s3 8l hem gündelik hemde pisste iş yapar bence...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24403512/detay
POLO pd130
en mantıklı arac bana gore suan bu 26 -27 ye cokulurse hem az yakar cok kacar
çiçek çiçek![]()
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
impreza gt de 2 sene canını ala ala kullandım. Çok ama çok sıkıştırmaya gelemeyecek bir araç türü. Yol tutuşu iyi gibi görünsede, ortalama üzeri bir önden çeker kıvamında diyebilirim. Ancak yinede oda düşündüğüm seçenekler arasında. Maalesef cart curt vites atış hızımıza 3. vites dişlisi dayanamayacaktır gene STİ şansımanlı olmalı
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
fanatiklik gibi olacak ama,
önerilere şöyle biraz baktım,
gerek yol tutuşu gerek performans olarak, 300hp lik bir Astra Coupe ile çoğundan daha iyi sonuçlar alırsın pistte...
Loading...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...23635940/detay
abi biraz müdahaleyle bunlarda güzel pist dönebilir aslında![]()
Ben ilk deneyimime rağmen 1600kg lık 1.4 tsi ile kendimce fena bir zaman yapmadım. Buna dayanarak polo yada çupra gti alıp modlayarak girmeyi düşünmedim değil. Yokuş yukarı heryerde benim araç geberdi çünkü. Ancak yol tutuşu olarakta passat ölüm gibi giriyor virajlara. Küçük hothatchler bu konuda nasıldır bilemedim.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
'bence' japon hariç hertürlü araba olabilir.alfalar olabilir motor sıkıntılı ama tutuş konusunda alfa 145 benim gördüğüm sürdüğüm en iyilerinden
Güzel 2260 lı pd serisi motora sahip hothatchlerin yol tutuşu nasıldır? Küçük pistlerde daha iyi zaman yapar gibime geliyor. Tabi bunlarla pistlere gidip gelmek daha ekonomik olacaktır![]()
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
reno megane 1 coupesadece pistte yürütmek için çok mantıklı makina
hem pist parçası bulma ihtimalin var hemde iyi güçler alabilirsin (maxi megane) sadece pistte yürüteceksen eğer
süreden öte kendini geliştirirsin süre konusunda yorum yapamıcam çünkü ne piste çıktım nede yapılan sürelerden haberim var
yada palio olabilir onda uğraşıp para harcarsan s1600 e
homologesi bitmiş eski ralli araçlarını takip et
subaru imprezza olabilir iyi bi yürürle grup sınırlandırmasına girmeden güzel güçlerle iyi süreler çıkarılabilir
astra da mantıklı seçim hb coupe bunlarda pistlerde kullanıldı
primera gt yapılabilir hem ucuz parça konusunda ne olur bilemem
vs vs araçdan çok mühim olan bütçe parçaya ulaşabilme kapasiteniz ve ustanız
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
suan pıst ıcın alınıcak bana gore tek araba pd130 serısı altta doluyor devır bandı kısa torku efsane tabı stok kullanılmıycak cok guzel bır yakıtı var en onemlı etkende bu ayrıca cok saglam bır motoru ve dızel oldugu ıcınde ısınma sorunu cok olmuycaktır coılover kıtıyle yol tutusunu guclendırmek mumkun olucaktır ıllakı tekrar ediyorum, yakıt onemlı olan nokta ve tork sanzıman kısalıgı vs vs
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)