2.0 TFSi da DSG Mi Yoksa Manuel mi

Konu: 2.0 TFSi da DSG Mi Yoksa Manuel mi

  1. fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    fatiii said:
    en büyük zararı 4500 tl olur oda dünya yarılsa dsg içine düşse onun dışında beyin 2500 tl.

    o kadar zamandır dogukanın arabası tık demedi demezde inşallah.kesinlikle dsg al.


    hatta dogukanla konuş onun arabayı satıp az yakan dizel + race motora geçme planı var anlaşırsanız onun aracından başka alınabilitesi olan bi gti daha yok piyasada.sonuçta alınanlar belli malzemeler belli fiyatı belli.
    remaps.tr & Turbo Zone Garage
     
  2. darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    darkmoon said:
    dsg yi manueli geçdim 7 ileri 8 ileri vites ile 5 yada 6 ileri vitesi bir tutmak ve manuel iyidir demekde ayrı bir bakış açısı olsa gerek..

    Dsg sorunlu olabilir ama ben genede dsg derim.. manuel mi kaldı bu devirde..

    Hani eski bir araç alsan neysede yeni araçda artık manuel almak bence kimse kızmasın ama anlamsız neden anlamsız nerden baksan kurtarmıyor ondan.. ekonomik desen değil performanslı desen değil edc dsg bu tip şanzımanlar manuelden daha performanslı manuele oranla daha ekonomik cep dostu..

    tek sıkıntıları bunlar 7-8 yıldır piyasada haliyle yeni teknolojik şanzımanlar sıkıntıları olucakdır elbet oturuna kadar firmalarda bu sıkıntıları gördükçe araçlarının arkasında durup araçlarını geri çağırıp gerekli müdaheleyi yapıyor..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
     
  3. Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Merthan said:
    Bende kesinlikle Dsg diyorum.
    Bahsettiğiniz şanzıman Dsg6 ıslak tip yani yağlı şanzıman.
    Dsg6 lar kemik gibi şanzımandır. Ben Dsg almanızı öneririm.
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
     
  4. SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    SGTI said:
    7 ileri olsa yüklenebilirliğin sınırı yüzünden biraz düşünürdüm ama 6 ileri almamak için hiçbir sebep yok.
     
  5. AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    AEAlmas said:
    Dsg 6 ileride genel olarak yapilmis ve bilinen max kac hp bilen vardir elbet
     
  6. fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    fatiii said:
    adanadaki golf r var sanırım
    remaps.tr & Turbo Zone Garage
     
  7. ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    ChtArdARSL said:
    pasaoglunun Golf r var Adana nm var
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)
     
  8. 16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    16EC813 said:
    dsg nin çalışma prensibi nedir ?
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
     
  9. Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Levent Y. said:
    Bu sanzimani heralde en cok ben limitlerinde kullanmisimdir o yuzden yazayim dedim. Oncelikle kuru ve islak tip dsg leri karistirmamak lazim. Golf mk5,mk6 audi s3 ve tts s-tronic olarak gecen sanzimanin tamami 6 ileri islak tip dsg dir. Fabrikasyon 350 nm tork la cikar ve 600 torka kadar kullanabilirsiniz. Sizi ilgilendiren hp degil nm yani, sanziman dayanmazsa torka dayanmaz...
    Gundelik 500 nm gazlarken de 600 un biraz ustlerinde yaklasik 1,5 senedir kullaniyorum, herhangi bir problem yasamadim. Vitesleri yumusakcs gecirmek, 10 bin de bir sanziman yagini degistirmek ve dogru bir sanziman yazilimi ile hic bir sorun yasamazsiniz. Zaten TFSI larda enjektor olmadigi surece 600 torku gecemeyeceginizden oem sanziman her zaman isinizi gorur. Kavrama serviste 1700 tl civari, volan da ona yakin. Fatihin dedigi gibi en cok 3500 tl odemeniz gerekir. Iscilik vs ile 4 bin tl yi bulabilir. Sonucta aldiginiz arabanin ne kadar zorlandigina bagli tabi ama fabrikasyon sanziman dogru sekilde bakildigi surece sizi asla uzmez, aftermarket bisey almanizada gerek kalmaz.
     
  10. President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    President said:
    DSG ile ilgili birçok sorun var internette. Ayrıca Volkswagen firması DSG ile ilgili sorunları kabul etti. Birçok ülkede garantileri 10 yıla çıkarttı mecburen ama bizim ülkede kafalarına göre takılıyorlar, iyi niyet garantisi diye bir şey çıkartmışlar düzenli servise gelmeyen araçlara uygulamıyorlar vs. Yani üretici DSG de sorun vardır diye kabul etmişken bize sorunsuz demek düşmez haliyle.

    Aracın kullanım kılavuzunda sıkışık trafikte ve nemli sıcak havalarda soğuma sorunu olabilir, DSG ile ilgili arıza lambası yanarsa aracı kenara çekip şanzıman soğuyana kadar bekleyin yazıyor.

    Ama DSG alıp hiç sorun yaşamayanlarda var.

    Ben çözemedim bu şanzımanı bir iki nesil daha geçmeden ben olsam çift kavrama şanzımandan uzak dururum. Altımızdaki bir veyron değil *****. Bir iki nesil daha geçip iyice oturmasını beklemek bence mantıklı. Özellikle 2. el araç alacakların iyi niyet garantisinden faydalanamama durumları olduğundan DSG alırken 2. kez düşünmelerini tavsiye ederim.

    Diğer yandan çift kavrama çok keyifli bir şanzıman, her ne kadar manuelci olsamda tork konvertörlü şanzımanlar kadar performansı törpülemediğinden otomatik şanzıman olarak çift kavrama güzel bir teknoloji. Honda da yeni jazz ile ilk çift kavrama şanzımanı çıkartacakmış sanırım. Veyron da kullanılan şanzımanın da çift kavrama olduğunu düşünürsek sadece normal otomobillerde kullanılan şanzımanların biraz maliyet açısından optimize edilemediği ve hassas tasarlandığı kanısındayım. Yeni nesil çift kavramalar daha sorunsuz olacaktır tahminen. Bu yüzden 2000-2013 yılları arasında üretilen modellerde 2. elde dikkatli olmakta fayda var.
     
  11. Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Levent Y. said:
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg nin çalışma prensibi nedir ?
    1-3-5. vitesleri atan ve 2-4-6. Vitesleri atan iki tane kavrama var sirayla devreye giriyolar temel prensip bu...
     
  12. AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    AEAlmas said:
    Güzel sureler yapanlarda var track lerde isinma olmakta gibi bilgilere ulastim
    Su şekilde packler var
    VW-Audi (02E/DSG)
    600 hp icin de uretim mevcut 600 hp de ki tork farklıdır acikcasi
    Nasip neyse i olur bakalım ama gti da ki dsg golf r kadar dayanikli mi konu bu
     
  13. AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    AEAlmas said:
    BORKED
    Boyleleri de var golf gti dsg nin
    YouTube'da "APR Stage 3+ GTI DSG Australia - Drag & acceleration times" adlı videoyu izleyin - https://www.youtube.com/watch?v=x7e3...e_gdata_player
     
  14. FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    FATİH said:
    2008-2011 arası olan dsg 7'leri iyi kontrol ettirin. onun haricindeki dsg'li denk gelir de alırsanız büyük bir zevkle kullanın derim. dsg ve türevleri başka, diğer şanzumanlar başka birşey birader...
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik
     
  15. AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    AEAlmas said:
     
  16. Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Ertug_T. said:
    Bahsedilen ve yasanan dsg problemleri bizim araclardaki 6 ileri yagli tipde yasanan problemler degil pek..pist kullaniminda isinmasin diyorsaniz dsg icinde oil cooler kullanilabiliyor diye biliyorum..
     
  17. 2.0 TFSi da DSG Mi Yoksa Manuel mi

    Onurkk06 said:
    Dsgnin çalışmasında normal olan bazı tıkırtı sesleri var pimpirikli biriyseniz aha bozuldu bozulacak elimde kaldı havasına girebilirsiniz.Dsg alacaksanızda mekatronik değişmiş olması bir artıdır bence
     
  18. fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    fatiii said:
    Alıntı Onurkk06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dsgnin çalışmasında normal olan bazı tıkırtı sesleri var pimpirikli biriyseniz aha bozuldu bozulacak elimde kaldı havasına girebilirsiniz.Dsg alacaksanızda mekatronik değişmiş olması bir artıdır bence
    6 ileride o bahsettiğiniz seslerden pek yok
    remaps.tr & Turbo Zone Garage
     
  19. 2.0 TFSi da DSG Mi Yoksa Manuel mi

    pasha34 said:
    Benim de aracımda 6 ileri dsg var. daha once manuel kullanıyordum su anda oh be der moddayım acıkcası. en fazla cıkaracak masraf 4500 olur o da postta yazıldıgı üzere bayagı bi sorun cıkarsa.. mekatronik problemi 7 dsg lere göre oldukca az.. Aracım 85bin km de bildiğim kadarıyla da bu zamana kadar sorun cıkarmamış ..

    gecen hafta sordum kavrama setini. 1880 tl dediler doğuş maslak da.