bu sekılde motorlu hatta 2.0 olursa tadından yenmez , 100 lıraya alırım mıs gıbıde bınılır. az ellerım 500 hp yaparım fazla ellerım 700 hp yaparım gıbı :)
Printable View
3 mesaj once onu dedim bende STP
oy vanuni yiyim yaa :)
Honda yapsin bunu direk alirim valla 1.6 dan oturu fiyatinin da ***** ucuk olmamasi gerek :D
satılık HR-412E motor faturalı hehhe :D
Seri uretim yol otomobilinde bu turbo bu manifold bu sikistirma hayalden oteye gidemez. Wtcc motorlarini pof poflayacaksak honda bu konuda tek degil.
valla cok guzel yorumlar var sadece fotolara:)
yaris versiyonu motor adi uatunde
hangi arac yaris versiyonundaki motorla seri uretims girmiski simdiye kadar bu fotolara bakarak hayal kuruyorsunuz:)
sirf hondanin degil her uretici de "yaris versiyonu" motor gorebilirsiniz
Çok güzel bir motor ortaya çıkmış..amaaaaaa cadde için böyle bir motor beklemek hayal çünkü imkansız :)
Umarım WTCC'de Chevroletle güzel rekabetleri olur seyir zevki olur bu sayede.
Uyyfff NE bicimm.
bu motor belirtildiği gibi yarış takımının kullanacağı wtcc aracın motoru.cadde versiyonundaki motor 2.0 turbo 220hp civarı olucak diye biliyorum.ayrıca fotodaki gibi parçalar görmek hayal tabiki :)
Parayi bastinmi tum hayaller gercek olur. :) SEN canlidan haber ver :D
http://car.watch.impress.co.jp/img/c...566/137/16.jpg[/QUOTE]
GORDÜĞÜM KADARIYLA 1.6 CC, 320 PS , 400 NM TORK, GARRETT GTR2560R TURBO TAKILI, DOHC MOTORLU BİR MAKİNA. O BİR UZAYLI. HONDA HAYAT VAR ONDAAA.
320 beygir yarış içinse,cadde için çıkardıkları 250 hp den aşağı olmaz bence.
teknik veriler hazımsızlık yapmış :D
salayın ya sıfır vti ep3 üretsinler bize yeter...
32mm hava limitleyici var. FIA'nın koyduğu bi kural sebebiyle geliyor yani. Yoksa çok daha fazla güç üretir bu motor üstündeki turbo ile. Ama yol versiyonunu görmek lazım. Sonuça bu yarış makinası.
hondadan da ve açıkcası hondacıların bir çoğunuda çok haz etmem. kabul ediyorum ki bi tarzı var farklı ruhlara hitap ediyor ama bana göre değil. bu motorla gerçekten 12.5 sıkıştırmayla 2.5 bar basabilecek bir araç yaptılarsa ve bu gücü yere aktarabileceklerse gönülden helal olsun. inşallah ucuz olur çok satılır her yerde görürüz, bineriz hatta nasib olurda bi tane alır bineriz. cadde versiyonunun teknik verileri belli olsunda 2015'e kadar bizde bi bütçe belirleyelim napalım :p
Honda'dan 2014 sonrası güzel bir roadster bekliyorum açıkçası. ki yapacak.
honda Türkiye 2 tip motor getirmeyi planlıyorlar bu kasa üzerinde 1.6 250 bg birde 2.0 350 beygir olmak üzere iki seçenek var Türkiye pazarına honda daha karar vermedi yaz sonuna belli olacak daha kasa yok ortada şimdilik 4 kapıda test ettiler belkide yapmışlardır 3 aylık mevzu ben her konuştuğumuzda yalvarıyorum ikisinide getirin diye.
cok gaddar :D
http://www.rallyandracing.biz/out/ox...restrict01.jpg
12.5 sıkıştırmaya turbo motorun dayanıklılığını tartışamasanız bile Türkiye deki yakıt kalitesini tartışabilirsiniz :)
honda öyle bi motor yapsa bile alkolle falan binmek zorunda kalırsınız heralde..
ki ortada fol yok yumurta yokken cupraları falan yalan etmişler bilmem neler :D
2.0 350 hp yol versiyonu hot hatch mi olur yahu yapmayin boyle seyler. Kac paraya kime satacaklar hadi onu gectim 350 hp cadde otomobilini honda fwd yapmaz. Awd olsa fiyat iyice ucar gider :) herturlu 2 ucu oklu degnek.
alıştık hondada atmolara turbo bozar :)
Sene 1998:
Hadi canım Turbosuz 4 silindir 240 hp atmosferik motor mu olurmuş?
Sene 2013:
Hadi canım 310 hp turbolu 12,5 sıkıştırmalı günlük kullanım motoru mu olurmuş?
:)
honda iyi bir kapak yapmış , hem yapılamayacagını düşünenlere hemde motora , her zaman ki gibi :D
Ortada fol yok yumurta yok kuru laf kalabalığı yapıyoruz ama,
310 hp olması sorun değil,
turbo olması sorun değil,
12.5 sıkıştırması sorun değil.
3ünün birden olması sorun. Sorunun sebebide üreticinin becerileri değil, üreticilerin dünya pazarlarına satılacak bir otomobilde kullanılan motorun başına gelecek binbir türlü hatalı kullanımı tolare etmeye çalışacak olması.
Heryerde kaliteli yakıt bulamaz, kötü yakıt o sıkıştırma değerleri ve turbo basıncı içinde büyük sorun olur.
Sonra birde bilinçsiz kullanıcı türü var tabi. Bahsi geçen motorun sırf bu 2 etken karşısında bile 1yıldan fazla dayanması bence pek mümkün olmaz. Üretici de eşşek mi ki 'xx markanın motoru daha şu kilometrede bitiyor.' dedirtsin :)
örnek olarak onu verecektim bende :) Ama mazda hiç olmazsa atmosferik 14.0:1 sıkıştırma yaptı. Onu ilk duyduğumda da kasap kullanıcının eline geçerse markanın adı için tehlikeli yorumu yapmıştım.. yine aynısını söylüyorum..
Ayrıca kendi mesajımdan bir alıntıyı da şöyle ekleyeyim;
Böyle motorların motorsporlarında olmasında hiçbir sıkıntı yok, sonuçta kullanılan ürünlerde, uygulayan ekipte, motoru kullanan sürücü de bilgili. Benim söylemek istediğim öyle bir motorun halka satılabilecek yapıda olmadığı. Hali hazırdaki turbo dizel araba kullanmayı bile kaç yılda öğrendi/öğreniyor insanlarımız :)Alıntı:
310 hp olması sorun değil,
turbo olması sorun değil,
12.5 sıkıştırması sorun değil.
3ünün birden olması sorun.
İnsanların bilinç seviyesi bu şekildeyken,
Yüksek sıkıştırma+yüksek basınç motorun çabucak hasar almasından dolayı marka adını kötülemekten başka bir hamle olmaz bence..
HR-412 wtcc için yarış motoru zaten... sokağa inecek versionu 1.6 250 2.0 350 hp olacak.... honda japan sitesini takip edin....