User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: Jeepimizi ne kadar yükseltebiliriz YARDIM ?

  1. #20
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle Jeepiniz olsa yükseltmek kolay ama sizin aracınız Jeep değil... Toyota..
    aracınızı az maliyet ile sorun yaşamayacağınız maksimum yükseltme sınırınız 2inç. amortisör kafalarına koyacağınız get ler ile araç yükselir.
    Aracınızı 245 hp ye çıkaran ustanıza yaptırın bence başka usta aramayın...

  2. #21
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4xfour Dünyaca bilinen bir marka oldu artık.. yaptıkları kitlerle brezilyada yarışlra giren birsürü ekip var... bunun yanısıra yükseltmek uzay fiziği kadar zor değil

    kabul edilebilir 500 TL lik bir masrafla 5-6 cm yükseltebilirsin..

    6 cm üzeri bütçe gerektirir

  3. #22
    SEÇKİN172 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim bu işlerin pri 0553 232 82 54 ismail usta

  4. #23
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski jimny sahibiyim dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışayım. yükseltme işlemi için ciddi paralar harcanıyor, ucuz yollu bir yükseltme isterseniz get ile yapılabilir. yayların üzerine get yaptırılıp (teflon - kestamit - aliminyum) amortisörleri de get yüksekliği kadar uzunlarıyla değiştirirseniz yada uzatırsanız aracınız yükselir. burada dikkat edilmesi gereken şey kaster açısı. jimny için 5,5 cm lik takozlar ile araç çok sertleşiyordu kaster açısından dolayı, söküm 3 cm liğini takmıştık nispeten yumuşamıştı ama gene orjinal halinden bir hayli sertti.

    ikinci yükseltme kupa yükseltme. bunun araca tek faydası daha büyük lastik takabiliyor olmak. şase ve şaseye bağlı olan tüm parçalar yükselmediği için arazide faydası olmayacaktı (yaklaşma uzaklaşma açılarında tampon faktörünü saymazsak). ben kendi aracıma kısa ve dar olduğundan 7 cm kupa yükseltme yaptırıp 30" lastik takmıştım. keyifli ve ucuza mal olmuştu. ama büyük lastik düşünceniz yoksa boşuna masraf olur. yürüyen aksamlarla oynanmadığı için herhangi bir sertleşme yaşanmaz, arabanın orjinal halindeki konforunda offroad yaparsınız.

    üçüncü yükseltme kit ile yükseltmeler. yükseklik ölçülerine göre fiyatları artıyor. çoğu araçta 2" e kadar tandır kolları değişmediği için 2" e kadar olan yükseltme kitleri bu kategoride ucuz keyifli verimli ve rahatlık kullanılabilir. offroad için üstteki iki kitten de (lastik ile birlikte) çok daha verimlidir.
    2" in üzerine çıkıldığında çoğu araçta kaster açısı elvermediği için burçlar değiştirilir, 2" in üzerine çıkıldığında ve büyük lastik takıldığında latiklerin çamurluk arkasına sürtmesinden dolayı tandır kolları biraz uzatılır. tandır kolu yapılırken kaster açısına dikkat edilip yapıldığından kaster açılı burçlara da gerek kalmaz. off road için en verimli ama en pahalı kitte budur.

    şunu da unutmayalım. bir aracı ne kadar araziye yaklaştırırsanız asfalt sürüşünden o kadar ödün vermeniz gerekir. bu sebeple kendi çizginizi berlileyip ona göre modifiye etmek gerek araçları.
    powered by PowerTune

  5. #24
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızı 245 hp ye çıkaran ustanıza yaptırın bence başka usta aramayın...
    Bence de o araci 245 hp yapan usta istese yerde 2.45 de yukseltebilir


    Ayrica su konuyu dogru yere acmak bu kadarmi zor.20 yasina gelmis adamsin. Artik 4-5 yasina gelmis cocuklar bile bilgisayarda oyun acip oynuyorlar. Foruma 5 dakika goz gezdirsen "TECH" bolumundeki alt basliklarda "Yol tutuş, aktarma ve frenler" bolumun gorursun.altinda bolumun aciklamasi var "suspansiyon ve aktarma hakkinda bilmek istedikleriniz" diye.

    Bu kadar cahil oldugunu dusunmuyorum ki degilsinde zaten. Konuyu yanlis yere actiginin farkindasin. Konuyu dogru yere acsan 3-4 kisi yazacak.yok ama sohbet bolumu daha canli

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanirim aracin ustune turbosu bozuk 2jz swaplamişlar

  7. #26
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yükseltmenin dynoyla hp yle pek bi alakası yok aslına bakarsanız.

    bu tarz işlem içinde offroad forumlarına bakmanız daha iyi olur. mesela: http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=79128.0




    aracınıza uygun yükseltme kitleri illa ki vardır.
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  8. #27
    omerta. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    TÜRKİYE - İstanbul.
    Mesaj
    602
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı same-34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araç 245 hp ise Rav4 alıp Vti-Gti larla yürümek lazım. Valla helal olsun.
    Maşallah.
    Aynen abı dıp basık alayına gıder


    low&slow'un dedıgı yer yardımcı olacaktır modelde gosterır. Before&After şeklinde.
    Arabacı - Kaportacı

  9. #28
    omerta. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    TÜRKİYE - İstanbul.
    Mesaj
    602
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanirim aracin ustune turbosu bozuk 2jz swaplamişlar
    Arabacı - Kaportacı

  10. #29
    Cans1993
    Misafir
    İşte bekledigim kişi sizdiniz özellikle jimny sahibi diye belirtmiştim.İlginiz için cok teşekkürler farklı ustalar ile konusup bu konuyu tamamlayıp project cars bölümünü ilgili konuyu acarım. Konu silinebilir

    Alıntı constantine_502 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski jimny sahibiyim dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışayım. yükseltme işlemi için ciddi paralar harcanıyor, ucuz yollu bir yükseltme isterseniz get ile yapılabilir. yayların üzerine get yaptırılıp (teflon - kestamit - aliminyum) amortisörleri de get yüksekliği kadar uzunlarıyla değiştirirseniz yada uzatırsanız aracınız yükselir. burada dikkat edilmesi gereken şey kaster açısı. jimny için 5,5 cm lik takozlar ile araç çok sertleşiyordu kaster açısından dolayı, söküm 3 cm liğini takmıştık nispeten yumuşamıştı ama gene orjinal halinden bir hayli sertti.

    ikinci yükseltme kupa yükseltme. bunun araca tek faydası daha büyük lastik takabiliyor olmak. şase ve şaseye bağlı olan tüm parçalar yükselmediği için arazide faydası olmayacaktı (yaklaşma uzaklaşma açılarında tampon faktörünü saymazsak). ben kendi aracıma kısa ve dar olduğundan 7 cm kupa yükseltme yaptırıp 30" lastik takmıştım. keyifli ve ucuza mal olmuştu. ama büyük lastik düşünceniz yoksa boşuna masraf olur. yürüyen aksamlarla oynanmadığı için herhangi bir sertleşme yaşanmaz, arabanın orjinal halindeki konforunda offroad yaparsınız.

    üçüncü yükseltme kit ile yükseltmeler. yükseklik ölçülerine göre fiyatları artıyor. çoğu araçta 2" e kadar tandır kolları değişmediği için 2" e kadar olan yükseltme kitleri bu kategoride ucuz keyifli verimli ve rahatlık kullanılabilir. offroad için üstteki iki kitten de (lastik ile birlikte) çok daha verimlidir.
    2" in üzerine çıkıldığında çoğu araçta kaster açısı elvermediği için burçlar değiştirilir, 2" in üzerine çıkıldığında ve büyük lastik takıldığında latiklerin çamurluk arkasına sürtmesinden dolayı tandır kolları biraz uzatılır. tandır kolu yapılırken kaster açısına dikkat edilip yapıldığından kaster açılı burçlara da gerek kalmaz. off road için en verimli ama en pahalı kitte budur.

    şunu da unutmayalım. bir aracı ne kadar araziye yaklaştırırsanız asfalt sürüşünden o kadar ödün vermeniz gerekir. bu sebeple kendi çizginizi berlileyip ona göre modifiye etmek gerek araçları.

  11. #30
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hadi 96-97 rav4 se, 3s blok sabit kalıp 3sgte ye çevrilmiştir dicem ama TR de o işi yapacak bir elin 5 parmağını bulmaz.

    Hayal dünyası güzel.

  12. #31
    eren_rc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tahminim araç get ile yükselir Mehmet becce genel anlamıyla suzukilere bakıyor.Keşke off road için kullanmadan suzuki vitara grand vitara jimny gibi araçlar baksaydınız (arac ufak olduğu için bunları önerdim)...
    DR.ECU

    Oto Metin Garage

  13. #32
    Berk007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '06 Honda Civic Turbo '12 Mini Cooper S Roadster
    '02 Honda Civic Type-R-'05 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
    '03 BMW M5-'12 Mercedes SLK 250 AMG-'12 Honda Accord

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •