Ama namussuz çok zevkli be,mutlaka tadına bakılacak bir otomobil.
Ama namussuz çok zevkli be,mutlaka tadına bakılacak bir otomobil.
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Polemik yaratıcak bi yorum yapmak istemem olursa da affola ama Fransız arabaları Japon otomobillerinden daha çok hoşuma gitmiştir alt devirleri canlı arabalar bi başka geliyo gözüme IES olan arkadaşlarım o kadar başımın etini yedi IES al tadına doyum olmuyo diye ama bu lafları yüzünden Honda hiçbir zaman sevemedim kötü araba demiyorum sevemedim diyorum. Hem bi laf vardır Murat abi ''Alt devirdeydik ya**ğa yedik'' Fransızlarda öyle bişey yok![]()
17-18 den fazla 106ya verilmez diyen arkadaşlar bence 106ya binmemiştir , şu gerçek var araç kalmadı arkadaşlar , kalmayınca ne oldu insanlar dogal olarak fiyatları yükseltti ben dahil. Bende 13-14e 106ya bindim o ufacık araba insana lanet okutturur ugrasöayan binmeyen bunu bilmez. Araca bakarsın tertemiz , torsiyonda sıkıntı olur bilya dagıtmıstır sok tornacıya götür 500 tl. Akslarda problem cıkar bi aks yaptır işçilik v.s. 300 tl .. Normal alınacak bir araçta sadece 1000 tl alt takım yer . Boncuk yapacağım dersen dalgasız , boyası düzgün 18den asagı kaportası duzgun bulamazsın bunada gider en az 2.500 , motora bir bakım yaparsın gider 500 . Ne oldu arabayı ucuza almıstın maliyet geldi 17-18e hemde arabanda değişen var. Sen çok zor durumda kalmazsan bu arabayı maliyetinden aşağı verirmisin vermezsin , olay bu.
106 harcar , yer , bitirir ... Bu yüzden sıfır masraflı çok düzgün bir araç 20 ve üzerini görmesi hakkıdır.
BVP Mugen TYPE R
Cooper S R56
YTP 106 GTI
Jet 106 GTI
Ben 2002 yılında 19,500'e 2001 model alıp 21,500'e satmıştım.
Şimdi gelinen noktalara bak. 12 senede hiç pazar kaybetmemiş gibi..
Aldık gitti ozaman![]()
patlak 106dan sonra bu şarkıyı bol bol dınlersın![]()
Medcezir 15.Bölüm Serenay Sarıkaya İsyan Şarkısı - YouTube
pt52 li bir 106 gtidaki zevk gerçekten bir çok araçta yok, onun hızlanması,**tünün başının ayrı gitmesi, devirlenmesi mükemmel. benzer nitelikte yeni model donanımlı araçlarda da hızlanıyorsun ama ne bileyim aynı tat değil işte. Bunda yolun her pürüzünü hissediyorsun, gerçek sürüş zevki bana göre. 2000 yılında yaşımız küçüktü, yaşım olsaydı bir tane beyaz sunrooflu alıp, ömür boyu saklamayı çok isterdim.
Referanslı bilenen araç al, milletin pokladığı arabaya çok yanaşma çünkü bunların kimin elinde gezdiği az buçuk belli, çamurlanmış araba , vesikalı ****pu gibi oluyor, artık onu aldıysan zarar etmemen imkansız gibi. Denildiği gibi bit kadar araba ama inanılmaz para yiyor hele arabanın altına baktırıp zeytinyağlı salata gibi bir görüntü gördüysen koşarak kaç, o araba şanzımandan , hidrolikten kesin yağ kaçırıyordur, bu da 2000 TL üstü rakamlarda masraf demek, direksiyon kutusu desen ayrı bela, ön takımlar ayrı para, motor ayrı para, ben dışı boncuk gibi 13 e aldığım 106 gti a aynı ay içinde 2500 TL gömdüm..
Ben aynen bahsettiğiniz şekilde bayandan aldım aracımı konusu var vaktiniz var ise bir girin bakın , isteyene maliyet listesinide göndereyim excel listem var 1 maddeyede itiraz eden cıkabilecekse buyursun. Sizde binmişsiniz GTI a 14-15e alınan arabalara ne harcıyorsunuz merak ediyorum , arabanın arka stop kapagı eksik onu bile tamamlayım derseniz , bir civatası dahi eksik olmasın derseniz bakın maliyeti ne oluyor
BVP Mugen TYPE R
Cooper S R56
YTP 106 GTI
Jet 106 GTI
Allah kaza bela vermesin. Valla harcanan paralari düşünürsek benim herhalde 35k lira falan istemem lazım106 nin kaporta aksami dahil çoğu parçalarının fiyatini çok iyi bilirim. Forumda beni bilen arkadaslarda ne harcadigimi az çok bilir.benim sadece demek istedigim istenen fiyatlar çok. Ama bu her araba için geçerli sadece 106 için değil. Ben evlat olarak düşündüğüm için arabayı helali hoş olsun
Aynen öyle evlat olarak görürsen harcıyorsun çok detay var adam bilya rulmanı ne olsun diyosun SKF en pahalısı olsun , o olsun bu olsun maliyet artıyor. Amaç düzgün araç yapıp zevkini almak alıp satmak olsa yap bi zımpara , pasta cila koy üstüne 3-4 anında sat. Ama maliyetli araç 2010 cooper S im var bu kadar para harcamadı , taaki toplanana kadar . Ama sonunda kafa rahat huzurla biniyorsun , haftasonu cilanı rahatça çekiyorsun olay bu
BVP Mugen TYPE R
Cooper S R56
YTP 106 GTI
Jet 106 GTI
valla şunu söyleyim jilet gibi gti benim gözümde 25 ten aşağı etmez.bu vts içinde geçerli.
şahin doğan sahibi arkadaşlar kusura bakmasın 97 98 model şaseden çürümüş araçlara utanmadan 10 12 isteniyorsa gti lara 15 falan ayıptır.
akın sen 40 tan aşağı verme.![]()
iyi araba iyi para..bu arabaların parçası ucuzdur ama evdeki hesabınız çarşıya uymaz bir bakmışsınız 5 bin gidivermiş..
Crm performance
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
2 sene önce 11.400 ' e almıştım , bütçem o kadar dı beni üzeceğini bilsemde vazgeçmedim askerden önce hevesim almak adına
dışarıdan bakıldığı zaman hiç bi problem yokçok iyi duruyo içeridende fena değildi hatta ama satışı aldıktan sonraki sıkıntılı günler bana ucuz 106 alınmayacağını öğretti.
sorunlar ; arac hem önden hem arkadan kazalıydı , macun olmayan bir iki parçası vardı , sağ şaseye kadar girmişti teker davlumbaza sürtüp duruyodu dönüşlerde , arka torsiyonlar arızalıydı bi taraf basık bi taraf havada duruyo , lastikler o kadar kabaktıki slick ayarındaydı , abs genelde devre dışı bazen devrede olduğu durumlar oluyodudevir saati için delinen göğüsmü dersiniz , japonla sabitlenmiş kalorifer peteklerimi dersiniz uzayıp gidiyodu böyle
bir gün deneme öncesi hafifletme amaçlı sağ koltuğunu söktüm , kızak sistemi öne yatarı bozuldu![]()
motora gelecek olursak yalan yok filtre egsozlu bi 106 için gerçekten iyi gidiyodu , ama ben şak şak ses yapan 16 iticiyi ve baskı balatayı değiştirip , buji , yağ , filtre vs bakımını yaptıktan sonra
ve hergün uğraştığım bi yeri elimde kalıyodu , yani özetlersek 106 gibi bi araç için ucuz etin yahnisi gerçekten yavan oluyo benim gözümde eder değeri 15 - 20 bin tl arasıdır binilebilecek temizinin
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)