Abi direk Merdan derim bende
Çok sağol ZekiClio 197 Clio RS ler arasında en güzel yol tutanı en ağır olanı kıçını yerden kaldırmayanı maalesef, ingiltereden zamanında tanıdığım epeyce arkadaş egzantrik vs de doldurdular 210 HP ler civarında kaldılar.
Pist için filtre eksoz yazılım ile gayet keyifli olur, hafifletmeden hariç pek seçenek yok.
Bundada pazarlama rakam oyunları var, güçle ilgili yok197 HP 194 PS 25 kaplan gücü gibi standartlar mevcut. Genellikle 190 HP gibi başlar stok halde.
Zaten o gucler pek cikmiyor.190 cikan bayram ediyor.
Clio3 agir birde benimki ekstra dolu malesefMais deki yetkili araci ne olarak dusunduyse...
İspanyada headers ile iyi guc almislar ancak link bulamiyorum.
Clio197 den cok faydalandim,hatta Ktec den birkac sey ismarladim.
65mm tb icin ne diyorsunuz?
220-230 hp bu aracin hakki gozumde,Merdan ustaya mutlaka gidecegim,kontrol etsin ne var ne yok....
İTB yapilabilir ama problem yasayanda cok olmus.
itb olayına girilirse beyinde değişir sensörler boşa çıkar falan çok uğraştırır kendim yaptığımdan biliyorum. Düzgün bir custom emme ve büyük kelebekle çok daha kolay aynı seviye güçlere ulaşılabilir diye düşünüyorum.
Engine-Dynamics - Engine Components
ben bu siteden yapıyorum parça teminlerimi ve buradan piston+egzantrik+kasnak düşünebilirsin. İTB+beyin olayıda bunlardan sonra zaman içinde yetmesse ekleme yapabilirsin ben piston egzantrik itb beyin kombinasyonunda iyi bir ayarla o aracın en az 250hp lerde seyredebileceğini düşünüyorum.
Murat mesaj attım cebine.
IN BOOST WE TRUST
190 limit zaten,ustu supriz
Maxogen. Soldan direksiyon daha cikmadi nedense? Egzantrik/yazilim ile alinan guc ile kat iptal yazilimla alinan guc arasinda 4-5hp oynuyor. Ktec den David le konustum,oda once tavsiye etti ancak bunu soyleyince haklisin ama ben yinede sunmak zorundayim dedi
Yani egzantrikden alinan guc pek cezbetmedi beni.
Su headers tapan firmayi bulsam,guclerini merak ediyorum. Header-kat iptal-filtre ve yazilimla 224 almislar yazilanlara gore ama firma ortada yok.
İtb dusunmuyorun,birde bukadar boncuk araci bozmakda pek isime gelmiyor.
Sizlerinde tavsiyesi 220hp isin hakki gibi duruyor.
Ayrica izel mesajlariyla bana destek veren 6 arkadasima tekrar tesekkur ederim.
Bu aracin iyi ustasinin oldugunu bilmek ve teknik acidan yanliz olmadigimi gormek sevindirici.
RS sevenler ve tecrubesi olanlarla dogruyu bulacagima eminim.
Önden ok gibi arkadan b.k gibi
araba dogukandayken ne yaparız ne ederiz diye bakınmıstım. std 188hp vermişti zaten ölçtüğümde. Bu adamlar guzel sonuc almıslar bence bi gorusulebilir.
https://www.facebook.com/media/set/?...6524127&type=3
186 dyno veren araç bu kitle 243 vermiş. bana güzel verim gibi geldi. daha fazlasıda çıkabilir diyorlar biraz daha ellenip.
![]()
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
headers custom emme ve 80mm kelebek yapılan bı rs var su anda abimde bıttıkten sonra paylasırım alınan degerlerı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)