginin nasıl bir maliyetle çıkarıldığını içinizden hiç kimse biliyor mu? Derginin kağıdı ayrı ücret, baskısı ayrı ücret, amortismanlar, vergiler, ssk'lar, yemek giderleri, vs. giderler... Bunları hesaba katınca ekstra masraf yapmamak ve dergi içinde kısıtlamalara gitmek de gayet normal. Beni sanırım en iyi iş yeri sahipleri anlayabilir. Bu devirde iş yeri sahibi olmakdansa iş yerine bağlı olarak çalışmak daha akıl kârı bir iş. Haksız mıyım arkadaşlar? Neyse konu en başından beri çok farklı yerlere gidiyor. Dergide hata yapılmaması konusunda hepiniz haklısınız. Zaten bu sayı, fuar sayısı olduğu için bir hayli koşuşturmacadaydık, iş okumaya gelince zihin açıklığı gerekiyor. Okuma işi bu ay biraz sıkıştırmaya geldi. 900 HP'lik Opel örneği de apaçık ortada. Sizlerden bir şey istiyorum sadece... Bir kurum hakkında (X kurum da olabilir) yorum yazarken, o kurumdan ekmek yiyenlerin, kazandığı paradan çok harcadıkları emeklerini düşünmenizi istiyorum. Çünkü burada en tepedeki insandan, en alttaki insana kadar herkes en iyisi için çabalıyor, zamanlarından feragat ediyor.
Benim asıl sizlere danışmak istediğim konu şu: Siz bir tuning dergisinde çalışıyor olsaydınız, derginizde ne gibi konular işler, okuyucuların hangi sürprizlerle karşılaşmasını isterdiniz?
Ben özel sayı isterdim yıllık gibi bir sayı fiyatı pahalıda olabilir biraz problem değil ama içinde şu ana kadarki en özel otomobillerin yayınlandığı bir kalın dergi güzel olurdu.Tabi tartışma cıkadabilir benımki cıkmadı senınki cıktı benimkinin ne eksiği vardı gibisinden...
bu ay aceleye geldi 900hp oldu yanlislikla,
diger aylarda ne sorun vardida defalarca hata yapildi. burak yerine gelecek olan editor bu sorunlari asar umarim...
Experience is what you get when you don't get what you want.
ya varya sizde taktımı takıyosunuz harbiden adam 900 hp yazmış ne olmuşki bundan.siz hayatınız boyunca hat yapmadınızmı önemli olan bu hatalardan ders almak vede ben bunu hata olarakta görmüyorum . varmı tuning türkiyeden daha iyi dergi yapan YOK .
yanlış anlamayın bende bu sitenin bu huynu sevmiyorum taktımı takıyosunuz (yanlış anlamayın dosta acı söler9)
onur abi tolga abiye cevbındabu smileyi kullanmıştı ama sonrada silmiş
Ben kimsenin dergiye vs taktıgını düsünmüyorum.
Herkes iyi kötü yorumlarını dile getiriyor.
Burada dergi calısanı arkadasların emeklerinin gözardı edildigini de düsünmüyorum.
Herkes derginin daha iyi olması icin yorumlar yapıyor, kimsenin kötülemek amaclı yazdıgını düsünmüyorum.
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
eleman bulamıyoruz felan bos ısler. bazılarının msnınde dunyadakı en ıyı dergıyı cıkardıkları hıssı uyandıran ve bı dergı sahıbıne yakısmayacak bak nasıl koyduk ole soktuk bole cıkardıklı yazılar gorunce zaten hersey anlasılıyor....
Sevgili ONURDEMIR benim amacım burada senin dergini elestirmek degil, amacim milleti assagılayıcı kucuk dusurucu mesajlar yazmaktan kendini alamıyosun bu konuda seni uyarmak.
PS: "Babanın zamanında da prezervatif olsaydı" , "Gorursun yakinda!" tarzında mesajların var konuda uyarım buna.
Kırıcı olmak kolaydır ama yapıcı olmak zordur. Sen yapıcı konusmaları surekli tersınden anlıosun...
KA Style
Onurcum doğru bulduğumuz düşünceyi burda arkadaşlarca savunmak avukatlıksa evet avukatız.Herkez hata yapabilir burda kimse senı yargılamıyor biz senın üslubunu gereksiz bulduk hepsi bu.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)