User Tag List

Sayfa 6/10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
177 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: En hızlı stok2.0 LT atmosferik araç hangisidir?

  1. #96

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda konuşulması gereken mr2 W20 dir çünkü atmo 2.0 motor bir o kasada kullanıldı.. birde şu var tabi türkyie pazarına hangi mr2 girdi avrupamı japon mu değerler arasında çok fark var çünkü..
    Türkiye de 2.0 motolu bir tane gördüm biliyorum kaçlık olduğunu bilmiyorum

  2. #97
    omerta. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    TÜRKİYE - İstanbul.
    Mesaj
    602
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tayparonkarakter
    Arabacı - Kaportacı

  3. #98
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye de 2.0 motolu bir tane gördüm biliyorum kaçlık olduğunu bilmiyorum
    zamanında bir tane kırmızı vardı 2.0 satılıklarda W20 çokda güzeldi tertemiz op orjinal..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  4. #99

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abicim ne alaka? yüzey pürüzlülüğü boru içindeki akışta bile çılgın vortexler oluşturmuyor ne kadar etkilicek allah aşkına? arabanın hızlanmasından bahsediyoruz sanki bana jet motorunun egzoz sistemi.
    Belli bir hızdan sonra o kuvvetinde önemi oluyor. Arabanın soloğunun kesilmesinde ki etmenlerden biride hava sürtünme kuvvetidir . Araba ne kadar hızlı giderse Hava sürtünme kuvveti de onu durdurmak için daha fazla yük uygulayacaktır

  5. #100
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mr2 işler çok karışık avrupa pazarına sattıkları araçlarda çok limitleme kısıtlama var japon pazarında aynı motor aynı şanzıman ama beygir sayısı daha fazla amerika ve avusturalya pazarı içinde aynısı geçerli..

    W20 Mr2 nin avrupa pazarı için iki tip motoru vardı biri atmo 2.0 152 beygir biri turbo 2.0 200 beygir japon pazarında aynı 2.0 atmo motorlusu 173 beygir turbo 2.0 245 beygirdi..

    Avrupa 96 da makyajdan sonra 2.0 turbo motor güncelledi 255 yada 260 beygir falan oldu... atmosferik 2.0 96 dan sonra 168 beygir 98 üretimden kalkmadan öncede 200 beygir oldu atmosu. 99 dan zaten üretimden kalktı.. W30 yeni kasaya geçildi ..

    W30 da zaten bitirdiler mr2'yi 1.8 138 beygirlik bir motor koydular artık aracı performansdan arındırıp tamamen keyif aracına çevirdiler..

    mk1 W10 alıcaktım 89 model kırmızı bir tane.. sabancıların kızının arabasıymış ilk sahibi galiba bana öyle demişlerdi en azından.. arkadan kronik su alma sorunu varmış o kasalarda ondan almaktan vazgeçmişdim..
    Abi açıklık getireyim, avrupa amerika pazarından ziyade 3sge/gte motorların gen1-2-3-4 ve5 olarak güncellemeleri mevcut.

    gen1 2.0 156 hp (160ps) (usdm de 135ps) olarak 84-89 yılları arasında celica st162 ile başlar

    gen2 90-93 yılları arasında 156-165ps seçenekleri ile st18x celica ve st19x carina/corona gti larda ve sw20 mr2 lerde bulunur

    gen3 94-99 arasında 180hp olarak celica t20 ve sw20 mr2 de 174hp olarak bulunur

    gen4 redtop (kırmızı kapak) beams olarak geçer, sadece Japon pazarında satılmıştır mr2 G ve G limited, Celica SS-II, ss-III ve Caldina GT (avensis sw) de bulunur

    aynı jenerasyonun ikinci versiyonu da greytop (gri kapak) beams olarak geçer, yine Japon pazarına yöneliktir Rav4 te opsiyon olarak istenebiliyordu, Caldina Active Sports GT de standart geliyordu rav4 te 180hp, caldina da 190hp üretir..

    gen5 blacktop beams, sadece Altezza Rs200 (Lexus IS) te piyasaya sürüldü, manuel şanzımanlısı 210hp 220nm@6400rpm, otm olanı 200hp 220nm@4800rpm üretir.

    farklılıkları sıkıştırma ve kapak mekanizmaları.. kiminde t-vis varken son nesillerde vvti hatta dual vvti mevcut.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine#3S

    3sgte de

    86-89 st165 celica gt4 te 185hp
    90-93 st185 celica gt4 te 204hp - celica gt4 rc de 225hp, mr2 de 235 hp
    94-99 st205 celica gt4 te 255hp , mr2 de 245hp
    97-07 caldina st215 te de 260hp

    üretir. yine bunlarda da turbo farklılıkları, kapak ve emmedeki değişiklikler mevcut. kiminde water-to-air cooler varken kiminde air-to-air cooler var falan fistan.

  6. #101
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Belli bir hızdan sonra o kuvvetinde önemi oluyor. Arabanın soloğunun kesilmesinde ki etmenlerden biride hava sürtünme kuvvetidir . Araba ne kadar hızlı giderse Hava sürtünme kuvveti de onu durdurmak için daha fazla yük uygulayacaktır
    hahaha tamam kardeşim dediğin gibi olsun. peki şunu düşündün mü hiç, araba 200 km/h ile giderken hava ön kaput + camı yalayarak nerdeyse arabanın tavanına hiç temas bile etmeden bagaj kapagının üstüne düşer, hatta spoiler bunun içindir oraya gelen havanın arabanın arka lastiklerini iyice yere basıp daha güvenli olması için vs vs?
    merak etme bahsettiğin sürtünme kuvveti muhabbetini iyi biliyorum, 4. sınıf makine mühendisliği öğrencisiyim.
    Sandığın kadar etkili bir olay değil "tente" nin yüzey pürüzlülüğü. Yani tenteli bi araba cabrio bi arabayı aynı kiloda da olsa mümkün değil geçemez diye bi durum yok. Aradaki farkın tenteden kaynaklanması için, hard toplu vs tenteli bi s2k yı bile denemek saçma olur cunku aynı araba bile olsalar araçların kondüsyonu, pilotların seriliği vs vs gibi 50 tane etken var. Sil yani bunu kafandan.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  7. #102

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zamanında bir tane kırmızı vardı 2.0 satılıklarda W20 çokda güzeldi tertemiz op orjinal..
    Bir tane daha vardı apaçi eline düşmüş ferrariye benzetilmeye çalışılan 406 coupe gibiydi

  8. #103
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda konuşulması gereken mr2 W20 dir çünkü atmo 2.0 motor bir o kasada kullanıldı.. birde şu var tabi türkyie pazarına hangi mr2 girdi avrupamı japon mu değerler arasında çok fark var çünkü..
    Abi TR sınırları içerisindeki atmosferik mr2 ler 156 lık, pre-facelift yani <94 model.. bildiğim 2 tane de turbo var mr2, birisi TRD body kitli idi hatta siyah olan. Canlı canlı da görmüştük..

    Jantmax Cem abinin eski aracını da Cem abideyken kullanmıştım ben de mesela, diğerini de gözle gördüm ettim vs. Yürür halde bilinen tek GT4 Celica ile yapmadığımız kalmadı zaten eski sahibi Mehmet Ali ile, kaza yapınca sattı ondan önce de Keşan Kale plaza müdürü Mehmet abimizdeydi zaten..

    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 3s ge motor kodlu mr2 var 200 hp olması lazım
    Kardeşim hepsi 3s ile başlıyor, bana Toyota'yı anlatma bi zahmet, tereciye tere satmak gibi oluyor 97 den beri binmediğim modeli kalmadı markanın..

    Atmosferik olanlar 3SGE , turbo olanlar 3SGTE diye geçer..

  9. #104
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ulan sadık yine ortalığı karıştırdın dimi

  10. #105
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Sadık suçsuz, Tayfun karıştırdı bence bu sefer

  11. #106
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam beyler adam öldü, vurmayın artık.
    K.

  12. #107
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent abi beraber bi toyota projesi yapsak ya
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  13. #108

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi TR sınırları içerisindeki atmosferik mr2 ler 156 lık, pre-facelift yani <94 model.. bildiğim 2 tane de turbo var mr2, birisi TRD body kitli idi hatta siyah olan. Canlı canlı da görmüştük..

    Jantmax Cem abinin eski aracını da Cem abideyken kullanmıştım ben de mesela, diğerini de gözle gördüm ettim vs. Yürür halde bilinen tek GT4 Celica ile yapmadığımız kalmadı zaten eski sahibi Mehmet Ali ile, kaza yapınca sattı ondan önce de Keşan Kale plaza müdürü Mehmet abimizdeydi zaten..



    Kardeşim hepsi 3s ile başlıyor, bana Toyota'yı anlatma bi zahmet, tereciye tere satmak gibi oluyor 97 den beri binmediğim modeli kalmadı markanın..

    Atmosferik olanlar 3SGE , turbo olanlar 3SGTE diye geçer..
    Teşekkürler abi

  14. #109
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Levent abi beraber bi toyota projesi yapsak ya
    Çok para olursa her kasaya ayrı projem hali hazırda beklemede

  15. #110
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada söylediklerim yanlış anlaşılmasın, tabi ki arabanın tentesine hava sürtünmesi etki ediyor. T-top olsa tabi ki daha az etkiler hava bunu inkar etmiyorum. Ama tenteye gelene kadar dıdısının dıdısıdır yani durum. Çok çok sonra dusunulecek işler, yani bi lastik çapı küçültmek tente vs coupe farkının 3-5 kat fazlasını verir.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  16. #111
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok para olursa her kasaya ayrı projem hali hazırda beklemede
    Sadece meraktan soruyorum, 4age blacktop atmo makinalı bi 101 projesi kaça çıkar abi? ama coilli vs yürüyeni freni düzgün olucak diyelim.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  17. #112
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya da değer mi diyeyim, onun yerine b18li ek civic tercih sebebi olmalı mı mesela?
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  18. #113
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Ya mr serisi diyince zzw30 bulun bana, 2zz koyup rotrex 30-94 yapalım


    konusu

  19. #114
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece meraktan soruyorum, 4age blacktop atmo makinalı bi 101 projesi kaça çıkar abi? ama coilli vs yürüyeni freni düzgün olucak diyelim.
    Şöyle bir şey diyorsun yani? : )

    http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/39238-ae101_corolla_total_rebuild_4age_frankenstein.html

    Ya bu arada Levo; konu Toyota olunca nasıl veriyorsun küsküyü... Çılgınsın.
    K.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •