Yapılan işlem, takılan parça (kodu ile beraber), kilometre bilgisi ve ödeme bilgisi bilgisayar ortamında birkaç kopya ile tam olarak tutulsun. Deftere el ile yazan esnaf bile çok az.
En önemlisi de araç teslim alınırken araçta daha önce çizik oluştuysa teslim alınırken hatırlatılmalı, servis sırasında araç çizilmesinin önüne geçilmesi. Bu konudan çok muzdaripim, çamurluklarım düğme çiziği, kapılarım köpek tasma ve tırnak çiziği, bagaj ve kaput çay bardağı masası ve eşya koyma çiziği içinde.
Parça satılıyorsa (ithal edilip) net teslim süresi
Daha aklıma gelir birkaç garajda iş yaptırıp memnun kalmamış birisi olarak daha sayarım.
Tabi saydıklarım esasen yenilik değil kalite yönetimi ile alakalı hususlar.