Teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştınığız için


Bugün Bimeks e gidip kulaklığı teslim ettim. Gene bilmem şuraya gidin saçmalıklarına başlayacaklardı ki olayı anlattım En sonunda teslim aldılar bakalım.

Ondan sonra Hp den aradılar şikayetvar da yazdığım şikayet üzerine. Kendilerinin ürünü iade alamayacağını, para iadesi veya tamir edemeyeceklerini söyledirler.

Dedim mağdur olan ben olacağım yani. Bugün bimeks e verdiğimi söyledim ürünü, eğer ki olumlu olmazsa kulaklık tüketici mahkemesine gideceğimi söyledim.

Eğer kulaklığı tamir etmezler, veya yenisini vermez iseler, onlardan kağıt isteyeceğim sizin dediğiniz gibi tamir edemiyoruz ve ya yenisini veremiyoruz diye.

Sonra ver elini tüketici mahkemesi