User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Citroen hakkindakİ gÖrÜŞlerİnİz...

  1. #20
    prodorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul/4 levent
    Mesaj
    695
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok aydınlatıcı oluyor arkadaşlar. devam devam hepsini citroen genel müdürüne okutucam.
    PROJE DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİYLE SATILIKTIR

  2. #21
    oguz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Ordu/TURKIYE
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu marka için herkezın solediği gıbı yakıt konusunda harıka , ama o kadar araç almaya gıttıgınızde bıle bı keyfe keder durumu var , turkıye ıcın en onemlı handıkapları altyapı sıkıntıları , ve servis giderleri , !
    keyfimiz paşada yok halimiz itten beter

  3. #22
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi de su dizellerde ki (benzinlilerde ayni mi bilmiyorum) hava filtresinin yerinin degismesi super olur yeni kasalarda nasil bilmiyorum ama 2010 partnerim vardi onda da c4de de ayni hava filtresi degistirmek icin neredeyse motor indirecegiz
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  4. #23
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapimin onune koymam pug ve reno icinde gecerli bu. Kronik sorunlar ve berbat arka amortisor yuzunden soguyor insan. Hala sifir citroende arka amortisor cukurda tak diye vuruyor. Arkadasimda c4 var sx pk cok dolu evet ama ivir zivir her ay serviste kucukbaeylerde olsa can sikiyor
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG-Golf7 1.6TDI

  5. #24

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 model C4 kullanıyorum, ilk sahibiyiz. 200 bin km boyunca mekanik sıkıntı (motor, turbo, egr) çıkarmadı. Yağ, su, kaliteli dizel, motor katkısı koy devam şeklinde.

    Elektirik konusunda berbat. 1 kere sigorta kutusu değişti. Far ampülleri sıra sıra patlıyor, en gereksiz yerde sizi yüzüstü bırakıyor.
    Akü voltajını kontrol etmek aklıma gelmezdi. Bir gün öyle mağazadan çıktım araba çalışmadı, hata verdi. Yolda kaldık.
    Kapı menteşeleri değişti. Kapı ayarları çabuk bozuluyor.
    Süspansiyon karakterini sevdiğim için onu sorun olarak görmüyorum.
    Bana göre çok ciddi bir yol tutuşu mevcut, elektronik sistemi iyi çalışıyor, hatta haddinden fazla çalıştığı için kimi zaman sensörler aşırı çalışmaktan veya ısınmaktan bozuluyor anladığım kadarı ile. 3-4 defa ABS sensörü(yanılmıyorsam) değişti. Daha sonra yazılım ile müdahale edildi sanırım, çünkü aracı eskisi kadar tutmuyor ESP.
    Bakım ücretleri kimi zaman aracın 1/20 fiyatına yaklaştı. Hatta kimi zaman daha da pahalı olabiliyor.
    Çoğu zaman Yetkili Servis'ten ampül kontrolü gibi son basit teslim kontrolü yapılmadan çıkıyor.

    Yetkili Servis'e verdiğimiz şu şu değişsin isteklerine nedense uymuyorlar. Müşteriye iyi görünmek için çifti değişmesi gereken bir parça olursa değiştirmiyorlar. Gereksiz değişim yapmamış gibi gözükerek maliyet önden bi kısılıyor. Bir sonraki bakıma iteleniyorsunuz ve 5000 km sonra ara bakıma gitmek durumunda kalıyorsunuz ve bir değişim daha yapılıyor. Atıyorum, xxx sol burcu değişiyorsa ben sağ tarafında değiştirilmesinden yanayım. Yapmıyorlar. Sonra öbür tarafta bozuluyor hop bir servis ücreti daha. Bu, daha çok benim babam gibi arabayı A noktasından B noktasına gitmek için kullanan insanları bağlamak adına bilinçli yapıldığına inanıyorum.

    Aynı şekilde inatla 120 bin km boyunca amorsitör değiştirmediler. Triger kayışını 135 bin km'de zar zor ikna ederek, baskı uygulayarak değişmesini sağladım(Farklı bir ilde yaşadığım için).

    Söktükleri herhangi bir klips, vida, somun aklınıza ne gelirse kesinlikle tork değerine veya yapılması gerektiği gibi sıkılmıyor. Kendiniz uğraşıyorsunuz. Sanırım bu genel bir sıkıntı, tek markaya yüklemek olmaz.

    Çift kütleli, tek kütleli Volan diye bir konu var ki kiminin baş belası, kimi için hiç sıkıntı çıkarmıyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •