User Tag List

Sayfa 7/12 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
211 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Megane rs mi ? 207 rc mi?

  1. #115
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı BateriA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zamanında türkiyenin en hızlı megane rs i bendeydi stock internal stock enjektör 100-200 10 saniye küsür çıkardım 350hp falan vardır
    sonradan çıktı bu dynocu gençler mertlik bozuldu yollarda göremez olduk yarışanları
    hey gidi ne günlerdi şimdi 207 rc ile karşılaştırıyorlar kağıtla iş yapılmaz
    hayatın yalan okan

  2. #116
    SEÇKİN172 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ))))))))

  3. #117
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inanç tamam kardeşim ben bilmiyorum sen biliosun. En fazla megane la da sen uğraştın o nedenle ben arabayı sattığım zaman benim parçalara saldırdın. Arabanın kaputunu açtırıp her tarafını inceledin. Şimdi de senin yaptığın hataları yapmamak için baktık dersin. evet orada da basınç sonuna kadar açık 2 bar basıorum 1.5 luk maf sensörü ile. Arkadaş şaka mısın ya? Geçebileceğim araba için neden basınç açiim. Sana o yetiodu o nedenle o ayarla basıodum. En yüksek yazılımı açsam ne fark edecek ona göre boy hesabımı yapacaktın. Sanki yanımda yürümüşsünde açmamışım yazılımı. Aynı yazılımı sana attık gene açtım gittim. Yüksek basınç her zaman risk. Basınç açık olarak ta denemeye çıktık. Videosu olmaması demek o yazılımı kullanamadığım anlamına gelmio. Arkadaş daha egzosttan alev neden çıktığını bilmiosun gelmiş burada bütün dünya bilio diosun. Arka arkaya sık o egzost ısınsın ondan sonra bak bakalım arkadan alev mi atıosun şimşek mi çakıosun.

    Dv yi işte bu nedenlerle sattım ben. Milletin ağzına yetişemiyoruz ki arabasına yetişelim. İyiki de satmışım. Bi tek içimde kalan metanolü takıp ayar yapamadan satmış olmaktır. Satmamış olsaydım da Audiye harcadığım parayı ona harcasaydım şu an Gtx30 vardı üzerinde. Gene geçemeyecektin.
    Ama doğru haklısın türkiyede yazılımcı yok. Yunanistan da var. Büyük enjektörü aldın ama uzaktan kumanda ile çalıştırıosun heralde o yüzden arabanın üzerinde hala oem enjektör var.
    Şuna da açıklık getiriiim özgünün bana söylediği kanka bunun kalibrasyonunu bilmiyorum üzerinde saçma sapan bi beyin var. Uğraşmak gerekio. Bana bir hafta bırak boş vakitlerimde deneme yanılma ile buliim. Yurt dışındaki lavukların hiçbiri yardım etmeye yanaşmadı. Parasını teklif etmeme rağmen ince iş arabayı getirmen gerek ya da bu kadar senedir uğraşıp buldum neden sana veriim gibi saçma sapan bahaneler sürdüler verse sanki kendisine rakip olacakmışız gibi. Türkiyede çok iyi yazılımcılar var. Özgün olsun yüreğir olsun emre levent olsun. Bu adamlara vakit verirsen yaparlar merak etme.
    senin parçalarının nesine saldırdım? enjektör arıyodum, boşa çıktı enjektörlerini aldım.

    kaputunu açıp OCC'i nasıl bağlamışsın diye baktım sanki üst kapağı açtım abartıyosun..

    evet bu ülkede mrsII'ye le en çok ben uğraştım uğraşmayada devam ediyorum. neyin ne olduğunu en az senin kadar bende biliyorum bu araçta.

    bana yetmesi önemli değil, tüm denemelerde sen sadece benim içinmi geldin sanki? o denemelerde bende vardım, benden başkalarıda vardı. beni geçiyodun hadi yazılımın bana göreydi, canısnıdamı geçtin? rst elinin altında yükleseydin açık yazılımını onuda geçseydin. bizede kısmet olsaydı şu kısık olmayan yazılımını görmek.. geçilince yazılımım kısık diyip arkasına sığınıyosun.

    egsozdan neden nasıl alev çıktığını biliyorumda ateş değil sen alev atıyosun alev. çiğ eti koy pişirirsin o alevde.

    afr'em yok, şuanda o yüzden büyük enjektörleri takmıyorum-ki gerekte yok zaten araç turbonun limitinde yürüyor bu enjektörlerde gayet yeterli. ne zaman gt28 yada 30'a geçerim ozaman takarım. şu ülkede kaçtane mrs var? kaçtane mrs'e yazılım yapmış yada yapabilmiş yazılımcı var? daha yazılımcılar tanımıyorki bu aracın beynini, orj ecu ile yüklenen ne araçlar var yurt dışında bkz: dijon racing, exelixis vb..

    uğraşan olmadığı için mrs'lere yazılım yapılamaması normal. kusura bakmada 1 hafta yazılım için ben kendi aracımı bırakamam. hadi bıraktım diyelim hem deney tahtası olcak aracım hem bir hafta arabasız kalıcam hergün 100km yolu arabasız gidicem gelicem hemde üzerine masraflarını benmi karşılıcam? 2. arabası olan birisin işi bu benim değil.

    o yazılımı yüklediğinde bana bende hafif volanmı vardı? büyük i/c mi vardı?
    2.0T FSI

  4. #118
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rc ye nazaran biraz daha iyi ama hangisinin temizini buluyorsan onu al başın ağrımasın.

    Typer'ında biraz hakkı yenmiş rs ve rc'den motor ve yürüyen bakımından daha sağlam ve sorunsuz bir araba.
    Typerın yürüyeni megane rs den daha mı sağlam? Neye dayanarak yazdınız bunu?

  5. #119
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    megane da sıkıntı pistonda değil kollarda. Megane kol kırıyor maalesef. 207lerin motor içi ne kadar kuvvetli bilemiyorum dedim zaten. Ama o hacimle o güçleri kaldırabiliyorsa iyi demek ki. Miniler kaldırmıyor çünkü. Megane dan daha şanslı ağırlıktan dolayı. Megane 200 kg ağır. Aynı güçlerde daha avantajlı. Ama düşünen arkadaş o masrajı yapabilir mi bilmiyorum. Evo turbosu 1500 tl falandır en az. Enjektörü manifoldu ekstra maaliyet megane a harcayacağına göre. Kendi beyini ile remap yapılabiliyorsa gayet güzel.
    207 RC de pistona , kol a , enjektöre , pompaya , manifolda , beyine gerek yok kendi beynine remap yapılabiliyor hepsi 300 hp ye kadar yeterli ve stabil çalısıorlar 100 bin km yi aşkın şekilde kullanılanlar var.

    IC ve TD05 turbo yeterli oluyor. gerisi kuru fasülye pilav.

    kol piston girildimi agırlıklarıda çok iyi ne fazla agır ne fazla hafif orantılı.

    izmirde kol piston kapak işli garett li bir RC Yapılıyordu egzantirik hariç 400+ lar bekleniyordu ama methanol kitte sorun cıkmıs geri yollamıslar. methanolden sonra dyno yapacaklardı.

    RC leri yapan cok az piyasada yoksa cok canlar yakacaklarda işte :/

  6. #120
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M3 ile 100-200 videolari varmi acaba?
    şuan saglıklı 100-200 yok ama çok yakında gelir.. incigini boncugunu ayarlıyorlardı..

  7. #121
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Typerın yürüyeni megane rs den daha mı sağlam? Neye dayanarak yazdınız bunu?
    Evet motoru,yürüyeni,ön takımı herşeyi daha sağlam ve sorunsuz.Araçların hepsi yakından bildiğim araçlar o yüzden rahat bir şekilde kıyaslayabiliyorum.

  8. #122

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    type r in motorunun meganedan saglam oldugunu dusunmuyorum yurt disinda olsaydik ve modifiyenin tek marka etrafinda dönmediginin farkinda olsaydik farkli markalarinda aslinda ne kadar saglam motorlar uretebildigini konusurduk.

  9. #123
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Japon arac ile fransiz arac sorunsuzluk derecesini arastiran gorur
    Istatistiklere bir bakiniz
    .

  10. #124
    ahmet_xy
    Misafir
    Ya mrs sahipleri bile ust limit 300 hp derken hala typerin motoru meganedan saglam degildir diyenler var.Hondaya turbo takildiginda neler oldugunu hepimiz biliyoruz

  11. #125
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor konusunda sorunlu değil aslında, type r kadar populer bir araç değil bu ülkede bundan dolayı sorun olduğunda tecrübe etmiş kişi bulmak yok denecek kadar az.

    yürüyen konusunda ise mrs kesinlikle type r dan daha iyi bir araç. nurn'deki rekorları zaten bunu gösteriyor.

    ama genel anlamda eğer bir mrs'in varsa elinde sağlam bir alet çantası bulundurmalısın.
    2.0T FSI

  12. #126
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Japon arac ile fransiz arac sorunsuzluk derecesini arastiran gorur
    Istatistiklere bir bakiniz
    Motor olarak evet hondanin motorlari daha sorunsuzdur, Ama daha saglam degildir kesinlokle. Ve ayrica on takim ve ozellikle sanziman konusunda hele hele mrs nin sanzimanindan kesinlikle saglam degildir.

  13. #127

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu gorende sanki turbo takan hondalarla 500 hple gundelik sorunsuz heryere gidiliyo sanar.piyasada dolasan b16 larin hepsi motor yapti.k20 lerde oyle s2000 lerde cogu oyle hadi bar açip seneleece 300 500 hp stock internal gezsinlerde gorelim guldurmeyin adami

  14. #128
    ahmet_xy
    Misafir
    500 hp olmasa da megane i cok rahat gececek sekilde sorunsuz binilir. Amac megane gecmek degil ki )

  15. #129

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin parçalarının nesine saldırdım? enjektör arıyodum, boşa çıktı enjektörlerini aldım.

    kaputunu açıp OCC'i nasıl bağlamışsın diye baktım sanki üst kapağı açtım abartıyosun..

    evet bu ülkede mrsII'ye le en çok ben uğraştım uğraşmayada devam ediyorum. neyin ne olduğunu en az senin kadar bende biliyorum bu araçta.

    bana yetmesi önemli değil, tüm denemelerde sen sadece benim içinmi geldin sanki? o denemelerde bende vardım, benden başkalarıda vardı. beni geçiyodun hadi yazılımın bana göreydi, canısnıdamı geçtin? rst elinin altında yükleseydin açık yazılımını onuda geçseydin. bizede kısmet olsaydı şu kısık olmayan yazılımını görmek.. geçilince yazılımım kısık diyip arkasına sığınıyosun.

    egsozdan neden nasıl alev çıktığını biliyorumda ateş değil sen alev atıyosun alev. çiğ eti koy pişirirsin o alevde.

    afr'em yok, şuanda o yüzden büyük enjektörleri takmıyorum-ki gerekte yok zaten araç turbonun limitinde yürüyor bu enjektörlerde gayet yeterli. ne zaman gt28 yada 30'a geçerim ozaman takarım. şu ülkede kaçtane mrs var? kaçtane mrs'e yazılım yapmış yada yapabilmiş yazılımcı var? daha yazılımcılar tanımıyorki bu aracın beynini, orj ecu ile yüklenen ne araçlar var yurt dışında bkz: dijon racing, exelixis vb..

    uğraşan olmadığı için mrs'lere yazılım yapılamaması normal. kusura bakmada 1 hafta yazılım için ben kendi aracımı bırakamam. hadi bıraktım diyelim hem deney tahtası olcak aracım hem bir hafta arabasız kalıcam hergün 100km yolu arabasız gidicem gelicem hemde üzerine masraflarını benmi karşılıcam? 2. arabası olan birisin işi bu benim değil.

    o yazılımı yüklediğinde bana bende hafif volanmı vardı? büyük i/c mi vardı?
    cansın ile denediğimiz akşam yanımda bilgisayar yoktu ve Özgür ile Orhanın denemesini seyretmeye geleceğimi söyledim. Deneme yapmaya çıkmadım. Ne senin nede cansın ın geleceğini bilmiyordum. Bilseydim de bişey fark etmezdi denemeye çıkmadım çünkü. O akşam üzerinde özgünün ilk yaptığı stoğa yakın map vardı. Yani stage 1 bile değildi. Konuları açarsan buradan da söyledim o akşam kısık ve seyretmeye geleceğimi. Cansın 3 te bas dedi 3 de bastım. 2 de bas dedi 2 de bastım. Hepsi de onun devrinde basıldı. 1 boy önümde yürüdü. İndiğimizde ona da söyledim Semii den yavaş araban diye. 0.9 bar ve gayet kısık avanslaydım o akşam. Stage 1 de 1.1 ve avans açık stage 2 de 1.3 bar basıodum.

    İnanç anlatamıo muyum sana yalan borcum mu var olm kafayı mı yedin. Nereden ne yakıt çıkacağını bilmediğim yerden alıp neden basınç açıp denemeye çıkiim. Semii ile daha önce de denedik. O akşam yanımda orçun vardı ve bana shell den benzin aldırdı. Pidenin FN2 ile deneyecektik. Stage 1 var dedim abi aç dedi. Olm benzini bilmiyoruz dedim. Herkes buradan alıo dedi. Çektim kenara açtım. Deneme yerine giderken 2 sıktım oha çok fark etti dedi. hop ondan sonra avans vurup korumaya almaya başladı ondan sonra kenara çekip gene normal stage 1 e döndüm. O akşam 2 kişi fn2 yi geçtik. Bire bir de orçun kullandı farkı söylemiim dedi. Semii stock yazılımı at dedi stock yazılımı attım yan yana yürüdük. Ben geçilmekten hiç korkmadım o yüzden de kimseye yalan söyleyecek halim yok. Geçileceğimi bile bile de denemeye çıktığım oldu. O nedenle beni piyasadaki bi sürü adamla kıyaslama. Benim tek ricam video çekmeyin çekiosanızda plakayı kapatarak yayınlayındı. Saolsun kimse de kırmadı. Benim eski arabamın egzosunda istersen et çevir ya da çevirme ama azıcık az salla. Millette *** dynosu vardı sende göz dynosu var. Videodan basınç ölçüosun maşallah.
    Benden fazla uğraşmışsın belli kardeşim arabanda wideband yok daha. Çok anlıosun belli ki. AFR nerelerde gezio bilmeden basıosun. Maşallah. Harbiden bilgine hayran kaldım.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #130
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bu arkadas bence her iki aracida almiyacak
    .

  17. #131
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet motoru,yürüyeni,ön takımı herşeyi daha sağlam ve sorunsuz.Araçların hepsi yakından bildiğim araçlar o yüzden rahat bir şekilde kıyaslayabiliyorum.
    Typer motorunun yani japon motorlarının ne kadar dayanıklı olduğu aşikar evet ama typer yürüyeni rs den daha sağlam demek çok yanlış bir bilgidir ve talihsizliktir.
    2005 model bi RS i kaldırın ve ön takım vs bi kontrol edin,tank gibi arabadır.
    Pek fazla bilginizin olmadığı belli RS hakkında.

  18. #132

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bu arkadas bence her iki aracida almiyacak
    harbiden adamı arabadan soğuttuk. Arabayı alınca ayrı dert satınca ayrı dert.

    Dayanıklılık konusuna gelince megane ı kurcalamazsan avans vurdurmazsan uzunca süre kullanırsın. Yükleme konusuna gelince iş değişio her arabanın belli bi toleransı var. Megane da o daha düşük. Motor içi kırılgan. K20 ve F20C o konuda sağlamlar. Fabrika çıkışı forged kollar zaten. Ama o konuda da 2.0 TFSI ların eline kimse su dökemez.
    Ön takım şanzıman falan diosan Megane ile de hiç biri kıyas kbul etmez. Sadece yüklersen volan bozulur 2 parça olduğu için. ÖN takımı ve şanzımanı ciddi sağlamdır. Bora kullanıp kıramadı kimse kıramaz zaten. Type R sürekli senkromeç yer.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #133
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Typer motorunun yani japon motorlarının ne kadar dayanıklı olduğu aşikar evet ama typer yürüyeni rs den daha sağlam demek çok yanlış bir bilgidir ve talihsizliktir.
    2005 model bi RS i kaldırın ve ön takım vs bi kontrol edin,tank gibi arabadır.
    Pek fazla bilginizin olmadığı belli RS hakkında.
    Yanlış bilgi derken?Bu konudaki karar mercii sen misin dostum neye göre benim bilgimi yanlış buluyorsun?Senin bilgin arabayı kaldırıp altına bakmaktan geliyorsa bişey diyemem.
    Benim bilgim tecrübeye dayanıyor.
    Arkadaşım sıfır megane rs aldı hala kullanıyor arabasını çokta zorlamaz ne sorun çıkardığını iyi biliyorum yürüyeni sağlam dediğin arabanın direksiyon kutusu belli bir süre sonra bozuluyor,ön takımından ses gelmeye başlıyor.bu sorunu yaşayan başka insanlarda var yurt içi yurt dışı forumları araştırısan biraz görürüsün.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •