User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Turbo Beslemede AFR değeri

  1. #20

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zktrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rs icin soruyorsunuz sanirim cunku araca gore degisir.Degerler duzgun ancak dip gazda 11den fakire dusmemesini tavsiye ediyorum egt yukselmemesi acisindan hatta 10.8falan ideal rakam ne cok zengin ne de riskli.
    RS için değil s40 T4 için sormuştum değerleri ancak teşekkürler bilgi ve öneri için
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  2. #21

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    değerleriniz oldukça normal, gayet "düzgün" değerler....

    Dip gazda rev limiter a doğru 10,8 lere düşmesi normal... En azından güvenli...

    Turbo çoğu araçlarda tam gazda 11.5 dan yukarısı risktir...
    teşekkür ederim , bende normal olduğunu düşünüyorum motoru fazla zorlamanın alemi yok 2-3hpiçin
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  3. #22

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zengin zarar vermez benim sattığım araçta 11 11.3 idi fakir e cektik ce de avans vurur avansı da ayarlamak gerekli fakir gitmekten se biraz fakir olsa da en iyi si biraz zengin iyidir
    teşekkürler bilgi için bende öyle biliyorum dediğim gibi ama danışmak istedik yinede yazılımı bi gözden geçirmek gerekirmi diye

    Alıntı Görkem.Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dip gaz 11.5 goruyorum ben
    siz max. performansta gidiyorsunuz turbo bir araç için söylüyorum çok iyi bir değer ancak bizim aracımızı okadar da yormak istemiyoruz açıkcası
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  4. #23
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    genel olarak afr değerleriniz normal.

    afr değerleri aslında her turbo araç içinde aynı olamayabilir. her setup ta aynı afr hedeflenemez. sıkıştırmadan tutun kullandığınız malzemelere kadar hepsi sizin hedef koyduğunuz afr ye etken. örnek stock motorda turbo olarak hedeflenen afr ile sıkıştırmayı düşürdüğünüz motordaki afr daha farklı. değerleri temsili veriyorum stock motorda 11 e kadar kısabilirseniz yapılı olan bir motorda 12.5 lara kadar kısabilirsiniz.
    değerler temsilidir.

    ayrıca şunu belirtmek isterim, yarım gazda boost un gelmeye başladığı noktalarda 13 kusur afr ler bazı motorlarda titreme yaptırabiliyor yani fakir kalmış oluyor.

  5. #24

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaXiGörKy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genel olarak afr değerleriniz normal.

    afr değerleri aslında her turbo araç içinde aynı olamayabilir. her setup ta aynı afr hedeflenemez. sıkıştırmadan tutun kullandığınız malzemelere kadar hepsi sizin hedef koyduğunuz afr ye etken. örnek stock motorda turbo olarak hedeflenen afr ile sıkıştırmayı düşürdüğünüz motordaki afr daha farklı. değerleri temsili veriyorum stock motorda 11 e kadar kısabilirseniz yapılı olan bir motorda 12.5 lara kadar kısabilirsiniz.
    değerler temsilidir.

    ayrıca şunu belirtmek isterim, yarım gazda boost un gelmeye başladığı noktalarda 13 kusur afr ler bazı motorlarda titreme yaptırabiliyor yani fakir kalmış oluyor.
    teşekkür butonu yok

  6. #25

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaXiGörKy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genel olarak afr değerleriniz normal.

    afr değerleri aslında her turbo araç içinde aynı olamayabilir. her setup ta aynı afr hedeflenemez. sıkıştırmadan tutun kullandığınız malzemelere kadar hepsi sizin hedef koyduğunuz afr ye etken. örnek stock motorda turbo olarak hedeflenen afr ile sıkıştırmayı düşürdüğünüz motordaki afr daha farklı. değerleri temsili veriyorum stock motorda 11 e kadar kısabilirseniz yapılı olan bir motorda 12.5 lara kadar kısabilirsiniz.
    değerler temsilidir.

    ayrıca şunu belirtmek isterim, yarım gazda boost un gelmeye başladığı noktalarda 13 kusur afr ler bazı motorlarda titreme yaptırabiliyor yani fakir kalmış oluyor.
    Hocam Çok teşekkürler açıklamanız sadece bana değil çoğu arkadaşa yardımcı olabilecek nitelikte

    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür butonu yok
    Adam haklı
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  7. #26
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dip gazda afr sabit olması lazım yani tam sabit olmasa bile sizdeki değerler kadar değişken olmaması lazım
    Boyle birseye gerek yok hatta 11.5'ten rev limite dogru 10.8 lere gitmesine "tapering" denir boyle ayarlanir egt firlamasinin onune gecip max gucu almak icin.

    11.5 to 10.8 yapmak yerine dedigin gibi sabit 11.2 yapsaydik toplamdaki aracin urettigi guc duserdi. Rakamlar afaki ama mantigi yakalayabilmen icin yazdim.

    Bu arada konu sahibinin bahsettigi degerler gayet normal. Ayrica maxigorky'nin yazdiklari tamamen dogru, her motor yapisi farklidir, hedefler farklidir amaclar farklidir. Basitce anlatmak gerekirse rolling yapacak aracin ayari baskadir, pistte donecek aracin ayari baska. En azindan ben farkli yaparim maximumlari yakalayabilmek adina.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  8. #27
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçtan araca değişmekle birlikte değerleriniz normal

  9. #28

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boyle birseye gerek yok hatta 11.5'ten rev limite dogru 10.8 lere gitmesine "tapering" denir boyle ayarlanir egt firlamasinin onune gecip max gucu almak icin.

    11.5 to 10.8 yapmak yerine dedigin gibi sabit 11.2 yapsaydik toplamdaki aracin urettigi guc duserdi. Rakamlar afaki ama mantigi yakalayabilmen icin yazdim.

    Bu arada konu sahibinin bahsettigi degerler gayet normal. Ayrica maxigorky'nin yazdiklari tamamen dogru, her motor yapisi farklidir, hedefler farklidir amaclar farklidir. Basitce anlatmak gerekirse rolling yapacak aracin ayari baskadir, pistte donecek aracin ayari baska. En azindan ben farkli yaparim maximumlari yakalayabilmek adina.
    Teşekküürler

    Alıntı toonch Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçtan araca değişmekle birlikte değerleriniz normal
    teşekkür ederim
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  10. #29
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boyle birseye gerek yok hatta 11.5'ten rev limite dogru 10.8 lere gitmesine "tapering" denir boyle ayarlanir egt firlamasinin onune gecip max gucu almak icin.

    11.5 to 10.8 yapmak yerine dedigin gibi sabit 11.2 yapsaydik toplamdaki aracin urettigi guc duserdi. Rakamlar afaki ama mantigi yakalayabilmen icin yazdim.

    Bu arada konu sahibinin bahsettigi degerler gayet normal. Ayrica maxigorky'nin yazdiklari tamamen dogru, her motor yapisi farklidir, hedefler farklidir amaclar farklidir. Basitce anlatmak gerekirse rolling yapacak aracin ayari baskadir, pistte donecek aracin ayari baska. En azindan ben farkli yaparim maximumlari yakalayabilmek adina.
    cok doğru ve yararlı bir bilgi

  11. #30
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür butonu yok
    birşey değil butonuda olaydı iyiydi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •