Bilgilendirmen için teşekkür ederim. İlk pist tecrübem olacağı için kafaya oynama gibi bir niyetim yokİlk yarışım muhtemelen aracın pistteki davranışlarını tanımakla geçecek. Çünkü hem pist yabancısıyım hem de 2 yıldır awd araba kullandığımdan ötürü fwd ye geçtiğimde biraz alışma dönemi olacak
Kısmet olursa ilk işim komple egzoz, intercooler ve cai ve fren sistemi olacak. Aracı önümüzdeki birkaç içinde alacağımı düşürsem kalan aylarda da arabayı yavaş yavaş hazırlamayı düşünüyorum. Ortalama 30-35 arabaya versem 8-10 da üstüne harcayabilirim. Sanırım o da yeterli diye düşünüyorum.





kesinlikle en büyük ihtiyaçlardan birisi kilit mrs için ikinciside iyi bir soğutma sağlayabilmen(düzgün bi cai komple egz iyi bir intercooler ve en azından kaput kaldırma vs).Ancak pistte heh işte budur diyeceğin aracın maliyeti en iyi 45.000TL yi bulur he müthiş keyifli olur o ayrı.Ama biraz düzgün bakılmış ve yapılmışını bulursan(f,e,cooler,lastik,en kötü yay vs) daha uyguna getirebilirsin toplam maliyeti.He bu arada önden çekişte kafaya oynamak çok zor bugünün teknolojisinde bu listedeki araçlarla hatta ciddi projelendirmediğiniz sürece hayal onuda belirtmek isterim.Frene fazla dokunmana gerek yok en fazla iyi bir balata,hidrolik ve lastik ile maliyeti düşürerek frenajdan memnun kalabilirsin.Varsa pistte mrs ile ilgili sorun toplamda arkadaşım ve ben 10dan fazla kez çıktığımız için yardımcı olmaya çalışırım.
Alıntı
Arabanın arkasına tek rakibim 63owen63 yazdırcam 
