User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
71 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.6 tdi yükleme yardım !

  1. #20
    Kutluhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor içi ve egzoz sistemine 10.000-12.000TL. üzerine bide Coilover ve O beygirleri yola vermek için Jant+lastik lazım. Temiz 20.000TL. Kenarda bulunması lazım keyif için. Aracınız yazılımıymış kalsın bu şekilde devam edin, hatta yazılımına kadar orjinal dönmüş biri olarak diyorum bende fazla kurcalamayın. O yazılımı yapmak için aracın beyni söktüler kurcaladılar diye sıfır beyin alacam arabama o derece

  2. #21
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CUB 'un sahibi yakın arkadaşım hemen hemen her şeyini bilirim. O araba bambaşka amaçlar üzerine yapıldı. Üzerinde ki para ve emek çok fazla,
    Size naçizane tavsiyem Mehmetmert 'in yazmış olduğu parçalara yoğunlaşmanız. O şekilde de araç gerçekten çok zevkli ve en az sorunlu hale geliyor.
    Güç olarak 250 çıkar mı bilmem ama 200 üstü çok rahat çıkartır ve o gücü yere vererek hissedersiniz.
    Kabaca bir örnek verim; bahsedilen speclerle, üst limitlerde ki K04 lü 1.8T kadar gidersiniz.
    Alıntı drkuthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yükleyip dünyanın parasını harcayıp aracının orijinalliğini bozacağına
    risk alıp bu kadar yüklü araçta huzursuz olacağına
    al bir gti geç polo, golf olur vs. benzeri
    Alıntı 220T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gözden çıkarılan 12 bini harcayacağız,bitene kadar heves alınmış olur herhalde.
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 tdi jetta dsg de dsg kac hp nm ye kadar dayaniyor ?
    Abi VW'e göre 250 nm ( http://binekarac.vw.com.tr/vwSozluk/...ponentID=18372 ) bana göre 350ye kadar yolu var,ama kavrama tamamen kullanıma göre değişiyor.
    DSG'ye bronz çakanlar bile var tabi abartı güçlerde

  3. #22
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al bi gti geç demek kolay oluyo da yakıtı napıcaz?
    Benim bildigim polo gti in oyle aman aman bi yakiti yok,zaten 200-250 hp arasi 1.6 dizelde eski 1.6 degildir,yakitta cogu benzinliden asagi kalacagini sanmam acikcasi,yinede fikir sizin tabi,hayirlisi olsun
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  4. #23
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 tdi jetta dsg de dsg kac hp nm ye kadar dayaniyor ?
    300nm ideal üstü süpriz yapabiliyor bazen
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  5. #24
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizelde işler tam tersi oluyor güç ne kadar artarsa yakıt bir o kadar düşüyor.
    Drag dönüşü CUB 'u kullanarak Konya 'dan Adana'ya döndük. 120-130 kmh altına hiç düşmedik, bazen 180-200 kmh lerin üzerini çıktık.
    Ortalama çok komikti 4.3 - 4.5 - 4.7 bu aralıklarda seyir aldık. Fotoğraflamayı unuttum. Kimse inanmayacak biliyorum ama şahitlerim var
    TeamPASAOGLU

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortalama bu specler 8-12 K arasıdır zaten fiyatlar üst limitten verilmiş olabilir ama farazi bir rakam değil acıkcası
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsedilen rakamlara bak yav 12.000 20.000 bu paralara turbosuz arabayı turbolarlar fiyatlar bence şişirme biraz zaten en sinir olduğumda şu yazılım fiyatları her araca ayrı ayrı yazanlara sözüm yok ama şehir,kullanım amacı vs farketmeksizin yazıp herkese tek fiyat veriyolar ve aynı yazılım kopyala yapıştır yapıyolar çoğunda dyno bile yok fiyat ne kadar ? 750 TL

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazın başında polo big turbo enjektör cooler için 7000₺ fiyat almıştım. 250hp civarı güç çıkacağını belirtmişlerdi. Aracıma o kadar para harcamaktansa satıp gti aldım daha keyifli ve donanımlı oldu.

  9. #28
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    102 dediğinize göre araç caddy yani sonuçta 1500+ kilo cıvarı bi araba + normal olarakta aerodinamik çok kötü .

    yanlış anlaşılmasın ama o kadar eksta para gömüceksiniz, 200 hp yapıcaksınız 12 lira nın yarısı bile harcanmamış 150 hp 1.6 tdı polo kadar gidicek . bence vazgeç abi yazılımla canlanmıştır zaten yeterince .

  10. #29
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mehmet mert banada gtc1549 önerdi. Sanırım en güzel uyum sağlayan turbo buymuş . Peki bu turbo ile hangi Cooler i kullanmamız gerekli ? Kale nin as950 cooleri fazla gelir sanırım ? Uygun fiyatlı bi seçeneğimiz var mı ?
    Bide bahsi geçen turbo ile mekaniği fazla zorlamayacak bir ayarla ( orta şekerli, softa yakın) tahmini kaç hp kaç tork olur ?
    Öyle güç çıksın diye kasmasak, onun yerine sorunsuz olsun diye çabalasak bu turbo ile çıkacak güç ve tork ne değerde olur ?
    ve bu gtc1549 denen arkadaş enjektörsuz kullanılabilir mi ?

    Ben kendim kafamda bi plan kurdum. Bana bir yazilimcinin verdigi fiyat 10.000tl.
    Turbo ne diye soruyorum kendi firma isminin sonuna stage 2 turbo ekleyip söylüyor. Diyorum tamamda kodu ne diyorum paylasamam diyor, lan kodunu söylede bizde araştıralim flowchartini belki benim istemeyecegim karakterde bi turbo.
    Cooler ne olacak kaç lt olacak diyorum, kendi firma adının sonuna stage 2 Cooler diye ekleyip söylüyor. ( atıyorum abc Modifik stage2 Cooler )

    Ben sıfır gtc1549 u alıp, güzel bi Cooler alıp bagaja koyacam
    Arabayı vericem mekaniğine güvendiğim adama. Sonra gidip yazılım yaptırıcam

  11. #30
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -GTC 1549 2.0 TDI 177hp motorun turbosu,hiçbir kesme biçme olmadan Manifold cuk diye oturuyor,Wastegate'ninde fişini oturtuyorsunuz bitiyor ve gidiyor.Yani sorunsuz cuk diye oturan en büyük turbo bu.(GTC 2.nesil geometrik turbo, GTD1449da uyabilir ama bence buna gerek yok) Sadece yağ rekorları değişicek birde emmenin ucuna ufak bir parça takıcaksınız...
    -Bence coolerda litreden daha çok yüzey alanı ve içinin özelliği önemli hatta yapıldığı metaryel(sıcaklığı defetmesi lazım).Coolerda üst nokta bana göre wagnercooler ama çıkma forgeintercooler falanda iş görür bence.En kötü bu setupta litre olarka konuşursak 6litre iş görücektir diye düşünüyorum(orjinali 3.5 veya 4lt)
    -Şimdi çıkıcak güç sorusuna gelince dynodan dynoa değişir zorlarsanız 300hp bile çıkartırlar şaka şaka bana göre sorunsuz ve yere aktarılan gerçek değer 200-220hp hp civarında olur .Güç ve tork kasılmamış hali...

    -Benim GTC 1549 dememin sebebi sorunsuz kesme biçme olmadan uyum sağlaması ama ben kolay kolay turbo büyültme işine girmem.Şu anda aracımda yazılımı bulunan firma büyült turbonu tek yazılımla olmazsa tüm masrafların benden demesine rağmen cesaret edemiyorum Dumansız,safe sorunsuz şekilde 140hp 310nm civarında yaşamımı sürdürüyorum

  12. #31
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım 6500tl bu iş için yeterli olur..
    1500 turbo hadi ufak iscilikler 1900 diyelim ( sök tak yağ rekoru vs )
    Cooler 600 diyelim sök tak krom borusu silikon hotumu derken 900
    yazılım hadi 1000 diyelim.
    Baskı için iscilik dahil 900 yeterli bence.
    Eh boost saati ve yağ basınç bence gerekli olan göstergeler onlarada 500 diyelim..
    yağ yağ filtresi hava filtresi yakıt filtresi bunlarda 400 tutsa işçilik dahil.
    Egzoz komple 700 e yapıyorlar.
    Şuanda 6300 tuttu. Geneline iscilikleri ekledim ama daha bu zamana kadar burada yapılan hesabın sanayide tuttuğunu görmedim. Biz onu düz 6500 tl diyelim.
    Unuttuğum eksik bişey yada şunu az şunu fazla yazmışsın dediğiniz bir detay var mı ?

  13. #32
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -GTC 1549 2.0 TDI 177hp motorun turbosu,hiçbir kesme biçme olmadan Manifold cuk diye oturuyor,Wastegate'ninde fişini oturtuyorsunuz bitiyor ve gidiyor.Yani sorunsuz cuk diye oturan en büyük turbo bu.(GTC 2.nesil geometrik turbo, GTD1449da uyabilir ama bence buna gerek yok) Sadece yağ rekorları değişicek birde emmenin ucuna ufak bir parça takıcaksınız...
    -Bence coolerda litreden daha çok yüzey alanı ve içinin özelliği önemli hatta yapıldığı metaryel(sıcaklığı defetmesi lazım).Coolerda üst nokta bana göre wagnercooler ama çıkma forgeintercooler falanda iş görür bence.En kötü bu setupta litre olarka konuşursak 6litre iş görücektir diye düşünüyorum(orjinali 3.5 veya 4lt)
    -Şimdi çıkıcak güç sorusuna gelince dynodan dynoa değişir zorlarsanız 300hp bile çıkartırlar şaka şaka bana göre sorunsuz ve yere aktarılan gerçek değer 200-220hp hp civarında olur .Güç ve tork kasılmamış hali...

    -Benim GTC 1549 dememin sebebi sorunsuz kesme biçme olmadan uyum sağlaması ama ben kolay kolay turbo büyültme işine girmem.Şu anda aracımda yazılımı bulunan firma büyült turbonu tek yazılımla olmazsa tüm masrafların benden demesine rağmen cesaret edemiyorum Dumansız,safe sorunsuz şekilde 140hp 310nm civarında yaşamımı sürdürüyorum
    Abi araba dediginde dumansiz yurumeli zaten be,dizelin torku hojdir ama dumanindan benena demek olmuyor
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  14. #33
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence yok ama ne olur ne olmaz diye üstüne 1000-1500lira daha kenara eklemek gerekli.Zaten fazla fazla yazmışınızda ne olur ne olmaz bu işlerde...

    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi araba dediginde dumansiz yurumeli zaten be,dizelin torku hojdir ama dumanindan benena demek olmuyor
    Geçmişimden utanıyorum bu yüzden :/

  15. #34
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsg ye guvensem biraz daha guc almak adina birseyler yapicam ama korkuyorum acikcasi

  16. #35
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu takipteyim orjinale ne kadara kadar yüklenebiliriz..

  17. #36
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -GTC 1549 2.0 TDI 177hp motorun turbosu,hiçbir kesme biçme olmadan Manifold cuk diye oturuyor,Wastegate'ninde fişini oturtuyorsunuz bitiyor ve gidiyor.Yani sorunsuz cuk diye oturan en büyük turbo bu.(GTC 2.nesil geometrik turbo, GTD1449da uyabilir ama bence buna gerek yok) Sadece yağ rekorları değişicek birde emmenin ucuna ufak bir parça takıcaksınız...
    -Bence coolerda litreden daha çok yüzey alanı ve içinin özelliği önemli hatta yapıldığı metaryel(sıcaklığı defetmesi lazım).Coolerda üst nokta bana göre wagnercooler ama çıkma forgeintercooler falanda iş görür bence.En kötü bu setupta litre olarka konuşursak 6litre iş görücektir diye düşünüyorum(orjinali 3.5 veya 4lt)
    -Şimdi çıkıcak güç sorusuna gelince dynodan dynoa değişir zorlarsanız 300hp bile çıkartırlar şaka şaka bana göre sorunsuz ve yere aktarılan gerçek değer 200-220hp hp civarında olur .Güç ve tork kasılmamış hali...

    -Benim GTC 1549 dememin sebebi sorunsuz kesme biçme olmadan uyum sağlaması ama ben kolay kolay turbo büyültme işine girmem.Şu anda aracımda yazılımı bulunan firma büyült turbonu tek yazılımla olmazsa tüm masrafların benden demesine rağmen cesaret edemiyorum Dumansız,safe sorunsuz şekilde 140hp 310nm civarında yaşamımı sürdürüyorum
    2.0 passatlar nekadar güc cıkarır bu drumda stock turbo cooler dp yazılım.

  18. #37
    ronay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    795
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonunda aradığımı buldum.

    dyno üzerinde 1.6 tdi ile motor içine girmeden 250 255 hp alabileceğim anahtar teslim 7000 tl
    Otomobil Yakıt Katkıları

    Vpracing-torco-prooctane

    https://instagram.com/fuelronay

  19. #38
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megachipmi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •