User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
86 sonuçtan 77 ile 86 arası

Konu: Aracınıza yaptığınız değişikler sizce satarken eksi mi artı mı ?

  1. #77
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.976
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla her aldığım aracı kendim için alıp kendi zevkime görede dolduruyorum. Ancak Türkiye mizde şöyle salak bir olay var; adam birkaç yaşında hothatch almak istiyor ama kendi gazlıcak ilk. Arkadan itişli güçlü araç istiyor ama ilk kendi yan vermiş olsun. Öyle bir dünya yok arkadaşlar uyanalım o rüyadan.

    Örnek ben cupraya 20.000 tl ye yakın para gömdüm. Şuan sahibindende benimkinden ucuz araç yok. Ulan alsan sende bunları takacaksın zaten. Parçaların hepsi Forge, hybrit turbosu marka, eksozu marka, yayları lastiği vs ama adam açmış telde diyorki"keşke o parçaları takmasaydınız" alma pezevenk alma. Sanki alsan ilk takacağın parçalar bunlar değil.

    BMW yi satıyorum ona 20.000 tl dende fazla para gömdüm. Saterken yanında orjinal parçalarıda veriyorum ve yine piyasanın en lat rakamını belirliyorum. Sorulan sorulara hayran kalırsınız;"kit orjinalmi?""saçmı alumınyummu""çıkan parçalarda boya varmı""keşke arabaya bu kiti takmasaydınız" ok size orjinal parçalarla alın kit bende kalsın deyincede "heee yok eşşeeeh semeriylen alınır"
    Arama sebebi ne peki. kendi dusuncelerini satici ile mi paylasmak.
    sanki gazete ilanindan gormeden araba aliyor.
    keske az daha param olsa da bmw yi alabilsem. valla senden araba almak cok mantikli. Hala accord icin arkadan guzel bahsederim konusu acildikca.

  2. #78
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Ben Retrofitçiyim. OEM olarak araçta olmayan ama üst versiyonlarında bulunan donanımları eklemek bence hem kullanırken hem satarken avantaj. Keyfi ve sorunsuzlupu da cabası. Onun dışında yapı bütünlüğüne müdahale edilmiş araba almam. Jant-Yay-Yazılım vb gibi şeyler zaten geri dönülebilecek şeyler.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  3. #79
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.778
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EOZDAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burada fiyatlandırma da önemli bence. Misal adam comfortline golf'ü doldurmuş far vs. yapmış, highline parası istiyor. Neden alayım ki, highline alırım.
    Bu zaten saçmalık olur.
    Bu arada benim bu konuyu güncellememdeki asıl amaç fikirlerinizi almaktı. Aracımın konusunu görenler zaten yavaş yavaş birşeyler yaptığımın farkındadır illa. Aldığım, sahip olduğum şeyin zevkine varamıycaksam ne anlamı var zaten? O zaman tamamen ticaret amaçlı alıp sat daha iyidir.

    Anlaşılan, herhangi bir modifikasyon yaptığımızda, orijinal parçaları bir köşe de tutalım
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !

    https://www.instagram.com/akkosgarage/

    KAAN INTERNATIONAL LOGISTICS

  4. #80
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi etrafımda gördüğüm örnekleri veriyorum sıkı durun. Özellikle hothatch araçlar konusunda.

    Şimdi ucuz paralara kolay hızlanan gazlama araçlarında ki bunlar Polo GTI, Ibiza Cupra, 207 RC, Mini S, bazı dizeller gibi herkes ama herkes boş ellenmemiş kovalıyor. Aman downpipe bile olmasın bakire olsun hesabı. Atıyorum veriyor 100.000 TL bomboş arabaya. Halbuki 85-90 lara yapılı Stage 2-3-4 araçlar var. Alıyorlar boş bir araç etrafta ballandıra ballandıra anlatıyorlar. Hacı bir araba aldım kat bile üstünde. Sonra bunu yapalım yürütelim diye başlıyorlar Whatsapp gruplarından Facebook gruplarından parça aramaya. Çoğunlukla ikinci el parçaları topluyorlar. Veriyorlar atıyorum 15.000 TL. Sonra parçaları takıcaklar aa bi bakıyorlar bu söket daha önce sökülmüş. Bu vida daha önce sökülmüş vs.vs. Biraz daha detaylı araştırma bu araba daha önce Stage 3 müş. Hatta Stage 3 iken 85.000 e satılmış. Alan adam sökmüş parçaları. Arabayı stock diye 100.000 e bunlara çakmışlar. Tabi kimse durumu etrafta duyurmak istemez. Neyse yüklü hali 85.000-90.000 olan araçları almayıp 115.000-120.000 e mal edersin işçilik ve zaman hariç. Başkasının sanayide ve yazılımcılarda yaptığı etütleri tecrübeleri parayla alamazsın tabi. Sende satarken uyanıksın ya maliyetine yakın fiyat isteyip zarar etmeye çalışıyorsun. Sonra senin kafandakiler arabayı almamak yada saçma tekliflerle gelince bu işin çok nankör iş olduğunu söyleyip aracı söküp satıyorsun. Sonra parçalarıda ayrı ayrı tabi satıyorsun.

    Bu lanetli bir kısır döngü. Birde piyasada bir kaç erkeğin ******su tipler var ismi lazım değiller. Durumu iyi olan gözü para görmeyen kişilerin özenip bezenip yaptığı proje arabalarını kanka kanka kanka ayağına, çıkar boynuma dola, aman öpim yaliyim ayaklarına arabalara çökenler. Coiloverından fren kitine, koltuğundan beynine kadar dolu araçları boşu parasına hatta daha ucuza alıp bide üstüne utanmadan orjinal parçalarını vidasına kadar isteyip, daha sonra arka frenlerdeki kaliteli fren balatasına kadar söküp orjinale çevirip bazen arabayıda boyatıp bebekler bebeği ellenmemiş modelde satıp, ardından widebandın poduna kadar hepsini paraya çevirip canım arabaları mundar eden bir kitlede var.

    Kısacası millet performans modifiyesi işine girerken bile zarar etmeyi göze alıyorlar. Panjur tampon far jant değişiminden ileride maddi beklenti içinde isen yapma. Ya gözün görmeyecek ucuza satacaksın. Yada ekstra zaman işçilik ile orjinale dönüp satacaksın. Airride gibi arabayı delip kesmek gerekmeyen geri dönüşü olan her işi parçanın orjinalini saklamak koşulu ile işçilik hariç %30-50 zararı göze alıyorsan yap.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #81

    Üyelik
    Aug 2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004 61 bin kilometrede bir Honda Civic LS7 aldım. Araç benzinli ve tüp taktırmayı düşünüyorum. Sizce satarken üstüne koyar mı?

    Sorma sebebim bir süre bineceğim ama yaklaşık 8000 km gibi bir yol gidersem kendini amorti ediyor tüp. Gitmezsem cebimden sizce eksi olarak mı çıkar yoksa üstüne koyar mı?

  6. #82
    Kanjo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    32
    Şehir
    Krakov / PL
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baskan96 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2004 61 bin kilometrede bir Honda Civic LS7 aldım. Araç benzinli ve tüp taktırmayı düşünüyorum. Sizce satarken üstüne koyar mı?

    Sorma sebebim bir süre bineceğim ama yaklaşık 8000 km gibi bir yol gidersem kendini amorti ediyor tüp. Gitmezsem cebimden sizce eksi olarak mı çıkar yoksa üstüne koyar mı?
    Ne kadar kilometre yapacaginiza bagli. Yakin zamanda satacaginiz arabaya tup takmak mantikli degil.

  7. #83
    brs852 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elektrik sistemini kesip biçip yapılan işlemleri sevmiyorum kabloyu kes bantla oraya elektrik çek falan kendimde kurcalamıyorum ama aracın oem yada değil kendine güzel parçalarla üst segmente taşınmasına karşı değil motor ve görsel olarak.

  8. #84
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı şeyler kişiye göre değişmekle beraber,daha önce hangi kalitede yapıldığını bilmek gerekir.elektrik sistemi özellikle dediğiniz gibi kes bantla geç.ben kendim bir şey ekliyorsam kamera bile takarken lehimleyerek yaptım.ama sanayi de rastgele yapan çok.arac içinde ip neon mudur nedir onu ayak aydınlatma şerit döşeme gibi şeylere asla tahammül edemem.sonradan yapıldığı için. Gündüz farı falan çakma şeyler uzak olsun.motor içinde dediğim gibi nerde yapıldığı önemli.rastgele bir yerde yazılımlı arabayı bile almam.

  9. #85
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.778
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi etrafımda gördüğüm örnekleri veriyorum sıkı durun. Özellikle hothatch araçlar konusunda.

    Şimdi ucuz paralara kolay hızlanan gazlama araçlarında ki bunlar Polo GTI, Ibiza Cupra, 207 RC, Mini S, bazı dizeller gibi herkes ama herkes boş ellenmemiş kovalıyor. Aman downpipe bile olmasın bakire olsun hesabı. Atıyorum veriyor 100.000 TL bomboş arabaya. Halbuki 85-90 lara yapılı Stage 2-3-4 araçlar var. Alıyorlar boş bir araç etrafta ballandıra ballandıra anlatıyorlar. Hacı bir araba aldım kat bile üstünde. Sonra bunu yapalım yürütelim diye başlıyorlar Whatsapp gruplarından Facebook gruplarından parça aramaya. Çoğunlukla ikinci el parçaları topluyorlar. Veriyorlar atıyorum 15.000 TL. Sonra parçaları takıcaklar aa bi bakıyorlar bu söket daha önce sökülmüş. Bu vida daha önce sökülmüş vs.vs. Biraz daha detaylı araştırma bu araba daha önce Stage 3 müş. Hatta Stage 3 iken 85.000 e satılmış. Alan adam sökmüş parçaları. Arabayı stock diye 100.000 e bunlara çakmışlar. Tabi kimse durumu etrafta duyurmak istemez. Neyse yüklü hali 85.000-90.000 olan araçları almayıp 115.000-120.000 e mal edersin işçilik ve zaman hariç. Başkasının sanayide ve yazılımcılarda yaptığı etütleri tecrübeleri parayla alamazsın tabi. Sende satarken uyanıksın ya maliyetine yakın fiyat isteyip zarar etmeye çalışıyorsun. Sonra senin kafandakiler arabayı almamak yada saçma tekliflerle gelince bu işin çok nankör iş olduğunu söyleyip aracı söküp satıyorsun. Sonra parçalarıda ayrı ayrı tabi satıyorsun.

    Bu lanetli bir kısır döngü. Birde piyasada bir kaç erkeğin ******su tipler var ismi lazım değiller. Durumu iyi olan gözü para görmeyen kişilerin özenip bezenip yaptığı proje arabalarını kanka kanka kanka ayağına, çıkar boynuma dola, aman öpim yaliyim ayaklarına arabalara çökenler. Coiloverından fren kitine, koltuğundan beynine kadar dolu araçları boşu parasına hatta daha ucuza alıp bide üstüne utanmadan orjinal parçalarını vidasına kadar isteyip, daha sonra arka frenlerdeki kaliteli fren balatasına kadar söküp orjinale çevirip bazen arabayıda boyatıp bebekler bebeği ellenmemiş modelde satıp, ardından widebandın poduna kadar hepsini paraya çevirip canım arabaları mundar eden bir kitlede var.

    Kısacası millet performans modifiyesi işine girerken bile zarar etmeyi göze alıyorlar. Panjur tampon far jant değişiminden ileride maddi beklenti içinde isen yapma. Ya gözün görmeyecek ucuza satacaksın. Yada ekstra zaman işçilik ile orjinale dönüp satacaksın. Airride gibi arabayı delip kesmek gerekmeyen geri dönüşü olan her işi parçanın orjinalini saklamak koşulu ile işçilik hariç %30-50 zararı göze alıyorsan yap.
    Abi, ellerine kollarına sağlık Daha güzel örnekler olamazdı.
    Ben dediğim gibi, keyif alarak yaptığım hiçbirşeyden maddi beklentide olmadım olmam da abi. Bu beklenti içine giriyorsak zaten, ticaret amaçlı olur, keyif için yapmış olmayız.

    Herkese tekrardan fikirleri için ayrı ayrı teşekkür ederim En azından fikir sahibi olmak isteyen arkadaşlar için de bu güncelleme yararlı olacağını düşünüyorum.
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !

    https://www.instagram.com/akkosgarage/

    KAAN INTERNATIONAL LOGISTICS

  10. #86
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.778
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brs852 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elektrik sistemini kesip biçip yapılan işlemleri sevmiyorum kabloyu kes bantla oraya elektrik çek falan kendimde kurcalamıyorum ama aracın oem yada değil kendine güzel parçalarla üst segmente taşınmasına karşı değil motor ve görsel olarak.
    Bende aynı fikirdeyim Ben de bu ve bundan önceki araçlarıma her zaman görsellik olarak, birşeyler katmaya çalışmışımdır.

    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı şeyler kişiye göre değişmekle beraber,daha önce hangi kalitede yapıldığını bilmek gerekir.elektrik sistemi özellikle dediğiniz gibi kes bantla geç.ben kendim bir şey ekliyorsam kamera bile takarken lehimleyerek yaptım.ama sanayi de rastgele yapan çok.arac içinde ip neon mudur nedir onu ayak aydınlatma şerit döşeme gibi şeylere asla tahammül edemem.sonradan yapıldığı için. Gündüz farı falan çakma şeyler uzak olsun.motor içinde dediğim gibi nerde yapıldığı önemli.rastgele bir yerde yazılımlı arabayı bile almam.
    DEdiğiniz gibi, özellikle yazılımın nerede yapıldığına bende bakarım. Teşekkürler,
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !

    https://www.instagram.com/akkosgarage/

    KAAN INTERNATIONAL LOGISTICS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •