User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
61 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Komple Araç Boyama Süresi

  1. #39
    anıl turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kimse komple boyayı kazımaz uyanık olun
    iş günü geldiğinde bir sürü bahane sayarlar size.

    en pahalısıda en ucuzuda doğru değil, bu işi paraya bakarak kıyaslamayın
    ve boya en önemli şeydir, araba ya mükemmel olur yada maymuna döner!
    o yüzden çok önemli.

    şundan yokmu ya bizim ülkede?
    var tersanelerde kullaniyorlar

  2. #40
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    4.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boya konusunda forumdan SULTANOGLU nicki abimize danışmadan iş yapmayın derim. Kendisine pm atarsanız sizi bir ustaya da yönlendirebilir diye düşünüyorum.

  3. #41
    sahnnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yazın Honda civic hb aracımı komple boyattım eniştem kaportacı boyacısı da çok kaliteli bi usta. Fırında komple sökülüp boyandı 1000 tl ye bizimki akraba işi 2 ay sürdü nokta hatasız çıktı hatlar kordonlar kusursuz. başka birine bu araç 2500 tl civarı çıkar tahminimce. Araç çok eski değilse saca inmeye gerek yok güzelce astar boya yapılabilir kazıma işi düşündürücü. Ayrıca aracınızın modeli yılı resmi mevcutmudur.
    LASTİK YAK RUHUNU DEĞİL...

  4. #42

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kuru buz püskürtme efsane gerçekten.
    o makinayı alıp fırını kurup boya işine girmeyi dahi düşünüyorum sanayide.

    bu arada 5 bin bana pahalı geldi.o kadar işçilik çok

  5. #43
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu videoda bahsedilen uygulama sanmıyorum avrupa araçlarına uyglunsın saç kalınlığı vs vs büker valla avrupa asya araçlarını
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  6. #44
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5000 liraya ucuz diyenler var gercekten şaşıyorum araba boyatmak bukadar pahalı oldumu ya
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  7. #45
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kuru buz püskürtme efsane gerçekten.
    o makinayı alıp fırını kurup boya işine girmeyi dahi düşünüyorum sanayide.

    bu arada 5 bin bana pahalı geldi.o kadar işçilik çok
    Makina 20-25 bin tl , onu çalıştıracak kompresör 40-50 bin tl fırın vs masrafını da sen koy üstüne. Bu kadar yatırımı yapınca sen kaça yapacaksın ?

  8. #46
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nerde boyatırsan boyat ama parayı işten önce verme

  9. #47
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fusion_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.

    Mayıs ayı gibi aracımı İzmir'de komple boyatmayı planlıyorum.

    Çeşitli yerlere bakıyorum ama süre ve fiyat konusunda biraz işler karmaşık gibi. Boya komple kazınıp, onarımlar yapılıp boyanacak.

    1.Yer özel servis fırın boya için 30 gün süre ve fabrika çıkışı kalitesinde garanti veriyor. Kaportada ki ufak göçükler macun işlemleri vs. hepsi aynı yerde yapılıyor. 5.000 TL fiyat istiyorlar.

    2.Yer Sanayi içerisinde fırın boya için 25 gün süre istiyor. Ama kaporta kısmını başka yerde hallediyorlar. 2.500 TL fiyat istiyorlar.

    3.Yer Sanayi içerisinde fırın boya için 7-8 gün süre istiyor. Kaporta vs hepsi aynı yerde onarılıyor. 2.500 TL fiyat istiyorlar.


    Sizce en mantıklı seçenek ne olur? 7-8 günde komple kazınıp boyanması mümkün mü?

    Aracıma uzun yıllar binmeyi planlıyorum.

    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
    Alıntı fusion_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.

    Konuyu açtıktan sonra 1.Yer'e gidip detaylı boya bölümlerini inceledim. Boya fırınında 1 Mercedes ve kaporta bölümünde bir Bmw vardı. Bitirdikleri bir Bmw'yi de gösterdiler. İşçiliklerini beğendim. Ve orada karar kıldım şimdilik. Fiyatta da anlaştık. Alternatif çıkarsa oraya da yönelebilirim. Mayıs ayında boyanacak. Boya kazınacak, tüm onarımlar yapılacak, ekstra olarak jantların boyanmasını da dahil ettirdim. Fiyatı da nakit olarak 4.000 liraya anlaştık. Mayıs ayı havaların güzel olduğu bir dönem İzmir için. Konusunu mutlaka paylaşırım.
    Şimdiden hayırlı olsun.

    Öncelikle arabanın kazınacak olmasını zımpara yapılacak olacak yorumluyorum. Nedeni ise aklı selim hiç bir usta fabrikada atılmış orjinal kataforez yüzeyi kazımak istemez. Bu yüzey arabanın paslanmasını engelleyen yegane katmanıdır.

    Aracınıza yapılacak işlemler bana soracaksanız sırası ile şu şekilde olacaktır.

    - Boyalı yüzeyin matlaştırılması
    - kaporta ustası tarafından düzeltilecek yerlerin düzeltilmesi. ( uzun yıllar kullanmayı istediğiniz için bu aşamada eğer araca sonradan kaynak vasıtası ile bir parça takılacaksa mutlaka ve mutlaka kaynak atılan yerlere sac astarı, dışardan gözükmeyen yüzeyin içine mum ve çinko sprey. içeri sıkılmasının asıl nedeni oluşan sıcaklık nedeni ile metalin yapısının değişmesi ve iç yüzeyydeki kataforezin artık işlevini görmemesi. )
    - Boyacı ustanız ufak göçüklere ve kaporta da yapılan yerlere macun uygulaması yapacak. Burada en kilit rol kaportacının. O ne kadar düzgün yaparsa, boyacı okadar ince macun çeker. Macunun incesi makbuldür. Macunun esnemesi gerekir. Bu arada şunuda söyliyim Macunun kuruma süresi oda sıcaklığında doğru sertleştirici oranıyla 25 - 30 dakikadır. ( üstüne tekrar basa basa söyliyim polyester macun sulu zımpara yapılmaz !!!
    - Astara geldik. sacın açıkta kalan yerlerine mutlaka önce sac astarı uygulanacak. Ardından dolgu astarı uygulanıp kademeli zımpara yapılıp pürüssüz bir yüzey elde edilecek. Astar yaş zımparalanabilir. ama yined ebenim tavsiyem kesinlikle zımpara makinası ile kademeli zımpara yapılmasıdır. Böylelikle her yer eşit pürüzsüzlükte olacaktır. Ben kendi astarımız için söylüyorum uygulama ardından yüzeyde 50 70 mikron film kalınlıı bırakır zımpara ile 25 - 30 mikrona iner. Kuruma süresi oda sıcaklığında 3 saat, 60 dercelik fırında 30 dakikadır.
    - Sıra geldi boyaya araba ne renk olucak. baz kat sistemmi uygulanacak yoksa düz renk mi olacak Bunu ustanıza sorun. Araç metalikse zaten kesin vernikli olur. Düz renk ise verniksiz sistem uygulanabilir, bunun bir sıkınıtısı olmaz. Şahsen benim Camaro verniksiz düz kırmızı, ha bugükü aklım olsa kesin vernikli yapardım o ayrı.
    - Vernik içinse kendim araba toplatsam kesinlikle çizilmeye dirençli vernik kullanırdım. Biz genellikle bu vernikleri koyu renk arabalarda öneriyoruz. Hatta bazı üst segment araç üreticileri koyu renklerde direk bu vernikleri kullanıyorlar üretim aşamasında.

    Ustamızın fırını varmış bu önemli. Ürün olarak seçimleri ne olucak lütfen sorun. Size verdiği 4000 TL lik teklifin içindeki ürünler çok önemli. He sonuçta araba boyanır mı boyanır, zaten her tipte boyayla arabalar boyanıyormu boyanıyor. Ben sadece en iyisi olması için uğraşırdım sizin yerinizde olsam.

    Alıntı Nightfish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boya konusunda forumdan SULTANOGLU nicki abimize danışmadan iş yapmayın derim. Kendisine pm atarsanız sizi bir ustaya da yönlendirebilir diye düşünüyorum.
    abicim çok saol
    74 model sehpa...

  10. #48
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.504
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdiden hayırlı olsun.

    Öncelikle arabanın kazınacak olmasını zımpara yapılacak olacak yorumluyorum. Nedeni ise aklı selim hiç bir usta fabrikada atılmış orjinal kataforez yüzeyi kazımak istemez. Bu yüzey arabanın paslanmasını engelleyen yegane katmanıdır.

    Aracınıza yapılacak işlemler bana soracaksanız sırası ile şu şekilde olacaktır.

    - Boyalı yüzeyin matlaştırılması
    - kaporta ustası tarafından düzeltilecek yerlerin düzeltilmesi. ( uzun yıllar kullanmayı istediğiniz için bu aşamada eğer araca sonradan kaynak vasıtası ile bir parça takılacaksa mutlaka ve mutlaka kaynak atılan yerlere sac astarı, dışardan gözükmeyen yüzeyin içine mum ve çinko sprey. içeri sıkılmasının asıl nedeni oluşan sıcaklık nedeni ile metalin yapısının değişmesi ve iç yüzeyydeki kataforezin artık işlevini görmemesi. )
    - Boyacı ustanız ufak göçüklere ve kaporta da yapılan yerlere macun uygulaması yapacak. Burada en kilit rol kaportacının. O ne kadar düzgün yaparsa, boyacı okadar ince macun çeker. Macunun incesi makbuldür. Macunun esnemesi gerekir. Bu arada şunuda söyliyim Macunun kuruma süresi oda sıcaklığında doğru sertleştirici oranıyla 25 - 30 dakikadır. ( üstüne tekrar basa basa söyliyim polyester macun sulu zımpara yapılmaz !!!
    - Astara geldik. sacın açıkta kalan yerlerine mutlaka önce sac astarı uygulanacak. Ardından dolgu astarı uygulanıp kademeli zımpara yapılıp pürüssüz bir yüzey elde edilecek. Astar yaş zımparalanabilir. ama yined ebenim tavsiyem kesinlikle zımpara makinası ile kademeli zımpara yapılmasıdır. Böylelikle her yer eşit pürüzsüzlükte olacaktır. Ben kendi astarımız için söylüyorum uygulama ardından yüzeyde 50 70 mikron film kalınlıı bırakır zımpara ile 25 - 30 mikrona iner. Kuruma süresi oda sıcaklığında 3 saat, 60 dercelik fırında 30 dakikadır.
    - Sıra geldi boyaya araba ne renk olucak. baz kat sistemmi uygulanacak yoksa düz renk mi olacak Bunu ustanıza sorun. Araç metalikse zaten kesin vernikli olur. Düz renk ise verniksiz sistem uygulanabilir, bunun bir sıkınıtısı olmaz. Şahsen benim Camaro verniksiz düz kırmızı, ha bugükü aklım olsa kesin vernikli yapardım o ayrı.
    - Vernik içinse kendim araba toplatsam kesinlikle çizilmeye dirençli vernik kullanırdım. Biz genellikle bu vernikleri koyu renk arabalarda öneriyoruz. Hatta bazı üst segment araç üreticileri koyu renklerde direk bu vernikleri kullanıyorlar üretim aşamasında.

    Ustamızın fırını varmış bu önemli. Ürün olarak seçimleri ne olucak lütfen sorun. Size verdiği 4000 TL lik teklifin içindeki ürünler çok önemli. He sonuçta araba boyanır mı boyanır, zaten her tipte boyayla arabalar boyanıyormu boyanıyor. Ben sadece en iyisi olması için uğraşırdım sizin yerinizde olsam.



    abicim çok saol
    Boya ve Mangal Guru su Sultanoğlu

  11. #49
    Kartal3urak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir Kaportacım Var Komple Kaporta Boya yapıcak Parasınıda Peşin Verdik, 2 Yıldır Kapısının Önünde Duran Arabanın Civatasına dokunmamış.. Zor Bela Bu Gün Elini Sürdü.. İşte Haftada 1 Gidip Görünsem 2 Seneye Kadar Bitirecek İnşallah.. Tavsiye Ederim

  12. #50
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dün arabayı yetkili servise bıraktım çizikler için;

    Ön arka tampon (ikiside tamir+boya), ezik olan yan marşpiyel onarım + boya, sağ ön çamurluk, kırık olan ön alfa logosu ve panjur (keyfi), ön far yıkamanın valfi (sök takta kırılıyor), arka Alfa Logosu ve yazıları toplam herşey dahil 2.800TL ye anlaştım. Dün bıraktım, Çarşamba alıcam tam 1 hafta.

    Fiyatları ona göre kafanda hesaplayabilirsin
    la logalar bedavaydı caktılar mı yoksam

  13. #51

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hddsheriff Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makina 20-25 bin tl , onu çalıştıracak kompresör 40-50 bin tl fırın vs masrafını da sen koy üstüne. Bu kadar yatırımı yapınca sen kaça yapacaksın ?
    oturup araştırmadım ama sizin hesabınıza göre 20+50 70 bin gitti. hadi iyi bir fırın aldım 30 binde öyle gitti. ıvır zıvır açılış 50 binde öyle harcayalım. 150 bine harbiden son sistem kaliteli bir boyahane için gerçekten iyi bir rakam. tutupta 1000 liraya yapacak halimiz yok. ama diğer ustanın adam akıllı 4 günde zımparalayacağı işi yarım günde yaptırır. ve bunu müşteriye videoyla reklam edilirse bizim milletimiz sever böyle şeyleri sıraya yazılır işler.
    iyi bir yatırım bence yani.

  14. #52
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ustaya acele ettirme demişler, katılıyorum

    ancak, usta acelesi yok da deme sallıyorlar yoksa

  15. #53
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oturup araştırmadım ama sizin hesabınıza göre 20+50 70 bin gitti. hadi iyi bir fırın aldım 30 binde öyle gitti. ıvır zıvır açılış 50 binde öyle harcayalım. 150 bine harbiden son sistem kaliteli bir boyahane için gerçekten iyi bir rakam. tutupta 1000 liraya yapacak halimiz yok. ama diğer ustanın adam akıllı 4 günde zımparalayacağı işi yarım günde yaptırır. ve bunu müşteriye videoyla reklam edilirse bizim milletimiz sever böyle şeyleri sıraya yazılır işler.
    iyi bir yatırım bence yani.
    Kuru buz makinası bende var inan o kadar çok hesap kitap yaptım ki anlatamam orta boy plastik enjeksiyon makinasını temizlemek için yaklaşık 400 kg buza ve en az 3 saate ihtiyacın var. Buzun kilosu 3,5-4 tl , elektrik fiyatları malumunuz aşırı pahalı arabaya ne gider sen düşün , ülkemizde hep ucuza kaçıldığı için müşteri bulma olasılığın çok çok düşük olacaktır. Ben makinayı ince hesaplar yapmadan aldım daha kullanmak nasip olmadı satılık şuan bu piyasada evde ki hesap çarşıya uymuyor maalesef

    Maslak swisswax Kurubuz motor temizliğini 550 tl ye yapıyor bu da dip not olarak dursun kenarda (Web sitelerinde fiyat listesi mevcut)

  16. #54
    E21hamza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdiden hayırlı olsun.

    Öncelikle arabanın kazınacak olmasını zımpara yapılacak olacak yorumluyorum. Nedeni ise aklı selim hiç bir usta fabrikada atılmış orjinal kataforez yüzeyi kazımak istemez. Bu yüzey arabanın paslanmasını engelleyen yegane katmanıdır.

    Aracınıza yapılacak işlemler bana soracaksanız sırası ile şu şekilde olacaktır.

    - Boyalı yüzeyin matlaştırılması
    - kaporta ustası tarafından düzeltilecek yerlerin düzeltilmesi. ( uzun yıllar kullanmayı istediğiniz için bu aşamada eğer araca sonradan kaynak vasıtası ile bir parça takılacaksa mutlaka ve mutlaka kaynak atılan yerlere sac astarı, dışardan gözükmeyen yüzeyin içine mum ve çinko sprey. içeri sıkılmasının asıl nedeni oluşan sıcaklık nedeni ile metalin yapısının değişmesi ve iç yüzeyydeki kataforezin artık işlevini görmemesi. )
    - Boyacı ustanız ufak göçüklere ve kaporta da yapılan yerlere macun uygulaması yapacak. Burada en kilit rol kaportacının. O ne kadar düzgün yaparsa, boyacı okadar ince macun çeker. Macunun incesi makbuldür. Macunun esnemesi gerekir. Bu arada şunuda söyliyim Macunun kuruma süresi oda sıcaklığında doğru sertleştirici oranıyla 25 - 30 dakikadır. ( üstüne tekrar basa basa söyliyim polyester macun sulu zımpara yapılmaz !!!


    abicim çok saol
    Bilmediğim ve daha önce eski aracıma yaptığım için soruyorum polyester macuna neden sulu zımpara yapılmaz?

  17. #55
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Macunun yüzeyi sünger gibidir ve su ile zımpara yapıldığı taktirde içine giren su dışarıya çıkamaz. Kurutsanız bile emin olamazsınız. Ayrıca macunun yapısı gereği suyla yapılmasına gerek yoktur. siz orada kaba zımpara uyguluyorsunuz. Genelde su ile yapılmasının nedeni etrafa toz çıkmasını engellemek. Astarda ise boyadan önce yüzeyi olabildiğince pürüssüzleştirmek.

    MAcunun içinde su kalması, kaportade çektirme sırasında yüzeyde kalan delik ve benzeri durumlarda macun ilerde patlama yapar. Bunun nedeni içeride kalan suyun veya açık alan nedeniyle içeri giren nemin bir şekilde dışarı çıkma isteğidir.
    74 model sehpa...

  18. #56
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    en güzel boya ustayı sık boğaz etmeden yapılıcak boyadır.

    gene en iyisi eski usul elle yapılan zımpara.. üstüne yapılıcak işlem varsa çekiç pas temizliği çürük kaynak kesme biçme onlar en son ince macun üstüne boya .. bunlar işi bilen eli güzel olan usta için zor işler değil çok parada istemez adam gibi iyi usta.
    sadece zaman ister vakit ister acele istemez..

    En iyi ustaya kısıtlı vakit verir sık boğaz ederseniz kötü iş çıkar.

    boyaya araba yaptırıcaksanız acele etmiyceksiniz gerekirse 1 ayda çıksın ama güzel çıksın.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  19. #57

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    alemdağ
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en güzel boya ustayı sık boğaz etmeden yapılıcak boyadır.

    gene en iyisi eski usul elle yapılan zımpara.. üstüne yapılıcak işlem varsa çekiç pas temizliği çürük kaynak kesme biçme onlar en son ince macun üstüne boya .. bunlar işi bilen eli güzel olan usta için zor işler değil çok parada istemez adam gibi iyi usta.
    sadece zaman ister vakit ister acele istemez..

    En iyi ustaya kısıtlı vakit verir sık boğaz ederseniz kötü iş çıkar.

    boyaya araba yaptırıcaksanız acele etmiyceksiniz gerekirse 1 ayda çıksın ama güzel çıksın.
    Bende aynı tipte "dede" denilen bir ustaya sahibim, adam tek parçada ki ufak göçükleri kaportacısına düzelttirdi, çamurluğun içerisinde 40*10 cm^2lik yerin aynı gün astarnıı attı, ben müsait olunca arayacağım seni dedi.

    3 ay sonra aradı, yarın bırak arabayı 2 güne alırsın dedi. Araç 15 yaşında üstünde orjinal boya var, o kadar garip bir renk ki ruhsatta çift renk geçiyor, simli falan adam çamurluk ağızları ve çamurluğun üstünde 40*10'luk yeri lokal boyadı, ton farkı olmaz mı hiç, özenince olmuyor işte.
    Arkadaşım gördü, arabadan anlar yani, gözü vardır "parçaları komple mi boyattınız" dedi.
    Ustaya asla karışmıyorum bende, hep güzel çıkıyor işler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •