User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: VW'nin motor güçleri neden sürekli düşürülüyor?

  1. #20
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rakipleri hep daha fazlasını sunarken orta direğin en baba markası gözüyle bakılan markada gücün sürekli düşmesi kabul edilemez olur herhalde..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende takıntı yaptım . Golf 7 140 tsi alacağım mesela , adam golf VI 160lıkla uzun çekip sağa atacak geçecek adalet mi yahu

  3. #22
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence tamamen muhendislik konusunda geride kalmalari. Geride dedigim motor teknolojisinde zirveye oynayamaz hale gelmesinden.

    Mesela 1.0 ecoboost lu focus kullandim. Daha model adini veremeyecegim test araclari. Akil disi hissiyat ve tork var.

    Triger kayisi yagli mesela ecoboost motorda. Yagli oldugundan surtunme kaybi min. iniyor buda guc kaybini azaltiyor. vs vs

  4. #23
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bar35 ne güzel açıklamış.Tebrik ederim.

    +63owen63
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  5. #24
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vw kötü kaka e-e. almayın boşverin, piyasası düşsün hatta, güzel bir vw'im olsun
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  6. #25
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1- Sürekli değişen katı emisyon zorunlulukları... Turbo ve küçük hacimlere mecbur eder!
    2- Sürekli azaltılması gereken tüketim değerleri... Daha alt devirde daha yüksek tork ihtiyacı açığa çıkarır
    3- 2. ve 3. dünya ülkelerinde artan otomabil vergileri... Küçük hacimli modellerin daha ön palanda olmasını gerektirir.

    Üretici kar etmek istedikten sonra herşeyden kar eder. VW bu gün taşa tekerlek taksa en az 1milyon satar. Önemli olan tüketici kitlesinin büyük bölümüne tek araçla hitap edebilmek. 170 ten 150 ye düştüğünde güç... emisyona göre vergi alan ülkede bir ödenecek vergi kademe aşağıya düşebiliyorsa bu bir kayıp değil başarıdır. Hele 200 devir daha altta 30Nm daha fazla tork kazanmışsa bu makina, tüketim değeri düştüğünden pazardaki rekabet şansı artar.

    Geri giden birşey yok aslında...
    90 ların 2 litrelik 4500d/d da 180-200Nm tork üreten atmosferik EFi makinaları belki çok keyifliydi... yarattığı kirlilik ve tüketimi ile gücünü mükayese ettiğinizde güncel teknolojinin geldiği nokta ortadadır.

    Adamların amacı birbiri ile güç tork yarıştırmak değil...
    Amaç öncellikle tüketim, emisyon ve bu rakamların el verdiği perfrormansı yarıştırmak...

    Ülkemizde emisyon şu anda hiçbirşey ifade etmiyor...
    Emisyona göre vergiye eninde sonunda geçiş olur... O zaman daha iyi anlayacağız bu konuları.

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.205
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw poli gti 2013 te 160 hp gelicek
    yeni makina gelistirdiler
    su an guncel passat cc de bu motor mevcut
    Peki mevcut kasası ile mi yoksa kasamı yeniliyor Polo. Onuda mı daha hafif yapıcaklar ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •