User Tag List

Sayfa 58/62 İlkİlk ... 8485657585960 ... SonSon
1163 sonuçtan 1.084 ile 1.102 arası

Konu: 19 Mayıs Ta Nerdeyiz ? ISTANBULPARK

  1. #1084
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim kameradan bikaç çekim.
    Best Lap 2.41 sec.

    Istanbul Park Time Attack - YouTube
    Video ölçümü ile bende 2:41 ölçtüm ama benim gözlemim risk alınmadan tur zamanınız 5 sn çok rahat iner. Aracınızda kilit diferansiyel vardı ama virajların çoğunu rolantide dönmüşsünüz. Gaza basıp diferansiyeli güç gitmeden kilit devreye girmez ve virajdan performans almanız için viraja gaz ile girmeniz gerekiyor. Gerekirse 2 mt daha erken frene basıp şuan girdiğiniz hızdan daha yavaş hızla viraja giriş hazırlığı yapın ama fren sonrasında gaza oturarak virajı dönün.

    Umarım yanlış anlamazsınız beni. Ama araç çok hızlı maşallah.

    Bu arada PerformanceBox logunuz yayınlamanız mümkün mü ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #1085
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serhat abi 5 saniye bence de risk almadan gelir. Bir sonraki etkinlikte sağ koltukta destek verebilirim, Şumi'ye katılıyorum.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  3. #1086
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vırajlara Erken gırmıssınız,cızgınız genelde hatalı,hıznız dahada fazla olabılır,fren noktası dengesız,dıreksıyon tepkınız guzel,gaza gec ve fazla basıyorsunuz.
    ayrıca rahat kullanmıssınız....
    Ismınızı bılmıyorum yada nick den cıkaramadım dıyelim

  4. #1087
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Video ölçümü ile bende 2:41 ölçtüm ama benim gözlemim risk alınmadan tur zamanınız 5 sn çok rahat iner. Aracınızda kilit diferansiyel vardı ama virajların çoğunu rolantide dönmüşsünüz. Gaza basıp diferansiyeli güç gitmeden kilit devreye girmez ve virajdan performans almanız için viraja gaz ile girmeniz gerekiyor. Gerekirse 2 mt daha erken frene basıp şuan girdiğiniz hızdan daha yavaş hızla viraja giriş hazırlığı yapın ama fren sonrasında gaza oturarak virajı dönün.

    Umarım yanlış anlamazsınız beni. Ama araç çok hızlı maşallah.

    Bu arada PerformanceBox logunuz yayınlamanız mümkün mü ?
    Yazdıklarına katılıyorum hepsi doğru tespit. ilk çıkışım ist.parka pistte başka araçlar oluncada fazla risk almak istemedim açıkçası, zamanla geliştiririm diye düşünüyorum.
    pbox verilerini şuan için veremiycem maalesef
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serhat abi 5 saniye bence de risk almadan gelir. Bir sonraki etkinlikte sağ koltukta destek verebilirim, Şumi'ye katılıyorum.
    Utku memnun olurum, bidahaki org.da gelebilirsem bulalım birbirimizi

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vırajlara Erken gırmıssınız,cızgınız genelde hatalı,hıznız dahada fazla olabılır,fren noktası dengesız,dıreksıyon tepkınız guzel,gaza gec ve fazla basıyorsunuz.
    ayrıca rahat kullanmıssınız....
    Ismınızı bılmıyorum yada nick den cıkaramadım dıyelim
    İsmim Serhat
    Eleştriler içinde teşekkür ederim dikkate alıcam, rahattım evet transponder olmadığı için heralde pisti tanımak arabanın tepkilerini zamanla öğrenme taraftarıyım sindire sindire, sonuçta uzun yıllar yapabileceğim bi spor hobi olarak görüyorum.
    2.40 lık bu süreyi baz alarak sonraki org.da 2.30-35 arası hedef.
    TeamPASAOGLU

  5. #1088
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fazla tur=iyi zaman
    Fazla tur=iyi para

  6. #1089
    MertS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    B.evler
    Mesaj
    1.208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu organizasyon gece yapilsa nasil olur ? Isinma sorunuda ortadan bi derece kalkmis olur...

    Tavani siyah OLMAYAN 458 in sahibini hala ariyorum.
    Mert Songül ART
    Try to use your imagination

  7. #1090
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fazla tur=iyi zaman
    Fazla tur=iyi para
    birde şöyle durum var bizim tarz hot hatch limit araçlar için (serhatın typerda atmosferik limit) o gün 36.5 dereceydi biz pistte iken çok fazla sıkıştırmaya gelmez yoksa illaki çok daha iyi gidilir bencede

    ilk videodaki mini benim yağ sıcaklığım yükseldği için bıraktım çok sıcaktı yani şöyle max 20 derece olsaydıda herkes dilediğince sıkıştırabilseydi keşke arabaları

    bu arada bence iyisin kanka sonuçta amatörüz caner sağolsun yandaki çimleri çekmiş sayende bir ist park videomuz oldu ahahah
    Team PAŞAOĞLU

  8. #1091
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehzent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Ikı megane rs cıler cok stabıl gıdıyorlardı tebrık ederım
    Teşekkürler ikimizde çok yakın arkadaşız dedim sürekli birlikte dönelim öylede oldu aramıza önümüze geçen olmadı hiç yalnız ben özellikle intercoolersız olmanın sıkıntısını inanılmaz yaşadım gerçekten araba yeter artık diye bağırdı her 3. 4.turdan itibaren.2:44 çıktı frenlerinde rezalet durumda olmasınında katkısıyla ama iner süre alıştık piste.

  9. #1092
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizde miniciler sizde meg.rs ler bolmuş demek Onurcan, bidahaki yarış aynı grupta çıkarız umarım hepimiz.

    Sizlerle çıkmak istedim ama aşırı kalabalıktan dolayı ayarlayamadık bir dahakine aynı grupta böyle birbirine denk bol rs li type r lı s2000li minili bir grup oluşur tam bir cup havasında geçer seanslar.Denk ve düzenli giden araçlar eminim hepimizin süresini daha aşağılara çekmeye yardımcı olur.

  10. #1093
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R21TURBO 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dahil herkez organizasyona teşekkür etti , bence piste çıkıp kendini ve o an pistteki diğer arabaları düşünerek gaz basan , kollayan arkadaşlara da teşekkür etmek gerekiyor. O piste çıkıpta içindeki apaçiyi bastırmak bile başlı başına bir başarı.
    Bir ara 5 araba start- fnish düzlüğüne çıkan viraja hep beraber girdik , herkez o kadar düşünceli ve dikkatliydi ki hep beraber dönebildik , ben biraz çimenlere taştım gerçi.
    Pistte 3 tane MeganeRs olması ayrı bir güzellik kattı.
    Piste çıkan tüm arkadaşlara hassasiyetlerinden ve çok çok güzel bir gün geçirmemizi sağladıklarından dolayı teşekkür ederim.
    Özellikle , süre denediğim son 2 turda gaz kesip bana yol veren ; S3 lütfü, gc8 batu , sus s2000 e ayrıca teşekkür ederim.

    İlker abi bende süper araç içi videolar var 1s3 1mini 3rs gidiyoruz peşpeşe ve en son start finişin sonundaki viraja birlikte giriyoruz 5araba ama en ufak bir tehlike yok herkes frende fazla kalıyor sırf çizgisinden çıkıp birbirini tehlikeye atmasın diye izledikçe bile heyecanlanıyorum ama yükleyemiyorum bir türlü videoları

  11. #1094
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.695
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MertS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu organizasyon gece yapilsa nasil olur ? Isinma sorunuda ortadan bi derece kalkmis olur...

    Tavani siyah OLMAYAN 458 in sahibini hala ariyorum.
    niye arıyosun pm alıyım
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  12. #1095

    Üyelik
    Jul 2010
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fazla tur=iyi zaman
    Fazla tur=iyi para
    Murat abi masallah kazasiz belasiz yeni arabanin ozellikle icini cok begendim ama tavan siyah olmasaydi keske bi farki var mi yoksa istege bagli mi siyah tavan?

  13. #1096
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlker abi bende süper araç içi videolar var 1s3 1mini 3rs gidiyoruz peşpeşe ve en son start finişin sonundaki viraja birlikte giriyoruz 5araba ama en ufak bir tehlike yok herkes frende fazla kalıyor sırf çizgisinden çıkıp birbirini tehlikeye atmasın diye izledikçe bile heyecanlanıyorum ama yükleyemiyorum bir türlü videoları
    zor birşey yok yahu, google kimliğin ile youtube a giriş yapıyorsun, yükle diyorsun videoyu seçiyorsun o yüklüyor sonra da linki rica ediyoruz

  14. #1097
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu etkinliği mecburen kaçırdım, ama 2 Haziran günü ölsem cenaze arabası ile gelirim.

    Bu arada, sevgili organizatörlerden bir ricam olabilir mi acaba?

    Anladığım kadarı ile piste 20 dakika süre ile çıkılıyor ve süre sonunda pit girişi öncesinden damalı bayrak ile seansın bittiği ilan ediliyor, bayrağı gören de bitirdiği "hot lap"ın ardından pite giriyor.

    Acaba, normal yarışlarda olduğu gibi, seansın son turuma girerken beyaz bayrak çekilebilir mi?

    Bence bu, son turda aracı/frenleri vs. soğutmak isteyenler için önemli bir unsur olacaktır.
    Soğutma turunda olanlar belirli bir çizgide kalır, hot lap yapmak isteyenlere engel olmaz mesela.
    Bu sayede yağ sıcaklığı kontrol altına alınır, fren disklerinin çarpılması önlenir, turbolar nefes alır, ama en önemlisi pite girenler adrenalin zirvesinde olmaz, o sayede pit alanı trafiği de daha emniyetli olur.

    Böyle bir uygulama mümkün olabilir mi?

  15. #1098

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serhat emin ol sadece frenlemeden rahat 5 saniyen var cepte. Bi de arabayı viraj çıkışlarında çok sıkmışsın direksiyonu açmamışsın.Genelde istanbul parkta ilk tecrübede yapılan bişey. Viraj sonrası diğer viraj çizgisine erken girmeye çalışmak. Pist alanını iyi kullanamamak bunlar ilk tecrübe için olan şeyler.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #1099
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu etkinliği mecburen kaçırdım, ama 2 Haziran günü ölsem cenaze arabası ile gelirim.

    Bu arada, sevgili organizatörlerden bir ricam olabilir mi acaba?

    Anladığım kadarı ile piste 20 dakika süre ile çıkılıyor ve süre sonunda pit girişi öncesinden damalı bayrak ile seansın bittiği ilan ediliyor, bayrağı gören de bitirdiği "hot lap"ın ardından pite giriyor.

    Acaba, normal yarışlarda olduğu gibi, seansın son turuma girerken beyaz bayrak çekilebilir mi?

    Bence bu, son turda aracı/frenleri vs. soğutmak isteyenler için önemli bir unsur olacaktır.
    Soğutma turunda olanlar belirli bir çizgide kalır, hot lap yapmak isteyenlere engel olmaz mesela.
    Bu sayede yağ sıcaklığı kontrol altına alınır, fren disklerinin çarpılması önlenir, turbolar nefes alır, ama en önemlisi pite girenler adrenalin zirvesinde olmaz, o sayede pit alanı trafiği de daha emniyetli olur.

    Böyle bir uygulama mümkün olabilir mi?

    Gerçekten çok önemli bir nokta. İnşallah organizatörler bahse konu uygulamayı hayata geçirirler.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  17. #1100
    meh66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul /ATAŞEHİR
    Mesaj
    1.174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yine cok guzel bi organizasyon olmus arabam yetismedigi ocin katilamadim ama insallah 2 hazirandaki organizasyona giricem insallah ep3 ile
    Bol bol dua ve şükür edin. Hem maneviyatınız güçlenir hem de arabanız hızlanır



    N/A SPOON EP3 R COMİNG SOON

    SAVAŞ MOTORSPORT

    SPOON JR TYPER

  18. #1101

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten çok önemli bir nokta. İnşallah organizatörler bahse konu uygulamayı hayata geçirirler.
    haklı noktalar var ancak şunu da unutmayın ki istanbul park uzun bir pist ve o kadar kişinin arabasını soğutmak için pist içerisinde yavaş yavaş gezinmesi her seans için en az +5 dakika anlamına gelir. Tapa gaz giden araba bile 2.30 da bitirirken bunun yarısından daha yavaş gidilmesi durumunda bu bütün arabaların pistten çıkması vs için 10 dakika demek olur ki 200 araba vardı ve seans sayısı çok fazlaydı. Bu da organizasyonun bayağı aksamasına neden olurdu. Pistten çıktıktan soğutmak istiyorsanız istanbul park içerisindeki yollarda yavaş yavaş dolandıktan sonra yeniden içeri girebilirsiniz. Bu yapılabilir. Bi de emniyet açısından 25 arabanın olduğu bir pistte arabaların yarısı hotlap diğer yarısı soğutma yapıyor olsa önüne geçilemeyen kazalar meydana gelebilir. Sonuçta hot lap sırasında insanlar daha fazla riske eder ve virajda savrulma çizgiden çıkma daha fazla yaşanır o nedenle viraj içerisinde yarış çizgisi dışında tın tın giderek soğutma yapan birine denk geldiği zaman istenmeyen kazalar meydana gelebilir ki bu tip tartışmalar formula 1 de sıralama turlarında büyük kavgalara neden oluyor hala.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #1102
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şahsen ben bir turumu soğutarat attım aynı şekilde minilerde bunu yaptı. Arkamdan gelen araçlara sağ sinyal verip çekilerek yol verdim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •