User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
40 sonuçtan 39 ile 40 arası

Konu: 30.000KM'deki aracımız conta yaktı,garantiye almıyorlar ne yapmalıyız?

  1. #39
    TechTurkey Ogedov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hkkcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar abiler öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim ederim falat bazı arkadaşlarımız servis prosedürünü bilmediğini düşünerek yprum yprığını düşünüyorum. Piyasadaki çoğu araç panelvandan açma ki Zaten jumperlerın fabrik çıkışlı 16+1 i yok. o dizayndan cıkan araçlar tekrar muayeneye girip bissürü prosedür gereği gerekli güvenlik kontrolünden geçti. Konumuz conta olayı . Biz ve birçok servisci arkadaşlar aracının arkasını ısıtmak için ya çorum kaloriferi yada petek kullanır bu aracın garantisini bozmaz.Garanti devam eder hatta arkasaşıma fiat servisinden uyarıda bulunmuşlar su eksiltcek bir ay içinde sürekli kontrol edin su eksiltirse getirin denilmiş.Servis garantisi devam ediyor birçok arkadaşımıZın aracı bu şekilde garantisi devam ediyor. Sorun bize patladı dizayncı hatasından kaybaklı bir durum farkındayız fakat bizim açımızdan düşünmek gerek ortada dizayncı yok , servis kabul etmiyor madur durumdayız . Benim sitem ettiğim nokta şu aracı ilk bakımına götürüyoruz araç bakıma girmeden önce kontrol ediliyor, madem contası yanık bizden 800ü almadan önce deki abi conta yanık 2000lira verip bikerede yaptıralım.böyle olunca insanın canı sıkılıyor para kolay kazanılmıyor. Birde adam sitem etmiş ciddi ciddi diyem @Ceaser abim napcaktım bu durumda ? Hadi ya tüh neyse sağlık olsun mu demem gerekirdi
    Bayiden hazır çevrilmişini almayıp kendiniz dışarıda mı yaptırdınız?

    Bayiide hazır çevrilmişi aldıysanız Citroen Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçin durumu anlatın. Bayiiler böyle durumlarda kendi anlaşmalı oldukları yerlere fatura ederler masrafı.

    Kendiniz yaptırdıysanız ve işlemi yapan dizayncı yoksa mecburen cebinizden karşılayacaksınız. Çünkü fabrikasyon bir işlem değil.

    Servisteki bakım durumuna takılmışsınız ancak anormal bir durum yok. Muhtemelen usta alttan yağı boşalttı filtreleri değişti. En son sıvıların seviyelerini kontrol ederken farketti eksikliği ve bilgiyi verdi. Kaçak aracın içinde olduğu için motorda herhangi bir gözle görülür kaçağı tespit edemeyeceğinden dolayı, işleme başlamadan önce su eksikliğine bakmamıştır.

    Tüm bakımı bitirdikten sonra ''aaa su kaçağı varmış hadi yaptıklarımızı geri sökelim'' yapamayacağı içinde bakımın ücretini istemeleri çok anormal değil.

    Bu arada Yenibosna da Citroen Yetkili Servisiyiz elimden geldiğince iskonto yaparak, conta değişiminde yardımcı olup, mağduriyetini biraz olsun hafifletmeye çalışırım.

  2. #40
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ogedov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bayiden hazır çevrilmişini almayıp kendiniz dışarıda mı yaptırdınız?

    Bayiide hazır çevrilmişi aldıysanız Citroen Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçin durumu anlatın. Bayiiler böyle durumlarda kendi anlaşmalı oldukları yerlere fatura ederler masrafı.

    Kendiniz yaptırdıysanız ve işlemi yapan dizayncı yoksa mecburen cebinizden karşılayacaksınız. Çünkü fabrikasyon bir işlem değil.

    Servisteki bakım durumuna takılmışsınız ancak anormal bir durum yok. Muhtemelen usta alttan yağı boşalttı filtreleri değişti. En son sıvıların seviyelerini kontrol ederken farketti eksikliği ve bilgiyi verdi. Kaçak aracın içinde olduğu için motorda herhangi bir gözle görülür kaçağı tespit edemeyeceğinden dolayı, işleme başlamadan önce su eksikliğine bakmamıştır.

    Tüm bakımı bitirdikten sonra ''aaa su kaçağı varmış hadi yaptıklarımızı geri sökelim'' yapamayacağı içinde bakımın ücretini istemeleri çok anormal değil.

    Bu arada Yenibosna da Citroen Yetkili Servisiyiz elimden geldiğince iskonto yaparak, conta değişiminde yardımcı olup, mağduriyetini biraz olsun hafifletmeye çalışırım.
    bayi ile aldığımız dizayncı anlaşmalı çalışıyordu . biz parayı verdik onlar anahtar teslim şekilde verdiler aracı.telefon numaranızı verirseniz çok memnun olurum Jumperla bizim usta dükkanı küçük diye ilgilenmedi . bir görüşelim görünen o ki mecbur yaptırıcaz ..
    Hakkı Can Eryüzlü...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •