Emre bu isin eskilerindendir sendende bilgisi coktur ona emin olabilirsin eski reno fanlarindandir seneler once az birbirimizi yemedik bn pejocuyken o renocu iken
Surekli atismak yerine bilgi edinmeye calisirsan daha duzgun bir yol izlemis olursun
Kimin kimden daha çok şey bildiğini kimse bilemez,emreyi tanıyor olabilirsin ama beni tanıyomusun ki abi ne bildiğimi ne kadar eski veya yeni olduğumu nerden biliyosun?
Megane motorunun dayanıklılığı dışında ep3 den teknik olarak her yönden üstün bi araba,bunu kabul etmek neden bu kadar zor geliyor anlamıyorum.
Ben emreyle herhangi bilgi yarışı içinde değilim onunda olmadığının farkındayım fakat rs yürüyen aksamı typer dan daha sağlam.
Aksini sölüyorsanız tamam,daha fazla uzatmanın manası yok emrenin dediği gibi olsun.
K20 Tps sensörü 100dolar Rs'in volan,debriyaj seti 3000Tl ye yakın.İkisini bir tutup bakın iki arabanında sorunu var demek pek olmaz.Yazımın başında typer sorunsuzdur demedim zaten rs ve rc ye nazaran daha sorunsuzdur dedim.
Honda 20 kere sekromeç dağıtır 20 kere sök tak parası verirsin. Megane da bi kere volan ve baskı balata değiştirirsin bi daha unutursun ya biz şanzımana bişey yapmış mıydık ne zaman yapmıştık acaba diye. Honda da o kadar sorunsuz değil anlayacağın. Kullanmadığımız araba değil.
Bu kadar harcanan paradan sonra sanki yine fazla guc gelmemis gibi geldi bana neden dersen 2.0 tfsi yuklemek bu paralari verdikten sonra biraz daha mantikli gbi geldi bana.Ayni arabalar degil tabiki ama tahminimce bu setuplarda 450 hp gibi bi guce ulasilabilicegini dusunuyorum.Bu arada megan rs in direksiyon kutusunu bazi arkadaslarimdan duymustum fakat typer inda 207 rc ninde yuruyeninin megan rs den daha saglam olmasi mumkun degil daha ne kadar saglam olabilirki
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere
Konu neden type r ın yururune döndü 207 rc yürürü şanzımanının sağlamlığı hakkında bilgiler verilse ya zaten rs le ilgili çoğu limit belli.RC kaç hp ye kadar standart şanzımanla yürünür motor içi standart yaklaşık güvenli limitler nedir vs?
207 RC nin janzumani 450 hp ye kadar dayaniyor.
Orjinal piston kol ile 300 hp guvenli limitler. 100 bin km 300 hp kullanilan RC ler var.
Yururude oldukca saglam akslarda 450 hp ye kadar sorunsuz.
Parcasi bol ve ucuz vergisi ucuz Alinip yapilabilecek donanimli modelli temiz en iyi araclardan..
Bende RC almadan once typer alim dedim ama bulamadim duzgununu. Ve kmleri ucmus 1 de 2 de paso kesici yapilmis araclar.
42 bin tl verip 8 bin km de full tr nin en temiz RC sini aldim . Inanilmaz memnunum. Ve cok iyi bir karar verdigimi dusunuyorum.
standart piston kolla 300 hp 100bin km gezen rc nerde var
araba modifiye etmek öle sanıldıgı kadar kolay degil
işin içine girildimi turbosu enjektoru baskısı motor içi derken deli rakamlar cıkıyor
heleki işi bilmıyosanız bahsedilen rakamlar katlıyor
yani lafa gelince su araba modifiye etmek kolay deniliyor, su paraya sunları yapabiliyorsunuz
ama bazı seyleri yapan bir araca talip oldunuzmu adam diyorki sukadar masraf ettim araca o yuzden fiyatım bu
o zaman anlıyosunuz gercegi
standart piston kolla 300 hp 100bin km gezen rc nerde var
araba modifiye etmek öle sanıldıgı kadar kolay degil
işin içine girildimi turbosu enjektoru baskısı motor içi derken deli rakamlar cıkıyor
heleki işi bilmıyosanız bahsedilen rakamlar katlıyor
yani lafa gelince su araba modifiye etmek kolay deniliyor, su paraya sunları yapabiliyorsunuz
ama bazı seyleri yapan bir araca talip oldunuzmu adam diyorki sukadar masraf ettim araca o yuzden fiyatım bu
o zaman anlıyosunuz gercegi
Yunanistan da var 2009 dan beri biniyor e-tuners in sahibi Stelios ..Demekki o kadar kolaymis.Adam butun yunanistani ve avrupadan bayagi bir yeri gezdi.
Ha masraf konusunda haklisiniz oyle 5 liraya en hizli olunmaz
Rc nin yuruyeni.sanzimani, degismeden 430hp ye dayaniyor.Bu aracin standarti 175hp. Forgedlamadan 280hp alabiliyorsunuz. Daha ne dayaniklilik olacak anlamadim ben.
'' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :
Kulaktan dolma falan yazarak kelime oyunlarıyla aklın sıra haklı çıkmaya çalışma geç bu laf kalabalıklarını.
Kendini bişeye inandırmışsın yürüyosun gidiyosun,hata bizde hondacılara bişeyleri anlatmaya çalışıyoruz.
Typer yürüyenini rs yürüyeninden sağlam yaptın ya sana cidden diyecek bişey yok.
Uzay mekiği olarak görmeye devam edin honda markasını.
Merthan Nickli Üyeden Alıntı
Kimin kimden daha çok şey bildiğini kimse bilemez,emreyi tanıyor olabilirsin ama beni tanıyomusun ki abi ne bildiğimi ne kadar eski veya yeni olduğumu nerden biliyosun?
Megane motorunun dayanıklılığı dışında ep3 den teknik olarak her yönden üstün bi araba,bunu kabul etmek neden bu kadar zor geliyor anlamıyorum.
Ben emreyle herhangi bilgi yarışı içinde değilim onunda olmadığının farkındayım fakat rs yürüyen aksamı typer dan daha sağlam.
Aksini sölüyorsanız tamam,daha fazla uzatmanın manası yok emrenin dediği gibi olsun.
Kendimi inandırdığım birşey yok neyin ne olduğunu biliyorum.Ben nerde yazmışım honda en iyisidir en güzelidir diye?Hondayı uzay mekiği yaptığım anlamını hangi cümlemden çıkardın?Sen inandırmışsın kendini senin gözünde hondayı
savunan herkes fanatik hondacı belliki.. sevdiğim bir marka ama kör kütük hondacı değilim.
Ben hiçbiryerde yazmadımki EP3 her yönden Rs ten üstündür diye.Daha sorunsuz, motoru daha sağlamdır dedim.Rs'in artılarıda var daha iyi yol tutar,donanımlıdır,konforludur,frenleri iyidir bunlar rs'in artıları zaten bunların konusu ne geçti nede ben aksini savundum.
Cem beni eskiden tanıdığı için o ne anlatmak istediğimi anlamış.Pejo,reno tartışmasıda yaptık zamanında honda,vw,bmw tartışmasıda yıllardır bu sınftaki arabaların çoğuna bindik,kullandık ettik sahip olduklarımız oldu arkadaşlarımızın sahip oldukları oldu kim ne sorun yaşadı,yaşamadı tecrübe ettik bildiğimiz seyleride yeri geldiğinde paylaşmaya çalışıyoruz.Bu konuda typer'ın hakkının yendiğini düşündüğüm için mesaj yazdım diğer konuda bu renoda olur pejoda olur bildiğim herhangi bir markada olur.
Honda 20 kere sekromeç dağıtır 20 kere sök tak parası verirsin. Megane da bi kere volan ve baskı balata değiştirirsin bi daha unutursun ya biz şanzımana bişey yapmış mıydık ne zaman yapmıştık acaba diye. Honda da o kadar sorunsuz değil anlayacağın. Kullanmadığımız araba değil.
Muhalefet olsun diye yazmıyorum.
Cidden öğrenmek için soruyorum.
Nedir öyleyse bu Honda sorunsuz muhabbeti?
15 yasında 250 bini devirmiş araçlara 20 bin istemeler?
Aftermarket parçası kolay bulunuyor ve ucuz tek olay bu mudur?
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
Muhalefet olsun diye yazmıyorum.
Cidden öğrenmek için soruyorum.
Nedir öyleyse bu Honda sorunsuz muhabbeti?
15 yasında 250 bini devirmiş araçlara 20 bin istemeler?
Aftermarket parçası kolay bulunuyor ve ucuz tek olay bu mudur?
Konu bu degil fitili atesleyip atesleyip duruyoraun gerek yok bence artik konu bu degil
Konu bu degil fitili atesleyip atesleyip duruyoraun gerek yok bence artik konu bu degil
Ben konuya ilk kez yazıyorum.
Ne demek ateşleyip ateşleyip duruyorsun?
Konudan sapalı çok oldu bu arada.
Bu kadar Honda muhabbeti yapıldı size dokunmadı da benim yazdığım mı dokundu?
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
iyi ozaman bütün rc ler 300 hp gezsin standartan bakalım ne oluyor
bugune kadar standart motora motor yapanlar bosuna yapmıs
1 kişi yaptı diye genelleme olmaz
adam enjektor takar yakıtına gore ayar yapar intercoolerin en iyisini takar veya 95bin km gazlamaz 5 bin km gazlamıstır. araba kontagı acar acmaz 2 barmı basıyor
bir tane forge intercooler 2 liranın ustu
sonra bide su var adam bu işi kendi reklamı için yapıyor
1.5 gunde rs motoru topladık ustune bide kapagı işledik
kim duydu kimse neden cunku duymaması gerekiyordu
Bu kabullendirme cabasi neden
Her markanin avantaji dezavntaji farkli yonleri var. Buralarda tartisiliosa biri essekken digeri at degil
Milletce huyumuz birseyi cok abartmak yada yerin dibine sokmak
Yok rc kirarmis.bilmemne yolda kalirmis bi firma uzay teknolojisi ile yapiliyorda digeri anadolmu..
Her Firmanin farkli bir hedef kitleleri var ve beklentiler farkli..
Bu kabullendirme cabasi neden
Her markanin avantaji dezavntaji farkli yonleri var. Buralarda tartisiliosa biri essekken digeri at degil
Milletce huyumuz birseyi cok abartmak yada yerin dibine sokmak
Yok rc kirarmis.bilmemne yolda kalirmis bi firma uzay teknolojisi ile yapiliyorda digeri anadolmu..
Her Firmanin farkli bir hedef kitleleri var ve beklentiler farkli..
Hay canini yedigim.Sonuc olarak stokta rs cok daha iyi bir arac ayni parayi harcarsan yine daha iyi.Ust limite gidersen rc daha fazla imkan veriyor sonucu cikti.
Honda 20 kere sekromeç dağıtır 20 kere sök tak parası verirsin. Megane da bi kere volan ve baskı balata değiştirirsin bi daha unutursun ya biz şanzımana bişey yapmış mıydık ne zaman yapmıştık acaba diye. Honda da o kadar sorunsuz değil anlayacağın. Kullanmadığımız araba değil.
Senkromec dagitanlarin hepsi 9000 ve ustu dondugu icin dagitiyor.orj devrini donen bir typerin senkromec arizasi gibi kronik bir problemi yok.Arabayi yukledikce cikan sorunlarla standarken cikardigi sorunlari karistirmamak lazim.
Beyin takmadan 9000 üstü nereye dönüosun. Beyinsiz dünya kadar type R carbon senkromeç takımı getirdi sürekli kırdıkları için. Hala da türkiyeye senkromeç gelio. Beyin takmadan güç alabilio musun alamıosun. Beyini takarsanda senkromeç dağıtıosun. Megane da da stock kullanırsan baskı balata volan sağlam kalıo. Hangisini yüklersen bi tarafı cortluo sonuçta.
Moskovadan bir RC ci arkadasla konusuyorum 2 barda orjinal piston kolla 367 hp ile 2012 den bu yana gezdigini soyluyor. Ohaa saka gibi ya.
arkadaş bi sürü araba var dedin hepsi yurtdışında. Türkiyede dolaşabilen var mı? S40 Concepts forumda da Carlos diye çakalın arabası vardı. Stock internal ile şu kadar güç alıyorum diye dolanıodu o reklamla parça sattı garajına müşteri yağdı. Arabayı faiş fiyata sattı ABD için. alan çocuk proje yapıcam diye parça aldı. Parçaları da Carlos tedarik etti yolladı. Motor bi açıldı. Motor içi gömleğine kadar yapılı çıktı üst kapak dahil. O yüzden yurt dışı forumlardaki garaj arabalarına güvenerek yola çıkmayın. Bi de yukarıda yazıldığı gibi parçaları takmıştır ama sıkmadan kullanmıştır. Ben de megane ile dünya yol yaptım ama hep kısık ayarda. Gazlamayada genelde kısık ayarda çıktım kırarım korkusu ile. Adamlar motor içi 301 hp de kırarsın diolardı. 290 hp ile sürekli gezmek mantıklı gelmiodu.