User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: Nitrolu rc ye turbo

  1. #20

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 yıldır aynı nitrolu modeli kullanıyorum hiç sıkıntım yok, ez start sistemini iptal edip pullstart'a geçtim tek çekişte çalıştırıyorum artık
    ...

  2. #21
    chatlaxs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Trafik & Kasko Sigorta işleri Yapılır

  3. #22
    zafer_0403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krank filtresi takanlar oluyor ama bence yaramaz.
    ben orjinal filtrenin süngerini çıkartarak orata daha ince tül gibi bişey koyuyordum.birde kebin filtre borusuna denk gelen kısmını kesmiştim





    ısıtcının pilleri yenimi?
    karbürator ayarlımı?

    gs'lerde depo ile karbürator arasındaki hortumda salak bi filtre gibi bişey olur.
    onu iptal edin düz hortum çekin.

    karbürator ayarına gelince ;
    tornavida ile o vidayı sonuna kadar sıkın sonra 2.5 tur geri açın.
    askıda çalıştırıp sesi dinleyerek zengin-fakiri ayarlayın.
    zenginde çok yağ atar (boş egsozda)
    fakirdede çok ses çıkarır...
    optimum bi ayar ile ne motorun ömründen yiyin nede performansdan ödün verin.

    çalışmada zorluk çıkartıyorsa filtre içine 1-2 damla benzin damlatabilirsiniz.


    anılarım depreşti



    Uploaded with ImageShack.us
    Anladım kardeşim söylediklerini dikkate alacağım. Evet dediğin gibi ince bir filitre var hortum arasında onu çıkarırım. Birde karbüratör üzerinde sarı bir vida var onu tamamen sıkıp 2.5 tur açacağım. Başka ayar yerleriyle oynamayayım değil'mi. Bu arada zenginde çok yağ atar demişsin (boş egzozda) egzozu sökeyim'mi yoksa o kısmını anlamadım.

  4. #23
    zafer_0403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde buji ısıtıcısı pilleri çok çabuk tükeniyor onun için bir fikrin varmı.

  5. #24
    melihyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet 2.5 tur acman kafi ordan sonrasini sen ayarliycaksin kendine kalmis zaten yolda tekrar ayar yapican bogulmalar felan olucak. Egzosu sokmene gerek yok bu arada rolantiyide yayli bi civata vardir onada dikkat et gaz vermiyoken tekerlek donmuyecek kadar ayarlamalisin. Cok da fakir aayarlama aracini cok isinir kirarsin motoru.

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HondatugraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Helikopter deneyımım olduydu ufaktan gerçekten acayıp keyıflı ama hobınınde en son noktası gerçekten. Dengede tutmak resmen parmak inceliği istiyor hava araçları çok keyıflı ama düşme risklerinden dolayı hep uzak kaldım
    Araba daha büyük masraf eğer ciddi yarışiim falan dersen. 4 tane uçağım var şu anda. Bundan önce 4-5 uçak kırmışımdır. Ama kırdığında bile üzülmezsin yenisini toplaması zevklidir. Eve giderken ne alsam acaba diye düşünürsün. Mobilya işçiliği gibi çalışırsın. Heli de zordur adamın ocağına incir ağacı diker. Hız adrenalin uçakta. RC arabayla max yapacağın hız 80. Benim 270 yapan uçağım var
    IN BOOST WE TRUST

  7. #26

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chatlaxs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bunu bende düşündüm 2 tane alıp birleştirsem acaba olurmu dedim ama bilmiyorum kafam karıştı ayrıca anahtarlıktan bulamadım alacağım rc bi sevdiğim bi abimin, 2.el yani tamiya tns modelide on road bakalım ya sırf sesi için alıorum aslında elektrikli sıktı ya yok pil bitti şarz et fln elektrikli rcimde 5600 lük bi pil bi 2000 mah bi pil vardı yetmiodu 2side 2 pille 1 saat-1 saat 15 dk fln gidiodu yer konusuna gelirsek sürücek müsait yer var nitroluyu ondada sıkıntı yok bakalım ya bu aralar nedense bnmde aklıma uçak geliyo bundan bıkarsam off road yd uçak alırım artık ztn

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya - İZMİR
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konun hepsini okumadım fakat el yapımı araçlara zamanında çok merak sarmıştım 4 zamanlı benzinli motor kullanan hobbyciler var tırpan motoru büyüklüğünde makineler fakat 4 zamanlı öyle bir makineye turbu besleme yapılabilir diye düşünüyorum, nitro motorlar arkadaşların dediği gibi çabuk yamulacakdır basınca dayanacağını sanmıyorum

    4 zamanlı canavarlar
    http://www.youtube.com/watch?v=VWD5ctuyPwQ

    http://www.youtube.com/watch?v=SvhBkLrWVTo

    http://www.youtube.com/watch?v=lrgHWOJnnqo

    http://www.youtube.com/watch?v=-u8p3CxUmk8

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu koyduğun videodaki 4 zamanlılarda nitro motorlu 4 zamanlı uçak motorları. Prensip aynı 2 zamanlıya göre. 120-130 luk 4 zamanlı 90 lık 2 zamanlıya denk geliyor maalesef. Devir ve çekiş farklılıkları var sadece. 2 zamanlı daha torklu 4 zamanlı daha dinamik ve stabil.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •