User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Opel için farklı şanzıman.

  1. #39

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cnc istenilen dişli kesilip ayarlanamazmı ? aklıma gelen buydu
    teorikte evet yapabilirsin ama şanzıman içindeki ana milleri ve dişlileri sıfırdan tasarım yapılması lazım..

    bide "kesilip" dediğin lazer kesimse, öyle bişey olmaz unut onu, dişli olmaya uygun çelikten, dişli açma makinalarında talaşlı imalat ile işlenerek yapılabilir.

  2. #40
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onceden turboyla sonradanın farkı yok calıbrada blok kapak hersey aynı
    xe/let ayrımın gerektırdığı parcaları takacak sadece
    fark olmadığını biliyorum.bana göre ha önceden ha sonradan hiç fark etmez yeter ki kullanılan parçalar yapan usta iyi olsun.
    ancak yarın bunu satarken eğer aracı biliyorsa millet sonradan turbolu diyecek.Demeyecek diyen yalan söyler örnek olarak forumda ki Vti Si- GTİ-VTS sorgulama konularına bakabilirsiniz.
    milletin ağzı torba değil ki büzesiniz hal böyle olunca da alıcının içine kurt düşüyor.
    yok kasa 1.4 is kasası,yok sonradan sola çevirme, yok daha önce doluydu sonradan söküldü vs.
    Bunlarla uğraşmak yerine hazır c20let almak daha mantıklı.
    ancak araçla aranızda özel bir bağ vardır. Ya da illede bu araçla uğraşmak istiyorsunuzdur o zaman olur.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  3. #41
    Calibra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fark olmadığını biliyorum.bana göre ha önceden ha sonradan hiç fark etmez yeter ki kullanılan parçalar yapan usta iyi olsun.
    ancak yarın bunu satarken eğer aracı biliyorsa millet sonradan turbolu diyecek.Demeyecek diyen yalan söyler örnek olarak forumda ki Vti Si- GTİ-VTS sorgulama konularına bakabilirsiniz.
    milletin ağzı torba değil ki büzesiniz hal böyle olunca da alıcının içine kurt düşüyor.
    yok kasa 1.4 is kasası,yok sonradan sola çevirme, yok daha önce doluydu sonradan söküldü vs.
    Bunlarla uğraşmak yerine hazır c20let almak daha mantıklı.
    ancak araçla aranızda özel bir bağ vardır. Ya da illede bu araçla uğraşmak istiyorsunuzdur o zaman olur.

    Ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum, doğrudur da. Zaten öncelikli amacım satıp çevirmek. Ama yüklemeye karar verirsem de zaten amacım kar etmek değil araçtan keyif almak olacak, kendi emek harcadığın aracın tadı da farklı olacaktır.

    Şayet turboya dönecek olursam da standarda bağlı kalmak istemem. yapmışken farklı birşeyler olsun isterim. tam zarar edelim edeceksek
    "Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )

  4. #42
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum, doğrudur da. Zaten öncelikli amacım satıp çevirmek. Ama yüklemeye karar verirsem de zaten amacım kar etmek değil araçtan keyif almak olacak, kendi emek harcadığın aracın tadı da farklı olacaktır.

    Şayet turboya dönecek olursam da standarda bağlı kalmak istemem. yapmışken farklı birşeyler olsun isterim. tam zarar edelim edeceksek
    Hayırlısı diyelim inşallah proje olurda yürür videolarını keyifle izleriz.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  5. #43
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende f28 istemeyip kara kara düşünenlerdenim güçlü bir c20let'te ne şanzıman kullanacağım konusunda

  6. #44
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende f28 istemeyip kara kara düşünenlerdenim güçlü bir c20let'te ne şanzıman kullanacağım konusunda
    F28 600 hp lerde bile saglam
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #45
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fark olmadığını biliyorum.bana göre ha önceden ha sonradan hiç fark etmez yeter ki kullanılan parçalar yapan usta iyi olsun.
    ancak yarın bunu satarken eğer aracı biliyorsa millet sonradan turbolu diyecek.Demeyecek diyen yalan söyler örnek olarak forumda ki Vti Si- GTİ-VTS sorgulama konularına bakabilirsiniz.
    milletin ağzı torba değil ki büzesiniz hal böyle olunca da alıcının içine kurt düşüyor.
    yok kasa 1.4 is kasası,yok sonradan sola çevirme, yok daha önce doluydu sonradan söküldü vs.
    Bunlarla uğraşmak yerine hazır c20let almak daha mantıklı.
    ancak araçla aranızda özel bir bağ vardır. Ya da illede bu araçla uğraşmak istiyorsunuzdur o zaman olur.
    C20xe/let ayrimini bilmediginiz burdan belli saxo gti sorgusuni ornegi veriyirsun bende ayni foruma uyeyim okonularida biliyorum
    xe ve let arasindaki farkli parcalari bana soylermisin dedigin gibi sonradan migde bulandiracak degisiklikler neler
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  8. #46
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F28 600 hp lerde bile saglam
    saglam olmasına saglamda atıyorum sert kullanımda dişlisi senkromeçi vs. bozuldu ki muhtemelen bozulur parça sıkıntısı var diye biliyorum

  9. #47
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saglam olmasına saglamda atıyorum sert kullanımda dişlisi senkromeçi vs. bozuldu ki muhtemelen bozulur parça sıkıntısı var diye biliyorum
    Duzgun birtane bulursan yipranmis baskiyla kullanma cirtlsma olmuyor Sinanin calibrada saglam o bozamadiysa benim torunum bile kullanir
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  10. #48
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    C20xe/let ayrimini bilmediginiz burdan belli saxo gti sorgusuni ornegi veriyirsun bende ayni foruma uyeyim okonularida biliyorum
    xe ve let arasindaki farkli parcalari bana soylermisin dedigin gibi sonradan migde bulandiracak degisiklikler neler
    ben sizi anlıyorum da siz beni anlamıyorsunuz.
    piston farklı Let de düşük sıkıştırmalı Mahle piston var.(yanlışım olabilir)
    bana göre mide bulandıracak birşey yok ancak satmaya kalktığında bu konular geçecek diyorum.
    konu sahibi demek istediğimi anladı zaten sorun yok.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  11. #49
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    fabrikadan xe çıkanı da let çıkanı da zor satarsın calibra'nın. ikisinde de kaybedeceğin miktar çok değişkenlik göstermez.
    keza adamın arabası temizse, bakımlıysa, sorunsuzsa neden satıp karambole bir calibra turbo alsın, sonuçta alacağı araba 20 yaşını aşmış, o günden bu güne nasıl kullanılmış neresinin bozulabileceğini kestiremeyiz. istediği kadar da temiz olsun o araç, bu böyle malesef. o yüzden bildiğim mal benim malımdır mantalitesi daha doğru bu konuda "bence".

    ha xe-let farklılığı ise piston, ecu, elektrik tesisatı (farklı ecudan ötürü).. bir de tam emin değilim ama let te turbodan bloğa yağ dönüşüm hattı tarzı birşey vardı, muhtemelen xe de orası conta ile tıkalı vaziyettedir. blok, kol, krank aynı çünkü iki motorda da..

  12. #50
    devolation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende f28 istemeyip kara kara düşünenlerdenim güçlü bir c20let'te ne şanzıman kullanacağım konusunda
    bnm let te f20 var 250km de bitiyo (karar)
    0.5 barda baya can yaktim (orta dolulukta typer-s2000-impreza gt- coopers JW)
    ama daha Sikintim yok seytan kulagina kursun
    bende cok insancil kullanmam hem kirilirsada 600-700 tl en babasi sebil gibi var
    arkadas xe yi dusunuyo bence bosuna endise ediyo 250hp uzeri dusunmek lazim sanzumani oraya kadar cok yol var daha

  13. #51
    sasuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataşehir/İstanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aklımda da evlilikten sonra Calibrayı RWD'ye çevirip kilitli dif. ile turbolamak var bakalım. Sizinkini de merakla bekliyorum.

  14. #52
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben f20 yi gt28 takinca 5. Vites alttan basinca kirdim tork yiyince paket
    normalde iki ceker patinaja dusen hafif bir kupa kirmaz bence
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  15. #53
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sizi anlıyorum da siz beni anlamıyorsunuz.
    piston farklı Let de düşük sıkıştırmalı Mahle piston var.(yanlışım olabilir)
    bana göre mide bulandıracak birşey yok ancak satmaya kalktığında bu konular geçecek diyorum.
    konu sahibi demek istediğimi anladı zaten sorun yok.
    Dogru piston dedigin
    rektifeciye giden bir motordaki xe pistonunu let pistonuyla degismek bence sikinti degil blokta baska fark yok.mesela
    turbo yag girisi gene blokta civatayla kapali bir yer var onu cikartip bir rekor takip orjinal yag borusunu tak oda tadilatsiz orjinal gibi kesme bicme yok.yani
    tabi gorus farkliligi olabilir saygi duyarim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  16. #54
    devolation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben f20 yi gt28 takinca 5. Vites alttan basinca kirdim tork yiyince paket
    normalde iki ceker patinaja dusen hafif bir kupa kirmaz bence
    250 uzeri lazim olurdedim bende ender.. gt28 le pick neydide kirdi merak ettim kupa neydi cali mi

  17. #55
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devolation Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    250 uzeri lazim olurdedim bende ender.. gt28 le pick neydide kirdi merak ettim kupa neydi cali mi
    Emreye soyledim
    peak 1.7 ama 1 bardayken kirildi
    kkk16 1.5 peak 1.3 yuruyordu hic sikinti yoktu corsa b kupada
    cali mi dedigin nedir anlamadim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  18. #56
    devolation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben f20 yi gt28 takinca 5. Vites alttan basinca kirdim tork yiyince paket
    normalde iki ceker patinaja dusen hafif bir kupa kirmaz bence
    corsa iki ceker patinaja dusen hafif arac diilmi kirmaz bence demissin ama corsada kirildi sanzuman yazmisin ben ondan sordum cali mi (calibra) kasa diye neolursa olsun 5. de saramaz zayif olan yeri kiracak ya baski ya disli ya aks

  19. #57
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devolation Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    corsa iki ceker patinaja dusen hafif arac diilmi kirmaz bence demissin ama corsada kirildi sanzuman yazmisin ben ondan sordum cali mi (calibra) kasa diye neolursa olsun 5. de saramaz zayif olan yeri kiracak ya baski ya disli ya aks
    Disli kirildi sarmadigi yerde gt28le kirildi
    kkk16 kullananlar rahat olsun diyorum
    sen astrayi hataydanmi aldin
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •