User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 500 bin dolarlık efsane: Nissan Skyline GT-R Nismo Z-Tune

  1. #20
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R34'ü bilmem ama R35'i kesinlikle şuna değişirim


  2. #21
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir çok işinin içinde uhde kalan araçlardan biridir r34 hele bu versiyonu şamda kayısı..
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  3. #22
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle; http://www.techturkey.com/forum/guncel-haberler/

    Haber 2006 yılından. Neyi, niye tartışıyoruz ki?

    Ferrariyle Mercedesle kıyas yapmak çok saçma. Ferrarinin arabaları yıllarca ar-ge yapılıp geliştirilen arabalar. Teknolojisi Nissan'a yetişir belki ama prestij ve miras konusu var.
    R34 öbür taraftan bildiğin 4 kapı sedan'ın 2 kapılı hali. Şasi yarış için filan tasarlanmamış. Hem ağırlık dağılımı çok kötü olduğundan, hem de 4 çeker olduğundan önden kayma sorunu var. Kaldı ki araç gücü neredeyse 7 bin devirde veriyor. Son on yılda sequential turbo, hybrid turbo teknolojisi popülerleştiği için lag sorunu ortadan kalktı ama bu araba 10 yıllık. Turbodaki lagı tahmin bile edemiyorum.

    Ayrıca bazı arabalar yabancıların 'trail blazer' dediği kategoriye girer. Örneği verilen mclaren f1 gibi. Ya da bir tarihi başarısı olan araçlar vardır, gullwing gibi.

    İlk nesil skyline gt-r'da bunlardan biridir, bence r35te bunlardan biridir ama r34 değil.
    şimdi çok yanıldığın yönler var dostum.
    öncelikle r34'ün yol tutuşuna laf söylemek için bugün evde ferrari falan üretiyor olman lazım.
    r32 den beri -ki 85'de üretime başladılar- r34'e kadar tğm skyline hatta üst düzey japon araçlarının maksimum gücü 280 hp'dir. Bunun sebebi Japonya'nın o dönemki yasaları. Düşünki 85 yılındaki aracı 2000'li yıllara uyarlayan firma -motor altyapısı aynı- bütün argesini o motorun verimine, yakıt tüketimine, aracın yol tutuşuna yatırmalı ki 3 nesil boyunca bir şeyler farketsin.
    r34 döneminin en iyi yol tutan arabasıdır. nadir 4 kapı versiyonları da coupe versiyonları da harika bir tork eğrisine, mükemmel bir yol tutuşa sahiptir.
    ferrari yıllarca arge yaparken bu adamların eli armut toplamıyordu.
    en güzel örnek r35. bir avrupalının kasa değiştirmedeki ömründe 3-4 tane makyaj yedi yetmedi black, nismo gibi versiyonları çıkıp arabayı sürekli güncel tutmanın peşindeydiler. emin ol f1'i saymazsak ferrari bile bugün nissan kadar bir araç üstünde arge yapmıyor..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  4. #23
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi çok yanıldığın yönler var dostum.
    öncelikle r34'ün yol tutuşuna laf söylemek için bugün evde ferrari falan üretiyor olman lazım.
    r32 den beri -ki 85'de üretime başladılar- r34'e kadar tğm skyline hatta üst düzey japon araçlarının maksimum gücü 280 hp'dir. Bunun sebebi Japonya'nın o dönemki yasaları. Düşünki 85 yılındaki aracı 2000'li yıllara uyarlayan firma -motor altyapısı aynı- bütün argesini o motorun verimine, yakıt tüketimine, aracın yol tutuşuna yatırmalı ki 3 nesil boyunca bir şeyler farketsin.
    r34 döneminin en iyi yol tutan arabasıdır. nadir 4 kapı versiyonları da coupe versiyonları da harika bir tork eğrisine, mükemmel bir yol tutuşa sahiptir.
    ferrari yıllarca arge yaparken bu adamların eli armut toplamıyordu.
    en güzel örnek r35. bir avrupalının kasa değiştirmedeki ömründe 3-4 tane makyaj yedi yetmedi black, nismo gibi versiyonları çıkıp arabayı sürekli güncel tutmanın peşindeydiler. emin ol f1'i saymazsak ferrari bile bugün nissan kadar bir araç üstünde arge yapmıyor..
    sınıfında en iyi yol tutanlarından biridir demeli..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  5. #24
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi çok yanıldığın yönler var dostum.
    öncelikle r34'ün yol tutuşuna laf söylemek için bugün evde ferrari falan üretiyor olman lazım.
    r32 den beri -ki 85'de üretime başladılar- r34'e kadar tğm skyline hatta üst düzey japon araçlarının maksimum gücü 280 hp'dir. Bunun sebebi Japonya'nın o dönemki yasaları. Düşünki 85 yılındaki aracı 2000'li yıllara uyarlayan firma -motor altyapısı aynı- bütün argesini o motorun verimine, yakıt tüketimine, aracın yol tutuşuna yatırmalı ki 3 nesil boyunca bir şeyler farketsin.
    r34 döneminin en iyi yol tutan arabasıdır. nadir 4 kapı versiyonları da coupe versiyonları da harika bir tork eğrisine, mükemmel bir yol tutuşa sahiptir.
    ferrari yıllarca arge yaparken bu adamların eli armut toplamıyordu.
    en güzel örnek r35. bir avrupalının kasa değiştirmedeki ömründe 3-4 tane makyaj yedi yetmedi black, nismo gibi versiyonları çıkıp arabayı sürekli güncel tutmanın peşindeydiler. emin ol f1'i saymazsak ferrari bile bugün nissan kadar bir araç üstünde arge yapmıyor..
    1. bold kısım için ; R35 hemen her yıl için bir iyileştirme yedi ki bu bence iyi bir ar-ge'nin olmadığıdır. bir araç yapılıp piyasaya sürüldükden 1 yıl sonra "hea biz bunu şöle yapak daha iyi olur" demek ayrı 4 yıl boyunca aynı stabilitede araç üretip sonra yeni versiyon ile herşeyi bir adım öteye taşımak farklı

    2. bold kısım için ; marka olarak ferrari biraz benim için soğuk olsada adamlar yapıyor hacı öyle deme şimdi lambo vs bak huracan çıktı hala atmo felan ama 488 hepsine oylum oylum selvi boylum yaptı

    herkes turbo ferrari mi olur devir dönemez derken adam turbo ile günümüz spor araçlarından daha fazla devir dönüyor Demekki var bir ar-ge ür-ge felan ki bunları yapıyorlar

    yahu herşeyi geçtim nissan juke diye bişey var isterse uzaya çıkabilen spor araç yapsınlar aynı marka altında ne motorsporlarında bir tarihi var nede ürün grubunda 3'ün üzerinde spor model var tutup ferrari ile bir tutmamak lazım

    GTR iyidir güzeldir hatta R35 ile büyüklerine bile kafa tutmuştur ama bazı şeylerde geçmiş gelecek ve tarihe bağlılık önemlidir

  6. #25
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Nightfish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu aracın 1:18 diecast modeli Fiat 131'den fazla ediyor. 870 USD'ye satılanını gördüm. Gerçeğinin 500k dolar etmesi doğaldır.
    Kim vermişte almış bende 2 tane var 180tl ye aldıydım birini diğerini 220 ye biri standart diğeri Rtuneydı zaten Z ile R tunenın fıyatları aynı şuan 550 tl cıvarı burdakı fıyatı
    DR. OWL

  7. #26
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi çok yanıldığın yönler var dostum.
    öncelikle r34'ün yol tutuşuna laf söylemek için bugün evde ferrari falan üretiyor olman lazım.
    r32 den beri -ki 85'de üretime başladılar- r34'e kadar tğm skyline hatta üst düzey japon araçlarının maksimum gücü 280 hp'dir. Bunun sebebi Japonya'nın o dönemki yasaları. Düşünki 85 yılındaki aracı 2000'li yıllara uyarlayan firma -motor altyapısı aynı- bütün argesini o motorun verimine, yakıt tüketimine, aracın yol tutuşuna yatırmalı ki 3 nesil boyunca bir şeyler farketsin.
    r34 döneminin en iyi yol tutan arabasıdır. nadir 4 kapı versiyonları da coupe versiyonları da harika bir tork eğrisine, mükemmel bir yol tutuşa sahiptir.
    ferrari yıllarca arge yaparken bu adamların eli armut toplamıyordu.
    en güzel örnek r35. bir avrupalının kasa değiştirmedeki ömründe 3-4 tane makyaj yedi yetmedi black, nismo gibi versiyonları çıkıp arabayı sürekli güncel tutmanın peşindeydiler. emin ol f1'i saymazsak ferrari bile bugün nissan kadar bir araç üstünde arge yapmıyor..
    İyi de gtr'ın yol tutuşuna laf söyelen mi oldu? 1500 kiloluk, 60-40 ağırlık dağılmına sahip, üstelik bir de 4 çeker bir arabanın kafadan kayması kadar normal bir şey mi yoktur.

    Ar-ge tartışması zaten yersiz. Ferrarinin yıllık hasılatı 2.3 milyar dolar, Nissan'ın yıllık hasılatı 95 milyar dolar.

    Bir şey daha eklemek istiyorum, rb serisi sadece DETT kodlu motorlardan ibaret değil. Karbüratörlüsünden lpg'yle çalışanına, sohc-dohc'una kadar bir çok çeşidi var. Hepsinin tork eğrisinin harika olduğunu zannetmiyorum.

  8. #27
    Sinan58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    28
    Şehir
    Sivas / Türkiye
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonuç olarak bizim ülkemizde bugün uzaya bile çıkma imkanınız bile olsa siz Osmanlı Devleti"ni unutabilirmisiniz, tabiki hayır.
    Tarihe bağlı kalmak gerekir, Skyline"da öyle işte. Bugün ne kadar süpersport hatta ne kadar araba yapılırsa yapılsın Skyline adını tarihe kazımıştır.
    Ne kadar yıllar geçsede herkesin gönlünde bir Skyline yatacak

  9. #28
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ve hiçbi zamanda sahip olamicaz

  10. #29
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz daha basılsa tadından yenmez..

    Şaka bir yana makina ef-sa-ne..!!!
    Asıl sancı uyandığında..

  11. #30
    skyhigh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yıllar önce ankara sanayide gördüğüm bi r31 vardı kayboldu gitti gören duyan varmı

  12. #31
    majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ferrarinin ar ge sine laf etmeyin bence allah adamı çarpar...

    konu spor araçsa arge ürge gürge mürge hepsinde ferrari fabrikası kafadadır.

    nissan çok farklı politikası kaygıları olan bir marka ve asla yenilikçi bir markada değil, ewet skyline serisi efsanedir. ama o dönemler için f355 derim susarım..

    güzellikse dibine kadar, warsın kıçı başı durmasın..

    he paylaşılan araçta çok güzel tabiki we çok özel.

    NOT: Mclaren f1 bence yapılmış en güzel 2-3 supersporttan biridir.uzayda bile yaşasak milyon dolar eder ..
    Erkekler büyümez oyuncakları büyür...

  13. #32
    majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkekler büyümez oyuncakları büyür...

  14. #33
    mehmet6r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-Rize
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teknik bilgilerde yorum yapmak haddime değil ama şu kadar yakışıklı cazibeli bir araç yok bence. Kızlar bile ferraridir, lambodur dönüp bakıyor ama gtr ve özellikle r34 kasaya bizim kafada insanlar bakar. Şu forumdakilere sorsan ekserisinin GTR'ı seçeceğine eminim-hangi araçla olursa olsun. Hayatımda 2 modele hayranlığım var 1i GTR R34 2.si Evo IX. 2.si kısmetse olabilir ama 1.si imkansız Belkide bu yüzden bu kadar çekiçi kılıyor araç kendini.
    MR.EVO53

  15. #34

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı majesty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ferrarinin ar ge sine laf etmeyin bence allah adamı çarpar...

    konu spor araçsa arge ürge gürge mürge hepsinde ferrari fabrikası kafadadır.

    nissan çok farklı politikası kaygıları olan bir marka ve asla yenilikçi bir markada değil, ewet skyline serisi efsanedir. ama o dönemler için f355 derim susarım..



    he paylaşılan araçta çok güzel tabiki we çok özel.

    NOT: Mclaren f1 bence yapılmış en güzel 2-3 supersporttan biridir.uzayda bile yaşasak milyon dolar eder ..
    R35 yenilikçi değil mi? Adamlar deli gibi bi makine yaptılar daha ne olacak... Ferrarinin tarihi vs tartışılmaz tabi ki, kıya kabul etmez katılıyorum ancak istenincede neler oluyor bunu da göz ardı etmeyelim...
    güzellikse dibine kadar, warsın kıçı başı durmasın..

  16. #35
    majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R35 yenilikçi değil mi? Adamlar deli gibi bi makine yaptılar daha ne olacak... Ferrarinin tarihi vs tartışılmaz tabi ki, kıya kabul etmez katılıyorum ancak istenincede neler oluyor bunu da göz ardı etmeyelim...
    güzellikse dibine kadar, warsın kıçı başı durmasın..
    tabiki nissan tofaş değil ama yenilikçi değil yanlış oldu sanırım. Öncü değil daha doğru olur.

    bilmiyorsam cahilliğime werin ama GTR 35 te ne war ilk onda olan weya teknolojik bir ilerleme?Çoğu spor arabada olan özellikler performans açısından, konfor kısmını bilemem.çok başarılı o ayrı.
    ama şampiyonlar liginde kesinlikle değl, sadece İKON olmuş başarılı bir japon spor otomobil o kadar.
    Erkekler büyümez oyuncakları büyür...

  17. #36
    Sinan58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    28
    Şehir
    Sivas / Türkiye
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı majesty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabiki nissan tofaş değil ama yenilikçi değil yanlış oldu sanırım. Öncü değil daha doğru olur.

    bilmiyorsam cahilliğime werin ama GTR 35 te ne war ilk onda olan weya teknolojik bir ilerleme?Çoğu spor arabada olan özellikler performans açısından, konfor kısmını bilemem.çok başarılı o ayrı.
    ama şampiyonlar liginde kesinlikle değl, sadece İKON olmuş başarılı bir japon spor otomobil o kadar.
    Abi fiyatında alabileceğiniz öyle bir araba yok, rakiplerinin 1/3-1/4 fiyatında.
    Pist sürelerinede bakarsanız son iki cümlenizin yanlış olduğunu anlayabilirsiniz.
    Birde 1700 KG olupta GTR gibi kalkan araba yok bildiğim kadarıyla.
    Modifiye etmesi kolay, aftermarket parçası bol daha ne olsun

  18. #37

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ManisaMerkez-İzmirCity
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1700 kg luk bir aracın 0-100 2.8 saniye yapması başarılı bir çekiş sisteminin ve argesinin olduğunu göstermez mi ??

  19. #38
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ss araçta ne ilk ve teknolojik olabılır ?
    s series mi bu bentleymi yapıyoruz

    İlker G.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •