yalnız evo , sti ile kıyaslayınca yürüyen anlamında biraz daha nazik kullanımı seviyor. Sürekli hızlı vites çektiğinizde, sıfırdan kalktığınızda v.s 11milyarınız oluyor arkadan bir yerlerden![]()
O yüzden canını alırım deniyorsa STI daha dayanıklıdır.
yalnız evo , sti ile kıyaslayınca yürüyen anlamında biraz daha nazik kullanımı seviyor. Sürekli hızlı vites çektiğinizde, sıfırdan kalktığınızda v.s 11milyarınız oluyor arkadan bir yerlerden![]()
O yüzden canını alırım deniyorsa STI daha dayanıklıdır.
E92 M3 e paran yeterse M3 al derim ben....
evo Mr gercekten cok guzel, artık 10 varkan eskileri yakında 6 gibi olucak efsane 6 ama kimse o kasaya para vermek itemiyo artık.
sorunsuzca gazlamak için stock binildigi surece 2 arabayada bişey olmaz, ama en ufak bişey baglamamak lazım 2.5 sti ya ozellikle sordum eski makine ile aynımı diye.
ama sorunsuzca gazlama işini artık 2. el bi 9 da bulabilicegini sanmam kimse işe gitmek icin evo, subaru alıp satmaz. 2 gün binilcek araba 3 gün sanayide yatması sacma.
stock olucaksa 10gsr yerine sti ama para sıkıntı olmaz ise 10mr
ya hurafe o baskan 2.5 la egzozla motor kiranlar var diyorlar .2 seneyi askindir biniyorrum bende . simdi benzim dicekler e bu benzin bi 2.5 wrx sti larimi kirio evolar bmw ler typerlar ??? o is bence kesinlikle kullanici hatasi surmesini bildikten sonra kirilmadan binersin araca . yada her ayar yapiorum die bir anda parlayan cosan yerlere gidersen oluru o![]()
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Madem BMW düşünmüyorsunuz C63 AMG düşünmelisniz bence. Ya da GT-R öncesinde PDK lı bir 911 Carrera da güzel bir deneyim olabilir. S2000 gibi safkan bir spor otomobilden sonra evo ya da STI gibi spor sedanlar yerine başka bir safkan spordan devam etmek daha uygun.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)