+1 :)
Hondayı falan çekememezlik değil, konu honda olunca 1in 5 hatta 15 yapılması :)
Buyurunuz 1*,
310hpAlıntı:
BODY – BMW 320si E90, 4 doors.
ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, longitudinally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1598 cc; bore x stroke: 77 x 85.8 mm; compression ratio: 12.5:1; engine management: Cosworth Pectel MQ 12; lubrication: dry sump.
Buyurunuz 2;
1*=Bmw 3.20 tc (1598cc)Alıntı:
BODY – SEAT León Cupra, 5 doors.
ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; compression ratio: 12.5:1; displacement: 1595 cc; bore x stroke: 82.5 x 74.6 mm; engine management: Magneti Marelli Marvel; lubrication: Dry sump.
1*=Fia Wtcc linki bmw
2*=Fia Wtcc linki seat
yarış motorunda ilk kez yapılan birşey de değilmiş yani :)
Baştan beride olmaz yapılamaz diye birşey söylemedim ayrıca yapılır, ama dünya pazarlarına satılmaz dedim. Yani cadde de fabrikasyon 12.5:1 cr, + turboşarj hayalden öte değil günümüzde.