User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: Honda integra mı ? CRX mi ?

  1. #20

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İntegra Bambaşka.

  2. #21
    resatgurcuoglu61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    İST - TRABZON
    Mesaj
    507
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle CRX Swap B16 Benim Hayallerimin Arasında k20 CRX Varda Kolay Bi İş Değil O
    Reşat GÜRCÜOĞLU... 61.5

  3. #22
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her 2 aracada sahibim, şimdi hangisi için ne diyeceğimi şaşırdım fakat turbo vs düşünüyorsanız zaten crx 'in mevcut motoru olan d16a9 da sıkıntılarınız bitmez , çok para harcarsınız hep bir yerlerde problemler çıkar.. Swap yaparım turbolarım derseniz eyvallah , integra daha oturaklı ve yüklediğinde zımba gibi giden bir araç , fakat uçsun vs diyorsanız aynı speclerdeki bir eg civiğe geçilebilirsiniz. Benim gözümde sıralama şöyle ; fırlama bir araç olsun diyorsanız crx , oturaklı ,konforlu olsun diyorsanız integra , para harcıcam , uçuracam diyorsanız eg civic derim.. Hee ama crx başkadır onuda belirteyim
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  4. #23
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kaanpoyrazoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fırlama bir araç olsun diyorsanız crx , oturaklı ,konforlu olsun diyorsanız integra , para harcıcam , uçuracam diyorsanız eg civic derim..
    eg civicle crx in motoru aynı , nasıl ucucak eg civic ?
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  5. #24
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eg civicle crx in motoru aynı , nasıl ucucak eg civic ?
    Ben swap açısından dedim ayrıca şuda var , ex alıp sohc vtec yapıp yüklenebilir , d16a9 dan daha dayanıklılar sohclar..
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  6. #25
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kaanpoyrazoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben swap açısından dedim

    Eee motor boşluklarıda bildiğim kadarıyla aynı ? Civic e swap olan Crx e olmuyormu Olur tabiki .. o yüzden anlamadım swap açısından derken lafını ?
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  7. #26
    hunteR-EX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx sohc vtec +turbo güzel olur ama bi o kadar masraflı sadece şanzuman olayı bile adamı delirtmeye yeter

  8. #27
    hunteR-EX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eee motor boşluklarıda bildiğim kadarıyla aynı ? Civic e swap olan Crx e olmuyormu Olur tabiki .. o yüzden anlamadım swap açısından derken lafını ?
    aynı değil hocam eg çok daha geniş

  9. #28
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı haCi-RX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı değil hocam eg çok daha geniş
    benim bildiğim yakındı birbirine , bakarım şimdi ölçülerine
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  10. #29
    hunteR-EX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kullanıyorum crx sıkıntı yok swap olayı eg de crx göre çok daha kolay

  11. #30
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı haCi-RX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben kullanıyorum crx sıkıntı yok swap olayı eg de crx göre çok daha kolay
    enine fark yokta sanırsam.. derinlikte fark var.. Azcık açık durur kaput olsun

    yani

    http://image.hondatuningmagazine.com...ngine_shot.jpg

    http://www.k20a.org/upload/dsc_0320.jpg
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  12. #31
    kaanpoyrazoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul-Atakent
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eee motor boşluklarıda bildiğim kadarıyla aynı ? Civic e swap olan Crx e olmuyormu Olur tabiki .. o yüzden anlamadım swap açısından derken lafını ?
    Şimdi şöyle dostum , crx seninde bildiğin gibi zaten zor tutunan bir araç , stabil gitmiyor yüksek güçlerde ve süratlerde , gücü yere aktarma ve tutunuş anlamında en başarılısı bence eg kasa. Bu arada örneğin b18a makineyi crx e koyduğunda eg dekinden yere daha yakın oluyor vs vs gibi, tabikide motor boşlukları aynı haklısın
    Babana aratmakta nedir arkadaş ..

  13. #32
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar hepinizin yorumlarını tek tek okudum bi çoğunuz integra diyor crx hafiflik konusunda çok cezbediciydi gene söylüyorum ama bi videosunu izlediğimde araca yüklendiği zaman deligi sarıyor ama gidemiyor yol tutuşu olmadığından bi an düşündümde bukadar hafiflik o hızda sanırım pekde sağlıklı olmuyor e21 e m50b25 swap yaptım turbolamak istedim 10 tl yi gecik masraf cıktı zaten bu zamna kadar 20 tl harcandı bi 10 daha gitmez gitsede o fiyata satılmaz o yüzden böyle sıfırdan turboya başlicamız bi arac yapalım dedik ve kararı integra diye verdik hadi hayırlısı

  14. #33
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayirli olsun derim komple girisiceksen detaylı alabildiğine kadar uygununu almaya bak bence ztn tesisat vs degiseceksin. Çok param gidecek ve geri dönüşü olmicak acele etmeden alabildiğine kadar uygun malzemeler al derim
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  15. #34
    aykutsafakyaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    39 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor içinden hangisi daha sağlıklı olur onu bilemem. Ama tek bişey diycem o direksiz kapılara iyi bi swap oldu mu tadından yenmez bi araba olur
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İçinde yaşamak zorunda kalmasak, gayet komik ülke aslında.

  16. #35
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun derim komple girisiceksen detaylı alabildiğine kadar uygununu almaya bak bence ztn tesisat vs degiseceksin. Çok param gidecek ve geri dönüşü olmicak acele etmeden alabildiğine kadar uygun malzemeler al derim
    turbo kit hazır şimdi bizi lazım olan araç gerekli malzemeler ve bolca boş zaman he bide sabır

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kolaylık versın inşallah istediğin gibi bir sonuc cıkarırsın ortaya

  18. #37
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kaanpoyrazoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her 2 aracada sahibim, şimdi hangisi için ne diyeceğimi şaşırdım fakat turbo vs düşünüyorsanız zaten crx 'in mevcut motoru olan d16a9 da sıkıntılarınız bitmez , çok para harcarsınız hep bir yerlerde problemler çıkar.. Swap yaparım turbolarım derseniz eyvallah , integra daha oturaklı ve yüklediğinde zımba gibi giden bir araç , fakat uçsun vs diyorsanız aynı speclerdeki bir eg civiğe geçilebilirsiniz. Benim gözümde sıralama şöyle ; fırlama bir araç olsun diyorsanız crx , oturaklı ,konforlu olsun diyorsanız integra , para harcıcam , uçuracam diyorsanız eg civic derim.. Hee ama crx başkadır onuda belirteyim
    doctor bunee
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •