User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Opel için farklı şanzıman.

  1. #20
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    6 ileri,

    quaife de kendi ihtiyacına göre sipariş ile de yaptırabiliyorsun, oranları olsun son dişli olsun.

    yani projeyle uğraşmaktansa, 2. el bir şanzıman takmaktansa sıfır komple kilitli diferansiyelli şanzımanın olacak sonuçta.

    Ama tabiki ne kadar bir güçte kullanılacak buna değecek mi ?
    arkadaşın kendi içinde bu hesabı yapması lazım

    F23 düşünürseniz bu arada SIFIR olarak var, uygun fiyata bulunabilir
    benım setup ıcın f23 dayanmaz bır arkadasım 2 barda kırmıstı 3 ten 4 e atınca paket
    ıkı tane f28 almıstım zamanında nerdeyse 4 bın TL verdım bunu o zaman gorseydım sımdı canavar gıbı sanzımanım vardı
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  2. #21
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım setup ıcın f23 dayanmaz bır arkadasım 2 barda kırmıstı 3 ten 4 e atınca paket
    ıkı tane f28 almıstım zamanında nerdeyse 4 bın TL verdım bunu o zaman gorseydım sımdı canavar gıbı sanzımanım vardı

    aslına bakarsan çok sert geçişler yapmadığın sürece F23 kırmakta kolay değil...
    kullanımla alakalı direkt ama tabi böyle bir araç yapıyorsan biraz da haşin kullanıyorsun ister istemez

    Bizim Turbo GSI 400hp 1.5 barda F25 i hala kıramadı, he ama direkt kullananla alakalı, kullanan kişi biraz nazik kullanıyor.
    Loading...

  3. #22
    Calibra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    6 ileri,

    quaife de kendi ihtiyacına göre sipariş ile de yaptırabiliyorsun, oranları olsun son dişli olsun.

    yani projeyle uğraşmaktansa, 2. el bir şanzıman takmaktansa sıfır komple kilitli diferansiyelli şanzımanın olacak sonuçta.

    Ama tabiki ne kadar bir güçte kullanılacak buna değecek mi ?
    arkadaşın kendi içinde bu hesabı yapması lazım

    F23 düşünürseniz bu arada SIFIR olarak var, uygun fiyata bulunabilir

    F23 de ayaklar oturmuyor sanırım. onun harici tadilat gerekiyor mu? bide bu f23 oran olarak f20den uzun değilmiy di? ben mi yanlış hatırlıyorum.
    "Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )

  4. #23
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F23 de ayaklar oturmuyor sanırım. onun harici tadilat gerekiyor mu? bide bu f23 oran olarak f20den uzun değilmiy di? ben mi yanlış hatırlıyorum.
    farklı oranları var F23 ünde.

    kulaklardan ziyade hangi araçta kullanacaksınız ?
    F23 hidrolik debriyaj sadece ayakla bitmiyor iş
    debriyaj sistemini değiştirmekte lazım...

    siz hangi araçta hangi güçlerde nasıl bir şanzıman kullanmak istiyorsunuz detay verir misiniz?
    Loading...

  5. #24
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f23 iki çeşit var tek fark FD
    3.94 ve 3.84
    opellerde 3.84 oranlı olan kullanıldı.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  6. #25
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslına bakarsan çok sert geçişler yapmadığın sürece F23 kırmakta kolay değil...
    kullanımla alakalı direkt ama tabi böyle bir araç yapıyorsan biraz da haşin kullanıyorsun ister istemez

    Bizim Turbo GSI 400hp 1.5 barda F25 i hala kıramadı, he ama direkt kullananla alakalı, kullanan kişi biraz nazik kullanıyor.
    bende f20 yı zor kırdım gt 28 e gecınce kırıldı 3-4-5 yapıca bısey yoktu
    bır gun 5 te basayım dedım peak attı daha peakı tam atmadan 1 barda paket
    araba hafıf olunca hemen kırılmıyor astrada hafıf sayılır
    f23 bertonede kırılmıstı bıraz agır ve 3ten 4 ceken adam serttı 4 e cakınca paket
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #26
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F23 de ayaklar oturmuyor sanırım. onun harici tadilat gerekiyor mu? bide bu f23 oran olarak f20den uzun değilmiy di? ben mi yanlış hatırlıyorum.
    tek derdın ayak olsa
    f23 hıdrolık onu halletcen once
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  8. #27
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f23 iki çeşit var tek fark FD
    3.94 ve 3.84
    opellerde 3.84 oranlı olan kullanıldı.
    F23 de çok daha fazla var fd...

    SC tanım kodlu var 3,95 (X20XEV Astra G lerde kullanılıyor genelde, Sportive lerde)
    SH tanım kodlular var 3,74
    SD tanım kodlusu var 4,17
    Z20LET lerin orjinalinde TR kodlu kullanılıyor 3,63 o mesela
    Dizelerde 3,84 oranlı kullanıyor sanırım...
    astra h larda da var f23 mesela onlar da QJ tanım kodlu 3,95 oranı...
    Loading...

  9. #28
    Calibra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farklı oranları var F23 ünde.

    kulaklardan ziyade hangi araçta kullanacaksınız ?
    F23 hidrolik debriyaj sadece ayakla bitmiyor iş
    debriyaj sistemini değiştirmekte lazım...

    siz hangi araçta hangi güçlerde nasıl bir şanzıman kullanmak istiyorsunuz detay verir misiniz?

    Araç olarak Calibra üzerinde c20xe ile kullanılacak. Başlamış bir projem yada hedeflediğim belirli bir güç yok.

    Şuan ki şanzımanımın difransiyelinde biraz boşluk var. Sert kullanıma pek gelmeyen bir şanzıman f20ler.


    Aracımı satıp turbo ya geçmek istiyorum ama, Calibra satışı hızlı bir araç değil. Aracı ölü parasına vermenin alemide yok.

    Şimdilerde de şeytan dürtüyor, elimde tutup kendimi toparlayınca yüklemeye başlayayım diyorum. Bu defada kafama bir sürü soru işareti geliyor.

    Şanzıman merak ettiğim noktalardan biri. Tecrübeli arkadaşlardan fikir edinmek adına açtım konuyu .
    "Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )

  10. #29
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F23 de çok daha fazla var fd...

    SC tanım kodlu var 3,95 (X20XEV Astra G lerde kullanılıyor genelde, Sportive lerde)
    SH tanım kodlular var 3,74
    SD tanım kodlusu var 4,17
    Z20LET lerin orjinalinde TR kodlu kullanılıyor 3,63 o mesela
    Dizelerde 3,84 oranlı kullanıyor sanırım...
    astra h larda da var f23 mesela onlar da QJ tanım kodlu 3,95 oranı...
    ulan vikipedi bide dünya kütüphanesi olacan rezil ettin bizi

    Bilgilendirme için Teşekkürler.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  11. #30
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    astra dızelde cıkan sanzımandamı m32 6 ılerı olan
    astra dizelde de m2 cıkar ama onu takamazsın cunku sanzıman havuzu kucuktur dizel m32 sinin... benim bahsettigim 2.0t gtc 2.0t opc ve 1.9cdti larda kullanılan tipteki m32. zamanında bertoneye takmıstım ben.. ne senkromec problemi ne kırılma problemi.. parcası da bol fiyatı da uygun..

  12. #31
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç olarak Calibra üzerinde c20xe ile kullanılacak. Başlamış bir projem yada hedeflediğim belirli bir güç yok.

    Şuan ki şanzımanımın difransiyelinde biraz boşluk var. Sert kullanıma pek gelmeyen bir şanzıman f20ler.


    Aracımı satıp turbo ya geçmek istiyorum ama, Calibra satışı hızlı bir araç değil. Aracı ölü parasına vermenin alemide yok.

    Şimdilerde de şeytan dürtüyor, elimde tutup kendimi toparlayınca yüklemeye başlayayım diyorum. Bu defada kafama bir sürü soru işareti geliyor.

    Şanzıman merak ettiğim noktalardan biri. Tecrübeli arkadaşlardan fikir edinmek adına açtım konuyu .
    kendi fikrimi söylemem gerekirse.
    bence satıp yenisini alın abi.
    çünkü şanzuman+motor herşeyi birebir yapsanız bile yarın satmaya kalktığınızda araç sonradan turbo diyecekler.daha fazla değer kaybınız olacak.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  13. #32
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendi fikrimi söylemem gerekirse.
    bence satıp yenisini alın abi.
    çünkü şanzuman+motor herşeyi birebir yapsanız bile yarın satmaya kalktığınızda araç sonradan turbo diyecekler.daha fazla değer kaybınız olacak.
    onceden turboyla sonradanın farkı yok calıbrada blok kapak hersey aynı
    xe/let ayrımın gerektırdığı parcaları takacak sadece
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  14. #33
    BİLAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 94 astra gsi vardı orjınalı f20 ama arıza verdı. guvendık bırıne verdık şanzumanı .dışlıler degışsın dıye ama adam f18 takmış olacakkı arac cabuk hızlanıyo ama araba sureklı bagırıyodu sırf oyuzden sattım.
    demem okı eyer faklı bı dışlı ve şanzuman takarsan olur mama motora uyum saglamaz adamlar motora gere yapmış herşeyı..

  15. #34
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç olarak Calibra üzerinde c20xe ile kullanılacak. Başlamış bir projem yada hedeflediğim belirli bir güç yok.

    Şuan ki şanzımanımın difransiyelinde biraz boşluk var. Sert kullanıma pek gelmeyen bir şanzıman f20ler.


    Aracımı satıp turbo ya geçmek istiyorum ama, Calibra satışı hızlı bir araç değil. Aracı ölü parasına vermenin alemide yok.

    Şimdilerde de şeytan dürtüyor, elimde tutup kendimi toparlayınca yüklemeye başlayayım diyorum. Bu defada kafama bir sürü soru işareti geliyor.

    Şanzıman merak ettiğim noktalardan biri. Tecrübeli arkadaşlardan fikir edinmek adına açtım konuyu .
    aslına bakarsan atmosferikte "temiz" bir f20 işini rahatlıkla görecektir...
    quaife dan sadece "kilitli diferansiyel" alacaksın dişli grubun temiz olsun uzun uzadıya kullanırsın... şahsi görüşüm...

    he illa ben sekromençleri doğrarım falan diyorsan, quaife'deki komple şanzımanı da alabilirsin...

    Diğer taraftan erh' nin dediği gibi M32 veya sıfır bir F23 takarım dersen hidrolik debriyaja geçmen gerekecek, telli vites kolları olduğundan vites kolu vites teli, gebriyaj merkezi konumlandırması, baskı, balata, vs. vs. vs. gibi bir sürü incik cıncık detayla da uğraşacaksın. dışardan bakıldığı gibi kolay bir süreç değil inan


    senin yerinde olsam
    1. seçenek: sadece kilitli diferansiyel (quaife) temiz bir F20 şanzıman, tadilatsız devam...
    2. seçenek: çok çok sağlam olsun diyorsan komple quaife şanzıman, tadilatsız devam...

    Alıntı halilcan9455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ulan vikipedi bide dünya kütüphanesi olacan rezil ettin bizi

    Bilgilendirme için Teşekkürler.
    ehhee rica ederim hocam viki iyidir de detay yok , kaba taslak bu tarz konularda
    Loading...

  16. #35
    Calibra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslına bakarsan atmosferikte "temiz" bir f20 işini rahatlıkla görecektir...
    quaife dan sadece "kilitli diferansiyel" alacaksın dişli grubun temiz olsun uzun uzadıya kullanırsın... şahsi görüşüm...

    he illa ben sekromençleri doğrarım falan diyorsan, quaife'deki komple şanzımanı da alabilirsin...

    Diğer taraftan erh' nin dediği gibi M32 veya sıfır bir F23 takarım dersen hidrolik debriyaja geçmen gerekecek, telli vites kolları olduğundan vites kolu vites teli, gebriyaj merkezi konumlandırması, baskı, balata, vs. vs. vs. gibi bir sürü incik cıncık detayla da uğraşacaksın. dışardan bakıldığı gibi kolay bir süreç değil inan


    senin yerinde olsam
    1. seçenek: sadece kilitli diferansiyel (quaife) temiz bir F20 şanzıman, tadilatsız devam...
    2. seçenek: çok çok sağlam olsun diyorsan komple quaife şanzıman, tadilatsız devam...



    ehhee rica ederim hocam viki iyidir de detay yok , kaba taslak bu tarz konularda
    Hidrolik sistem dönüşümü hem zahmetli, hemde dediğiniz işleri layıkı ile yapacak adam lazım

    1 seçenek bana çok mantıklı geldi. Bunun maliyeti ve işçiliği nasıl olur?

    quaife benim f20 in üzerine oturtmak çok ustalık istermi? direk model uyumlu sanırım al tak şeklinde.
    "Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )

  17. #36
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Calibra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hidrolik sistem dönüşümü hem zahmetli, hemde dediğiniz işleri layıkı ile yapacak adam lazım

    1 seçenek bana çok mantıklı geldi. Bunun maliyeti ve işçiliği nasıl olur?

    quaife benim f20 in üzerine oturtmak çok ustalık istermi? direk model uyumlu sanırım al tak şeklinde.
    aynen plug & play...

    uyduracak birşey yok,
    quaife de kilitli diferansiyel'in TR ye gelmesi 2000TL civarlarında tutuyor sanırım...

    sök tak ekstra gümrük falan olursa falan en baba 2500TL ye biter zam gelmedi ise...
    Loading...

  18. #37
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Loading...

  19. #38
    Calibra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Link için teşekkürler.. Bu Quaife denen meret proje araçları için birebir. Bende opeller f28'e mahküm diye düşünmeye başlamıştım.
    "Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •