[/QUOTE]
GORDÜĞÜM KADARIYLA 1.6 CC, 320 PS , 400 NM TORK, GARRETT GTR2560R TURBO TAKILI, DOHC MOTORLU BİR MAKİNA. O BİR UZAYLI. HONDA HAYAT VAR ONDAAA.
[/QUOTE]
GORDÜĞÜM KADARIYLA 1.6 CC, 320 PS , 400 NM TORK, GARRETT GTR2560R TURBO TAKILI, DOHC MOTORLU BİR MAKİNA. O BİR UZAYLI. HONDA HAYAT VAR ONDAAA.
320 beygir yarış içinse,cadde için çıkardıkları 250 hp den aşağı olmaz bence.
salayın ya sıfır vti ep3 üretsinler bize yeter...
History;
1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG-Golf7 1.6TDI
32mm hava limitleyici var. FIA'nın koyduğu bi kural sebebiyle geliyor yani. Yoksa çok daha fazla güç üretir bu motor üstündeki turbo ile. Ama yol versiyonunu görmek lazım. Sonuça bu yarış makinası.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
hondadan da ve açıkcası hondacıların bir çoğunuda çok haz etmem. kabul ediyorum ki bi tarzı var farklı ruhlara hitap ediyor ama bana göre değil. bu motorla gerçekten 12.5 sıkıştırmayla 2.5 bar basabilecek bir araç yaptılarsa ve bu gücü yere aktarabileceklerse gönülden helal olsun. inşallah ucuz olur çok satılır her yerde görürüz, bineriz hatta nasib olurda bi tane alır bineriz. cadde versiyonunun teknik verileri belli olsunda 2015'e kadar bizde bi bütçe belirleyelim napalım![]()
OTOBULL GARAGE
Honda'dan 2014 sonrası güzel bir roadster bekliyorum açıkçası. ki yapacak.
a piece of heaven, goes like hell. NİSSAN 350z
honda Türkiye 2 tip motor getirmeyi planlıyorlar bu kasa üzerinde 1.6 250 bg birde 2.0 350 beygir olmak üzere iki seçenek var Türkiye pazarına honda daha karar vermedi yaz sonuna belli olacak daha kasa yok ortada şimdilik 4 kapıda test ettiler belkide yapmışlardır 3 aylık mevzu ben her konuştuğumuzda yalvarıyorum ikisinide getirin diye.
12.5 sıkıştırmaya turbo motorun dayanıklılığını tartışamasanız bile Türkiye deki yakıt kalitesini tartışabilirsiniz
honda öyle bi motor yapsa bile alkolle falan binmek zorunda kalırsınız heralde..
ki ortada fol yok yumurta yokken cupraları falan yalan etmişler bilmem neler![]()
2.0 350 hp yol versiyonu hot hatch mi olur yahu yapmayin boyle seyler. Kac paraya kime satacaklar hadi onu gectim 350 hp cadde otomobilini honda fwd yapmaz. Awd olsa fiyat iyice ucar giderherturlu 2 ucu oklu degnek.
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
alıştık hondada atmolara turbo bozar![]()
Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???
Sene 1998:
Hadi canım Turbosuz 4 silindir 240 hp atmosferik motor mu olurmuş?
Sene 2013:
Hadi canım 310 hp turbolu 12,5 sıkıştırmalı günlük kullanım motoru mu olurmuş?
![]()
"Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."
honda iyi bir kapak yapmış , hem yapılamayacagını düşünenlere hemde motora , her zaman ki gibi![]()
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Ortada fol yok yumurta yok kuru laf kalabalığı yapıyoruz ama,
310 hp olması sorun değil,
turbo olması sorun değil,
12.5 sıkıştırması sorun değil.
3ünün birden olması sorun. Sorunun sebebide üreticinin becerileri değil, üreticilerin dünya pazarlarına satılacak bir otomobilde kullanılan motorun başına gelecek binbir türlü hatalı kullanımı tolare etmeye çalışacak olması.
Heryerde kaliteli yakıt bulamaz, kötü yakıt o sıkıştırma değerleri ve turbo basıncı içinde büyük sorun olur.
Sonra birde bilinçsiz kullanıcı türü var tabi. Bahsi geçen motorun sırf bu 2 etken karşısında bile 1yıldan fazla dayanması bence pek mümkün olmaz. Üretici de eşşek mi ki 'xx markanın motoru daha şu kilometrede bitiyor.' dedirtsin![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)