User Tag List

Sayfa 12/25 İlkİlk ... 2101112131422 ... SonSon
457 sonuçtan 210 ile 228 arası

Konu: Pist dönecek araç önerisi

  1. #210

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne alirsiniz bilemem ama en onemli konu frenler yol tutusu birbirine yakin araclardan bahsediyoruz sonucta. Frenler sikinti cikardiktan sonra yemisim yol tutusunu.

    Benim tavsiyem pist donmek icin eli ayagi duzgun bi mx-5 turbo olurdu amerikada mx-5 cup araclarinda kullanilan frenlerle takviye edip istediginiz surelerde donebilirsiniz diye dusunuyorum.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  2. #211
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O değil de vti diyen birisi çıktı mı hiç? Ben göremedim de

  3. #212

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İbrahim Erdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O değil de vti diyen birisi çıktı mı hiç? Ben göremedim de
    b16 swap crx var da vti çıkmadı
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  4. #213

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vti ne beyler

    E30 bence 18is ama 6 silindir de olur
    Kilit + fren + çelik fren hortumu + coilover + lastik

  5. #214
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 sene Honda Cup araci kullandim 2008 den itibaren,Honda sever cok,ornek olsun. Tabi 5 yil olmus,durumlari feci suan...

  6. #215
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tarkan abi arkadaşımda clio williams var üstünde f7r makina var, kasa itibariyle 106 boyutları ve ağırlığında ve yol tutuş bakımındanda efsane denilecek bi makina... eğerki aklına yatarsa arkadaşın irtibat bilgilerini veirim sana
    bu arada araçta klima ve hidrolik dreksiyon yok, tam bir pist arabası anlıyacağın....

  7. #216
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tarkan abi arkadaşımda clio williams var üstünde f7r makina var, kasa itibariyle 106 boyutları ve ağırlığında ve yol tutuş bakımındanda efsane denilecek bi makina... eğerki aklına yatarsa arkadaşın irtibat bilgilerini veirim sana
    bu arada araçta klima ve hidrolik dreksiyon yok, tam bir pist arabası anlıyacağın....
    Keşke konuyu tam okusaydın )

  8. #217
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sene Honda Cup araci kullandim 2008 den itibaren,Honda sever cok,ornek olsun. Tabi 5 yil olmus,durumlari feci suan...
    şu sonradan plakalı veya plakasız sökük olarak satılan type-r lar mıdır dediğiniz. Ctr pist için iyi bir araç aslında özellikle ep3.

  9. #218
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustad selam.

    aklımda yapmak istediğim bir proje var sanada sölim belki ilgini çeker.

    bir tane Justy alıp gc8 yürüyen motor vs yukleyebilirsen ortaya güzel birşeyler çıkabilir herhalde.

    30 lirayı bi miktar geçebilir belki ama güzel bir pist aracın olur..

    hemde 4 çeker

    Saygılar
    Rıdvan

  10. #219
    FcX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Aydın/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aklımda 2 seçenek var;

    Birincisi, turbo MX-5. Zaten 940 kg, 1.6 motoru da stock 116 hp imiş. Trimler, soft top, stepne hatta yolcu koltuğu ıvır zıvır falan sökülürse 900 kilolara düşer sanırım. Güzel bir coiloverla bu hali bile çok zevkli olur eminim.

    Motora girmeden turbolayıp 180-200, hatta gözünü karartıp 250 hp falan alanlar gördüm, tabii Hakan abi daha iyi bilir ne kadar güç alınabileceğini. Motora bir şey olursa da, 1.6 ile 1.8'in blokları birebir aynıymış araştırdığım kadarıyla, forged internaller ile 1.8 yapılıp canavar gibi binilir, çok ciddi bir pist silahı olur. Stock motora e-bay turbo örneği;

    Mazda MX5 - the return...

    Corvette vs. MX5 Turbo @ Nurburgring. 8m05s BTG laptime - YouTube

    Mazda MX5 Nurburgring BTG 8m05s - uncut onboard - YouTube


    Ancak bunun maliyeti yüksek maalesef. Bu yüzden ikinci seçenek, tamamen sökük bir E30. Motor seçeneği size kalmış, M20, M30, M50 vs vs. Asıl hardcore proje M60 V8'li bir E30 da, onun da maliyeti uçar sanırım.

  11. #220
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17627540/detay

    Tarkan abi bence 2.3 16v Cosworth atmosferik olarak bile zevk verecektir kaldıki Turbo ve EFİ ile çok daha zevklidir

    F1 1984 Mercedes 190 Nurburgring Race - YouTube

    Ayrton Senna testing Mercedes Benz 190E 2.3-16s 1984 - YouTube

  12. #221

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bilmem kaç yıllık arabaların paylaşımını yapıosunuz. O arabalar istanbul park a çıkarsa şaseler ayrılır. O arabaları piste koşturmak büyük maliyet.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #222

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herseye katiliyorum yaysiz hali daha iyi yol tutuyor haric..Bende 1seneden uzun yaysiz 1 seneden uzundurda yayli kullaniyorum kesinlikle daha dengeli yayli.Abi senin aracin zaten tesisat falan agir bide sen cok agirsin ondan yaysiz halin yayli gibi zaten.
    Zeki şaka mısın? Arabanın dinamiklerini bırak senden iyi bileyim. Arabadaki ağırlıkların ne önemi var tam tersine ağırlık yol tutuşu bozar dışa kayarsın merkez kaç kuvvetinden dolayı. İki kere piste çıktın Megane Rs kompetanı oldun. Damping anti damping hızları denen şeyler var. Yayı koyarsın alçalır ağırlık merkezin aşağı iner ama istanbul park gibi ciddi pistler amortisörlerin düzgün çalışması için mesafesi kısalır. Ağırlık aktarımını öne aktarmak zorlaşır. Zıplamalardan dolayı traction kaybolur. Daha aktarayım mı? Düzgün bir amortisör seti evet ama sadece yay görüntüden başka bişey değildir.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #223
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sene Honda Cup araci kullandim 2008 den itibaren,Honda sever cok,ornek olsun. Tabi 5 yil olmus,durumlari feci suan...
    abi nerde kullandın bu honda type r cup arabalarını?
    derece varmı hiç rastlamadımda ben biyerde

  15. #224
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zeki şaka mısın? Arabanın dinamiklerini bırak senden iyi bileyim. Arabadaki ağırlıkların ne önemi var tam tersine ağırlık yol tutuşu bozar dışa kayarsın merkez kaç kuvvetinden dolayı. İki kere piste çıktın Megane Rs kompetanı oldun. Damping anti damping hızları denen şeyler var. Yayı koyarsın alçalır ağırlık merkezin aşağı iner ama istanbul park gibi ciddi pistler amortisörlerin düzgün çalışması için mesafesi kısalır. Ağırlık aktarımını öne aktarmak zorlaşır. Zıplamalardan dolayı traction kaybolur. Daha aktarayım mı? Düzgün bir amortisör seti evet ama sadece yay görüntüden başka bişey değildir.

    Bende zaten senin araban icindeki tesisatla kataloglarinla ve senin agirliginla fazlaca agir birde yayla iyice amortisor calisma mesafen kisalmistir +yayla bozulmasi normal dedim.3 kere piste ciktim diye degil 2,5 senede yaysiz 20.000 yayli 15.000 km sehir ici uzun yol 3 pist toplamda 35.000km yaptigim kendi aracimdaki tecrubem,kompetani oldugumu iddia etmedim.Ama sen daha tecrubelisin oyle diyorsan oyledir...

  16. #225
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 rc lerinde elektronik problem olasılığı ve 1600 gibi düşük hacminin gırtlak durumda ancak 230hp lere yaklaşabilmesi can sıkıcı. 20dk canını alarak kullanmaya izin vermeyebilir
    rc ile 45dk boyunca yazılımla tapa gaz ayağımı çekmeden adana mersin gitmiştim sorun olmamıştı. ayrıca şanzıman yol tutuş bence gayet iyi, 2 koni 4 yay ile muhteşem olur
    kelepir isterseniz 205 gti alın, hatta ucuz yollu tek kapılı 1.4 alın. 106 gti motoru cuk
    750kg 150hp+
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  17. #226

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende zaten senin araban icindeki tesisatla kataloglarinla ve senin agirliginla fazlaca agir birde yayla iyice amortisor calisma mesafen kisalmistir +yayla bozulmasi normal dedim.3 kere piste ciktim diye degil 2,5 senede yaysiz 20.000 yayli 15.000 km sehir ici uzun yol 3 pist toplamda 35.000km yaptigim kendi aracimdaki tecrubem,kompetani oldugumu iddia etmedim.Ama sen daha tecrubelisin oyle diyorsan oyledir...
    Peki zekicim sen 35bin yapmışsın ben 60 bin yapmışım. Ama sen benden daha iyi biliıosun.Hatta Renault dan daha iyi biliosun. Adamlar bizim arabaların geliştirilmiş versiyonu olan R26 da yürüyen e dokunmamış frenler ve şasi dışında. Sadece R26R da yenilenmiş o da hafifleyen araba yükseldiği için farklı amortisör ve yay kullanmışlar. Ama araba yüksekliği aynı.
    IN BOOST WE TRUST

  18. #227
    fascination - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fascination Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesajı tekrarlamak istedim

  19. #228
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki zekicim sen 35bin yapmışsın ben 60 bin yapmışım. Ama sen benden daha iyi biliıosun.Hatta Renault dan daha iyi biliosun. Adamlar bizim arabaların geliştirilmiş versiyonu olan R26 da yürüyen e dokunmamış frenler ve şasi dışında. Sadece R26R da yenilenmiş o da hafifleyen araba yükseldiği için farklı amortisör ve yay kullanmışlar. Ama araba yüksekliği aynı.

    Senden ya da renaulttan iyi biliyorum diye bir şey söylemedim abi yapma lütfen.Kullanırken aracın tepkilerinin iyileştiğini çok net söyleyebilirim farkedebiliyorum yaydan öncesi ve sonrası olarak,birde Alper abim sen yaylı haliyle çok kısa süre kullandın yanlış mı biliyorum?Renault mühendisleri bilmiyor mu bu arabadan 265 ya da 290 hp çıkartmayı biz niye çıkarttık 225 ken daha mı performanslıydı?Demek istediğimi çok iyi anlıyorsun,araca sonradan yapılan şeyler fabrika spor yaptı daha iyisi olmaz değil ama bunu sen benden daha iyi biliyorsun,neden r26r da bile yapılmamış diye örnek veriyorsun?Şu an senle tartışmıyorum sadece fikir alışverişi yapıyorum.

    He bide ek yapayım:Hiç bir zaman yaylı hali yaysızdan çok iyi yol tutuyor iddiam yok ama yaylı haliyle eğerki lastiğin iyiyse araç kontrolünü kaybettiğinde toparlaması çok daha kolay oluyor bunu çok net gördüm defalarca.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •