Çok gecmiş olsun Mehmet,inş.bundan sonra istediğin gibi bir setup yapar keyifle kullanırsın.
Printable View
Çok gecmiş olsun Mehmet,inş.bundan sonra istediğin gibi bir setup yapar keyifle kullanırsın.
En uzun mesajlardan bırı olduğu için bunu alıntı yapmak ıstedım oncelıkle çok sağol..
Şu an en buyuk sıkıntı atamadım ıcımdekı hevesı bu benı kahredıyor adam gıbı kımseyle gazlamadım bıle hee araba yapsaydı sole bı 10k km o zman derdımkı omru budur zaten hep gazladım ve doydum..
Typerım 3000 km de kol cıkardı 3500 4000 devırde
s2000 in yolda kaldığı km lere bakarsan benı dahada ıyı anlayabılırsın ..mk bi araba 110 km de yatakmı sarar yanı bı yerde bı kopukluk var tahmınım bu sefer bu kopuklukları duzeltıcez ınsallah, kanatsız ucak yapmıyoruz bence bu kadarda zor olmamalı duz mantık guduyorum..
2,2 krank aldık amaç cok devır donmeden makınenınde canını almadan her yerde guc uretmek kı Ozgunun dynoda 277,5 hp aldık bence cıdden guzeldı ıkı kez yatak sarınca halı ıle krank cop oldu ucuncusunde f20 krank ıle topladık yıne olmadı ılk setupa aıt tek vıdeo var z4m ile denemem onu ben bıle ızlemedım daha, ızlesenız muhtemlen hak verırısınız o her devırdekı ataklığı ve gucu bu sefer doğru adımlarla acele etmeden tekrar sağlamak amacım..
Şu an eleımde bir sandık motor var Honda dan aldığım bırde ekstra blok aldım sıfır boş, onuda bu ılk setupı tekrar yapmak ıcın, o yapılırken en azından arabaya bınip belkı stres yapmıyo olurum..
Herkse ayrı ayrı teşekkurler başka araç alsamda buna kıtlendıım ıcın gozum hep bunda, piste gıder stres atarım yada eğlenmek için gazlarım dıye mını aldım ama bu ıtne araba ağır basıyor o yuzden bende düşünmedim değil Bilal abının aracaı ama su elımdekı yarım iş bı bıtsın kafasındayım ki o araba o paralara bedava..
bence ilk başta neden sarıyor bu şekilde onu araştırıp bulun kafada soru işareti kalmasın ondan sonra yeni setupa yönelirsiniz
yerinde olsam gtx30 yada 35 devam ederim turboyla, s/c sizi basit ve daha kolay uygulanabilir olduğu için cezbediyor ama yerinizde olsam eğer aşırı besleme yaparsam turboya daha fazla önem verirdim, s/c belki istemediğin devirlerde basacak, kranka ekstra yük bindirecek kasnak ve kayıştan dolayı bana kalırsa aşırı besleme olacaksa turbo olmalı :)
geçmiş olsun sabırlı adamsın sen ama çölde bırak kutup ayısını pandayla ilişkiye girmiş gibi olmuşsun:D
N/A arabayi alip yuksek basincli bi araba haline getirmek mesakatli is gercekten..Ama iste insanlar zevklerinden vazgecemiyor illede tek olsun s2k olsun veya type r olsun die surekli kasip duruyoruz..Aslinda zaten bu paralara hazirda oem turbolu bi suru arac dururken ve ufak tefek upgradelerle onlari daha mantikli sekilde yuklemek varken maceraya girmek gercekten yurek isi..Cok gecmis olsun:(
Mehmetim çok geçmiş olsun Allah herkesi doğru insanların karşısına çıkarsın
insan hevesini alabilse valla kırılması bile üzmez adamı aslında ama 1000 km yapamadan 3 kere kırmak hakikatten iş değil
Ama bu kadar olay ve bu kadar işten de bi ders çıkarmak lazım be yavrım tamam arabasız kalma ama artık bi dur demek lazım harcanan paralar çok ciddi paralar ve hepsi çöp
Haci senin asil problemin iboo sen inadina ustune gidip arabayi onavermissin bide daha dikis tutcaga varsada tutmaz once ondan kurtul bak mermi olcak araban 11k don yeterki ibooo olmasin
Tek hobbymız bu bundanda yuzumuz gulmuyor ne yapalım abı bu sefer ınsallah olur
Dedıgımı kımse yanlış anlamasın bana her seferınde kullanıcı hatası muhabbetı yapıldı
Yiğit le cok surtusmemız oldu o DBS yı yaptı kendı maşallah ıp gıbı gıdıyordu okuz gıbıde gazlıyordu ondan sonrada tahmınım 4-5 el degıstırdı be herkes gazlamak ıcın aldı o arabayı ve her zamanda kondısyonu yerındeysı Allah tekerıne tas degdırmesın daha nıce km ler yapar ınsallah...
Ama bız toplam 4 motorda 5000 yapamadık ..mk
eski motor ne olcak ?
yeni motorlu s2k filtre egzoz takılıp gezmek.
Eski motoruda uydurabilecek hafif bi aracda swaplamak :D
yavrım bu işin tek kurtarır kelimesi budur çünkü " kullanıcı hatası " tayyarı gecenin bi körü ilk duyduğumda o gece gözüme uyku girmedi sefada şahittir hani o üzgünlük ayrı bişey ama bu kadar hatalıda olamayız dimi :) bu kaçıncı
gülüm mini duruyormu bilmiyorum ama pist vs için kullanabileceğin bi aracın var zaten duruyorsa bi kaç ufak dokunuşla çok zevkli hale gelebilir
s2000 de koy sandık motoru f/h/e flash pro devam et gitsin bak yaz geliyo üstü açık keyif arabası lazım al eşini yanına temiz temiz bin
Mehmet sende nazar var bir kurban kes hayrına bağışla
Konuyu baştan sona okudum, ben olsaydım ya arabayı yakmıştım ya da kendimi atmıştım bir yerden, ciddi sabır varmış, takdir ettim. Şahsi fikrim bu kadar olumsuzluk varsa, ve sürekli bir şeyler yanlış gidiyorsa o araçta bir kadersizlik var ya da araçla sizin yıldızınız mı barışmadı artık adını siz koyun. Sandık motoru koyar, üstünü açıp Bodrum Side yapardım keyifli keyifli, sonra satar başka araçlara yönelirdim. Olmuyorsa kabul edip yola devam etmek lazım bence, ısrar edip bu kadar masrafı tekrar tekrar yapmak, bile bile yanlış ata oynayıp 6lıyı tuttumaya çalışmaya benziyor.
Degisiklikte huzur vardir. Eger soguduysan stock sekilde sat ve yeni bi proje ciz bence gecmis olsun :/
SC yap, Gokhan abiyle didişin durun :D
en başından zaten yapmalıydın bnce mehmet..
Gördüğüm en hızlı atmosferik s2000'di senin aracın, aynı şekilde yapabilirsiniz belki ama yine kırılırsa kafana sıkarsın. Bnce bunca emeğe ragmen hala içinde s2000 düşüncen varsa SC iyidir..
Kesene bereket ALLAH daha cok versin.Olmusla,olmuse care yok.
Fikir soruyosan eger madem sifir sandik motor getirttin koy kenarina onu.Suan ki bloguna sc tak.
Gene kirilirsa motor,sc`yi komple sandik motoruna takarsin. :)
Eger suan ki blogun hic kullanilmicak haldeyse gene direk tak sc`yi ilk baslarda 0.5 basarsin max olur biter :) 0.6-0.7 ileride max basincin olur.
Dertsiz basim,agrisiz disim.
Kisacasi :)
filtre-egzoz zevk vermicek ne yaparsan yap.
Ben senin gonlundekini cok iyi biliyorum. Atmosferik kosturmak ama safe kosturmak. Sana tavsiyem armosferik kosturman ama alt bloğa dokunmadan. Herseyi kapak seviyesinde tamamlaman halletmen. Onda bile en iyi ustaya en dogru setupla gitmen. Yurtdisinda yaklasik 1.5 senedir sadece bu egzantrik olayini arastiriyorum bu arabada. Alt bloga girip lift degerleri cok yuksek olan asiri yuksek sıkıştırmali asiri agresif egzantrik takip rahat uyuyana rastlamadim. Nedense bu arabada egzantrik ve sıkıştırma olarak stage 2 ustune cikip da senin benim gibi gunluk kullanim yapana da hic rastlamadim. Benim kullandigim egzantriklerin stage 3' unu bedava verecekler alan yok. Stage 2 stoklari uretildikten hemen sonra 3 gunde tukeniyor ama stage 3' une bakan yok.
Birak araban 3 boy geriden gitsin ama gitsin. aksam kafani yastiga koydugunda rahat koy.
ben olsam aşırı besleme yapar en sorunsuz kit hangiyse, araştırmışsındır biliyorsundur zaten yeterince. kafam rahat binerim. std filan binebileceğini sanmıyorum:)
Ben olsam kafayı yerdim sanırım.. Gene sabır yada mecburiyet :( Geçmiş olsun
Kesinlikle SC. Herkez bilir ne kadar SC'ci olduğumu. Makinayı öldüren şey genelde devirdir. Atmosferik S2000 yapıcam desen alt bloğa ellemeyip sadece kapak bile yapsan güç almak için devir dönmen gerekiyor. Makinayı kıranın güç olduğunu düşünmüyorum.
O yüzden stok kesici devri ile Rotrex yada benzeri bir centrafuge tipi SC ile sorunsuz bin gitsin.
arabayı sat uğraşma canını sıkma değmez ben böyle durumlarda 3 hak tanırım 3 kere problem çıkarırsa yollarım :) Evo'yu sırf özgün İzmir'e çok az geliyor diye sattım :)
Çok geçmiş olsun benimde başıma benzer problem geldi,
boş yere turbo büyüttürdüm boş yere yazılıma para verdim ,araba 1 ay istanbulda yok yere kaldı,,ondan önce de 1 sefer arabayla gittim bi gittiğimde 1 lira+yakıt,diğerinde yaklasık 3 milyar +yanan uçak bileti ,bir keresinde araba yapıldı diye uçak bileti alıp yakmak istemediğim için boşuna gidip gelmem,sürekli farklı arayıslar,yok yere yakıt parası verdim ,toplam orada da 3.5 milyar temiz gitti.Yazılıma boş para verdim,5 tane yazılım denemişimdir,bunların ikisine para verdim 800 lira tekine verip arabayı yeni aldığımda yaptırdıgım yazılımı çöp ettim.Üstüne 800 liranin 1.5 katı fiyatına başka yazılım yaptırdım.
Şu an stok biniyorum.Arabamı seviyorum şu an hiçbir sıkıntısı da yok ip gibi,ama bu yaz satacağım,bu sebepten değil.Olsa da satacaktım.size de eğer varsa s2000 den daha mantıklı bir araç tavsiye ederim ben sizin yerinizde olsam daha o arabayla ugrasmam hazır sıfır motor da gelmiş veririm.Benim de arabama suç atıldığı oldu arabada sorun var denildi.Öyle oluyor..
size de tekrar geçmiş olsun,o paralara e92 m3 alıp binerdiniz.
mehmet sat sen s2000 i gel e92 alalım sana en temizi
Gecmiş olsun abi oncelikle..
İlk SUS yaptıgında beri bir problemdir yasayıp gıdıyorsun Rabbim insallah birdaha yasatmaz istedigin gibi zekini alırsın.
Fakat neden hep maddı ve manevi yasadıklarından sonra hep terslıkler olduktan sonra o oyuncuyu degıstırmedın? Her seferinde aynı kartı oynadın?
Tek sende degıl olan sıkıntılar belkı bızım duymadıklarımızda var.Yazık degılmı alın terınıze heyecanınıza zamnınıza.En iyi olsun dıye gunlerce uykusuz kalıp calısmak en ıyı parcaları almak paraları yatırmak belkı daha onceden bu oyuncuyu degıstırseydın hersey farklı olabılırdı.
Her zaman kasa kazanır..
Mehmet kardeşim ne desem bilemedim.
Geçmiş olsun senin s....kin sağolsun. Kusura bakma ama rahat batmış. Paran var
Allah daha çok versin. Belli bir bütçe ile girişseydin de bu durumda olsaydın.
Her şeyde bir hayır vardır. O yüzden siktiret. Arabayı boğazına gırtlağına kadar
doldurmak (Bu nasıl bir deyimse) bence boş işler bunlar. Harbi söylüyorum.
Belki yaş ile alakalı ama benim düşüncem bu. Bugün değil ama belli bir zaman
sonra bu arabalara harcadığımız her kuruşa acıyacaksınız. Bakınız: SOMEONESPECIAL :)
Bana kalırsa ilk seçenekteki gibi filtre ekzost bile takmadan bin arabana efendi efendi.
Dediğim gibi senin canın sağolsun. Sıkma canını. Allah başka sıkıntı vermesin.
Gecmis olsun Mehmet, yasadiklarin gercekten uzucu. Bir suru emek harcandi, bircok insan icin bir kac kelimeden ibaret olan ama esasinda inanilmaz bir cesaret isteyen kimi modlamalariniz oldu bu projede.
Yanliz gordugum kadariyla konu alttan alttan Peak Garage'a saplama konusu haline geliyor, gerek yok buna, guzel gozukmuyor, arkadaslar sizde buna mahal vermeyin.
Benim bir cikarim ya da kazancim yok Peak'ten, ama neden nicin nasilini yazmadan boyle ince ince ama aslinda herkesin gayet iyi anlayabildigi sekilde saplama yapan mesajlari cok uygunsuz buluyorum.
Ha sen konu acarsin, anlatirsin kendi agzindan boyle boyle soyle soyle diye, diger tarafta anlatir budur budur sudur sudur diye konu acikliga kavusur ama bu sekilde tek tarafli ince ince mesajlar dezenformasyondan oteye gitmiyor.
Varsa denecek birsey direk soyleyin, hem mevzu cikmasin hem ufaktan mesaj vereyim yapmayin, acik olun.
Lutfen bana "ben boyle birsey demek istemedim" deme, amac bu olmasaydi bile yazinin sonuna aracin garaj degistirdigini belirten bir cumle ekledigin zaman konunun buraya gelecegini bilmen gerekirdi.
Tekrar gecmis olsun, Turkiye'nin en guclu atmosferik s2000'inin bu kadar kisa surelerde kirilmasindan inan mutsuzluk duydum.
Seni çok iyi anlıyorum benzer durumlar benimde başımdan ep3 varken geçmişti. Önemli olan bu işleri yavaş yavaş sindire sindire yapmak para harcarken zamanı güzel kullanabilmek zevk için yapılan işlerde acele iş ne yazık ki hüsranla sonuçlanıyor. Yapılan herşeyi kontrol ederek ölçerek tartarak yapılan örnekleri inceleyerek yapmak işi daha güzel bir hale getiriyor.Bence s2000 atmosferik olarak yüklenmeye şahsi olarak pek müsait değil. ERL işin içinde yoksa şayet... Zaten adamlar 2 litreden çıkaracağı gücü çıkarmışlar filtre headers eksoz beyinle keyifli işin içine internal girdimi s2k da çok iyi düşünmek hesap yapmak lazım. K serisi de kullandın gördün sonucu...
Şahsi fikrim illa ki tune edecem diyorsan turbo..Ama uzun vadede kullanacak şekilde projelendirmen ve tasarlaman. Motora harcayağın paranın bir kısmını yürüyen ve şanzumana harcarsan pistte çok daha keyif alırsın.
Boost Projects » Turbo S2K
örnek olarak :)
mehmet gercekten cok uzuldum dıyecek bırsey yok:( hevesini alamamıs olmak emınkı canını sıkan taraf ztn harcadıgın parada gozun olsa bastan harcamazdın ama harcamısken canını alamamak uzuyor ınsanı haklısın..
alttaki arkadasın yorumunuda alıntı yaparak bırsey yazmak ıstedım..arac o kmlerde yatak sarıyorsa tahmınımce avans,fazla ısı vb sorunlar yoktur..3 kere ust ustte pompa hatasıda yapılacagını zannetmıyorum..buyuk ıhtımal bosluklar ılgılı sorun olmustur dıye tahmın edıyorum ama taaa bu kdr uzaktan ınternet basından ulkemızde o kadar usta varken yaptıgım yorum ne kdr mantıklı bende bılmıyorum:) her zaman soylerım usta vıda sıkar,torklar:) ıs bence rektrefıyede bıtıyor..usta kendı kendıne element uydurup kıtapta yazanın dısında bır kuvvetle sıkamaz torklayamaz..yatak bosluklarının olması gereken deger aralıkları bellı,onada yorum yapamaz..ulkemızdekı rektefıye sektorunun basarısı asıl tartısılması gereken konu bence..yurtdısındakı rektefıye fırmaları ıle ulkemızdekı rektefıye fırmalarını bır tutamayız:) arac yaptırmadan once ustaya sorulması gereken soru rektefıyecıne kefıl mısın? arac bu kmlerde yatak sarıyorsa ve fatal bır hata yapılmamıssa rektefıye dısında sorumlu aramak yanlıs olur bence..arabayı saglıklı yapan %10 usta %10 parca %30 tuner ise %50 rektefıyedır bence...
bos blok alıp devam etmeyı dusunuyorsan yurtdısında balans ıslemını yaptırıp burda toplatmanı tavsıye ederım..erl bır rektefıye fırmasıdır,bızım ustalarımızdan farklı bır sekılde torklama yaptıklarını dusunmuyorum ama bızım rektefıyecılerden farklı balans,bosluk vs kullandıklarına emınım..karar ve yorum senın...
her arabasında sorun yasayan ustasında hata arıyor belkı haklılar ama bazende haksızlar ustalarında ellerinden birsey gelmeyen durumlar olabılıyor..sonucta muhendıs vs deıller..ulkemızde x fırmasında sorun yasayıp y fırmasına gıdenler oldugu gıbı aynı y fırmasında sorun yasayıp aynı x fırmasına gıdenlerde mevcut:) nasıl bır denklem ben cozemıyorum x fırmasımı ıyı y fırması mı? bazılarına gore x bazılarına gore y...bazılarına gore kullanıcı hangı fırmaya gıderrse gıtsın aklındakılerı eksıksız bır sekılde uygulatabılıyorsa onemlerı kendısı belırleyıp ustanın mudehale edebılecegı konuları mınımuma ındırıyorsa her fırmada basarılı olabılır:) bu denklemı cozen olmadı henuz daha uzun bır surede cozulmez gıbı:)
e92 m3 turbo s2000 veya sc s2000 keyfini vermez!!!bu işlerlerden hevesini almadan e92 m3 alma derim. bu yaşadıklarına rağmen canın sc veya turbo yapmak istiyorsa..olanağında varsa yap gitsin derim.
Şahsi fikrim sandık motora hiçbir müdahale etmeden standart halde s2000 e binmek.her hafta sonu cila yapıp gezinmek daha iyi gibime geliyor.bahar ve yaz kapıda iken.
hobby işi ise ki öyle ben s2000 kasası ve bence hassas olan motoru yerine ek veya eg kasa k24 boost yap derim.rollcage den yürüyenine kadar tam yarış arabası olur ki gırtlak sökülür hafifletilir ciddi makine olur.bir diğer konu ise bazı konularda değişikliklere gidebilirsin aracını yaptırıken.Onuda burdan yazmam uygun olmaz tepki almamak adına.
Birde şunu öğrendim asla kadran ve dyno paylaşmamak gerek sonra deneyecek araç sıkıntısı yaşanıyor.Full Spy Kalacak en son kafandaki denemeler bittikten sonra rakamsal veri paylaşmak gerek. Ben süre olayını sevmiyorum. Yanında makine ile sıkıp sonucu görme taraftarıyım.İnşallah bu durumların düzelir.Kolay Gelsin.
:) pekı sence neden daha once bişeyler olduğunda yazmadım tam dort kere canım yandı Typer ıle beraber benım amaçım laf sokma falan değil senınde su ankı muhtemel avuktlığı ustlenmem sebebın arabnın orda oluşu..
Uzulmuş olabılırsın benım adıma tesekkurler, ama ınsallah basıma gelenlerın %10 u bıle gelmez senın basına..
Durmus saat bıle gunde ıkı kere doğruyu gosterır oda zamnın marıfetı bız dort seferdır sansada olsa bır duzgun iş yapamadık..
Farkındaysan ilk postta bişey yazmışım
Bu konuda amacım hedef gostermek değil sadece içimi dokmek ve fikir toplamak..
ben sadece ıcımı doktum sabrım bu kadar dayandı ınşallah sende daha fazla sabır vardır hayranlıkla ızlerım...
Benım Serdar abı ıle bır sorunum yok yaptığı ıyılıklerı goz ardı edıcek kadar cahıl değilim ama olmadı ve her seferınde kesesı zarar goren benım bılmem anlatabıldım mi???
gunumuz sartlarinda sert tune edilen araclarin, ikinci olarak kalmasi gerektigini dusunuyorum. kasa olarak da herhangi bir durumda maddi kaybin en az seviyede kalacagi bir kasa secilmeli. stabil olarak surekli gazlayan araba cok az sayida . bu kadar sert modifiye edilecek araba gozden cikarilabilir olmali ve sadece gazlama amaciyla sahip olunmali bence
imzamı atarım
bence sıfır motor almak yerine ERL'den kırılan motor için bilgi ve hizmet alınabilirdi
alındıysa sıkıntı yok feh atar üstüne diğer motor hazır olana kadar üstünü açar cadde'de gezerdim
motor gelince adam akıllı ayar ve rodaj ile gazlamaya devam
sorun'u anladığım kadarıyla rektefiyeci ve yağlama'da sorun olabilir ikisini biraz daha titiz davranıp seçerseniz daha iyi olur kanısındayım :)
geçmiş olsun tekrardan ama mekanik sporda bu işler hep böyle ne yazıkki takma kafana pek fazla bende 5 bin liraya e21 aldım üstüne herhalde 10 bin gitti daha bişey yok dahada gidecek :)
arabanın üstüne 2-3 araba parası bile harcarsın önemli olan ders çıkarabilmek 110km'de yatak saran arabada senlik bişey yoktur bence acemi birisi değilsin ilk araban değil ilk yaptığın araç değil
Ben de aynısını diyeyim diyeyim dedim ama doğru olmaz o şekilde söylemek belki.
Aslında kendi verdiği örnek gayet açık. Dediği gibi DBS yapıldı davar gibi de gazlandı Maşallah'ı vardı. Belki bir de böyle denemek gerek.
Ama herşeyde bir hayır vardır zaten bir s2000'e harcayacağın kadar para, emek, zaman, sabır harcamışsın. Bundan sonra bak keyfine sonra da sat gitsin. Kimseye kulak asma. O kadar para harcadı yürütemedi, yapamadı falan **kinde olmasın yani.
Millet konuşur dilin kemiği yok sen keyfine bak başka çiçeklerin de tadına bak derim :)