User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Peugeot 308 cc sorun

  1. #20
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel sevmiyorum. Bak gene kazık attılar bana.

    Bendeki genleşme kabı seninkiyle aynı ya, hani belki kendin sonradan yaparsın diye dedim

  2. #21
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 Hdi 206 da da var
    Acep benim arabada varmı yarın bir bakayım

    Dizel candır abi

  3. #22
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soğutma suyu ile ilgili arızayı zaten arkadaşlar yazmış. Bahsettiğiniz egzoz emisyon arızası aslında sanıldığı gibi sadece egzoz sistemi ile alakalı bir durum değil. Meşhur "Depollation system faulty" arızasının güncel hali. Bu arızayı binlerce sebepten dolayı yakabilir, o genel arıza başlığıdır. Basit bir lambda arızası da olabilir, silindir teklemesi de, turbo basıncı da vs vs. Liste uzar gider. Burda önemli olan aracın OBD portundan okunan arıza kodudur. Verdiği arıza kodunu okutup buraya yazarsanız yorum yapmak daha mantıklı olacaktır. Bahsettiğiniz "Turbonun devre dışı kalması" olayı da "Limp Mode" diye tabir ettiğimiz, aracın kendini korumaya alma protokolüdür. Bu modda turbo devre dışı kalabilir, araç 2. kademe fan açabilir. Tekrar söylüyorum aldığınız uyarıyı genel bir arıza başlığıdır, binlerce sebebi olabilir. Arıza kodunu öğrenip yazarsanız daha iyi olur.

  4. #23
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + Sürekli uyarı veren ve can sıkıcı bir hâl alan lastik basınç uyarılarını da PP2000 (Peugeot Planet) cihazı ile devre dışı bırakabilirsiniz.

  5. #24
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Herkese yorumları ve aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Su kabının üzerindeki müşürü değiştircem ilk iş. Egzoz'u da kontrol ettireyim.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  6. #25
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ioz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + Sürekli uyarı veren ve can sıkıcı bir hâl alan lastik basınç uyarılarını da PP2000 (Peugeot Planet) cihazı ile devre dışı bırakabilirsiniz.
    PP2000 ile arızayı mı sileceğim yoksa sensörleri mi devre dışı bırakacağım?
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  7. #26
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese yorumları ve aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Su kabının üzerindeki müşürü değiştircem ilk iş. Egzoz'u da kontrol ettireyim.
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    PP2000 ile arızayı mı sileceğim yoksa sensörleri mi devre dışı bırakacağım?
    Sensörleri devre dışı bırakma veya hangi şartlarda (minimum hava basıncı) uyarı verme gibi durumları ayarlama imkanınız var diye biliyorum. Ayrıca arıza uyarısı egzoz ile alakalı değil bence. Egzozdaki kaçak yüzünden arabanın limp mode'a gireceğini düşünmüyorum. Yukarıda da ifade ettiğim gibi o genel uyarı başlığı. Arıza kodu okumadan egzoza baktırmanız bir sonuç vermez. Tahminim silindir teklemesi (P1337 ile P1340 arası arıza kodları) vermiştir. Tabii yine bilgisayara bağlayıp kod öğrenmeden farazi yorumdan öte gitmez.

  8. #27
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    İşlerimden dolayı bir türlü aracı götüremedim sanayiye.
    Arkadaşlar bu problemlerimi halledecek özellikle şaşmazda önerebileceğiniz peugeot servisi varmıdır?
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •