User Tag List

Sayfa 15/25 İlkİlk ... 51314151617 ... SonSon
457 sonuçtan 267 ile 285 arası

Konu: Pist dönecek araç önerisi

  1. #267

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 lirya 106 gti alıp 10bin harcasak megane rs lerin içinden geçeriz diye düşünüyorum
    Cok buyuk olasilikla dedigin dogru 10-15 lira harcannis bir 106 baya ortaligi yikabilir.. Duzluklerde biraz zayif kalir fakat virajlarda baya canavar olur ve farki kapatma olasiligi cok yuksek..

  2. #268
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.

  3. #269
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ]ustad selam.

    aklımda yapmak istediğim bir proje var sanada sölim belki ilgini çeker.

    bir tane Justy alıp gc8 yürüyen motor vs yukleyebilirsen ortaya güzel birşeyler çıkabilir herhalde.

    30 lirayı bi miktar geçebilir belki ama güzel bir pist aracın olur..

    hemde 4 çeker

    Saygılar
    Rıdvan

  4. #270

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.
    Kac dakika pistte gazlayabilir? Egt ne durumda olur vs.. Pist biraz maraton, tek tura bakmamak lazim, zaman gelistirmek icin mumkun oldugunca cok tura ihtiyac olacaktir.

  5. #271
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basarsın meth egt düşer takılma bunlara formül bol, ben seansı tamamlayabiliceğini düşünüyorum düz asfaltta gazlıyorlar mucurda değil çamurda değil neyse.

    Justy falan düşünürsen Tarkan abi yürüyen konusunda yardımcı olabilirim.

  6. #272

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basarsın meth egt düşer takılma bunlara formül bol, ben seansı tamamlayabiliceğini düşünüyorum düz asfaltta gazlıyorlar mucurda değil çamurda değil neyse.

    Justy falan düşünürsen Tarkan abi yürüyen konusunda yardımcı olabilirim.
    Tamamlayabilirde fakat o kadar uc nokta yuklu bir arac cok saglikli olmayacak kanaatindayim. Bu sadece methanolluk bir olay degil ki hersey isiniyor, suyuydu, diff iydi, sanzimaniydi...

    Duz asfaltta gazlamiyor dikkatini cekerim, orada bir suru egim var kullanilan bir kuvvet var, yagin karterin bir bolumunde birikimi var 8.virajda mesela, bu yuzden yatak saran clio cup arabalari var var oglu var. Bu kadar uc noktadaki arabalar cok dikkatli olmali. O kadar saga sola gostergeye dikkat edecegime 20-30hp az olsun kafa rahat konsantrasyon tam gidilsin kanaatindayim.

    Tabi boyle birseye mami nin yorum yapmasi daha dogru olur orasi da ayri, bosa ahkam kesiyoruz su an

  7. #273
    JDMazda_GTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aranan araba bulundu konu kilitlenebilir
    Benim beyaz GTR'ı vereyim Tarkan abi sana.Şu an komik olabilecek paraya veriyorum.Beklediğim para gelirse zaten birinin draglar,diğerini pistler için modlayacam.Alsana 1190kg 190hp standart 1.8t fulltime4wd ön arka kilitli diff.Aftermarket ne istiyorsan var.Senin bütçeyle şaka gibi birşey yapılır benim arabadan.Üstüne para artar 1.2peak bastım sonuç 300hp.Herşey stok


  8. #274
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok buyuk olasilikla dedigin dogru 10-15 lira harcannis bir 106 baya ortaligi yikabilir.. Duzluklerde biraz zayif kalir fakat virajlarda baya canavar olur ve farki kapatma olasiligi cok yuksek..
    Piyasada pek bilinmeyen cok pahali ralli araclarinda kullanan kuleden komeple ayarli yag ayar tuplu guzel coiller takimlarda mevcut elden gecirip alinabilir,
    4 pod ap racing yada alcon racing citroen sport fren kiti, kilit,
    Cage, ust baglanti sadece onde var, alt cok ucuz bir parca var sadece pist kullanimi icin, kali viraj demir çubuğu şart, alt bağlantılar ve torsiyon çubuğu degisirse ultra yüksek yol tutusa sahip bir arac olur ve bu paralara baska araba toplamak imkansiz gibi birsey.

    Viraj icin pt52 vs cok iyi olmayabilir stabil artan bir egzantirik zaten hafiflik isin icine girerse, supersportlarin arkasinda zaman yapa ama ustunr jokey lazim

    Edit:
    Bir ara ici cage vs. Olan sayili adet uretilen megane rs var di sanirim onden cakisli ring rekorunu kirdi o set up taklit edilebilir ama 2 tane 106 alir ve ben olsam pist icin atmosferik ve parcasi bol bir arac alirdim zira cok fazla yedek parça lazim olur,

    Son olarak araclari ring zamaji nekadar iyi ise parktada okadar verimli bir araba olur.

  9. #275
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mazda canları sıktı

  10. #276
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen mazdalar çok mantıklı

  11. #277
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mazda olayları değiştirdi

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  12. #278
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence çok pozitif düşünüyorsunz. Eğer gerçekten çok iyi bir yeteneğe sahipseniz ve limitlerinde zorlamak maksadı ile piste çıkarsanız belki bu süreyi yapabilirsiniz bilemiyorum. Ancak onun dışında sadece ortalama üstü bir performans kullanıcısı ile bence otomobilden beklentiniz çok yüksek.
    Ali kuruda 2:40'li rakamlari rahatlikla gorebilir su an ki standart VTI araciyla bunun garantisi zaten 2 haziranda yagmurda 2:52:xxx yaptiginda ortaya cikti. Adam best lap'ini bir virajda kafadan kayip pist disina cikip tekrar geri girdigi turda yapiyor. Kuruda bu tarz bir hata olmadigi zaman direk 2:4x gelecektir bunu gormek icin yillarin tecrubesine gerek yok.


    Ali en iyi turunda pisti ~111.5Km/h ortalama ile dondu. Simdi 2:4x demek, minimum 113.15 Km/h ortalama ile pisti donmek demek. Bu da ~%1,5 daha hizli donmesi gerekli demek. Kisaca zaten kuruda 2:4x gelmesi anormal bir durum degil.

    Ancak 2:30'lari stock gucle yapmak cok baska bir konu. Ortalama ~128.5 Km/h gibi bir ortalama demek bu. Ya da kuruda 2:4x yaptigi ortalama hiza gore % 13,5 daha hizli demek diger bir degisle.

    Simdi aracin gucu sabit demek, duzluklerde ara hizlanmasinin ayni olmasi anlamina geliyor. Yani duzluklerde herhangi bir gelisme soz konusu olmayacak keza su anda duzluklerde dip gaz gidiyor.

    Peki nereden gelecek bu %13,5 artis? Goruldugu gibi viraja giris ve cikis hizlarinin artmasi disinda bir yol yok. Ustelik viraj g/c %13,5 artsa bile yine de yeterli olmayacak, cunku artan hiz yuzunden, duzluge ciktigi nokta ile sonraki virajin giris noktasi arasindaki hiz farki, gucun sabit kalmasi yuzunden, azalarak artisa ugrayacak ya da orjinal adiyla diminishing return'e maruz kalacak. Iste bu yuzden Ali, aracinin gucunu sabit tutarak ortalama hizini %13,5 arttirmak istediginde, aslinda virajlarda %13,5'in cok uzerinde bir hiza ulasmasi gerekecek ki duzlukteki azalarak artma efektininde ustesinden gelebilsin. Daha bunun gibi bircok parametre var aslinda, hizlanma sadece bir ornek ki onu bile adam gibi detaylandirmadik henuz.

    Kisaca 2:30'lar icin gucu arttirmayacaksak (niye arttirmiyoruzda kendimi kanser ediyoruz orasida ayri konu), inanilmaz bir yol tutusa sahip hale getirmek lazim araci ki dusuk gucunden oturu olusan handikapini, yuksek yanal ivmesi sayesinde, viraj cikislarinda hizi daha iyi tasiyip kapatabilsin. Yine bile cok zor ve esasinda gereksiz bir caba cunku kendi kendini handikapli hale getirmek bu.

    Kisaca sadece yol tutusu ve frenaji arttirmak icin 10x para harcamak deli isi bana gore, bunun yerine 4x motor *(cok minimal bir asiri besleme sistemi ile 250-260hp) 6x'te fren, suspansyon ve lastiklere harcayip, cok daha rahat bir sekilde 2:30'lari gorebilecek bir arac yapmak daha mantikli geliyor bana. Hem diger araclari gecmek (take over) cok daha kolay olur, bu sayede rahat bir sekilde seanstaki grubun lider pozisyonuna gecilip onu acik bir sekilde zaman kasilabilir, hemde yokus yukari giderken insanin siniri bozulmaz guc olunca. Ornegin uyuz oldum fiorino ile yokus yukari dip gaz giderken devir gostergesinin geri geri gitmesine, moral bozucuydu
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #279

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali kuruda 2:40'li rakamlari rahatlikla gorebilir su an ki standart VTI araciyla bunun garantisi zaten 2 haziranda yagmurda 2:52:xxx yaptiginda ortaya cikti. Adam best lap'ini bir virajda kafadan kayip pist disina cikip tekrar geri girdigi turda yapiyor. Kuruda bu tarz bir hata olmadigi zaman direk 2:4x gelecektir bunu gormek icin yillarin tecrubesine gerek yok.


    Ali en iyi turunda pisti ~111.5Km/h ortalama ile dondu. Simdi 2:4x demek, minimum 113.15 Km/h ortalama ile pisti donmek demek. Bu da ~%1,5 daha hizli donmesi gerekli demek. Kisaca zaten kuruda 2:4x gelmesi anormal bir durum degil.

    Ancak 2:30'lari stock gucle yapmak cok baska bir konu. Ortalama ~128.5 Km/h gibi bir ortalama demek bu. Ya da kuruda 2:4x yaptigi ortalama hiza gore % 13,5 daha hizli demek diger bir degisle.

    Simdi aracin gucu sabit demek, duzluklerde ara hizlanmasinin ayni olmasi anlamina geliyor. Yani duzluklerde herhangi bir gelisme soz konusu olmayacak keza su anda duzluklerde dip gaz gidiyor.

    Peki nereden gelecek bu %13,5 artis? Goruldugu gibi viraja giris ve cikis hizlarinin artmasi disinda bir yol yok. Ustelik viraj g/c %13,5 artsa bile yine de yeterli olmayacak, cunku artan hiz yuzunden, duzluge ciktigi nokta ile sonraki virajin giris noktasi arasindaki hiz farki, gucun sabit kalmasi yuzunden, azalarak artisa ugrayacak ya da orjinal adiyla diminishing return'e maruz kalacak. Iste bu yuzden Ali, aracinin gucunu sabit tutarak ortalama hizini %13,5 arttirmak istediginde, aslinda virajlarda %13,5'in cok uzerinde bir hiza ulasmasi gerekecek ki duzlukteki azalarak artma efektininde ustesinden gelebilsin. Daha bunun gibi bircok parametre var aslinda, hizlanma sadece bir ornek ki onu bile adam gibi detaylandirmadik henuz.

    Kisaca 2:30'lar icin gucu arttirmayacaksak (niye arttirmiyoruzda kendimi kanser ediyoruz orasida ayri konu), inanilmaz bir yol tutusa sahip hale getirmek lazim araci ki dusuk gucunden oturu olusan handikapini, yuksek yanal ivmesi sayesinde, viraj cikislarinda hizi daha iyi tasiyip kapatabilsin. Yine bile cok zor ve esasinda gereksiz bir caba cunku kendi kendini handikapli hale getirmek bu.

    Kisaca sadece yol tutusu ve frenaji arttirmak icin 10x para harcamak deli isi bana gore, bunun yerine 4x motor *(cok minimal bir asiri besleme sistemi ile 250-260hp) 6x'te fren, suspansyon ve lastiklere harcayip, cok daha rahat bir sekilde 2:30'lari gorebilecek bir arac yapmak daha mantikli geliyor bana. Hem diger araclari gecmek (take over) cok daha kolay olur, bu sayede rahat bir sekilde seanstaki grubun lider pozisyonuna gecilip onu acik bir sekilde zaman kasilabilir, hemde yokus yukari giderken insanin siniri bozulmaz guc olunca. Ornegin uyuz oldum fiorino ile yokus yukari dip gaz giderken devir gostergesinin geri geri gitmesine, moral bozucuydu
    Tovbe estafurullah, peki Ali'nin su an cebinde kac parasi kaldi

  14. #280
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mazda bütün oynu bozup resmen hile yaptı
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  15. #281
    JDMazda_GTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim gibi konu kilitlenebilir

  16. #282
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence temiz leon 2.0 tfsi sport up alin 30-35 arasina cok rahat bulunur
    Modifiyeye acik motoru saglam sanzimani saglam frenler guclu dahah iyisi zor bu paraya
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  17. #283
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDMazda_GTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aranan araba bulundu konu kilitlenebilir
    Benim beyaz GTR'ı vereyim Tarkan abi sana.Şu an komik olabilecek paraya veriyorum.Beklediğim para gelirse zaten birinin draglar,diğerini pistler için modlayacam.Alsana 1190kg 190hp standart 1.8t fulltime4wd ön arka kilitli diff.Aftermarket ne istiyorsan var.Senin bütçeyle şaka gibi birşey yapılır benim arabadan.Üstüne para artar 1.2peak bastım sonuç 300hp.Herşey stok

    iyi bir kullanıcının elinde iyi ayarlarla bu araç pistte en iyi süreyi kimseye bırakmaz.
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  18. #284
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.
    Mami abi kendisi söylemişti geyikle karışık, biz 106 larla girsek arka düzlükte conta yakarız diye

  19. #285
    JDMazda_GTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi bir kullanıcının elinde iyi ayarlarla bu araç pistte en iyi süreyi kimseye bırakmaz.
    Ağzından bal damlıyor Paranın gözü kör olsun Allah'ın izniyle bu hayali yaparız biz de bir gün.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •