R34'ü bilmem ama R35'i kesinlikle şuna değişirim
![]()
bir çok işinin içinde uhde kalan araçlardan biridir r34 hele bu versiyonu şamda kayısı..
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
şimdi çok yanıldığın yönler var dostum.
öncelikle r34'ün yol tutuşuna laf söylemek için bugün evde ferrari falan üretiyor olman lazım.
r32 den beri -ki 85'de üretime başladılar- r34'e kadar tğm skyline hatta üst düzey japon araçlarının maksimum gücü 280 hp'dir. Bunun sebebi Japonya'nın o dönemki yasaları. Düşünki 85 yılındaki aracı 2000'li yıllara uyarlayan firma -motor altyapısı aynı- bütün argesini o motorun verimine, yakıt tüketimine, aracın yol tutuşuna yatırmalı ki 3 nesil boyunca bir şeyler farketsin.
r34 döneminin en iyi yol tutan arabasıdır. nadir 4 kapı versiyonları da coupe versiyonları da harika bir tork eğrisine, mükemmel bir yol tutuşa sahiptir.
ferrari yıllarca arge yaparken bu adamların eli armut toplamıyordu.
en güzel örnek r35. bir avrupalının kasa değiştirmedeki ömründe 3-4 tane makyaj yedi yetmedi black, nismo gibi versiyonları çıkıp arabayı sürekli güncel tutmanın peşindeydiler. emin ol f1'i saymazsak ferrari bile bugün nissan kadar bir araç üstünde arge yapmıyor..
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
1. bold kısım için ; R35 hemen her yıl için bir iyileştirme yedi ki bu bence iyi bir ar-ge'nin olmadığıdır. bir araç yapılıp piyasaya sürüldükden 1 yıl sonra "hea biz bunu şöle yapak daha iyi olur" demek ayrı 4 yıl boyunca aynı stabilitede araç üretip sonra yeni versiyon ile herşeyi bir adım öteye taşımak farklı
2. bold kısım için ; marka olarak ferrari biraz benim için soğuk olsada adamlar yapıyor hacı öyle deme şimdi lambo vs bak huracan çıktı hala atmo felan ama 488 hepsine oylum oylum selvi boylum yaptı
herkes turbo ferrari mi olur devir dönemez derken adam turbo ile günümüz spor araçlarından daha fazla devir dönüyorDemekki var bir ar-ge ür-ge felan ki bunları yapıyorlar
yahu herşeyi geçtim nissan juke diye bişey varisterse uzaya çıkabilen spor araç yapsınlar aynı marka altında ne motorsporlarında bir tarihi var nede ürün grubunda 3'ün üzerinde spor model var
tutup ferrari ile bir tutmamak lazım
GTR iyidir güzeldir hatta R35 ile büyüklerine bile kafa tutmuştur ama bazı şeylerde geçmiş gelecek ve tarihe bağlılık önemlidir![]()
İyi de gtr'ın yol tutuşuna laf söyelen mi oldu? 1500 kiloluk, 60-40 ağırlık dağılmına sahip, üstelik bir de 4 çeker bir arabanın kafadan kayması kadar normal bir şey mi yoktur.
Ar-ge tartışması zaten yersiz. Ferrarinin yıllık hasılatı 2.3 milyar dolar, Nissan'ın yıllık hasılatı 95 milyar dolar.
Bir şey daha eklemek istiyorum, rb serisi sadece DETT kodlu motorlardan ibaret değil. Karbüratörlüsünden lpg'yle çalışanına, sohc-dohc'una kadar bir çok çeşidi var. Hepsinin tork eğrisinin harika olduğunu zannetmiyorum.
Sonuç olarak bizim ülkemizde bugün uzaya bile çıkma imkanınız bile olsa siz Osmanlı Devleti"ni unutabilirmisiniz, tabiki hayır.
Tarihe bağlı kalmak gerekir, Skyline"da öyle işte. Bugün ne kadar süpersport hatta ne kadar araba yapılırsa yapılsın Skyline adını tarihe kazımıştır.
Ne kadar yıllar geçsede herkesin gönlünde bir Skyline yatacak![]()
ferrarinin ar ge sine laf etmeyin bence allah adamı çarpar...
konu spor araçsa arge ürge gürge mürge hepsinde ferrari fabrikası kafadadır.
nissan çok farklı politikası kaygıları olan bir marka ve asla yenilikçi bir markada değil, ewet skyline serisi efsanedir. ama o dönemler için f355 derim susarım..
güzellikse dibine kadar, warsın kıçı başı durmasın..
he paylaşılan araçta çok güzel tabiki we çok özel.
NOT: Mclaren f1 bence yapılmış en güzel 2-3 supersporttan biridir.uzayda bile yaşasak milyon dolar eder ..
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
https://www.youtube.com/watch?v=NWtd5je_kWk
seninki burda, babalarla
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Teknik bilgilerde yorum yapmak haddime değil ama şu kadar yakışıklı cazibeli bir araç yok bence. Kızlar bile ferraridir, lambodur dönüp bakıyor ama gtr ve özellikle r34 kasaya bizim kafada insanlar bakar. Şu forumdakilere sorsan ekserisinin GTR'ı seçeceğine eminim-hangi araçla olursa olsun. Hayatımda 2 modele hayranlığım var 1i GTR R34 2.si Evo IX. 2.si kısmetse olabilir ama 1.si imkansızBelkide bu yüzden bu kadar çekiçi kılıyor araç kendini.
MR.EVO53
tabiki nissan tofaş değilama yenilikçi değil yanlış oldu sanırım. Öncü değil daha doğru olur.
bilmiyorsam cahilliğime werin ama GTR 35 te ne war ilk onda olan weya teknolojik bir ilerleme?Çoğu spor arabada olan özellikler performans açısından, konfor kısmını bilemem.çok başarılı o ayrı.
ama şampiyonlar liginde kesinlikle değl, sadece İKON olmuş başarılı bir japon spor otomobil o kadar.
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Abi fiyatında alabileceğiniz öyle bir araba yok, rakiplerinin 1/3-1/4 fiyatında.
Pist sürelerinede bakarsanız son iki cümlenizin yanlış olduğunu anlayabilirsiniz.
Birde 1700 KG olupta GTR gibi kalkan araba yok bildiğim kadarıyla.
Modifiye etmesi kolay, aftermarket parçası bol daha ne olsun![]()
1700 kg luk bir aracın 0-100 2.8 saniye yapması başarılı bir çekiş sisteminin ve argesinin olduğunu göstermez mi ??
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)