paşa senin damarlarındaki kan sti mavisi aktığı için böyle düşünmen normal :)
Printable View
arkadaşımda mavisi var güzel araç çok aşırı yüksek beklentiniz yoksa performans donanım falan alınır.. koltuklarda biraz bana rahatsız geldi şehir içi can sıkmazda uzun yolda test edilmesi lazım rahatsızlık verebilir sırt bölgesinde bilhassa..
Kırmızısı şahane duruyor sundukları ile fiyatı örtüşüyor bence.
Rakiere bakiyorumda,diyatinin en basta dedigim 100-106 bandi cok dogru...
firsatci mode on B serisi dusunen varsa satarim :D daha 8000km de
şaşırmam valla :))
Guneste de bir farkli duruyor namussuz renk :)
http://i237.photobucket.com/albums/f...psjgctfron.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/f...pspikgkjyh.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/f...psbobukt63.jpg
Bu arabanın hakkı WRC mavi ya da Kırmızı..
tampon m paket mi desem linc edilir miyim? :)
http://i58.tinypic.com/msos9h.jpg
yoksa bir tek ben mi benzettim?
Bir miktar hatları benziyor aynen
Arkadaşlar merhaba,
Hali hazırda Subaru Outback 2013 2.0 TD manual kullanıcısıyım. Geçen hafta artık dayanamadım kırmızı bir Levorg satın aldım. Toplamda 3-4 kez test yaptım, gittim geldim sonunda aldım. 208 GTI aracımı sattıktan sonra Levorg aldım, yaş 40a gelmeden sportif faaliyetleri tamamlamak istedim. Test süresince araç genelde soğuk olduğu için gerek motor gerekse yürür size asıl performansları hakkında çok bilgi veremiyor. Levorgun yürürü hem sportif hemde sessiz, en son bu şekildeki yürürü AMG C180de tattım. Koltuklar vücudu iyi sarıyor, 190 cm olmama rağmen arkamda birileri rahat rahat oturuyor. 208 GTI performansı aramıyorum elbette ama sportif kullanım ve kontrol hissi Levorgda çok daha üstün. 208 ile arka koptu kopacak dediğim virajarıgönül rahatlığıyla alıyor ve gerçektende premium sınıf süspansiyon ile sürüşü süslüyor. 3yıldır ve halen kullandığım Outbackten oldukça farklı bir kullanım sunuyor. Sport Tourer sınıfını taçlandıran gerçekten çok güzel bir araç yapmış subaru. Sportif bir sürüş arayan aile babalarının 1 numaralı tercihi olabilir. Herhangi bir 4 çeker station araç olmadığını söylemek isterim.
Performansıda oldukça yeterli, S moduna aldığınızda daha hızlı gaz tepkimeleri ve düşük devirde daha fazla güç var. Bana tüketimi şimdilik sormayın, arabanın tadını çıkartıyorum. Ancak 9-10lt bandında olacağı düşüncesindeyim.
Çok teşekkür ederim. Aslında bayadır üyeyim, ama okumayı tercih ediyorum genelde. Outback duruyor, ondan vazgeçmem zor görünüyor. En son bir Mengen - Abant gezisi yaptık, tekrar aşık oldum ona.. Bu kadar her yola gelir bir araç yok benlik bütçeyle.. Levorgu bir test ettim bayıldım, bir süre kullanmazsam biryerlerim şişecekti. Genelde yazdığım subaru forumunda paylaştım aracın fotoları, linki aşağıda paylaşıyorum eğer politikanıza aykırı is silebilirsiniz, gücenmem.
http://subaru4ever.com/index.php/top...cseen.html#new
Abant Gezimiz
http://subaru4ever.com/index.php/top...cseen.html#new
Levorg kullananlar genelde forumlarda paylaşmamışlar, bende edindiğim tecrübeleri sizlede paylaşmak istedim. ***** bilgi paylaştıkça çogalır.
Erce, tüketim fena gözükmüyor :)
https://www.youtube.com/watch?v=yVa7LwoLkYg
2 gun bende kaldı bu arac,hatta Izmıt'e gıttım geldım. Malesef en buyuk handıkabı sanzıman ve motor.
Motor gucu verıyor ama sanzıman calıyor. Sanzıman caldıkca sız bır tık daha basıyorsunuz ve sıze 3 lıtre makınadan daha cok yakar hale getırıyor. Hele dur kalk trafıkte fecı.
Sakın suruslerde 8-9lt,onada peygamber sabrı gerek.
Bu fıyata 1.6 dızel otom olsa,ucardı,satısları patlardı. Neden bu sanzıman tercıh edıldı bılmıyorum,suan cok daha ıyı calısan sanzıman var Subaru'da.
Surusu keyıflı.Iscılık yada malzeme kalıtesının yer yer dustugu yerlerı fıyatını goz onune alarak gormemenız gerek. Ruzgar sesı yıne 140 dan sonra epey var malesef.
Karda kullanmadım ama kullanmaya gerek yok,***** Subaru,kar kureme aracı gıbı gıder.
Yol tutus guzel,sadece kafadan fazla kayıyor ama okadar olsun.
Icınde oyuncak cok,ekranlar guzel ama menuye alısmak dert,oyuzden hıc ugrasmadım,yakaladım bır kanal,aynen devam(102.8-100.6)
Frenle ıyı hatta fazla bıle. Bagajda guzel ama derınlıgı artırılabılırmıs,gereksız bır esya saklama yerı yapmıslar.
Icı tek renk malesef,dısı mavı yada fume mıss olur. Kırmızıda guzel,bır rengını begenmedım okadar,ısmını hatırlamıyorum.
On gorunumu tam bır Impreza,arkası bıraz daha calısılsa ıyımıs.
Kısaca-dızel ve yenı sanzımanla satısları ucar bunun...
Valla konuyu burayada eklemek isterdim ama hakkaten bu işlerin biraz cahiliyim, sonra sinirleniyorum kendime. Evet uzunyolda 6lt süpriz olmaz ama şehir içinde henüz rahat kullanamıyorum :) 208 GTI il aldığımda 11-12ly yakıyordum sonra birbirimize alıştık 8,5lt de el sıkışmıştık. Levorgda 9-10lt normal olacaktır diye düşünüyorum.
Henüz böyle bir tecrübe yaşamadım. İstanbulda Bostancı-Üsküdar arası en yoğun trafikte hafif performanslı kullanıyorum.( Tabi bu göreceli olabilir) 11,5lt ortalamam var 200kmde.. Şu depoda tadını çıkartayayım sonrasında sırf bilgi maksatlı deneme yaparız. Sport touring alıp ekonomi beklemek bana göre değil, 100kmde 8 lira fazla yaksın dert etmem, sigara içmiyorum ona sayarım. Önemli olan bu fiyata bu donanım bence gayet iyi.. CVT yerine Mazdadaki gibi ZF tercih edilse tabi daha iyi olurdu ama bununlada oldukça mutluyum. Arabada eşim ve 3 yaşında kızım olduğu için riskli işlere zaten pek kalkışmam ;), cılgın bir performans aramıyorum, yoksa manual 208 GTIdan ayrılmazdım.
Alemsin videoyu nereden buldun hemen :) :)
Bence değerler gayet normal, sakin kullanımda o değerler aşağıya iner. Malesef Subaru sülalesine bu ay zam yaptılar. Levorg'da bundan nasibini aldı. Gerçi fiyat emsallerine göre yine fena sayılmaz ama zam olmayaydı iyidi. Outback'i satıp yenisini almak gibi bir düşüncelerin vardı sanırım, satmadığın iyi olmuş. İyi bak ona yenisi 203.000 TL oldu. (Bende bileydim bu kadar değerleneceğini bir tane daha 2015 alır şimdi satardım. )
Seni nerede takip edeceğimi bilmiyorumki? Bir Detailingdesin bir burda :) Ben genelde action tarafındayım. Henüz zamlar bayilere ulaşmadı, ResistAll yaptırırken showroomda fiyatları sordum. Aynı duruyor.
Outbacki satarsam yerine yenisini koyamam artık, 3 yıl oldu bu ay araba hiç üzmedi beni.. Nasib olursa daha benimle canavar.
Sen bu güzelliğe STi lip taktırt :) Plakayada uygun yere nazar boncuğu sticker'ı yapıştır :)
Hanımın Picanto ile takılıyoruz şehir içinde. Outbacki satıp Forester XT alacaktım bundan 8ay önce jantları değiştirince resmen değişti araç, kıyamadım sanki bana gül gibi baktım sana neden satıyorsun der gibi baktı, bende vazgeçtim.. :)
Subaru forumunda pek hareket yok, çünkü sorun yok :))) cila, paspas göstergede bir yere kadar napalım.
Hiç sorma acayip nazara geliyor zaten, öglen park ederken ön tamponun sağ ucunu sürttüm deli oldum :mad: Tam salaklık, ufacık bir yer soyuldu önemli değil, 2mme 5cm ama sinir oldum.. Yarın halledeceğim..
Outback 18 jantlarla güzel oldu ;)
http://hizliresim.com/lvD4AX
Outback 18 jantlarla güzel oldu ;)
http://i.hizliresim.com/lvD4AX.jpg
Levorg çok yakışıklı bir araç, geçen Ankara Bayraktar'da inceledik, hayran kaldık. Nasipse 1.5 ay sonra bizde bir levorg siparişi düşünüyoruz, renk olarak buz mavisi taraftarıyız. :)
Bu araba değil, başka bir şey... Gördüğüm ilk andan itibaren gönlümde taht kurduran bir tasarıma sahip.
Bugun aracimi aldigimdan beri tam manasiyla kullanma firsati buldum. Bostanci-Kadikoy-Dragos-Bostanci yaptim eve dondugumde 41.9km de idi. Ozellikle bugun depoyu fulledim ve araci tanima maksadiyla dikkatli kullandim. Gun sonunda ortalamam 8.2lt idi. Yolbilgisayari biraz farkli çalisiyor, dururken ayaginizi gazdan cekip gaza basmadan kendi kendine ilerlediginde 50lt gosteriyor ve asagi dusmeye basliyor. Outbackte 2ltden baslayip yukari dogru cikiyor. Arac ataletini aldiktan sonra sehir icinde akarken 70-90 km/h giderken 4.8-5.8lt arasinda gosteriyor.
http://i.hizliresim.com/bJXy3Z.jpg
Hocam şanzımanı biraz yorumlar mısınız?
Elimden geldigince elbette. Oncelikle dikkatimi ceken klasik CVT hissinden uzaklasmisve bence turunun en gelismisi versiyonu. Normalde CVT sanzimanda scooter hissi vardir, ve gazladiginizda 5000 devire cikar ve siz arabanin hizlanmasini beklersiniz. Araç yeterince guclu oldugundanmidir bu sekilde olmuyor once 3000devirlere cikiyor akabinde aracla beraber hizlarak 5000devire kadar geliyor. Aslinda bu sorulari gidermek icin ilk firsatta bir video cekip yayinlayacagim. CVT nin o çiğ hizlanma hissinden birnebze sıyrilmis. Test yaparken surekli dip gaz yapip hizlanmayi tadmak istedigimizden orantisiz bir kullanim sergiliyoruz. Eger gazi yedirerek basarsaniz hem tuketim hemde hizlanma oldukca başarili.