Bir. Neden bir?
Grafiker arkadaşların yanında takıla takıla öğrendim ki basit ve giriş seviye bilgi olarak;
1)Beyaz temizliği, saflığı ifade eder. Arka planda kullanılabilir. Ben tipografi üzerinde daha seviyorum. Facebook yazısının beyaz olması örneğinde olduğu gibi.
2)Fazla renk katmamak lazım. Özellikle son 5 yılın ve uzun zaman moda kalacak 2 renk uygulaması (Twt, FB, bazı gazlı içecek markası vesaire. Logoları araştırabilirsiniz) Sizin tarımdan ötürü kullanabileceğiniz renkler; Siyah (birinci, karizma, sözünün arkasında manası), kahverengi ve yeşil (toprak, tarım, doğa). Arada bir mavi eklendiğinide gördüm. Okyanus aşırı anlamında. Denizi, ve mesafeyi simgeliyor sanırım. Renklerin anlamlarını iyice araştırmak lazım. Çok detaylı bilgim yok.
3)Logo ve marka tasarımında karmaşa iyi değildir. O yüzden slogan ve tarla süren amca modelinin kaldırılması gerektiğini düşünüyorum. Marka ve logoyu boğar, anlamsızlaştırır hatta dikkati dağıtır. O çizgilerde olmamış. Düz tipografi çok daha sağlıklı ve güzel duracaktır.
4) Diğer tasarım örneklerinde görülen minik yapraklar hoş duruyor. Direk çöpe atmak olmaz. Birinciye taşınılıp yeni fikirler ortaya atılabilir. Yazılımda kullandığım bir araç mevcut. Logosunu şu siteden inceleyebilirsiniz. Beanstalk — Secure, Private Subversion, Mercurial and Git Hosting
ekleme:
Bu linke tıklarsanız bolca örnek mevcut
Google görselleri içinde gezmekten kafayı yedim haftalardır hatta aylardır
Bilirsiniz grafkçiler genelde nazlı olur , ben burdaki fikirleri arkadaşıma kendi aklıma gelmiş gibi söylüyorum foruma danıştığım belli olmasın adamın mesleği bu ayıp olmasın diye![]()
Bu fikirler doğrultusunda şekillendireceğiz tekrar
Yardımınız için teşekkürler
Arif Işık - Her Türlü Halı Kilim Travel
fontlardan örnek verebilirdim ancak şu anda aklımda yok malesef. diğer bilgisayarımda fontlar, o da Bursada. bir kaç gün içinde kararınız kesinleşmezse konuya yazarım tekrar. kendiniz bakmak isterseniz aklıma gelen en iyi font sitesi şu an, dafont.com
Some cars are for boys and the others for real men only.
"M3 drivers have no friends."
Çok doğru yaklaşmışsın şuayip zaten bizede öğretilen bu yündedir sadece tasarımda olan görsel değil her alanda kullacak şekil görseller baskıda nasıl gözükeceği.
Mesela sadece o yapraklar ileride kullanılarak firmaya itaf edilebilinir ve insanlarad direk markayı hatırlacak görsel elde edibnilinir. sadece ve direk akılda kalıcı olması daha öncemli yoksa güzel detaylar işlenebilir fakat kartvizit zarf fatura vb gibi şeylerde küçüleceği için sıkıntı yaratacaktır.
her alanda düşünülmeli
ilk logo çok güzel ama araç üstünde göstermez kendini araç minibüs falan değilse
binek araç kapı logosu olacaksa 2. logo olmalı
1 seçenek daha iyi gibi...
sanırım 1. si en uygunu gibi görünüyor. 2.de çatal çok alakalı olmamış gibi geldi bana..
1. logoda sadece bensa ve tarım arasındaki farkı daha belirgin yapabilirsiniz diye düşünüyorum.
Never give up,
Never back down!
2. logo 1. slogan
İşi Logo tasarımcısı olan bir kişilik olarak;
Font olarak heveltica kurtarıcıdır.. 1. çalışmanın fontu kullanılabilir fakat sağ üstteki görsel vektörel olsa dahi kartvizitlerde kaybolup gidecek anlamsız bir leke olarak kalacaktır..
İleriye dönük kurumsal bir kimlik üretecekseniz maliyetten kaçmamanızı tavsiye etmem..
Markanız ile çalışma hayatınızda başarılar dilerim..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)