User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
115 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Clio Rsi için önerinizi bekliyorum arkadaşlar..

  1. #77
    painkller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Yalova
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeF0rALL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clionunn orjinali 1.8 105 bg civarında ki şuanda dynoya sok tekerlekde en kralı en fazla 70 75 bg verir. siz hala bu aracın 106-206 gtiyi gececegıne ınanıyosanız bence 2 kere düşünün. ayrıca corsa d ile 106 gtiye anca 5 km arkadan sellektör yaparsınız çok acık ve net. 106 gti madem işe yaramaz bi araba olarak görüyorsunuz büyütmememizi istiyosunuz yıl 2013 ve hala stock 106 gtiler vtileri ve muadili arabaları eziyo biraz mantık çercevesi içerisinde konuşun yaşınız benden büyük ama bu yazdıklarınızla sadece üstünüze güldürürsünüz.


    yok artık ben rsi le çoğu aracın canına ot tıkayanını biliyorum.. çok değişik bir yapısı var rsi nin. bide birinin bir lafı vardı beygir araba sattırır, tork yarış kazandırır diye. tork değerleri nedir fikrim yok ama eski araçların. yada bu tar araçların beygirleri düşük olmasına rağmen seri araçlardır, değişik yapıları vardır.

    şuan, bizim arabalar hakkında konuşuyım, normalde 100-90hp fabrika verisi var. lpg+400kda lduğunu düşünRsek tekerleğe o mantıkla 60-70arası güç vermesi gerekir. benc bu iş biraz saçmalık. arabayı adam gibi kullanmayı bilince, lpgde olsa bile öldürmedikçe, araba gayet güzel gider. bunun en büyük örneğide her sabah yaşıyoruz. çoğu muadili turbo dizel, benzinli araçların içinden geçiyor. yani demek istediğim şuki eski diye yeni diye bu güçler ezbere konuşulamaz.
    TR - B13

  2. #78
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeF0rALL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben kendi gözümle görmediğim bişeye inanmam zaten böyle bişeyi beklemeniz saçma olur her dyno aynı sonucu vermez doğru çarpanlarla çarpılıp çarpılmadığını bilemem burda gelirsiniz kendi servisimizde sokarız dynoya
    Paşa lafdan dönmenin alemi yok ortaya attıysan bi laf arkasında duracaksın duramıcagın lafı demiceksin. biz burda çocuk deyiliz.

  3. #79

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı painkller Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok artık ben rsi le çoğu aracın canına ot tıkayanını biliyorum.. çok değişik bir yapısı var rsi nin. bide birinin bir lafı vardı beygir araba sattırır, tork yarış kazandırır diye. tork değerleri nedir fikrim yok ama eski araçların. yada bu tar araçların beygirleri düşük olmasına rağmen seri araçlardır, değişik yapıları vardır.

    şuan, bizim arabalar hakkında konuşuyım, normalde 100-90hp fabrika verisi var. lpg+400kda lduğunu düşünRsek tekerleğe o mantıkla 60-70arası güç vermesi gerekir. benc bu iş biraz saçmalık. arabayı adam gibi kullanmayı bilince, lpgde olsa bile öldürmedikçe, araba gayet güzel gider. bunun en büyük örneğide her sabah yaşıyoruz. çoğu muadili turbo dizel, benzinli araçların içinden geçiyor. yani demek istediğim şuki eski diye yeni diye bu güçler ezbere konuşulamaz.
    stock gtininde neler yaptıgını yukarıda CRUEL nickli abi paylaştı zaten. tekerlek ve kasnak farkını bılmyıosun sanırım. her araba gücü yere verirken zaten %30 35 gibi bi kayıba uğruyor benım demek istediğim buydu 75 bgden kastım tekerlekde ki gücüydü. ki bide o arabanın fabrika çıkış haliyle bile mümkünken 90 küsür araba kaç el değiştirdi nasıl kullanıldı kmside en az 230bin üstüdür. bunlar arabasından arabasına değişir ama çoğu böyle. ben kendi aracımızdan örnek verirsem almak ıcın baktıgımız gtilerin cogu 120 civarlarında verirken bizimki gene aynı dynoda 140 verdi ama sıfır motor yapıldıkdan sonra flitre + sonda sadece egzoz var kat ve orta üstünde tekerleğede 112 gibi bişey vermişti

  4. #80
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı painkller Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok artık ben rsi le çoğu aracın canına ot tıkayanını biliyorum.. çok değişik bir yapısı var rsi nin. bide birinin bir lafı vardı beygir araba sattırır, tork yarış kazandırır diye. tork değerleri nedir fikrim yok ama eski araçların. yada bu tar araçların beygirleri düşük olmasına rağmen seri araçlardır, değişik yapıları vardır.

    şuan, bizim arabalar hakkında konuşuyım, normalde 100-90hp fabrika verisi var. lpg+400kda lduğunu düşünRsek tekerleğe o mantıkla 60-70arası güç vermesi gerekir. benc bu iş biraz saçmalık. arabayı adam gibi kullanmayı bilince, lpgde olsa bile öldürmedikçe, araba gayet güzel gider. bunun en büyük örneğide her sabah yaşıyoruz. çoğu muadili turbo dizel, benzinli araçların içinden geçiyor. yani demek istediğim şuki eski diye yeni diye bu güçler ezbere konuşulamaz.
    sana katılıyorum bu arabanın tork 150 110 bg arabanın motor yıpranmamış servis bile aynı şeyi dedi istedin kadar sıkıştır yani sıkıntı yaratır

  5. #81

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enesTI2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paşa lafdan dönmenin alemi yok ortaya attıysan bi laf arkasında duracaksın duramıcagın lafı demiceksin. biz burda çocuk deyiliz.
    benm hiç bişeyden döndüğüm yok yazdıklarım ortada size zaten orda dynoya gırın bana gönderin diye bişey yazdığımı hatırlamıyorum

  6. #82

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel Bilgiler
    MarkaRenault
    ModelClio 1.8i RS
    Üretim Yılı1991
    ÜlkeTasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi
    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi4/5S HBK
    Kapı Sayısı3
    Dingil Mesafesi2472 mm (97.3 in)
    Ön İz Genişliği1358 mm (53.5 in)
    Arka İz Genişliği1324 mm (52.1 in)
    Uzunluk3716 mm (146.3 in)
    Genişlik1625 mm (64 in)
    Yükseklik1395 mm (54.9 in)
    Yerden Yükseklik120 mm (4.7 in)
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı1.5
    Ağırlık1025 kg (2257.7 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)Yakıt Kapasitesi43 litre (9.5 Imp gal , 11.4 US gal)
    AerodinamikHava Sürtünme Katsayısı
    Ön Kesit Alanı
    CxMotor Özellikleri
    Motor ÜreticisiRenault
    Motor YeriÖn
    Motor YerleşimiEnlemesine
    Motor Yapısı
    Soğutma TürüSu
    Motor TipiSOHC
    Silindir Sayısı ve YerleşimiS-4
    Silindir Başına Subap Sayısı2 (toplam 8 adet)
    Motor Hacmi1794 cc (109.48 cu in)
    Çap82.7 mm (3.26 in)
    Strok83.5 mm (3.29 in)
    Çap / Strok Oranı0.99
    Silindir Başına Düşen Hacim448.5 cc/silindir (27.37 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı5
    Sıkıştırma Oranı9.8 : 1
    Yakıt Besleme TipiEFi
    Hava Besleme TürüNormal
    Kompresör Tipi-İntercooler TürüYok
    Katalitik KonvertörVar
    Maksimum Motor Gücü106 HP (79 kW)
    Maksimum Güç Devri5750 d/d
    Maksimum Tork155 N.m (114.4 lb.ft , 15.8 kg.m)
    Maksimum Tork Devri4250 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork131.3 N.m (5750 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı103.4 HP/ton (77.1 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı59.1 HP/litre (44.1 kW/litre)
    CO2 EmisyonuYakıt Tüketimi6.2/7.9/10.3 l/100km 90 km/h / 120 km/h / urban
    Performans
    0 - 80 km/h
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h8.9 s
    0 - 160 km/h80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma16.5 s
    0 - 1000 m Hızlanma30.6 s
    Son Sürat195 km/h (121.2 mph)
    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü5M
    Son Vites Dişlisi Oranı0.76 : 1
    Son Dişli Oranı4.07 : 1
    AktarmaFWD
    Kullanım, Yürüyen Aksam ve FrenlerDireksiyon Türürack & pinion PAS
    Direksiyon TuruDönüş Çapı10.6 m (34.8 ft)
    Süspansiyon (ön)
    Süspansiyon (arka)
    Fren Türü (ön/arka)VeDi/Dr-S
    Disk Çapı (ön)
    Disk Çapı (arka)
    Jantlar (ön)6J x 14
    Jantlar (arka)6J x 14
    Lastikler (ön)175/60 HR 14
    Lastikler (arka)175/60 HR 14

  7. #83
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeF0rALL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benm hiç bişeyden döndüğüm yok yazdıklarım ortada size zaten orda dynoya gırın bana gönderin diye bişey yazdığımı hatırlamıyorum
    Farketmez kalkıp senin keyfini tatmin edicem diye burdan ankaraya gelecek deyilim.
    siz ordan gönderin dedinide idda ettmedim Dyno verisi burda neyse ordada o dur. gördüne inanırsan konuyu en baştan oku senin tahmininle rsi 106 yiyemezz yaa bizde şahidiyiz. 106 Gtı sahibi bile bu nasıl gidiyor dedi camı açıp 110 stock dedim adam ş0ok oldu yani boş konuşmayalım konuştukca batıyorsun sanırım

  8. #84

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu da 206 gti teknik verileri

    Genel Bilgiler

    Marka Peugeot

    Model 206 GTI 2.0-16V

    Üretim Yılı 2001

    Karoser Tipi 4/5S HBK

    Kapı Sayısı 3

    Dingil Mesafesi 2442 mm (96.1 in)

    Ön İz Genişliği 1443 mm (56.8 in)

    Arka İz Genişliği 1434 mm (56.5 in)

    Uzunluk 3835 mm (151 in)

    Genişlik 1652 mm (65 in)

    Yükseklik 1428 mm (56.2 in)

    Yerden Yükseklik

    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.57

    Ağırlık 1025 kg (2257.7 lb)

    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)

    Yakıt Kapasitesi 50 litre (11 Imp gal , 13.2 US gal)

    Motor Üreticisi Peugeot

    Motor Yeri Ön

    Motor Yerleşimi Enlemesine

    Motor Yapısı

    Soğutma Türü Su

    Motor Tipi DOHC

    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4

    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 16 adet)

    Motor Hacmi 1997 cc (121.86 cu in)

    Çap 85 mm (3.35 in)

    Strok 88 mm (3.46 in)

    Çap / Strok Oranı 0.97

    Silindir Başına Düşen Hacim 499.25 cc/silindir (30.47 cu in/silindir)

    Sıkıştırma Oranı 10.8 : 1

    Yakıt Besleme Tipi EFi

    Hava Besleme Türü Normal

    İntercooler Türü Yok

    Katalitik Konvertör Var

    Maksimum Motor Gücü 135 HP (100 kW)

    Maksimum Güç Devri 6000 d/d

    Maksimum Tork 190 N.m (140.2 lb.ft , 19.4 kg.m)

    Maksimum Tork Devri 4100 d/d

    Maksimum Güç Devrinde Tork 159 N.m (6000 d/d)

    Güç / Ağırlık Oranı 130.7 HP/ton (97.5 W/kg)

    Güç / Motor Hacmi Oranı 67.1 HP/litre (50 kW/litre)

    CO2 Emisyonu 185 g/km

    0 - 80 km/h

    0 - 60 mph

    0 - 100 km/h 8.4 s

    0 - 160 km/h

    80 - 120 km/h (son viteste)

    0 - 400 m Hızlanma 16.4 s

    0 - 1000 m Hızlanma 29.7 s

    Son Sürat 210 km/h (130.5 mph)

    Şanzıman Türü 5M

    Aktarma FWD

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS

    Direksiyon Turu 3.8

    Süspansiyon (ön) I.MS.

    Süspansiyon (arka) I.TB.

    Fren Türü (ön/arka) VeDi/Di-S-ABS

    Lastikler (ön) 185/55 R 15V

    Lastikler (arka) 185/55 R 15V

  9. #85
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    97 model bakarsan sevinirim.

  10. #86

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enesTI2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farketmez kalkıp senin keyfini tatmin edicem diye burdan ankaraya gelecek deyilim.
    siz ordan gönderin dedinide idda ettmedim Dyno verisi burda neyse ordada o dur. gördüne inanırsan konuyu en baştan oku senin tahmininle rsi 106 yiyemezz yaa bizde şahidiyiz. 106 Gtı sahibi bile bu nasıl gidiyor dedi camı açıp 110 stock dedim adam ş0ok oldu yani boş konuşmayalım konuştukca batıyorsun sanırım
    bu söylediklerine inanıyorsan ben bişey demiyorum abi sana iyi geceler gece gece güldürdün beni teşekkür ederim

  11. #87
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amma bos muhabbet yahu fabrika verisine bilmemnesine ne bakionuz eski arac bunlar daha once motor yapilmsdr kapakdan inceden alinmistr tornaci saglamdr ustasi saglamdr bi bakmisin sikistirma artmis gucde artmis oncesi bilinmeyen araclar 105diil 115de cikabilir justice o yuzden iddaalasmaya gerek yok giderini gor once sonra konusurz

  12. #88

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Amma bos muhabbet yahu fabrika verisine bilmemnesine ne bakionuz eski arac bunlar daha once motor yapilmsdr kapakdan inceden alinmistr tornaci saglamdr ustasi saglamdr bi bakmisin sikistirma artmis gucde artmis oncesi bilinmeyen araclar 105diil 115de cikabilir justice o yuzden iddaalasmaya gerek yok giderini gor once sonra konusurz
    neyse abi ben ilk postlarda numaramı belirttim varsa stock rsi deneyecek tüplü gti flitre var egzoz var sonda kat ve butun susturular üstünde denemek isteyen bana çağrı atsın beraber çıkarız enkaya videomuzuda çekeriz

  13. #89
    painkller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Yalova
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeF0rALL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock gtininde neler yaptıgını yukarıda CRUEL nickli abi paylaştı zaten. tekerlek ve kasnak farkını bılmyıosun sanırım. her araba gücü yere verirken zaten %30 35 gibi bi kayıba uğruyor benım demek istediğim buydu 75 bgden kastım tekerlekde ki gücüydü. ki bide o arabanın fabrika çıkış haliyle bile mümkünken 90 küsür araba kaç el değiştirdi nasıl kullanıldı kmside en az 230bin üstüdür. bunlar arabasından arabasına değişir ama çoğu böyle. ben kendi aracımızdan örnek verirsem almak ıcın baktıgımız gtilerin cogu 120 civarlarında verirken bizimki gene aynı dynoda 140 verdi ama sıfır motor yapıldıkdan sonra flitre + sonda sadece egzoz var kat ve orta üstünde tekerleğede 112 gibi bişey vermişti


    ben gti yürümez demedim, veya öyle birşeyi anlatmak istemedim yürüyorki tutuluyor. tekerlek/kasnak farkı bilmiyorum neyi kastedmeye çalışıyorsun ama. tekerleğe yansıtılan güç, motor gücü beim bildiğim sadece. gerisi teferrüat. okadar bilgim ve tecrübem yok. boş boş konuşmak istemem. madem kasnak, tekerlek oranına göre değişiyor. bunu tek tek denemek gerekir her arabaya aynı şeyi söyleyemezsiniz. nerden biliyorsunuz? arabayı çok yorduklarını, veya arabanın nasıl kullanıldığını, farklı tekerlek ebatlarında bile arabaların farklı şekillerde farklı güçler yansıttıklarını biliyoruz. hangi arbaya hangisi uyar, nekadar yansıtır bence peşin hükümlü olmayalım.


    he rsi geçer, gti geçer bilemem. ama bir insan hangi arabadan haz alıyorsa onu kullanmalı. geçmek geçilmek sonu yokki bunun, veya kötülemekle, yermekle araçları elimize bişey geçmezki? ben rsiye bindim, 206 yada 106 yada ne yalan söyliyim rsinin verdiğin zevki hiç biri vermedi bana, rsi değişik birşey. bi anda kaçabiliyor, asi bişey yani. arabanın küçüçük olmasıda buna etki zaten. 206 gtiler nasıldır bilinmez ama 4 kapı 1.4 206 nın virajlarda savrulması nedeniyle satan biliyorum. adam 100-90 arası viraja girmeye korkuyorum diyordu. sadece sohbette geçti bu.
    TR - B13

  14. #90
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    =) Kralsın şampion

  15. #91

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı painkller Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben gti yürümez demedim, veya öyle birşeyi anlatmak istemedim yürüyorki tutuluyor. tekerlek/kasnak farkı bilmiyorum neyi kastedmeye çalışıyorsun ama. tekerleğe yansıtılan güç, motor gücü beim bildiğim sadece. gerisi teferrüat. okadar bilgim ve tecrübem yok. boş boş konuşmak istemem. madem kasnak, tekerlek oranına göre değişiyor. bunu tek tek denemek gerekir her arabaya aynı şeyi söyleyemezsiniz. nerden biliyorsunuz? arabayı çok yorduklarını, veya arabanın nasıl kullanıldığını, farklı tekerlek ebatlarında bile arabaların farklı şekillerde farklı güçler yansıttıklarını biliyoruz. hangi arbaya hangisi uyar, nekadar yansıtır bence peşin hükümlü olmayalım.


    he rsi geçer, gti geçer bilemem. ama bir insan hangi arabadan haz alıyorsa onu kullanmalı. geçmek geçilmek sonu yokki bunun, veya kötülemekle, yermekle araçları elimize bişey geçmezki? ben rsiye bindim, 206 yada 106 yada ne yalan söyliyim rsinin verdiğin zevki hiç biri vermedi bana, rsi değişik birşey. bi anda kaçabiliyor, asi bişey yani. arabanın küçüçük olmasıda ayrı bişey. 206 gtiler nasıldır bilinmez ama 4 kapı 1.4 206 nın virajlarda savrulması nedeniyle satan biliyorum. sadece sohbette geçti bu.
    ben kımsenın aracını kötülemedim kendı aracımızıda övmedim. bizim bu 2. 206 gtimiz bende sürerken çok viraja girdim hiç bi zaman savrulduğunu farketmedim bilmiyorum o konu hakkında yorum yapmayacagım ama 1.4 ile 2.0 aracı bir tutmak çok saçma olur . her araba motor gücünü tam anlamıyla yansıtamaz yere kastetmek istediğim buydu 1-2 aramayla dedigimi daha kapsamlı olarak anlayabilirsin. ben hiç rsiye binmedim rsininde yürüyüp yürümedigini sürerken haz verip vermemesi hakkında bişey söylemedim söyleyemem zaten binmedim bilmiyorum.

  16. #92
    GnyKrt
    Misafir
    Alıntı painkller Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben gti yürümez demedim, veya öyle birşeyi anlatmak istemedim yürüyorki tutuluyor. tekerlek/kasnak farkı bilmiyorum neyi kastedmeye çalışıyorsun ama. tekerleğe yansıtılan güç, motor gücü beim bildiğim sadece. gerisi teferrüat. okadar bilgim ve tecrübem yok. boş boş konuşmak istemem. madem kasnak, tekerlek oranına göre değişiyor. bunu tek tek denemek gerekir her arabaya aynı şeyi söyleyemezsiniz. nerden biliyorsunuz? arabayı çok yorduklarını, veya arabanın nasıl kullanıldığını, farklı tekerlek ebatlarında bile arabaların farklı şekillerde farklı güçler yansıttıklarını biliyoruz. hangi arbaya hangisi uyar, nekadar yansıtır bence peşin hükümlü olmayalım.


    he rsi geçer, gti geçer bilemem. ama bir insan hangi arabadan haz alıyorsa onu kullanmalı. geçmek geçilmek sonu yokki bunun, veya kötülemekle, yermekle araçları elimize bişey geçmezki? ben rsiye bindim, 206 yada 106 yada ne yalan söyliyim rsinin verdiğin zevki hiç biri vermedi bana, rsi değişik birşey. bi anda kaçabiliyor, asi bişey yani. arabanın küçüçük olmasıda buna etki zaten. 206 gtiler nasıldır bilinmez ama 4 kapı 1.4 206 nın virajlarda savrulması nedeniyle satan biliyorum. adam 100-90 arası viraja girmeye korkuyorum diyordu. sadece sohbette geçti bu.
    Kardeşim noktayı koydu eline sağlık =)

  17. #93
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pejo firması bile 206 serisi çıktında önermedikleri ve sıfır araçların yakın zamanda takla attıklarını yol tutuş olmadını idda etti etap 4. gibi programlarda adamlar inceledi ve okadar iyi yol tutuşu olmadınıda söledi pejo serisinnde en dandık arabasıdır 206 serisi boş muhabbetlerle zaman öldürüyoruz valla gülünç bi durm ya. hayatım boyunca o geçer bu geçer diye ettmedim muhabbeti surda yarım saatir ediyorum vaLLa. saçma sapan şeyler.

  18. #94
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dip not geceyim 206gti ve 1.4lerin yurur aksaminda farkliliklar var yol tutusu haliyle farkli.106gti piyasaya ciktigi senelerde ust segment araclardan bile daha iyi yol tutusu oldugu kanitlanmisti.peugeot yol tutmaz demeyin yani

  19. #95
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bahsettim yeni deyil eski kasa gtı modelli yani. 206 + dan bassetme yani onlar yeni nesil. onlardada farklılık var dedin araba teneke hala özenilmeden yapılan bir araç grubu adamlar okadar mazemeyi düşürmüşlerki tofaş gurub bile daha saglam mazeme kulanıyor kapayı aç kapa anlarsın .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •